دانلود مقالات همه رشته ها

پنج شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

نرم افزار بالا بردن محبوبیت سایت و وبلاگ شما

نرم افزار افزایش محبوبیت سایت و وبلاگ

قیمت: 5000 تومان

نرم افزار افزایش بازدید و محبوبیت سایت و وبلاگ - ایندکس شدن وب شما در جستجوگرها

 

$ با کمترین هزینه حداکثر استفاده را بکنید $




$- با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید وب های خود را به موتور های جستجوگر معرفی کنید و ورودی های متعددی از موتورهای جستجوگر داشته باشید .

$- طریقه کار با این نرم افزار خیلی آسان است و جهت سادگی و راحتی شما آموزش استفاده از نرم افزار را هم قرار دادیم

$-این نرم افزار همان طور که از اسمش پیداست |نقشه وب شما|را اسکن میکند و تمامی لینکهای وب شما را باز و به موتور های جستجوگر معرفی میکند، همینطور تمامی لینک های شما را جمع آوری و در یک فایل اچ تی ام ال ذخیره میکند .

$-هرچقدر وب شما پر محتواتر باشد ، بدون شک وب شما محبوبتر و پربازدیدتر خواهد شد...

$-اگر در سطح اینترنت بگردید مشاهده خواهید کرد برای بهینه سازی و سئو وب شما مبالغ بسیار بالایی اخذ میشود ، اما شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی و رایگان وب خود را محبوب کنید .

توجه : در صورت استفاده مداوم در هر روز بعد از یک ماه میتوانید تاثیر کار این نرم افزار را مشاهده کنید.

نکته مهم : در صورت استفاده درست و صحیح این نرم افزار ، پیجرنک وب شما افزایش پیدا میکند.

شما میتوانید بعد از خرید، این نرم افزار را دانلود کرده و از حالت فشره خارج کرده و نصب کنید.

/// قبل از کار با نرم افزار فایل آموزشی را باز کرده و مطالعه نمایید.





تذکر : در صورتی که سایت دانلود موزیک و فیلم های غیر مجاز(غیر اخلاقی)-فروش اسپمر - هک  یا سایت های عبور از فیلتر و نمایندگی فروش فیلتر شکن دارید - مسئولیت استفاده از این نرم افزار بر عهده شماست و در صورت فیلتر شدن سایت شما توسط سامانه فیلترینگ ، نرم افزار مشکلی ندارد و سایت شما ایراد دارد...


این نرم افزار در طی 6 سال اخیر تست شده و هیچگونه مشکلی روی سایت ها ایجاد نمیکند
به شرط آنکه درست استفاده شود.

در بعضی از سایت ها این نرم افزار را با قیمت گذاف (بیش از 40 هزار تومان میفروشند) بدون کرک!!!

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار افزایش محبوبیت سایت و وبلاگ , نرم افزار افزایش محبوبیت , سایت و وبلاگ , سایت , وبلاگ,


پنج شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

نقشه تابلو فرش شطرنجيبا طرح عكس كوروش

نقشه تابلو فرش شطرنجي(نوع عكس كوروش)شطرنجي

قیمت: 10000 تومان

بخاطر درخواست اين نقشه تابلو فرش را تهيه كردم

تعداد رنگ 74

ابعاد به گره:475 در 302
ابعاد به سانت:73 در 46
رجشمار45

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: نقشه , تابلو فرش , تابلو فرش با طرح کوروش , فرش , کوروش,


پنج شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

بازی محبوب کندی کراش ساگا

این روزها، روزهای نبرد «کلش اوکلنز» با «کندی کراش» است؛ نبرد دو بازی محبوب برای تصاحب صفحات گوشی ها و مانیتورها نبردی که البته برنده آن با فاصله زیادی کندی کراش است؛ محبوبترین بازی تاریخ. بله، این بازی فقط 500 میلیون بار روی گجت های هوشمند نصب شده است و از زمانی که نسخه موبایلی اش آمده، 151 میلیارد بار بازش ده و به غیر از فیس بوک، به برترین و محبوب ترین اپلیکیشن IOS و آندروید تبدیل شده است و از هر 24 کاربر فیس بوک، یک نفر کندی کراش بازی می کند. در این پرونده به بهانه انتشار نسخه جدید این بازی Candy Crush Soda، نگاهی انداخته ایم به رازهای محبوبیت این بازی و دیگر بازی های شبکه های اجتماعی.

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


کندی کراش ساگاه یک بازی پازل مانند است که اساس و قانون بازی آن بازی تتریس است. به طوری که هر سه مهره هم شکلی که کنار هم قرار می گیرند، حذف می شوند و این امتیازی برای کاربر محسوب می شود. این بازی توسط شرکت کنیگ در روز 12 آورین سال 2012 و اتبدا برای فیس بوک طراحی شد و بعد از چند ماه یعنی 14 نوامبر همان سال بعد از استقبال زیاد کاربران آنلاین، نسخه موبایل آن برای گوشی های هوشمند نیز ساخته شد. از ماه مارس 2013 بود که این بازی از بازی محبوب آن زمان فیس بوک یعنی Farm Ville2 پیشی گرفت. در آن زمان تعداد کاربران ماهانه این بازی به شش میلیون نفر رسیده بود.

این بازی مرتبا به روز شده و اپیزودها و مراحل جدیدی به آن اضافه می شود. نخستین به روزرسانی ها ابتدا روی ابزار مبتنی بر اندروید و آیفون و سپس روی فیس بوک اعمال شد. کندی کراش اپیزودهایی دارد که هر کدام 10 مرحله است. بعد از به روزرسانی این بازی در نوامبر 2013، مراحل تحت عنوان Dream world به آن اضافه شد که به کاربران این فرصت را داد که مراحل قدیمی را با مکانیسم جدید بازی کنند. دقیقا یک سال بعد یعنی نوامبر امسال نسخه به روز شده به 755 مرحله معمولی و 485 مرحله Dream world رسید. کندی کراش سازگار در سال 2013 پردرآمدترین بازی موبایل های آیفون و تبلت های آی پد شناخته شد. همچنین این بازی در بازار اندروید نیز یکی از محبوبترین ها شد.

شرکت کینگ که قبل از این هیچ موفقیتی در عرصه موبایل نداشته، در ماه مه 2013 سومین شرکت برتر از نظر تعداد دانلود در App Store و چهارمین در Google Play رتبه بندی شد. درست است که این بازی رایگان ارائه می شود، اما کندی کراش به رکورد 500 میلیون دانلود و درآمد روزانه یک میلیون دلار رسیده است. اما چطور؟ این بازی از استراتژی بازایابی freemium استفاده کرده است؛ freemium یعنی کالاهایی به صورت رایگان عرضه می شود، ولی کاربر برای دریافت امکانات و ویژگی های پیشرفته تر باید هزینه پرداخت کند. در این بازی هم برای استفاده از امکانات ویژه باید پول پرداخت کنید.

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


نسخه جدید کندی کراش


شرکت کینگ زمانی که اقبال بازی کندی کراش اش را دید، تصمیم گرفت که نسخه جدید از آن را نیز منتشر کند. این نسخه جدید با نام کندی کراش سودا در 20 اکتبر سال 2914 ابتدا روی فیس بوک و اواسط ماه نوامبر برای گوشی های هوشمند منتشر شد.

کاربرانی که عاشق بازی کردن با این آب نبات ها و صدای جالب و بامزه آن بودند، بعد از انتشار این نسخه، برای اینکه بدانند بازی محبوب شان بعد از به روز شدن چه شکلی خواهد بود، باز هم به سراغ این بازی رفتند. در نتیجه این بازی هم با استقبال کاربران مواجه شد.

چنانچه فردای آن روزی که نسخه موبایلی و مبتنی بر iOS آن روی اپ استور اپل آمد، به پردانلودترین اپلیکیشن تبدیل شد و باز هم درخشید.

این بازی که همانند نسخه قبل خیلی زود خودش را در دل کاربران جا کرد، به غیر از تغییرات رنگ و لعاب آب نبات های جدیدش، یک تفاوت اساسی دیگر هم داشت.

در نسخه دید آب نبات ها به جای اینکه فقط به سمت پایین بیفتند، در جهت های مختلفی حرکت می کنند. علاوه بر این، در مراحل بالاتر صفحه بازی به چند صفحه تبدیل می شود و زمانی که شما تکه های سودا را با هم جوی می کنید، سودا به تدریج از صفحه بازی لبریزی می شود. این نسخه فضای بسیار جالب تری نسبت به نسخه قبلی دارد و یکی از بهترین تجربیات بازی های پازلی است که باید در آن سه مهره یک شکل با هم جور شوند.
 

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


به نظر می رسد حتی طراحان و مدیران کینگ هم فکرش را نمی کردند که آب نبات های شان با این همه استقبال مواجه شود و کاربران هر دقیقه لحظه شماری کنند تا دوباره جان به دست آورند و بازی شان را ادامه دهند. شاید باورتان نشود، اما کندی کراش آن قدر اعتیادآور است- مخصوصا برای خانم ها- که چندین مورد دیده شده که آن قدر خانم محو بازی بوده که یادش رفته دنبال بچه اش به مدرسه برود یا خانمی برای اینکه حتی لحظه ای را از بازی از دست ندهد، ساعت ها کار خانه اش را رها کرده، طوری که شتر با بارش گم می شده. یا افرادی که آن چنان سعی در رسیدن به مراحل بالای این بازی داشته اند که حتی در حین راه رفتن هم بازی کرده اند و به زمین خورده اند یا با افراد دیگر برخورد کرده اند.

1- این بازی شما را خسته نمی کند

شاید یکی از ویژگی های خاص کندی کراش این باشد که بعد از چند باخت، شما را در خماری می گذارد. در این بازی، شما پنج شانس بازی (جان) دارید و زمانی که جان های تان را از دست می دهید، دیگر نمی توانید بازی کنید. باید نمی ساعت صبر کنید تا دوباره جان بگیرید. همین ویژگی کاربران را برای بازی دوباره بی تاب می کند.

به گفته اندی جارک 22 ساله که از معدود افرادی است که به مرحله 440 این بازی رسیده اند، همیشه شما چیزی را که نمی توانید به دست آورید، بیشتر می خواهید. بنابراین وقتی جان بیشتری برای بازی ندارید برای آن بی تابی خواهید کرد.»

تامی پالم، یکی از طراحان بازی می گوید: «وقتی بازی ای را انجام می دهید که روان تان را تمام وقت درگیر خودش می کند، به بازی کردن تا جایی ادامه می دهید که متوجه نمی شوید که گرسنه هستید یا احتیاج دارید به دستشویی بروید. اما لحظه ای فرا می رسد که بازی را متوقف کرده و احتمالا آن را برای همیشه کنار می گذارید. برای همین بهتر است در یک باز شما وقفه های طبیعی تری را تجربه کنید (همانند جان های محدودی که در بازی کندی کراش شما را متوقف می کنند). این وقفه ها ایجاد تعادل کرده و نمی گذراند از بازی خسته شوید.»

2- ما ذاتا عاشق پاداش هستیم

در این بازی، شما آب نبات ها را در یک ردیف جور می کنید و آنها هم همانند آبشار از بالا به پایین صفحه می آیند و زمانی که خوب بازی می کنید، با کلماتی مثل «شیرین» یا «خوشمزه» تشویق می شوید. همین بازخوردها هستند که بازی را شیرین تر می کند. به گفته کیمبرلی یانگ، یکی از پیشگامان کارشناسان مطالعات روی بازی های اعتیادآور، همین پاداش های ساده و مثبت است که آدم را به این بازی معتاد می کند. درواقع، زمانی که کندی کراش بازی می کنید، حس بهتری نسبت به خودتان پیدا می کنید.

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


3- با یک دست هم می توانید بازی کنید

به گفته پالم، این بازی به گونه ای طراحی شده که می توانید با یک دست بازی کنید و با دست دیگرتان مثلا نوشیدنی بنوشید، کیف تان را حمل کنید یا حتی گوشی تان را زیر میز از دید دیگران پنهان کنید. این مساله یک مزیت بزرگ است و آن را تبدیل به یک بازی خوب برای مواقعی خاص مانند زمانی که در تاکسی هستید یا در مطب دکتر منتظرید، می کند. مهم تر از آن، این است که شما آفلاین بازی می کنید. به این معنا که اگر وارد تونل می شوید یا در مترو تردد می کنید، همچنان می توانید به آب نبات بازی تان ادامه دهید.

4- هر روز یک ورق رو می شود

پالم می گوید که تیم طراح کندی کراش این بازی را به طور مداوم به روز می کنند و مراحل جدید را هر دو هفته یکبار به آن اضافه می کنند. چنانچه هم اکنون تعداد مراحل آن به 784 رسیده است. خود شرکت کینگ می گوید که فلقط سه سال پیش این بازی 30 مرحله داشت و هم اکنون این بازی مراحل بسیار زیادی دارد. علاوه بر این، در هیچ مرحله ای شما مستاصل نخواهید ماند.

یعنی اگر در بازی به جایی رسیدید که دیگر هیچ امکان حرکتی وجود نداشت، اصلا نگران نشوید. زیرا خود بازی فورا آن را ریست کرده و دوباره آب نبات ها را جلوی چشم های تان به گونه ای می چیند که امکان حرکت وجود داشته باشد، به گفته دکتر دینا میلر (روانشناسی که درباره عوامل اعتیادگونه ای بازی های محبوب می نویسد) این بازی فقط زمانی پایان می یابد که شما تعداد حرکات تعیین شده توسط بازی را خرج کرده اید و دیگر اجازه حرکت دیگری ندارید و این امر همان اصول اصلی بازی است.

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


5- لازم نیست هزینه ای بابت بازی بدهید

شرکت کینگ  گزارش می دهد که 60 درصد شیفته های بازی کندی کراش یک قران هم بابت گرفتن شانس بیشتر بازی هزینه نکرده اند. البته کاربرانی که دوست دارند جان بیشتر بگیرند یا اجازه حرکت های بیشتری به آنها داده شود:، می توانند با پرداخت هزینه، این شانس را به دست آورند. اما خب شما حتی برای سریدن به آخرین مراحل بازی هم لازم نیست هیچ هزینه ای بدهید. مگر اینکه صبرتان برای گرفتن جان دوباره یا شروع مرحله بعد به سر برسد و سر کیسه را شل کنید.

6- بازی که کودک درون مان را بیدار می کند


به گفته پالم، خیلی از افراد به دلیل رنگ های متنوع و اشکال بامزه ای که شخصیت های این بازی دارند، حس مثبتی از آن می گیرند و گویا کودک درون شان بیدار شده و فعال می شود. درواقع، زمانی که شما بازی می کنید خود را در سرزمین آب نبات های کودکی می یابید.

7- یک بازی کاملا اجتماعی

هر بازی که به شما امکان می دهد از طریق پلتفرم شبکه اجتماعی مثل فیس بوک با دوستانتان ارتباط برقرار کنید، اعتیادآورتر می شود. در کندی کراش هم شما می توانید با دوستان تان رقابت کنید یا مهم تر اینکه از آنها برای رد کردن یک مرحله یا گرفتن جان تازه، کمک بگیرید. کندی کراش، یک بازی اعتیادآور اجتماعی است.

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


8- فرار از مشکلات روزمره


یانگ می گوید زمانی که نتایج این تحقیق را درباره بازی می خوانید، به افرادی بر می خورید که برای فرار از مسائل زندگی شان بازی می کنند. درواقع، بازی کندی کراش با آب نبات های رنگارنگ و موسیقی شادی آورش، یک تجربه عالی برای تمدد اعصاب است و استرس را از شما دور می کند.

9- این بازی هر روز بیشتر از قبل خودش را در دل جا می کند.

کندی کراش فقط یک بازی صرف برای جور کردن مهره ها نیست. زمانی که این بازی را شروع می کنید، از تمام اجزای آن خوش تان می آید و برای تان تازگی دارد. برای همین این بازی در نظرتان یک شاهکار است. در نتیجه هرچه بیشتر و بیشتر بازی کنید، بیشتر به آن وابسته می شوید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: بازی محبوب کندی کراش ساگا , ب کندی کراش ساگا , کندی , آیفون , آیپد , اپل,


پنج شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه کاربرد الکترومغناطیس در رشته ژئوفیزیک

دانلود مقاله کاربرد الکترومغناطیس در ژئوفیزیک

قیمت: 3000 تومان

 کاربرد الکترومغناطیس در ژئوفیزیک

 

به صورت فایل ورد و قابل ویرایش 25 صفحه

 

هدفهاي يك برداشت ژئوفيزيكي عبارتند از تعيين محل ساختارها يا اجسام زمين‌ساختي زيرزميني و در صورت امكان اندازه گيري ابعاد و ويژگيهاي فيزيكي مربوط به آنها د راكتشاف نفت اطلاعات ساختاري مورد توجه است زيرا نفت با عوارض خاص چون تاقديس در سنگهاي رسوبي ارتباط دارد. در ژئوفيزيك معدن تاكيد بر آشكارسازي و تعيين ويژگهياي فيزيكي مي شود. هر چند كانسارهاي معدني نشانه هاي ژئوفيزيكي متمايز و قابل اندازه گيري از خود بروز مي دهند ولي اغلب شكل نامنظم دارند و در سنگهايي با ساختار پيچيده روي مي دهند كه تفسيبر كمي دقيق را دشوار يا غيرممكن مي سازد. در بررسيهاي اوليه ساختگاه ممكن است هم ساختار و هم ويژگيهاي فيزيكي مورد توجه مهندسان باشد. در محل ساختمانهاي بزرگ اغلب تغييرات عمقي سنگ كف مودر نياز است ووقتي كه تحمل بارهاي سنگين مورد لزوم باشد ويژگيهاي مكانيكي روبار ممكن است اهميت پيدا كند.

 

يك برداشت ژئوفيزيكي شامل مجموعه اي از اندازه گيريهاست كه معمولا با طرحي نظم دار بر روي سطح زمين دريا يا هوا به طور قائم در داخل چاه آزمايشي انجام مي شود. اين اندازه گيريها ممكن است از تغييرات فضايي ميدانهاي نيروي ايستا باشد(گراديان هاي پتانسيل الكتريكي گرانشي يا مغناطيسي ) يا از سرشتيهاي ميدانهاي موج بخصوص از زمان سير امواج كشسان (لرزه اي و واپيچش ) دامنه و فاز امواج الكتور مغناطيسي . اين ميدانهاي نيرو و موج تحت تاثير ويژگيهاي فيزيكي و ساختار سنگهاي زيرزميني قرار مي گيرد. از آنجا كه ويژگيهاي فيزيكي اغلب مربوط به مرزهاي زمينشناختي است و لذا هر گونه مساله ساختاري به تفسير اين ميدانها در روي زمين بر حسب اين ناپيوستگي ها بر مي گردد. آساني انجام اين كار به عوامل بسيار بسته است كه از آن ميان پيچيدگي ساختار و درجه تباين ويژگيهاي فيزيكي سنگهاي سازنده آن ساختار اهميت خاص دارند. واضح است كه در انتخاب تكنيك ژئوفيزيكي كه بايد مطالعه مساله اي بكار رود تباين ويژگيهاي سنگهاي زير زميني وهمگني آنها در يك سازند خاص از عوامل مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرند. ويژگيهايي از سنگها كه بيش از همه در اكتشافات ژئوفيزيكي از آنها استفاده مي شود عبارتند از كشساني ، رسانندگي الكتريكي  ، چگالي ، خودپذيري مغناطيسي و قطبش پذيري باقميانده والكتريكي . ويژگيهاي ديگري چون درجه راديواكتيويته نيز تا حد كمي به كار مي روند.

 

همه مواد اثر گرانشي دارند ولذا تغييرات جانبي چگالي در داخل زمين تغييراتي كوچك ولي غلب قابل اندازه گيري در گراني بر روي زمين بوجود مي آورد. همين طور بسياري از سنگها محتوي مقادير كوچكي از ككانيهاي مغناطيسي مي باشند ولذا تا حدي از خودپذيري مغناطيسي يا مغناطيدگي دائم آنهاست سبب تغييرات محلي در ميدان مغناطيسي منتجه مي شود كه باز هم بر روي سطح زمين قابل اندازه گيري است. از روي شكل ميدانهاي گرانشي يا مغناطيسي منتجه مي شود كه باز هم بر روي سسطح زمين قابل اندازه گيري است . از روي شكل ميدانهاي گرانشي يا مغناطيسي منتجه مي شود كه با زهم بر روي سطح زمين قابل اندازه گيري است . از روي شكل ميدانهاي گرانشي يا مغناطيسي سطح زمين ميتوان استنتاجهايي از ساختار زيرزميني بدست آورد هر چند به لحاظ ابهام دروانزادي در اين روشهاي ميدان پتانسيل اگر بخواهيم به حلهاي قابل استفاده برسيم به اطلاعات زمينشناسي يا اطلاعات ژئوفيزيكي ديگر نياز داريم.


در اندازه گيريهاي گرانشي و مغناطيسي از ميدانهاي طبيعي نيرو استفاده مي شود. در بيشتر روشهاي لرزه اي و الكتريكي (شامل الكترومغناطيسي ) كه با ويژگيهاي كشسان و الكتريكي سنگها سركار ودارند لازم است كه به زمين انرژي داده شود. از ا“جا كه چشمه تحت كنترل است فاصله چشمه تا آشكارساز مي تواند متغير باشد. اين باعث مي شود كه تفسير نتايج با ابهامي خيلي كمتر از موقعي صورت مي گيرد كه ميدانهاي گراني و مغناطيسي بكار گرفته مي شوند. در بعضي از روشهاي الكتريكي جريان مستقيم يا جريان با فركانس خيلي كم از طريق الكترودهايي به زمين داده مي شود. 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله کاربرد الکترومغناطیس در ژئوفیزیک , دانلود مقاله کاربرد الکترومغناطیس , دانلود مقاله کاربرد , الکترومغناطیس , ژئوفیزیک,


چهار شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

ساپورت طرح دار با قیمت فوق العاده

ساق شلواری طرح دار

قیمت: 20000 تومان

ساق شلواری در طرح های مختلف
بابیری یا همان شطرنجی
طرح لب
طرح پلنگی
طرح مینیاتوری
همچنین طرح مشکی که کرک دار می باشد و برای زمستان به همراه چکمه مناسب است.
طرح باربیری در 3 رنگ کرمی بنفش و آبی موجود می باشد.
زیبا دیده شوید
جذاب باشید
با قیمت استثنایی 20 هزار تومان
همین حالا خرید کنید و جلوه ی زیبایی به خود ببخشید
طرح خود را در قسمت توضیحات وارد کنید.
برای خرید بیش از 10 عدد تخفیف داده می شود.
طرح های جدید به زودی




 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 


 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: ساپورت طرح دار با قیمت فوق العاده , ساپورت , ساق , ,


چهار شنبه 23 دی 1393
ن : علیرضا

بررسی بهترین تبلت های 2014


اپل «آی‌پد ایر2»

بهترین تبلت‌های 2014

بهترین تبلت حال حاضر اپل با بهترین عملکرد(پرفورمنس) مجهز به تاچ آی‌دی به قیمت 499 دلار.



 گوگل نکسوس 9

بهترین تبلت‌های 2014

یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی موجود بازار به قیمت 389 دلار



 انویدیا شیلد

بهترین تبلت‌های 2014

بهترین تبلت برای گیمرها در سایز 8 اینچی و مجهز به اندروید است که با داشتن گرافیک برتر، بهترین تبلت برای کاربران علاقه‌مند به گیم است. قیمت انویدیا شیلد 300 دلار است.



 آمازون فایراچ‌دی ایکس 8.9

بهترین تبلت‌های 2014

تبلت 8.9 اینچی آمازون یکی از بهترین تبلت های بازار برای انجام کارهای مدیا به قیمت 379 دلار.



 سامسونگ گلکسی تب اس

بهترین تبلت‌های 2014

گلکسی تب اس در یاز 8.4 اینچی با طراحی زیبا و نمایشگر قوی که رقیبی برای آی پد مینی به شمار می‌رود و در بازار 350 دلار قیمت دارد.



مایکروسافت سرفیس پرو3

بهترین تبلت‌های 2014

یکی از بهترین تبلت‌های بازار و جایگزین مناسب برای لپ‌تاپ با تمام امکانات برای کاربر ویندوزی است که بین 763 دلار تا 799 دلار قیمت دارد.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، گوشی های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: تبلت , آیپد , اپل , آیفون , ایپاد , برترین , 2014,


چهار شنبه 23 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه وسایل اندازه گیری نوری : تختی سنج ها و اینترفرومترها

دانلود پروژه وسایل اندازه گیری نوری(تختی سنج ها و اینترفرومترها)

قیمت: 4300 تومان

به نام حق




این پروژه به صورت پاورپوینت و در 31 صفحه به صورت متن و عکس و زیبا تنظیم شده است و شامل :





مقدمه وتاریخچه و توضیحاتی در مورد وسایل اندازه گیری نوری


 اصول اولیه وسایل نوری (تختی سنج و اینتر فرومتر) و توضیحات کلی در مورد تختی سنج ها و اینترفرومترها


چگونگی انجام کار تختی سنج و اینتر فرومتر


مزایا ومعایب تختی سنج و اینتر فرومتر


موارد استفاده تختی سنج و اینتر فرومتر در صنعت


مراحل استفاده از تختی سنج و اینتر فرومتر ها


عوامل تاثیر گذار بر آن ها

و توضیحات کلی در مورد آن




متاسفانه در اینترنت در مورد این مبحث نمی شود چیزی بدست آورد و این پروژه حاصی تلاش های من  بوده است.
موفق و پایدار باشید.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه وسایل اندازه گیری نوری(تختی سنج ها و اینترفرومترها) , دانلود پروژه , پروژه وسایل اندازه گیری نوری,


چهار شنبه 23 دی 1393
ن : علیرضا

قاب آینه چراغدار 206

قاب مکمل چراغدار آینه 206

قیمت: 45000 تومان

قابل توجه 206 سواران

قاب مکمل چراغدار آینه  206 .


مناسب برای انواع خودرو 206 .

در رنگ های مختلف و منطبق با رنگ خودرو

با جدا سازی قسمت بالای آینه که همرنگ بدنه خودرو می باشد و جایگزین کردن این قطعه آینه خودرو شما به سادگی راهنما دار میشود .

به همراه راهنمای فارسی ( بسیار آسان )

هر بسته شامل دوعدد قاب راهنمادار برای دو آینه می باشد .

دارای شش ال ای دی بادوام .

محصول به صورت جفت میباشد ( دو عدد ) برای یک خودرو





(( حتما رنگ مورد نظر را در قسمت سئوال مشتري یا انتهای آدرس يادداشت نمائيد ))



طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.







خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: 206 , قاب آینه چراغدار 206 , قاب آینه چراغدار , قاب آینه206,


چهار شنبه 23 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه کارشناسی معماری با موضوع مجتمع مُد

پایان نامه کارشناسی معماری با موضوع مجتمع مُد و طراحی لباس

قیمت: 150000 تومان

موضوع این پایان نامه، مجتمع مد و طراحی لباس هست که مختص خانم هاست. فضایی هست که خانم ها خیلی راحت، بدون دغدغه حجاب یا هر موضوع دیگری می توانند وقت شان را برای خرید، شوی لباس، خیاطی، آرایشگاه، عکاسی و ... سپری کنند و همه نیازهای خرید و پوشاک خود را حل کنند.

در مورد فضاهای این مجموعه هم مختصر توضیح که :

شوی لباس و نمایشگاه ها در طبقه همکف، فروشگاه در طبقات اول دوم و سوم، خیاطی و فضای طراحی و کلاس آمورشی در طبقات چهار و پنجم، عکاسی و آرایشگاه در طبقه ششم، رستوران و کافی شاپ در طبقه هفتم و هشتم، اداری و آمفی تئاتر و نگهداری کودک در زیر زمین 1-، تاسیسات و انبارها در زیر زمین 2- واقع شده اند.

در مورد کانسپت طرح »  با توجه به کاربری، از نخ و پارچه الگو گرفته شده، در سازه پارچه نیز از پوسته های سبک استفاده می شود و ستون فقط در کناره ها هست که پوسته ها توسط سازه های فضایی این تیر و ستون ها، نگه داشته می شود.

مدارک موجود این پایان نامه برای جلسه دفاع :

» پوستر پروژه با طراحی منحصر بفرد و کیفیت عالی (اندازه پوستر » Width : 9843  &  Height : 3543)

»  14 رندر از بخش های مختلف طرح (با کیفیت عالی) ( تمامی رندرها، در پوستر نیز به کار رفته اند )

» نقشه های کل طرح با فرمت dwg و قابل ویرایش ( اتوکد ) (پلانها - مقاطع - سایت پلان)


کلیه تصاویر مربوط به این پروژه را در زیر مشاهده میفرمائید...























خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه کارشناسی معماری با موضوع مجتمع مُد , پایان نامه معماری , کارشناسی معماری , دانلود تز , دانلود پایان نامه,


چهار شنبه 23 دی 1393
ن : علیرضا

کتایون ریاحی و پسرش در ساحل خلیج همیشه فارس

كتایون ریاحی با نقش‌هایی چون زلیخای سریال حضرت یوسف (ع)، مهین مشرقی شام آخر و. . . در سینما و تلویزیون ایران ماندگار خواهد بود. روزی كه اعلام كرد از این عرصه دور خواهد شد تا زمان بیشتری برای همكاری و فعالیت مشترك با پسرش داشته باشد، همكاران و دوستدارانش در ناباوری فرو رفتند. پنج سال از خداحافظی كتایون ریاحی با سینما می‌گذرد و در این سال‌ها كه با هجرت او به جزیره كیش هم همراه بود، گهگاه خبرهایی از فعالیت‌های تازه او رسیده است.

خبر سفرهایش به مناطق محروم از آفریقا تا سیستان و بلوچستان، راه‌اندازی خیریه و همین تازگی‌ها رونمایی كتابش در نمایشگاه كتاب فرانكفورت 2014 بهانه‌ای شد تا او را به گپی دوستانه دعوت كنیم؛ دعوتی كه با روی بازپذیرفته شد و ما چند ساعتی ‌مهمان او در جزیره كیش شدیم.

دیدار با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس به‌بهانه انتشار اولین آلبوم پوریا

  از پیر شدن نمی ترسم

 قصه را از آن جایی شروع كنیم كه در اوج با دنیای بازیگری خداحافظی كردید. پخش سریال محبوب حضرت یوسف با بازی شما در نقش زلیخا تمام شد و شما اعلام كردید قصد كنار گذاشتن این حرفه را دارید. چند وقت بعد خبر سفرها و كارهای خیریه‌تان رسید و در نهایت راه‌اندازی این خیریه. دلیل ترك بازیگری این بود؟

كارهایی از این دست كه به آنها نیكوكاری و خیریه می‌گوییم تقریبا همیشه بخشی از زندگی من بوده است و فكر می‌كنم كم و بیش بخشی از زندگی همه آدم‌هاست و فقط بستگی به توان، بضاعت و توجه دارد حتی به اندازه یك لبخند امید بخش هم می‌شود نیكوكار بود. بعد از خداحافظی از سینما و سفرم به آفریقا این مسئله برای من جدی‌تر شد. پس تصمیم گرفتم حال كه قرار است بخش بزرگ‌تری از زندگی‌ام را به این كار اختصاص دهم بهتر است كارها به صورت سیتماتیك انجام شود. به همین دلیل در سال 91 بنیاد نیكوكاری «كمك» را تاسیس کرده و به صورت جدی شروع به فعالیت كردیم.

در طول این مدت محاسن و معایب آن را تجربه كردم. از جمله چون بیشتر وقت را در بنیاد سپری می‌كنم متوجه كمبود یك سیستم معنادار برای كار و فعالیت در موسسات خیریه شدم زیرا همچنان كه كار دفتری در این موسسات نیاز به نظم و ترتیب اداری خاص دارد، در عین حال در تضاد با روزمرگی است؛ روزمرگی به مكانیكی شدن منتهی می‌شود و بخش انسانی را تحت شعاع خود قرار می‌دهد، در حالی كه برای نیكوكاری اولین نیاز همدلی با هم‌نوع است. از همین رو ما همزمان در حال تحقیق برای پیدا كردن یك روش یا طریقت كه شایسته نیكوكاری باشد، هستیم كه در آینده نزدیك به كمك خدا بتوان حتی رشته تحصیلی فراتر از مددكاری را ارائه كنیم؛ مثل تركیب سبك جدیدی از علوم انسانی و جامعه‌شناسی كه از فرم تئوری خارج شده و نتیجه عملی آن برای جامعه انسانی قابل لمس باشد.

در طول زندگی هنری‌ام سر و كار من با سیستم‌های اداری در حد گرفتن پاسپورت یا انجام كارهای ساده بانكی و از این دست بوده است اما با شروع كار بنیاد با دنیای جدید، عجیب و پیچیده‌ای مواجه شدم و بعد از مدتی متوجه شدم گویا این چیدمان پیچیده در واقع برای این طراحی شده كه كاری انجام نشود یا به سرانجام نرسد!!! نه برای تسریع، تسهیل یا به نتیجه رسیدن. البته این توضیح لازم به نظر می‌رسد كه همه آنچه گفتم برای كارهای درست است و اگر كسی بخواهد كار نادرستی انجام دهد، همه كارها در اسرع وقت مهیاست؛ بگذریم... .

برای یك حركت مردم‌نهاد كه جامعه هدفش مردم نیازمند است و بازوی كمك برای دولت محسوب می‌شود، این یك فاجعه است چون تمام وقت و انرژی كه باید صرف هدف اصلی شود، صرف فرعیات می‌شود. در یك جمله با این سیستم كسی دستی برای یاری نمی‌گیرد اما پای آدم زیاد گرفته می‌شود برای حركت نكردن و به جلو نرفتن.

می‌توانید با مثال توضیح دهید تا حرف‌های‌تان شفاف‌تر باشد؟

در سال گذشته علاوه بر كمك‌های بلاعوض به كسانی كه به دلایل متعدد مجبور به كاشت حلزونی به صورت آزاد بودند كه بالای 30 میلیون هزینه آن است، به افرادی وام قرض‌الحسنه دادیم؛ منظورم قرض‌الحسنه واقعی است. امسال برای اینكه بتوانیم تعداد این وام‌ها را بیشتر كنیم، فكر كردیم با یك بانك صحبت كنیم و این مسیر را به دست آنها بسپاریم تا ما زمان و انرژی‌مان را روی كارهای دیگر متمركز كنیم. با بانك مسكن وارد گفت‌وگو شدیم، آنها وام خرید كالا با بهره 14 درصد را به ما پیشنهاد دادند.

ما فهرست بچه‌های در نوبت كاشت را دادیم، حدودا بعد از یك ماه و در زمان پرداخت وام به ما اطلاع دادند بهره به 22 درصد رسیده است و در پاسخ اعتراض من گفتند بخشنامه است ولی من می‌دانستم بخشنامه مربوط به چند ماه قبل بوده و ربطی به زمان توافق ما نداشته است. علاوه بر این در بخشنامه ذكر شده تا سقف 22 درصد یعنی با تایید روسای بانك بهره 14 درصد امكانپذیر بود. ماراتن نامه‌نگاری‌ها شروع شد كه ما یك بنیاد خیریه هستیم و این وام برای افراد نیازمند است و... . القصه تا زمان جواب رد قطعی، سه ماه گذشت.

سه ماه وقت و انرژی كه باید صرف بچه‌های ناشنوا می‌شد كه متاسفانه بعضی از آنها نوبت كاشت حلزونی خود را از دست دادند. به نظر من فرصت مناسبی بود كه بعد از ماجرای مسكن مهر، مدیران بانك مسكن در یك حركت انسان‌دوستانه شركت كنند و با این روش، در بین مردم برای خود كسب اعتبار و اعتماد كنند اما گویا درایت در مدیریت وجود ندارد كه اگر وجود داشت، وضع ما بهتر از این بود؛ باز هم بگذریم... .

دیدار با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس به‌بهانه انتشار اولین آلبوم پوریا

شاید اینها قوانین است كه دست و پای مدیران را هم بسته است؟

به نظرم اینها نقص قانون نیست، بیشتر مبهم بودن تبصره‌هاست و همه چیز بیشتر رابطه‌ای است تا ضابطه‌ای. مثال دیگری موضوع را روشن می‌كند. جای خالی یك مركز مشاوره در جزیره احساس می‌شد، به همین دلیل دست به كار شدیم و همزمان اقدامات لازم برای كارهای اداری، اخذ مجوز و. . . را شروع كردیم. ظرف مدت كوتاهی مكان اجاره و تجهیز شد و متخصصان استخدام شدند اما كه عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشكل‌ها. مرحله اول كه تفاهم‌نامه بود، انجام شد. سپس از ما یك مسئول فنی خواستند كه تنها روانپزشك متخصص در جزیره را معرفی كردیم.

گفتند روانپزشك نمی‌شود، روانشناس معرفی كنید. هنوز كسی نتوانسته به این سوال من پاسخ روشنی بدهد كه چرا مدرك دكترای روانپزشك در مقابل كارشناسی ارشد روانشناس قابل قبول نیست؟ منطق می‌گوید چون كه 100 آید، 90 هم پیش ماست. به هر حال بعد از گذشت زمان زیادی، یك روانشناس معرفی كردیم، مجوز مسئول فنی صادر شد اما پس از شروع كار و اطلاع‌رسانی به ارگان‌ها و مردم، خبر دادند مجوز قابل اجرا نیست چون مدرك كارشناسی فرد مذكور، مرتبط با كارشناسی ارشد نیست؛ حال شما پیدا كنید پرتقال فروش را!!! اشكال واقعی از كجاست ؟

دانشگاهی که شخص را پذیرفته یا كسانی كه پس از چند ماه بررسی مدارك مسئول فنی، متوجه این نكته نشدند؟ بعد از یك سال اتلاف هزینه، زمان و انرژی ما را مجاب كردند كه انصراف دهیم و باز هم اصل مطلب در حاشیه قرار گرفت. كسانی كه با یك مشاوره كوچك می‌شد از فجایع بزرگی در زندگی‌شان جلوگیری كرد.

چند مدت است این كار را شروع كرده‌اید؟

تقریبا دو سال.

این مشكلات، شما را در این دو سال به اندازه چند سال پیر كرده است؟

من از پیر شدن نمی‌ترسم، البته پیر به مفهومی دیگر. همه چیز را از این منظر نگاه می‌كنم كه پیر درونم تغذیه شود و این پیر می‌تواند مشوق و راهنمایم باشد.

با همه این مشكلات سراغ راه‌اندازی دفتر تهران هم رفتید؟

با شور و اشتیاق! در مقابل مشكلات، همیشه افرادی هستند كه با كمك و مهرشان، امید را زنده نگه می‌دارند كه دفتر تهران با پشتیبانی و مهر آنان راه‌اندازی شد. قرار است در آنجا كارهای فرهنگی انجام دهیم. طرح‌هایی داریم برای گروه ناشنوایان و البته دیگر كودكان. ترجیح ما در دفتر تهران كارهای فرهنگی است كه عواید آن به كودكان ناشنوا تعلق بگیرد. كوچك بودن جزیره كیش و محدود بودن در جزیره، ما را تشویق به راه‌اندازی دفتری در تهران كرد البته با كارهای گسترده‌تر. بزرگ‌ترین هدف ما بعد از كمك به ناشنوایان برای شنیدن، برای آنان كه از نعمت شنوایی بهره‌مندند، گوش شنوای پیام‌های زیبای مهر و دوستی را آرزومندیم. به همین دلیل كلاس‌هایی با حضور اساتید خوب این كار در حوزه خودشناسی، انسان‌شناسی و... برگزار خواهیم كرد. دوستان و همكاران هنرمندم هم در این كارها كمك خواهند كرد.

در صحبت‌های‌تان به كارهای پژوهشی اشاره كردید. در مورد آن بخش از كارهای‌تان هم توضیح می‌دهید؟

برای الگوی كار وام‌دهی، از گرامین بانك بنگلادش بهره بردیم. یك بانك اسلامی و روستایی است كه موسس این بانك، اقتصاددانی است كه جایزه صلح نوبل در اقتصاد را گرفت چون فقر را در بنگلادش به میزان زیادی كاهش داد. ما سعی داریم از این الگو و پیشنهادهای اقتصاددانان كشورمان بهره ببریم تا وام بدون بهره به نیازمندان بیشتری اختصاص دهیم که باتوجه به توانایی خودشان بازپرداخت آن را انجام دهند. این یك نوع برخورد اسلامی– انسانی است و شایسته است ما كه در كشوری اسلامی زندگی می‌كنیم رفتارمان این‌چنین باشد.

این بخشی از تحقیقات ماست. یكی از افراد ما در بنیاد كمك پایان‌نامه‌اش را بر مبنای كاری كه ما در بنیاد انجام می‌دادیم، نوشته است. با تحقیقات میدانی در روستایی به‌نام باغ نرگس كه تحت پوشش‌مان برای تولید گیاهان دارویی است، شروع كردیم. كارآفرینی و تولید گیاهان دارویی بومی منطقه اهداف ما در آنجاست تا افراد بتوانند با گرفتن وام كار كنند و نتیجه كار خودشان را ببینند. سیستم عملی كه در نتیجه‌اش كارهای خوبی اتفاق می‌افتد.

دیدار با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس به‌بهانه انتشار اولین آلبوم پوریا

علاوه بر اینها، دو اختراع در زمینه آب و انرژی كه كاملا نوآورانه و درراستای حفظ محیط‌زیست و استفاده در مواقع بحرانی است، به بنیاد اهدا شده كه در حال حاضر با جمعیت هلال‌احمر و وزارت نیرو در حال مذاكره هستیم و امیدواریم به كمك خدا بتوانیم این فناوری را در ایران عزیزمان عملی كنیم.

  اجراکننده یا خالق؟

شما به‌تازگی از سفری برگشتید كه این بار سرزمین‌های محروم نبود و ربطی به كارهای خیریه‌تان نداشت؛ نمایشگاه كتاب فرانكفورت. شما برای برپایی جشن رونمایی كتاب‌تان در این نمایشگاه حضور داشتید. نویسنده بودن چقدر برای شما جدی است؟

من قبل از بازیگری می‌نوشتم و بازیگری به‌دلیل نویسندگی برای من پیش آمد. نویسندگی اولین و مهم‌ترین هدف و وظیفه من است زیرا هر وقت كه نوشتم چاره‌ای نداشتم و باید می‌نوشتم. نوشتن برای من چیزی ورای تمام اینهاست. در ضمن به بنیاد كمك هم مرتبط است، چون این كارها از فعالیت‌های فرهنگی مشترك بنیاد كمك و انتشارات شمع و مه است. همچنین آلبوم «پژواك سكوت» اثر پوریا هم تقدیم به بنیاد شده و كار مشترك پوریا و بتهوون است كه عواید آنها به بنیاد كمك برای كمك به كودكان ناشنوا تعلق می‌گیرد.

روزی كه از سینما خداحافظی كردید به نیت نویسندگی بود یا كار خیریه؟

به نیت نوشتن خداحافظی كردم اما در مسیر كار نیكوكاری افتادم. ناراضی نیستم برای اینكه خودم را یك زائر می‌دانم كه در این مسیر زیارت هم می‌كنم و در عین حال این دو را جداناپذیر می‌دانم. تجربیاتی كه در این مدت كسب كردم، مرا در نوشتن یاری کرده و دنیای جدیدی را پیش‌رویم باز كرده است.

انتخاب جزیره كیش بر چه مبنایی بود؟ در پی پیدا كردن محیطی برای نوشتن؟

جزیره كیش جای آرام و پرآرامشی برای نوشتن است اما صرفا به این دلیل انتخاب من نبود. همراهی من با همسرم بخشی از این انتخاب است.

شغل اول شما نویسندگی بوده بعد بازیگری و حالا خیریه. ترتیب اینها در زندگی شما چگونه است؟

پوریا رحیمیان: من از بچگی فكر می‌كردم مادرم اجراكننده هنر نیست بلكه آفریننده هنر است. بخش بزرگی از آفرینش در نویسندگی است. مادرم دنیا می‌سازد. قبل از اینكه بازیگر شود، می‌نوشت و من همیشه از او می‌خواستم بازیگری را كنار بگذارد و بنویسد. روزی كه او از بازیگری خداحافظی كرد گفت به قولی كه به من داده، عمل كرده است. دوست دارم مادرم تمام كارهایش را كنار بگذارد، پشت میز بنشیند و بنویسد.

كتایون ریاحی: ترجیح من هم این است كه یك‌جا بنشینم و فقط بنویسم ولی این كار هیچ مغایرتی با كمك كردن ندارد؛ نوشتن می‌تواند ادامه مسیر كمك باشد. هم كار بنیاد كه الان انجام می‌دهم و هم نوشتن می‌تواند هر دو كمك‌كننده باشد. من به‌عنوان یك هنرمند از سر ناچاری به‌عنوان مدیر عامل یك بنیاد كار می‌كنم. به محض اینكه شخص شایسته و توانمندی كه از لحاظ تفكر انسانی به هم نزدیك باشیم پیدا كنم، با كمال میل این مسئولیت را تقدیم خواهم كرد؛ خودم می‌روم به سرزمین قصه‌هایم و فقط می‌نویسم.

 تا امروز یك كتاب به‌نام «یك پنجره برای من » از شما منتشر شده، در حالی كه حاصل 30سال نوشتن باید بیشتر از اینها باشد، چه اتفاقی برای كارهای شما افتاده است؟

بخشی از آنها را منتشر نكردم و بخشی از آنها را هم هنوز تمام نكرده‌ام. اتفاقی باعث متوقف شدن نوشتن شده است. رمانی دارم كه نیمه‌كاره باقی مانده ولی تمام خواهم كرد چون آن قصه و شخصیت‌هایش منتظر من هستند. باید پركارتر می‌بودم اما شرایط زندگی و بازیگری و الان كارهای بنیاد كمك فرصت كمی برای من باقی گذاشته اما قطعا وقت و زمانش كه فرا برسد، انجام خواهم داد.

 از همكاری مشترك‌تان با پوریا بگویید؛ كتابی كه برای رونمایی آن در نمایشگاه كتاب فرانكفورت حاضر شدید؟

كتاب «ماهی قرمزه» اولین كار مشترك من و پوریا نبود. پیش از آن یك كتب صوتی با همكاری هم انجام دادیم ولی هنوز وارد بازار نشده است. ماهی قرمز كوچولو اولین كار مشترك ماست كه عرضه شده است، داستانی بود كه من نوشتم و پوریا برای آن آهنگسازی كرد. این كتاب دو زبانه منتشر خواهد شد.

موضوع داستان شما چیست؟ به همان داستان ماهی سیاه كوچولو صمد بهرنگی شبیه است؟

شاید بشود گفت تكامل یافته آن است. ماهی قرمز كوچولو، داستان نسل جدید جهان است در جست‌وجوی آزادی.

دیدار با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس به‌بهانه انتشار اولین آلبوم پوریا

  شاید وسوسه شدم

 هیچ‌وقت برای دوستان‌تان در سینما دلتنگ شده‌اید؟

دوستی زیباترین رابطه انسانی است كه شامل مرور زمان و نزدیك بودن‌ها نمی‌شود.

خیلی‌ها خداحافظی شما را جدی نگرفتند و معتقدند شما به سینما برمی‌گردید، نظر خودتان چیست؟

كسی از آینده خبر ندارد. دیالوگی است در فیلم ترمیناتور كه آرنولد می‌گوید: من برمی‌گردم. شاید نقشی پیش بیاید و من را آن‌قدر وسوسه كند كه برگردم و بازی كنم. I will be back

پوریا از شما خواست كه سینما را ترك كنید، این موضوع پوریا را ناراحت نخواهد كرد؟

در 30 سال گذشته، پوریا بهترین همراه زندگی من بوده است. در هر حالت و شرایطی، پوریا حامی و مشوق من بوده و از من پشتیبانی كرده است. خدا را شكر می‌كنم كه این موهبت را به من داده است.  فرزند تركیب دو واژه «فر» به معنی شكوه و «زند» به معنی زندگی است و فرزند یعنی شكوه زندگی. پوریا شكوه زندگی من است. با این آرزو كه همه فرزندان، شكوه زندگی پدران و مادران‌شان باشند و در پناه خدای بزرگ.

پوریا تو درباره این رابطه چه نظری داری؟

 مادر و فرزندی است دیگر و فقط خدا را شاكرم كه پسر این مادر هستم.

بازوی ناشنوایان

خیریه شما به‌طور تخصصی برای ناشنوایان فعالیت می‌كند چرا از بین تمام اقشار نیازمند ناشنواها را انتخاب كردید؟

واقعیت این است كه من فكر می‌كنم ناشنواها ما را انتخاب كردند. در واقع آنها سر راه ما قرار گرفتند داستان هم از پروانه شروع شد. ما با خانواده‌ای آشنا شدیم كه از سه فرزند آنها دو فرزند ناشنوا هستند و بعد متوجه شدیم در این منطقه افراد ناشنوای زیادی وجود دارد و از طرفی بهزیستی هم ترجیح می‌داد بازوهای كمك به ناشنوایان بیشتری داشته باشد تا این افراد تحت حمایت قرار بگیرند. ناشنوایی را معلولیت خاموش نامگذاری كرده‌اند به همین دلیل برای فعالیت اصلی ناشنوایان را انتخاب كردیم. به قول آقای دكتر فرهادی كه بنیان‌گذار كاشت حلزونی در ایران است، شایع‌ترین معلولیت در جهان، ناشنوایی است و تنها در ایران حدود هزار كودك ناشنوا متولد می‌شود كه سال گذشته 800 كودك جراحی شدند. خوشبختانه به گفته بهزیستی كشور امسال این رقم افزایش پیدا كرده است.

این گروه نه‌تنها صدای كسی را نمی‌شنوند بلكه صدای خودشان را هم نمی‌توانند به گوش كسی برسانند. مظلومیت آنها دلیل انتخاب ما شد. نمی‌توان اسم این گروه را معلول گذاشت چون به‌راحتی و با یك جراحی ساده می‌توان یك دنیا را به این كودكان و خانواده‌شان هدیه داد. این مشكل حتی به‌راحتی قابل حل است و با درست شدن آن، نه یك فرد بلكه یك خانواده نجات پیدا می‌كند؛ برای اینكه كودكان ناشنوا با این مشكل خانواده‌شان را هم درگیر می‌كنند.
 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: کتایون ریاحی , هنرمند , خلیج فترس,


چهار شنبه 22 دی 1393
ن : علیرضا

نقشه اپل برای آیفون

عد از معرفی هر کدام از تلفن های اپل بسیاری از کاربرها نسبت به مشخصات آن اعتراض می کنند. این روند به نوعی در زمان معرفی آیفون 5 شروع شد. همین روند در سال گذشته و زمان معرفی آیفون 6 و 6 پلاس نیز صدق می کرد. بعد از معرفی دو تلفن جدید با صفحه نمایش های بزرگ، بسیاری از کاربرهای محصولات اپل که به صفحه نمایش 4 اینچی عادت کرده بودند، نسبت به تغییر اندازه تلفن جدید اپل اعتراض کردند؛ هر چند این اعتراض ها در نهایت کارساز نبوده و این دو تلفن جدیدتوانستند از تمامی ساخته های پیشین اپل فروش بیشتری را تجربه کنند اماخ به نظر می رسد این شرکت قصد دارد تلفن کوچکتری را نیز وارد خط تولید کند.

طبق اطلاعات منتشر شده به نر می رسد اپل قصد دارد در سال 2015 میلادی برخلاف همیشه سه تلفن هوشمند را معرفی و وارد بازار کند. این شایعات نشان می دهند تلفن های مورد نظر با نام های آیفون 6 اس، 6 پلاس و 6 مینی شناخته می شوند.

اپل برای آیفون چه نقشه ای دارد؟

1- زمانی که هدایت اپل بر عهده استیو جابز بود، این شرکت با یک سیاست خاص به کار خود ادامه می داد. جابز معتقد بود کاربر باید با یک انگشت و بدون تغییر وضعیت تلفن به تمامی بخش های موجود روی صفحه نمایش دسترسی پیدا کند. همین رویه باعث شد در زمان حیات جابز، اپل تلفنی با صفحه نمایش بزرگتر از 4 اینچ تولید نکند.

بسیاری از کاربرهای قدیمی اپل نیز اعتقاد داشتند که صفحه نمایش های بزرگ محصولات سامسونگ، ال جی و سونی کارایی آنچنانی نداشته و نیاز به آنها در ساختار آیفون احساس نمی شود.

در روزهایی که تلفن های سامسونگ با صفحه های بزرگ فروش خوبی را تجربه می کنند، اپل بازار خود را در خطر دیده و بالاخره بعد از چند سال تصمیم به تغییر اندازه تلفن های خود گرفت. در همان ابتدا کاربرها نسبت به اندازه آیفون 6 و 6 پلاس جبهه منفی گرفتند. آنها اعتقاد داشتند اپل با همان سبک و سیاق قدیم باز هم می تواند به موفقیت دست پیدا کند.

در مقابل به نظر می رسید که خلاقیت تا حد بالایی جای خود را به جلب نظر کاربرهای اندرویدی داده. اپل برای جذب خریدارهای محصولات اندرویدی تنها یک راه حل را پیش روی خود می دیدو آن چیزی جز افزایش ابعاد آیفون نبود. در نهایت 6 و 6 پلاس هر دو موفق شده و اکنون به عنوان پرفروش ترین تلفن های اپل شناخته می شوند.

2- اکنون که اپل به هدف نهایی خود دست پیدا کرده، نوبت به جلب رضایت کاربرهای قدیمی رسیده. آنهایی که نسبت به ابعاد تلفن های جدید اعتراض داشته و همچنان از آیفون 5 یا 5 اس خود استفاده می کنند، با یک راه حل جدید روبرو هستند.

آیفون 6 مینی همان چیزی است که شاید بسیاری در سال 2014 انتظار آن را داشتند. طبق اطلاعاتی که یکی از منابع نزدیک و بسیاری از تحلیلگران ارائه کرده اند، به نظر می رسد اپل قصد دارد با عرضه سه تلفن همراه در سال پیش رو سهم خود از بازارهای تلفن هوشمند را افزایش دهد. این منبع توضیح داده که آیفون 6 مینی با همان صفحه نمایش 4 اینچی قدیمی و ظاهری به روز شده عرضه می شود. در همین راستا اعلام شده که طراحی کلی تلفن شبیه آیفون 6 خواهد بود اما در آن از پردازنده و صفحه نمایش 5 اس استفاده خواهد شد.

البته این احتمال وجود دارد که تلفن اشاره شده در نهایت با پردازنده آیفون 6 به بازار وارد شود. اگر شرایط ابتدایی مورد استفاده قرار گیرد، آیفون 6 مینی به جز ظاهر کلی هیچ تفاوتی با 5 اس نخواهد داشت.

3- اما در آن سوی معادلات اپل دو تلفن دیگر با نام های آیفون 6 اس و 6 پلاس اس نیز قرار دارد. هر چند اطلاعات به دست آمده نشان از افزایش قدرت و استفاده از پردازنده های A9 دارند اما باید منتظر یک قابلیت خاص نیز در این تلفن ها باشیم. اگر به سابقه اتپل در سال های اخیر نگاه کنیم، متوجه می شویم که به جز افزایش قدرت سخت افزاری تمامی تلفن های این شرکت دارای حداقل یک قابلیت جدید هستند.

باید دید اپل برای این بخش چه چیزی را آماده کرده است. در انتها باید به این نکته نیز توجه کرد که به احتمال فراوان هر دو این تلفن ها ظاهری مشابه با نسل گذشته خود خواهند داشت.
 


:: موضوعات مرتبط: گوشی های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: نقشه اپل برای آیفون , آیفون , اپل , آیفون 6 , مک , ,


چهار شنبه 22 دی 1393
ن : علیرضا

پروژه درس مبانی برنامه ریزی شهری

جزوه مبانی برنامه ریزی شهری

قیمت: 4999 تومان

جزوه مبانی برنامه ریزی شهری برای دانشجویان شهرسازی .
این جزوه شامل 44 صفحه می باشد که در 2 پی دی اف در فایل زیپ در اختیار شما دوستان قرار گرفته است .
جزوه مبانی برنامه ریزی شهری در دو قسمت شهر و منطقه برای دوستان کنکوری آماده شده است .
این جزوه ابتدا به مباحث شهر ( تعریف شهر و نظریات ساخت شهر و ... ) و سپس به مباحث منطقه پرداخته است .
همچنین در این جزوه روش های و شیوه های برنامه ریزی منطقه ای آورده شده است .
دوستان شهرساز در آینده منتظر جزوه های جدید باشید . 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: پروژه درس مبانی برنامه ریزی شهری , پروژه درس مبانی , پروژه عمران , پروژه درس , پروژه , عمران , معماری , ,


چهار شنبه 22 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دانلود نمونه سوالات استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران

قیمت: 3000 تومان

آیا در آزمون استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایران شرکت نموده اید؟
این مجموعه ی سوالات استخدامی را برای شما فراهم نموده ایم
سوالات آزمون عمومی استخدامی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران
با دانلود و مطالعه ی این نمونه سوالات یک گام به استخدام نزدیک تر شوید
این مجموعه شامل چه سوالاتی است؟
120 سوال ادبیات فارسی در آزمون های استخدامی + پاسخنامه و پاسخ تشریحی هر یک از سوالات

160 سوال آمار در آزمون های استخدامی + پاسخنامه ی سوالات

180 سوال کامپیوتر در آزمون های استخدامی + پاسخنامه

42 سوال تحت عنوان دانش کامپیوتر در آزمون های استخدامی + پاسخنامه

مجموعه عظیم سوالات استخدامی شامل 720 سوال دروس ادبیات و زبان فارسی ، زبان انگلیسی و معارف اسلامی

200  نمونه سوالات هوش و استعداد تحصیلی در آزمون های استخدامی + پاسخنامه

مجموعه دوم سوالات دینی و معارف اسلامی شامل 120 سوال + پاسخ

248 سوال ریاضی در آزمون های استخدامی + پاسخنامه

156 سوال زبان انگلیسی در آزمون های استخدامی + پاسخنامه

این مجموعه ی کاملا استثنایی را در هیچ کجای اینترنت و خارج از آن نمی توانید پیدا نمایید

شما پس از پرداخت تنها مبلغ 3000 تومان به صورت آنلاین با استفاده از لینک دانلودی که به شما داده خواهد شد قادر خواهید بود این مجموعه سوالات را دانلود نمایید

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایران , دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی , ارتش جمهوری اسلامی ایران, دانلود نمونه سوالات, دانلود ,


چهار شنبه 22 دی 1393
ن : علیرضا

بررسی گلکسی نوت4 سامسونگ

  سامسونگ نسل چهارم خانواده دوست داشتنی گلکسی نوت را معرفی کرد، این گوشی همانطور که انتظار داشتیم از نظر طراحی ظاهری تفاوت زیادی را با نسل قبلی نداشت، به جز چند مورد خاص که در بررسی اولیه‌ای که امروز برای شما آماده کردم به این مورد و دیگر موارد جدید این گوشی خواهم پرداخت. با ما همراه باشید تا با هم به بررسی اولیه جدیدترین محصول سامسونگ بپردازیم. زمانی که این گوشی به دست ما برسد برای شما آن را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

 

 

 

گلکسی نوت 4

 

اکنون سامسونگ به سمتی رفته که استفاده از صفحه نمایش QHD را از نوت 4 به بعد، در محصولات خود استفاده خواهد کرد، صفحه نمایش نوت 4 کیفیت 2560×1440 پسکسل در اینچ دارد که 2 برابر کیفیت نسل قبلی است. این صفحه نمایش تراکم پیکسلی500 پیکسل بر اینچ دارد که همه چیز را برای دیدن تصاویر چشم نواز بر روی این گوشی آماده کرده است. برای اینکه به شما بگوییم کیفیت تصویر این صفحه نمایش در زمانی که فیلم و یا هر محتوایی که کیفیت UHD دارد را بر روی آن پخش می‌کنیم در مقایسه با رقبا و یا جتی نسل قبل چگونه است باید تا زمانی که گوشی به دستمان می‌رسد صبر کنیم، اما با توجه به شناختی که از سامسونگ و به خصوص صفحه نمایش‌های سوپر آمولد آن داریم می‌توانیم تقریبا مطمئن باشیم اگر چیزی از رقبا زیادتر نداشته باشد چیزی از آن‌ها کمتر نخواهد داشت.

 

 

 

 

همانطور که گفتیم و شما هم در تصاویر منتشر شده از گوشی می‌توانید مشاهده کنید، طراحی کلی گوشی با نسل قبلی تفاوت زیادی ندارد و شاید مهمترین تفاوتی که این نسل با نوت 3 دارد فریم اطراف گوشی باشد. سامسونگ تصمیم گرفته تا گلکسی نوت 4 را کمی بیشتر شبیه به گوشی‌های گران قیمت کرده و آن را تا حدودی به قیمتی که به فروش می‌رساند نزدیک تر کند، به همین خاطر فریم اطراف گلکسی نوت 4 از آلومینیوم ساخته شده که این موضوع طرفداران این فبلت را خوشحال کرد.

 

طراحی قاب پشتی گوشی مانند نوت 3 حالت چرم مانند دارد اما این طراحی از نظر ظاهر کمی با نوت 3 تفاوت پیدا کرده است. قلم نیز در همان جای همیشگی قرار دارد.

 

 

 

در جلوی گوشی و زیر صفحه نمایش 5.7 اینچی این فبلت، می‌توانید همان 3 کلید معروف سامسونگ یعنی دکمه بازگشت به عقب، دکمه Home و دکمه حرکت بین برنامه‌های باز را مشاهده کنید. دکمه هوم در گلکسی نوت 4 به عنوان سنسور اثر انگشت نیز عمل می‌کند و می‌توانید توسط آن صفحه قفل گوشی را بدون گذاشتن پسورد خاصی و تنها با اثر انگشت خود باز کنید.

 

 

 

در پشت گوشی همانطور که انتظار دارید باید دوربین اصلی گوشی را مشاهده کنید که در کنار آن یک فلاش برای کمک به دوربین در نور کم تعبیه شده است. برای ابراز نظر در مورد کیفیت دوربین تا زمانی که گوشی به دستمان برسد صبور باشید.

 

 

 

 

اما یک چیز متفاوت در پشت گوشی نسبت به نسل قبل خودنمایی می‌کند که آن همان سنسور ضربان قلب است، وظیفه این سنسور همانطور که از نام آن پیدا است اندازه گیری ضربان قلب کاربر است اما سامسونگ یک وظیفه مربوط به دوربین را نیز بر عهده این سنسور گذاشته است و آن این است که اگر قصد گرفتن عکس سلفی دارید می‌توانید در زمانی که از دوربین دوم گوشی استفاده می‌کنید با نگه داشتن انگشت خود بر روی این سنسور بدون ضربه زدن به دکمه خاصی از خود عکس سلفی بگیرید.

 

 

دوربین دوم این گوشی که کیفیت 3.7 مگاپیکسلی دارد می‌‌توانید عکس‌های پانوراما تهیه کند، و این امکان برای شما وجود دارد که عکس‌هایی پانوراما تا 120 درجه را با دوربین دوم گوشی از خودتان بگیرید.

 

یکی از مواردی که در این گوشی تعجب ما را به همراه داشت، استفاده از درگاه USB 2.0 به جای استفاده از درگاه USB 3.0 است، در حالی که نوت 3 از درگاه USB 3.0 پشتیبانی می‌کرد. یکی دیگر از معایب این گوشی نسبت به نسل قبل این است که اسپیکر گوشی در پشت آن جای گرفته است در حالی که در نسل قبلی اسپیکر در پایین گوشی قرار گرفته بود.

 

 

 

منوی Air Command در گلکسی نوت 4 با آنچه که در گلکسی نوت 3 می‌بنیم متفاوت است، یکی از بهترین ویژگی‌هایی که در این منو مشاهده می‌کنیم Smart Select است، که می‌توانیم با این ویژگی به نوعی از یک قسمت از صفحه گوشی اسکرین شات بگیریم.

 

 

 

فبلت‌های نوت همیشه به داشتن ویژگی‌های مولتی تسکینگ شهرت داشتند اما حال یک ویژگی جدید به مولتی تسکینگ آن اضافه شده است، زمانی که از دوربین استفاده می‌کنید می‌توانید اندازه منظره یاب را تغییر دهید و در حالی که دوربین فعال است دیگر قسمت‌های گوشی را نیز مشاهده کنید. این ویژگی در تمام برنامه‌هایی که از مولتی ویندوز پشتیبانی می‌کنند وجود دارد، یعنی شما می‌توانید آن پنجره را به هر اندازه که دوست دارید کوچک کنید.

 

سامسونگ در نوت 4 از 3 میکروفون استفاده کرده است، علاوه بر این برنامه ضبط صدا را نیز دوباره طراحی کرده تا بتواند از این 3 میکروفون بیشترین استفاده را داشته باشد، دو میکروفون در قسمت پایین گوشی و در دو طرف درگاه ارتباطی و یک میکروفون در بالای گوشی قرار دارد.

 

باتری نوت 4 ظرفیت 3220 میلی آمپری دارد و ویژگی Powe Saving Mode که در گوشی گلکسی اس 5 دیده بودیم در اینجا نیز قرار دارد. اما یک ویژگی جدید به این باتری اضافه شده و آن این است که در مدت نیم ساعت باتری گوشی به میزان 50 درصد شارژ می‌شود، سامسونگ این ویژگی را Fast Charging نامیده است.

 

 

قلم S Pen که مخصوص فبلت‌های خانواده نوت است در این گوشی بهبود پیدا کرده، سامسونگ حساسیت قلم را بالا برده و سطح فشار دیجیتایزر را از 1024 به 2048 رسانده است و به همین خاطر چند سطح جدید از ضخامت قلم بر روی ویژگی رسم خط توسط قلم اضافه شده است.

 

گلکسی نوت 4 در 4 رنگ سفید، مشکی، طلایی و صورتی ارائه خواهد شد که بتواند سلیقه همه کاربران را در بر بگیرد.

 

این مختصری از ویژگی‌های گلکسی نوت 4 بود که در گلکسی نوت 3 ندیده بودیم، بررسی کامل این گوشی را زمانیکه گوشی به دستمان رسید برای شما منتشر خواهیم کرد، منتظر باشید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، گوشی های آیفون، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: بررسی گلکسی نوت4 سامسونگ , بررسی سامسونگ , بررسی گلکسی نوت4 , سامسونگ,


چهار شنبه 22 دی 1393
ن : علیرضا

پک 12 عددی قرص یک گرمی اکتان بنزین داینوتب

پک 12 عددی قرص یک گرمی اکتان بنزین داینوتب

قیمت: 50000 تومان

قرص سوخت داینوتب ترکیبی منحصر بفرد از نیرو دانه های کاتالیزور اشتعال زای کلاس3 است که به صورت قرص فشرده در آمده, 100% فعال است و هنگام افزوده شدن به بنزین یا گازوئیل قابلیت انحلال بسیار بالایی دارد. با بهینه کردن سوختهای هیدروکربنی موجب تولید انرژی بیشتری از احتراق گشته و میزان آلایندگی و رسوبات محفظه احتراق را به حداقل می رساند. در حقیقت استفاده از داینوتب موجب کاهش هزینه ها و حداکثر استفاده از سوخت تهیه شده می گردد .

همچنین آزمایشهای انجام شده بروی قرص داینوتب در پژوهشگاه صنعت نفت ایران حاکی از افزایش اکتان بنزین معمولی از 74 به 89 می باشد. (نتایج آزمایشات داخلی و خارجی موجود می باشد.)
در توضیح عملکرد داینوتب می توان گفت:
1.درصد احتراق سوخت را بالا می برد در نتیجه فشار پیستون ها بالا تر رفته و توان خودرو افزایش می یابد.
2.احتراق نزدیک به کامل موجب کاهش مصرف و گازهای آلاینده خروجی می گردد.
3.به علت از بین رفتن رسوبات کربنی, حرارت داخل موتور کاسته شده و عمر مفید موتور افزایش می یابد.
4.با تثبیت سوخت موجب افزایش تاریخ مصرف آن گشته و پیش سوزی را از بین می برد

نحوه استفاده از داینوتب :

به منظور ترکیب کامل و سریع قرص با بنزین پیشنهاد می گردد ابتدا قرص داینوتب را در باک خودرو انداخته سپس اقدام به سوخت گیری نمائید . قرص 1 گرمی داینوتب برای 60 لیتر بنزین کافی میباشد .

نحوه عملکرد قرص داینوتب :



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: پک 12 عددی قرص یک گرمی اکتان بنزین داینوتب , بنزین , قرص , اکتان , ماشین , اتومبیل,


چهار شنبه 21 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود تحقیق سنگ ها و کانی های آن-تحقیق رشته تجربی و زمین شناسی

دانلود تحقیق سنگ ها و کانی های آن-تحقیق رشته تجربی و زمین شناسی

قیمت: 4100 تومان

این تحقیق در 26 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش برای شما دانش آموزان،دانشجویان و دانش پژوهان عزیز آماده شده است
فهرست مطالب
سنگ
سنگ از نظر زمين‌شناسان
سنگ‌ها و كاني‌ها
جدول سنگ‌ها و كاني‌هاي آن‌ها
 سنگ‌هاي آذرين
بافت سنگ‌هاي آذرين
خانواده‌هاي سنگ‌هاي آذرين
سنگ‌هاي رسوبي
رسوب‌گذاري
دياژنز: سنگ‌زايي
بافت سنگ‌هاي رسوبي



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق سنگ ها و کانی های آن-تحقیق رشته تجربی و زمین شناسی , دانلود تحقیق سنگ ها و کانی های آن-تحقیق رشته تجربی و زمین شناسی , دانلود زمین شناسی , دانلود رشته تجربی,


چهار شنبه 21 دی 1393
ن : علیرضا

عکس هنرمندان در شبکه های اجتماعی

تعبیر جالب حسین پاکدل از این عکسِ روبوسی با برادرش. با عنوان «شکار شادی».



چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



میترا حجار با این عکس عجیب میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت. نکته سنجی و طبع طنز میترا خانم ستودنی است!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



ملی پوشان در هواپیما. با آرزوی موفقی برای یوزپلنگ های خسته و سن بالا!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



طناز طباطبایی و نکته ای که لازم دانست درباره خودش و نقش هایش بیان کند.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



بوسه نورا خانم بر گونه پدر که در شب تولد او هفتاد میلیون برای تک دخترش خرج کرده است! مبارک باشد جناب شهریار. تا باشد از این تولد ها و جشن ها.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


حمید فرخ‌نژاد و پسر جان هم کماکان در حال سفر دور دنیا و خوشگذرانی هستند.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



چند روز پیش بود که یک خبر وایبری همه مان را شوکه کرد با این تیتر که "رضا صادقی در سانحه رانندگی کشته شد." شایعه آنقدر فراگیر شده بود که تقریبا همه باورشان شده بود و منتظر اعلام خبر از خبرگزاری ها بودند که رضا صادقی با این عکس همه این اخبار ناگوار را تکذیب کرد و قلب ها را به سر جایش برگرداند. انشالله که صد سال زنده باشی و با صدای گرمت برایمان بخوانی ای مشکی پوشِ عاشق.

این که هدف شایعه سازان از این دروغ ها چیست و چه عایدشان می‌شود یکی از بی جواب ترین سوال های تاریخ است!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



و در پایان عکس شهرزاد عبدالمجید، بازیگر نسبتاً کهنه کار سینما و تلویزیون در کنار دوستش. از هنرنمایی های ماندگار خانم عبدالمجید میتوان به فیلم سینمایی «ضیافت» اثر مسعود کیمیایی، سریال های «تب سرد» بهروز افخمی و «نرگس» سیروس مقدم و خیلی آثار دیگر اشاره کرد.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: عکس هنرمندان در شبکه های اجتماعی , عکس هنرمندان , هنرمندان , عکس چهره ها , عکس ادم های معروف,


چهار شنبه 21 دی 1393
ن : علیرضا

پروژه معماری نورمن فاستر

نورمن فاستر – تحقیق و پروژه درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی

قیمت: 5000 تومان

در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته نورمن فاستر پرداخته شده.

سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است
اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است
برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند
سال ساخت هر اثرش و توضیحات در مورد آنها به تفصیل ذکر شده .
در ضمن منابع تحقیق هم بطور کامل ذکر شده اند

دروس اسما کم ارزشی مثل اصول و مبانی معماری و شهرسازی می توانند برای بالا کشیدن معدل دانشجو اثربخش باشند و تجربه شده تحویل تحقیق های بدین گونه حتی بدون درخواست استاد در نمره بشدت اثربخش می باشد . با پرداخت کمترین هزینه معدل خود را بالا بکشید


فرمت فایل  : DOC
تعداد صفحات : 19
قابل ویرایش

دانلود فایل

 

 

 

        



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: پروژه معماری نورمن فاستر, پروژه معماری , معماری , پروژه اصول و مبانی معماری , پروژه شهرسازی , پروژه عمران ,


چهار شنبه 21 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود تحقیق اصول و مبانی شهرسازی

فیلیپ جانسن - پروژه و تحقیق اصول و مبانی معماری و شهرسازی

قیمت: 3900 تومان

در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته فیلیپ جانسون پرداخته شده.

سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است .

اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است.

جوایز و تقدیر نامه هایی که دریافت کرده، ذکر گردده است .

برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند.


 در كانه تيكاتGlass House

 

 در بوستونInternational Place

 

 در تگزاسA Water Garden

 


و .....



در ضمن منابع تحقیق هم بطور کامل ذکر شده اند.

دروس اسما کم ارزشی مثل اصول و مبانی معماری و شهرسازی می توانند برای بالا کشیدن معدل دانشجو اثربخش باشند و تجربه شده تحویل تحقیق های بدین گونه حتی بدون درخواست استاد در نمره بشدت اثربخش می باشد . با پرداخت کمترین هزینه معدل خود را بالا بکشید.

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 18

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق اصول و مبانی شهرسازی , دانلود تحقیق اصول و مبانی , اصول و مبانی معماری , دانلود پروژه اصول و مبانی شهرسازی , دانلود پروژه عمران ,


چهار شنبه 21 دی 1393
ن : علیرضا

عکس چهره ها در شبکه های اجتماعی در هفته گذشته

 در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******
سلفی مهرانه خانم مهین ترابی با دوستش از روی «پل طبیعت» در بوستان آب و آتش که گویا بخشی از سریال «همه چیز آنجاست» شهرام شاه حسینی در آن جا فیلمبرداری شده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


از آنجایی که مسئولان میراث فرهنگی کشوران اقدام مثبتی برای بازگرداندن آثار باستانی دزدیده شده توسط کشور های اروپایی نکردند، نیما جان خودش دست به کار شد و برای تلافی این موضوع، برج ایفل را از جایش کند تا با خود به ایران بیاورد. دستش هم درد نکند!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



الهه حصاری و هادی ساعی در حاشیه اکران «پی 22». از آنجایی که دو شغله بودن (دولتی) طبق قانون کشور ممنوع است و هادی ساعی عضو شورای شهر تهران می‌باشد، پس دوستان توجه داشته باشید که بازیگری در این مملکت شغل به حساب نمی آید. این هم اطلاعات عمومی امروز!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



پگاه آهنگرانی در حال سخنرانی در یک همایش که نه می‌دانیم چیست، و نه می‌دانیم کجاست.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



سلفی جالب حسین مهری با همه عوامل سریال «همه چیز آنجاست». استاد جمشید مشایخی، امین زندگانی، الهام حمیدی و سایر بازیگران و عوامل در عکس حضور دارند. این عکس را الهام حمیدی به اشتراک گذاشته بود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



محمد صادقی، سارا خوئینی ها و پژمان بازغی در پشت صحنه سریال «بیقرار». میتوان حدس زد که جناب صادقی نقش رئیس یک باند مافیا را بر عهده دارد، سارا خانم هم یک خانم خلافکار و همه فن حریف است و پژمان بازغی هم طبق معمول نقش یک پلیس خانواده دار را که یک دختربچه هم دارد، بازی خواهد کرد!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



برج سازی با دنت یکی از تفریحات سالم ترانه علیدوستی هنگام دیر کردن گریمور است. تفریح سالمِ یک هنرمند سالم!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



سلفی ارسلان قاسمی در دندانپزشکی. خدارا شکر نورِ خانم دکتر به اندازه کافی هست که هواداران شاهد دندان های صدفی ارسلان جان نباشند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



الناز حبیبی اغراق کرد که خیلی خوشحال و شاد است. البته الناز جان خیلی هم نیاز به اعتراف نبود، هر کس یک بار راهش به اینستاگرامتان بیافتد خودش خیلی زود به همین نتیجه می‌رسد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



از آنجایی که کمبود فضا برای چسباندن جملات تاثیر گذار در دفتر کار بهرام رادان وجود دارد، بهرام از لیوان خود برای آن استفاده کرده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



هادی کاظمی در اولین کار تلویزیونی خود در سال 75 زمانی که 20 سال بیشتر نداشت. معلوم است هادی از همان ابتدا علاقه زیادی به بازی کردن در نقش پیرمرد ها داشت.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



عکس هنری علی شادمان با ژست «خیره به افق». آقایان عزیز توجه داشته باشید که در این ژست حتماً باید زیپ کاپشن بالا و دستان در جیب شلوار باشد وگرنه به درد نمی‌خورد. اخم هم باشد که چه بهتر.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



شهاب رمضان، خواننده خوش صدا و با احساس کشورمان هر از چند گاهی یک سلفی دقیقاً همین شکلی می‌اندازد و در زیرش اطلاعاتی درباره کارش می‌دهد و با حاشیه ها کاری ندارد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



نورا هاشمی، تک دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه، یکی از ستاره‌های بی سر و صدای تئاتر و سینمای کشورمان.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



عکس بدون توضیح محمدرضا گلزار در اینستاگرامش. عکسی که هنوز آمار دقیقی از کشته ها و مجروحین هواداران و عشاق در زیر آن بدست نیامده است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



هانیه توسلی هم مانند تمامی ستاره ها، نتوانست دوری از اینستاگرام را تحمل کند و بی سر و صدا  و با صفحه‌ای جدید، و البته با دسترسی محدود و نه همگانی، به اینستاگرام برگشت و این سلفی را آپلود کرد. تنها تفاوت هانیه با بقیه دوستانِ «خداحافظی کرده و برگشته»، مدت زمان نسبتاً طولانیِ غیبت او بود. چون اکثراً خداخافظی ها به یک روز هم ختم نمی‌شود و در چند ساعت سر و تهش جمع می‌گردد! هانیه توسلی نزدیک به 2 ماه فعالیت نداشت.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


همیشه یک راه برای عرضه و نمایش عکس جدید پیدا می‌شود. پس از سلام و احوال پرسی که دلیلی برای گذاشتن عکس های جدید چهره ها شده بود، حالا نوبت جملات عارفانه و حکیمانه است که به بهانه آن عکس خود را به نمایش بگذارند و لایک بگیرند. آزاده مهدیزاده هم از همین روش جدید استفاده کرده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



پیمان معادی در حال گوش دادن به نکته های «پیتر ساتلر» کارگردان مشهور هالیوودی در پشت صحنه فیلم «Camp X-Ray» است. عکسی که روز گذشته پیمان در صفحه اینستاگرام‌اش گذاشته بود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



گویا علیرضا خان حقیقی خیابان های سیدنی را با استیجِ فشن شو اشتباه گرفته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



طعنه مریم معصومی به مخاطب خاص اش که گویا بدجوری از چشم مریم افتاده است! آن هم این همه چشم!

خیلی جالب است دقیقاً همین جمله را چند وقت پیش زیر پست یکی دیگر از عزیزان دیدم، با این تفاوت که جای اسفند، خرداد نوشته بود! این بحثِ محبوب ویژگی‌های شخصیتی متولدین هر ماه هم پروژه‌ای است برای خودش! با این خروجی که در کلّیت، همه رفتار ها در همه ماه ها مشترک است و فقط یک مقدار پس و پیش شده و دُزَش فرق دارد!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



زمستان امسال حسابی چهره ها را سر در گم کرده است. چون فقط اسمش زمستان است، هوایش بیشتر بهاری و پاییزی است. همین موضوع در به رخ کشیدن تیپ ها و لباس های زمستانی هم خلل وارد کرده است. تا کی صبر کنند تا برف ببارد؟ تا کجا؟؟

البته برخی ها هم مثل یکتا خانم ناصر، صبر زیادی ندارد و در زیر آفتاب تیپ زمستانی زده و عکسشان را میگیرند و کاری با هوا ندارند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



عکس زیبای عباس غزالی با خواهرزاده خوش خنده اش.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



چشم. به توصیه های زیر عکس آزاده نامداری گوش می‌کنیم و درگیر عکس نمی‌شویم. فقط آزاده جان از ما این را نخواه که این سوال را نپرسیم روزبه نعمت اللهی بین آن هم خانم در آسانسور چه می‌کند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



بازارگردی نیوشا ضیغمی و دوستش، در حال انتخاب گل کلم مرغوب برای انداختن ترشی.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



جمله تکان دهنده و دوازده ریشتری این هفته علی کریمی. حضور در اردوی تیم ملی علی آقا را در زمینه به اشتراک گذاشتن جملات قصار کم‌کار کرده بود که با کمک جناب کی‌روش این وضعیت به روند قبل بازگشته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



تتلو و خواهرش در گذر زمان. عمو تتل با این عکسش ذهنیت همه را نسبت به ظاهرِ آینده پسر بچه های بامزه تغییر داد!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


یغما گلرویی داشت در پشت بام خانه شان شعر می‌نوشت که ناگهان نسیمی از مشرق زمین آهنگ وزیدن گرفت و گردی از غبار روزگار را به دیدگان یغما فکند! تا یغما قلم از کاغذ بخاست و دستی برای رفع درد بر آورد، عکاسباشی فرصت مغتنم شمرد و انگشت مبارک به شات همی فشرد تا شکاری باشد از لحظه ای بدیع و دل نواز!

با عرض پوزش از تغییر لحن، ولی دست خودمان نیست. کلاً یغما گلرویی طبع نوشتنمان را عوض می‌کند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



لیلا اوتادی به این راحتی ها بی‌خیال چالش عکس بدون آرایش نمی‌شود!

پ.ن: طبق پیش بینی ها هیچ کدام از بازیگران زن در این چالش شرکت نکردند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



جایزه «بدون شرح ترین» عکس این شماره با احترام تقدیم می‌شود به این سلفی رامبد جوان و علی ضیا. به قول عادل تصویر به اندازه کافی گویاست ما چیزی نگویم بهتر است. رامبد جان شما که سن و سالی ازتان گذشته دیگر چرا؟!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



احسان حدادی در بین دختران مدرسه ای که با این عکس از لطف و محبت دختر خانم ها تشکر کرده است. احسان جان اگر بدانی با حضورت در کلاس چقدر این عزیزان را خوشحال کرده ای اشک در چشمانت جمع می‌شود. کنسل شدن کلاس ریاضی، آن هم زنگ آخر، از قهرمانی در جام جهانی هم شیرین تر است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



بهاره رهنما طی یک رفتار تکراری در بین چهره ها، عکس کلوز آپ از یک چشم گذاشت که گویا چشم دخترش پریا بود. کاری که قبل تر ها الناز شاکردوست، محسن افشانی، ارسلان قاسمی و سایر دوستان چشم رنگی انجام داده بودند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



عکس یادگاری شهاب حسینی و ابوالفضل پور عرب در کنار رضا صفایی یا همان «طوفان»، بازیگر فیلمفارسی های به یاد ماندنی که ماشاالله تکان نخورده است! ابوالفضل پورعرب هم با ظاهر جدید و هالیوودی اش خیلی شبیه "شان پن" شده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


باز هم عکس مونتاژ شده عجیب از بهنوش بختیاری. همه ما بهنوش خانم را با همین عکس هایش قبول کرده ایم و با او کنار آمده ایم!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



نیمه شب بود که ناگهان مجتبی محرمی به یاد دوست و همبازی مرحوم‌اش، زنده یاد سیروس قایقران افتاد و این عکس را آپلود کرد. روح کاپیتان سیروس همیشه شاد باشد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



اگر می‌خواهید در زندگی خود همیشه شاد باشید، فقط کافی است این زوج عزیز را الگوی خود قرار دهید. سحر ولدبیگی و نیما فلاح.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



امید حاجیلی با این عکس عملیات تروریستی خود در سالن میلاد را لو داد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



با نهایت ناامیدی و استیصال شما را به تماشای عکس امیرمحمد زند در کابین خلبان دعوت می‌کنم...

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



این روزها اگر تنها یک دلیل برای رفتن به اینستاگرام داشته باشیم، دیدن عکس های استاد کشاورز است. همین و بس!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



شهرزاد کمالزاده.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



لیلا اوتادی با گذاشتن عکس‌های کودکی اش خواست تاکید کند که از همان کودکی آرایش نمی‌کرده و صورت اش کاملاً اوریجینال است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



گلاره عباسی و خواهرزاده اش که به حرف خاله جان هیچ اعتنایی نکرده و آنطرف دیگر را نگاه می‌کند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



سلفی بهنوش طباطبایی با نمایی از ساحل جزیره قشم و خلیج فارس و خاطره‌ای جالب از اعتیادش به اینترنت!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



زانیار خسروی با این عکس تولد عشقش را در صفحه طرفداران خود تبریک گفت.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


پریناز ایزدیار هم از همان روش جدید که قبلاً گفتیم برای گذاشتن عکس تازه اش استفاده کرد. بله در بین چهره ها همه چیز خیلی زود همه گیر می‌شود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی در کنار رضا یزدانی و همسر و دخترش که شباهت بسیار زیادی با پدر دارد. این اولین بار است که عکسی از خانواده رضا یزدانی در فضاهای اجتماعی درز می‌کند. البته به لطف الیکا خانم که عکس را به اشتراک گذاشته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



نازنین بیاتی. ستاره کم سن و سال، ساده، صمیمی، واقعاً هنرمند و بسیار محبوب و دوست داشتنی. برای اثبات این گزاره ها شما را به تماشای فیلم «دربند» ساخته پرویز شهبازی دعوت می‌کنم.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


سلفی نفیسه روشن و همسر و برادرش در کنار خاطره حاتمی و سایر دوستان. آن عزیزی که شال گردن خود را با پالتوی نفیسه ست کرده، همسرِ خانم روشن هستند. آن دوستی هم که زحمت سلفی را کشیده، برادرش است. خاطره حاتمی هم احتمالاً آن شب سردرد شدیدی داشته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



مازیار فلاحی با این کاردستی که ملاحظه می‌کنید 200 هزار نفری شدن صفحه اش را تبریک گفت و از هواداران تقدیر و تشکر کرد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



سارا منجزی و خواهرش.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



این هم عکس آتلیه ای لیلا بلوکات که این عکس بیشتر در صفحات هواداران پرسپولیس دست به دست می‌شد، تا صفحات هواداری بازیگران و هنرمندان!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



عکس شهرام حقیقت‌دوست در اروپا و لذت سوار شدن به اتوبوس هایی اروپایی! خدا نصیب همه مان کند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



روناک یونسی و همسر جان در شب تولد روناک خانم. تبریک ویژه و تشکر از سرکار خانم یونسی که هیچ گاه ما را در گرد آوری این مطالب تنها نگذاشت!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



روزگار است دیگر... مُد ها تغییر می‌کند، رفتار ها عوض می‌شوند، ارزش ها ضد ارزش می‌شود و بعضا ضد ارزش ها ارزش می‌شوند، آن هم چه «ضد ارزش» هایی! پیام صادقیان، حسین ماهینی و دوستان اگر مَرد بودید 20 سال پیش این عکس را به اشتراک می‌گذاشتید! خدا را شکر که همه چیز در حال آپدیت شدن است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: عکس چهره ها در شبکه های اجتماعی , عکس چهره ها , چهره ها , معروف , عکس بازیگر , عکس هنرمند,