فروش ویژه ادکلن پرسپولیس

پنج شنبه 6 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه ادکلن پرسپولیس

فروش ویژه ادکلن پرسپولیس 

 با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، ادکلن پرسپولیس ، مخصوص عاشقان قرمز پایتخت را آماده نموده ایم . این ادکلن دارای رایحه عالی و تپنده با ماندگاری بالا و عرضه شده توسط کمپانی معتبر sapil  میباشد . این ادکلن در دو رایحه برای خانم ها و آقایان ارائه شده است و یک هدیه فوق العاده برای شما پرسپولیسی های دو آتیشه است . این ادکلن به درخواست پرسپولیسی ها تهیه شده است و ما این محصول را برای شما آماده نموده ایم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :



ادکلن پرسپولیس، عرضه شده توسط کمپانی معتبر ساپیل. ارائه شده در 2 رایحه مردانه و زنانه. رایحه عالی و تپنده با ماندگاری بالا مخصوص طرفداران با تعصب پرسپولیس ...
ادکلن پرسپولیس محصول جدیدی برای طرفداران قرمز پوشان می باشد که توسط کمپانی معتبر ساپیل (امارات متحده عربی) تولید و عرضه شده است. این ادکلن در 2 رایحه مردانه و زنانه عرضه شده است که هر 2 آنها دارای رایحه ای خنک و ملایم می باشند (هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رایحه مورد نظر خود را انتخاب کنید). از ویژگی های این ادکلن بسته بندی فوق العاده شیک، ماندگاری بالا و رایحه اسپرت و تپنده آن می باشد. اگر از طرفداران متعصب پرسپولیس هستید این محصول بی نظیر را از دست ندهید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 58000 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پزشکی ، روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه ادکلن پرسپولیس , فروش , فروش ویژه , فروش ویژه ادکلن , ادکلن پرسپولیس , فروش ادکلن پرسپولیس , فروش ادکلن , ادکلن پرسپولیس ,