دانلود مقالات همه رشته ها

پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه کارشناسی معماری مجتمع مُد و طراحی لباس

پایان نامه کارشناسی معماری با موضوع مجتمع مُد و طراحی لباس

قیمت: 150000 تومان

موضوع این پایان نامه، مجتمع مد و طراحی لباس هست که مختص خانم هاست. فضایی هست که خانم ها خیلی راحت، بدون دغدغه حجاب یا هر موضوع دیگری می توانند وقت شان را برای خرید، شوی لباس، خیاطی، آرایشگاه، عکاسی و ... سپری کنند و همه نیازهای خرید و پوشاک خود را حل کنند.

در مورد فضاهای این مجموعه هم مختصر توضیح که :

شوی لباس و نمایشگاه ها در طبقه همکف، فروشگاه در طبقات اول دوم و سوم، خیاطی و فضای طراحی و کلاس آمورشی در طبقات چهار و پنجم، عکاسی و آرایشگاه در طبقه ششم، رستوران و کافی شاپ در طبقه هفتم و هشتم، اداری و آمفی تئاتر و نگهداری کودک در زیر زمین 1-، تاسیسات و انبارها در زیر زمین 2- واقع شده اند.

در مورد کانسپت طرح »  با توجه به کاربری، از نخ و پارچه الگو گرفته شده، در سازه پارچه نیز از پوسته های سبک استفاده می شود و ستون فقط در کناره ها هست که پوسته ها توسط سازه های فضایی این تیر و ستون ها، نگه داشته می شود.

مدارک موجود این پایان نامه برای جلسه دفاع :

» پوستر پروژه با طراحی منحصر بفرد و کیفیت عالی (اندازه پوستر » Width : 9843  &  Height : 3543)

»  14 رندر از بخش های مختلف طرح (با کیفیت عالی) ( تمامی رندرها، در پوستر نیز به کار رفته اند )

» نقشه های کل طرح با فرمت dwg و قابل ویرایش ( اتوکد ) (پلانها - مقاطع - سایت پلان)


کلیه تصاویر مربوط به این پروژه را در زیر مشاهده میفرمائید...























خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه کارشناسی معماری مجتمع مُد و طراحی لباس, پایان نامه , کارشناسی معماری , تز معماری , پایان نامه معماری,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

برنامه های سال آینده شرکت اپل

عصرایران - محمد مهدی حیدرپور: در شرایطی که اپل با معرفی ساعت هوشمند خود به نام اپل واچ آماده رقابت با فناوری های پوشیدنی اندرویدی شده است شایعاتی درباره مک‌بوک ایر نازک‌تر، آی پد 12 اینچی و حتی نسخه ای کوچک‌تر از آی‌فون 6 به گوش می رسند.

با آغاز هر سال جدید می توانید انتظار عرضه موج جدیدی از گجت های اپل را داشته باشید. طی سالیان اخیر اپل روند ارتقا سالانه در آی‌فون ها، آی‌پدها و مک بوک های خود را دنبال کرده و به نظر نمی رسد سال جاری میلادی نیز از این مساله مستثنی باشد.

در شرایطی که اپل با معرفی ساعت هوشمند خود به نام اپل واچ آماده رقابت با فناوری های پوشیدنی اندرویدی شده است شایعاتی درباره مک‌بوک ایر نازک‌تر، آی پد 12 اینچی و حتی نسخه ای کوچک‌تر از آی‌فون 6 به گوش می رسند. در ادامه برخی از مورد انتظارترین محصولات اپل در سال 2015 را معرفی می کنیم.

اپل واچ

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار
اپل واچ ساعت هوشمندی است که در سپتامبر 2014 از آن رونمایی شد اما تاکنون روانه بازار نشده است. این ساعت هوشمند با آی‌فون جفت می شود تا نسخه ای کوچک از سیستم عامل iOS را برای نمایش تماس های تلفنی، پیام ها، مسیریابی و حتی سیستم پرداخت Apple Pay روی مچ دست کاربر منتقل کند. اپل واچ با سه بند فلزی، چرمی و لاستیکی عرضه می شود تا تمامی سلایق را پوشش دهد.

مک‌بوک ایر 12 اینچی با نمایشگر رتینا

اپل قصد دارد ضخامت نازک‌ترین لپ تاپ خود را هرچه بیشتر کاهش دهد. مک‌بوک ایر جدید با طراحی بدون فن نازک‌تر و سبک‌تر از مک‌بوک ایرهای فعلی با ضخامت 17 میلیمتر و یک کیلوگرم وزن خواهد بود. احتمالا در مک‌بوک ایرهای جدید از پردازنده های Broadwell اینتل استفاده خواهد شد و نمایشگر رتینا با وضوح 2560×1600 پیکسل و درگاه تاندربولت 2 از دیگر ویژگی های آن خواهد بود.

آی‌فون 6 مینی، آیفون 6S یا آیفون 7

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار
اگر همه چیز خوب پیش برود معرفی نسخه جدیدی از آی‌فون در سال جاری میلادی دور از انتظار نخواهد بود. در صورت تکرار تاریخريا، امسال معرفی آی‌فون 6S که از نظر سخت افزاری نسبت به آی‌فون 6 ارتقا یافته است و آی‌فون 6C برای خریدارنی با بودجه محدودتر را شاهد خواهیم بود. از سوی دیگر، شایعاتی درباره معرفی آی‌فون 6 با نمایشگر 4 اینچی به گوش می رسد تا رضایت هوادارن اندازه کوچک آی‌فون نیز جلب شود. افزون بر این، با نگاهی به آینده پتانسیل عرضه آی‌فون 7 که از ویژگی هایی مانند نمایشگری با شیشه یاقوت کبود و بدنه ای بادوام‌تر سود می برد، وجود دارد. شایعات دیگر به نمایشگر سه بعدی و استفاده از دوربینی با لنز دوتایی که می تواند با دوربین های DSLR رقابت کند، اشاره دارند.

آی‌پد پرو 

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار
طی سال های 2013 و 2014 شاهد کاهش ضخامت آی‌پدهای اپل بودیم اما در سال 2015 می توانیم شاهد بزرگ‌تر شدن اندازه نمایشگر این گجت باشیم. پیش بینی می شود آی‌پد پرو با نمایشگر 12.9 اینچی مجهز به حسگر تاچ آی‌دی و نسخه ای از پردازنده A8 اپل روانه بازار شود. ممکن است تبلت بزرگ جثه اپل با کاور صفحه کلید همراهی شود تا رقیبی جدی برای تبلت مایکروسافت سرفیس باشد. بنابر شایعات، آی‌پد پرو برای ارائه بیشینه بهره‌وری دو سیستم عامل iOS و OS X را اجرا می کند.

آی‌مک رتیناهای بیشتر

اپل در سال 2014 آی‌مک رتینا 5K با نمایشگر 27 اینچی را معرفی کرد و انتظار می رود این وضوح خیره کننده در دسکتاپ های 21.5 اینچی این شرکت نیز به کار گرفته شود.

اپل تی‌وی

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار
از ویژگی های نسل آینده ست تاپ باکس اپل می توان به ناوبری صوتی سیری، بازی های به طور کامل یکپارچه شده که بی نیاز از اتصال به دستگاه های iOS اجرا می شوند و استریم ثابت کانال ها برای افزایش قدرت رقابت پذیری در برابر محصولات دیگر اشاره کرد.

نسخه های جدید iOS 9 و OS X 10.11

اگرچه اطلاعات و جزئیات در حال حاضر زیاد نیستند اما می توان انتشار نسخه های جدید سیستم عامل های دستگاه های قابل حمل و دسکتاپ اپل تا پایان سال 2015 را انتظار داشت. همانند سنت هر ساله پیش بینی می رود معرفی iOS 9 به همراه مدل آینده آی‌فون در ماه سپتامبر انجام شود.

از سوی دیگر، Continuty در سیستم عامل OS X یکی از ویژگی های جدید و کلیدی نسخه یوسمیت اجازه فعالیت یکپارچه را به دستگاه های مک و iOS می دهد و انتظار می رود اپل با نسخه جدید سیستم عامل OS X شکاف های بین آی‌فون، آی‌پد و مک را در سال 2015 بیش از پیش کم کند. 


:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، گوشی های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: برنامه های سال آینده شرکت اپل , آیفون , آیپد , آیپاد , اپل آی واچ,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی

عنوان انگلیسی مقاله: The Organizational Buyer Behavior Learning Organization
عنوان فارسی مقاله: آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
دسته: مدیریت - بازاریابی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مطالعه چهارچوب طرح هاي تلفيقي آموزش سازماني را در رفتار سازماني خريدار توسعه مي دهد.در اين مطالعه فعاليت هاي ارتباطي و روابط ميان واحدهاي استراتژيك تجاري كه در فرايند خريد مشاركت دارند مورد توجه قرار مي گيرند.حمايت علمي براي روابط پيشنهاد شده بر اساس رشته اي از مطالعات صورت گرفته كه اين مطالعات بر اساس مصاحبه با مديران 10 واحد استراتژيك تجاري يك سازمان خدمات جهاني مي باشد.بر اساس اين مطالعات چندين معني ضمني ارائه شده است. 
مقدمه
كريس- تحليل گر پژوهش بازاريابي كه به تازگي در سازمان استخدام شده بود- براي دفتر كار خود نياز به كامپيوتر و چاپگر داشت.به همين دليل سفارش خريد يك سيستم را به بخش خريد سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته كامپيوتر خريداري شد اما خريداري چاپگر را به زماني موكول كردند كه تقاضاي خريد چاپگر به حدي برسد كه بتوانند تخفيف عمده اي را دريافت نمايند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به كريس تحويل داده شد.بخش خريد تخفيف قابل ملاحظه اي را بابت سفارش چاپگر دريافت كرد.اما بخش خريد ضرر بهره وري كريس را در خلال اين 6هفته در نظر نگرفت.
مشكلي كه كريس با آن دست به گريبان بود در اكثر سازمان ها وجود دارد.معمولا در زمان ارزيابي اهميت فاكتور هاي هزينه در برابر كل چرخه زماني فرايند ، فرهنگ خريد داده هاي مصرف كنندگان را در نظر نمي گيرند.از ديد گاه بخش خريد چرخه زماني فرايند به قدري نا محسوس است كه اندازه گيري آن غير ممكن است.در كاهش چرخه خريد هيچ گونه ارزش و سود واقعي وجود ندارد.با اين وجود همان طور كه در اين مثال ساده نشان داده شد،در خريد كالاها و خدمات چيزهايي فراتر از هزينه وجود دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی, دانلود آموزش سازمانی , دانلود آموزش سازمانی در رفتار خریداران , آموزش سازمانی , خریداران , ,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود مجموعه آموزش بازاریابی در24دقیقه

آموزش بازاریابی در24دقیقه

قیمت: 2700 تومان

آموزش بازاریابی با پیامک در 24دقیقه!!
بازاریابی با پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی در چند سال اخیر بسیار رایج شده است. از دلایل رایج شدن پیامک تبلیغاتی می توان به " نسبت قیمت بسیار کم تبلیغات پیامکی به درصد افراد مشاهده کننده تبلیغات " اشاره داشت که این امر موجب شده بسیاری از صاحبان کسب و کارها جهت رونق بخشیدن به فعالیتهای خود از پیامک تبلیغاتی استفاده کنند.

 

به عنوان نمونه اگر در بدترین حالت 90 درصد افراد پیامک تبلیغاتی را پاک کنند و فقط 10 درصد افراد پیامک را مطالعه کنند و فقط 1 درصد افراد مشتری شوند (یعنی از هر 1000 نفر فقط 1 نفر) هزینه کل تبلیغات شما از این مشتری به دست آمده است.

 

اما نکته قابل توجه این است که همیشه ما به دنبال بهترین حالت هستیم و قصد داریم که با این ابزار تبلیغاتی به شرایط مطلوب خود دست پیدا کنیم. در همین راستا با کمک فن آوران پیشرو ارتباط کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه" را با هدف توسعه فروش در بازاریابی پیامک برای شما عزیزان تهیه کرده ایم

 

شما هم اگر ...

 

قصدخرید پنل پیامکی دارید 

 

اگر به دنبال آگاهی از نرم افزار مناسب جهت ارسال و دریافت پیامک هستید.

 

اگر از امکانات استاندارد نرم افزارهای سامانه پیامک اطلاع ندارید.

 

اگر احساس می کنید که در تبلیغات با پیامک نتیجه مطلوب را در فروش به دست نمی آورید.

 

اگر به دنبال بازخورد بیشتر از پیامک های تبلیغاتی خود هستید؟

 

 

 

پیشنهاد می کنیم که کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه " را باقیمت بسیار کمی دریافت کنید و در ظرف مدت 24 دقیقه اطلاعات جامعی در مورد نرم افزار سامانه پیامک ، شماره اختصاصی پیامک و نکات طلایی درباره محتوای پیامک بدست آورید و فروش خود را دگرگون کنید.

 

 

 

ما در کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه " در قالب 24 نکته کلیدی به شما آموزش خواهیم داد که :

 

1. نرم افزارهای استاندارد ارسال و دریافت پیامک چه امکاناتی دارند؟

 

2. از امکانات ارائه شده در نرم افزارهای سامانه پیامک چگونه در جهت افزایش بازدهی استفاده کنیم ؟

 

3. چگونه با محتوای مناسب ، بازخورد پیامک های ارسالی را تا 50 درصد افزایش دهیم؟
4.و.......
پس اگر به فکر این هستید که یک بازاریاب حرفه ای شوید فرصت را از دست ندهید.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه آموزش بازاریابی در24دقیقه , دانلود مجموعه آموزش , دانلود مجموعه آموزش بازاریابی , بازاریابی , فروش , آموزش بازاریابی,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

عکس و پست هنرمندان در شبکه های اجتماعی

برترین ها - امیررضا شاهین نیا: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******
این شماره را با عکس جالب نیوشا ضیغمی و گربه ایرانی اش شروع می‌کنیم. عکس نیوشا خانم بیشتر شبیه داستان های مصور مجله های قدیمی است، با این روایت که: ابتدای داستان همه چیز خوب بود و نیوشا و پیشی خیلی با هم رفیق بودند، تا اینکه نیوشا پیشی را خر فرض می‌کند و برایش گوش می‌گذارد. پیشی شاکی می‌شود و درگیری لفظی بالا می‌گیرد. در عکس آخر هم نیوشا فعلاً در حال منت کشی است تا همه چیز مثل سابق شود!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)


هانیه توسلی این عکس را در اینستاگرامش گذاشت و نوشت که سریال «ابله» در آستانه آمدن است و او مانند خانمِ در عکس استرس دارد و نگران است! البته گویا هانیه جان فقط خواسته تن الیزابت تیلور را در گور بلرزاند و قصد دیگری نداشته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



نرگس محمدی و دوستان در جشن تولد دو سالگی سریال «معمای شاه». اینشاالله جشن فارغ التحصیلی و جشن عروسی اش!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



فرهاد بالاخره از خلیج فارس و «حاشیه» اش دل کند و راهی سفر دور اروپا شد. این بنای تاریخی هم که نمی‌دانیم کجاست، تا بحال حداقل لوکیشن عکسِ 10 مورد از چهره هایمان بوده است. گویا دوستان تور لیدر مشترکی دارند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



کاوه سماک باشی، بازیگری که در دهه هشتاد چند فیلم بازی کرد و صرفاً بخاطر چهره فتوژنیک اش معروف شد و بلافاصله محو شد. البته اخیراً دوباره در چند سریال بازی کرده و به دنیای هنر بازگشته است. در اینجا هم سلفی آسانسوری گرفته است. کاوه جان یک مقدار خلاق باش و تقلیدِ محض نکن! "آسانسور گرام" که تکه کلام محسن افشانی است، "عاشقتونم رفقااا" هم امضای شهرام قائدی در پست هایش است! یک مقدار کپی رایت را رعایت کن عزیز دل!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



این سلفی هم مربوط به کنسرت رضا یزدانی است که الیکا خانم یادشان رفته بود همان روز آپلود کنند و با چند روز تاخیر پست کردند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



عکس زیبای احسان خواجه امیری از آقا ارشان که مشخص است تازه از خواب بیدار شده است. عکسی که رکورد کامنت "قربان صدقه" را در اینستاگرام شکست!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



هوتن قلعه نویی و امیرخان و خاطرات سفر آمریکا. یادش بخیر، چه روزگاری بود در کوچه باغ های نیویورک! جگرکی عمو جاناتان در سه راه منهتن! هی روزگار...

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



سیروان جان الآن دقیقاً دوستانی که بلیت تهیه کرده بودند باید چکار کنند؟ بهتر نبود درباره این موضوع توضیح میدادی؟ یا اینکه این دوستان به فکرِ تخلیه پاچه شان باشند؟! پاسخگو باشید لطفاً.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: چهره ها , عکس چهره ها , شبکه های اجتماعی , عکس و پست هنرمندان در شبکه های اجتماعی ] هنرمندان , بازیگران , خواننده ها,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

تهیه مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو - پرورش ارگانیک

مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو - پرورش ارگانیک

قیمت: 148000 تومان

انواع کودها و مکمل های تقویتی ،تغذیه ای (محلول/ پودری ) تولید شده با تکنولوژی نانو امکان تولید محصولات ارگانیک وطبیعی و سالم را فراهم آورده و باعث افزایش چشمگیر محصول نهائی و راندمان تولید از لحاظ کمی وکیفی شده و قابل مصرف جهت انواع باغات و زراعت غرقابی ،قطره ای ،تحت فشار و بارانی می باشد.




 




ویژگیها :




 




1- افزایش سرعت جذب غذا توسط ریشه




 




2-سرعت بخشیدن به فرایند رشد و باردهی مزارع و باغات




 




3-افزایش محصول نهائی با مزایای بهبود کیفیت ، بازار پسندی، شکل ظاهری ،عطر و طعم طبیعی




 




4-اثر بخشی سریع در سیستم فرایند بیولوژیکی و فیزیولوژیکی گیاه و محصول




 




5-ایجاد تغییرات وتحولات مثبت در تنظیم آب وخاک و اصلاح کننده آب شور و خاک شور تا EC10000




 




6-کاهش مصرف کودهای جامد شیمیایی و سموم




 




7-جلوگیری از شیوع بیماری ها و آفات




8- قابلیت نگهداری در دمای -20 تا +80




9- کلیه محصولات ضد قارچ و ضد ویروس می باشند.




10- بدون تاریخ انقضاء و عرضه در بسته بندی یک لیتری




 




روش مصرف :همراه با آبیاری (در سیستم های سنتی و جدید )و محلول پاشی




 




مقدار مصرف  برای باغات :




 




 غرقابی و قطره ای تحت فشار 2 تا 4 لیتر در هکتار




بصورت پاششی 1 لیتر  برای یک هکتار




 




مقدار مصرف برای  زراعت :




 




غرقابی و قطره ای یک لیتر مکمل  برای یک هکتار




 




دارای تائیدیه از وزارت جهاد کشاورزی ، اداره کل صنایع و موسسه تحقیقات آب وخاک کشور و پروانه بهره برداری از اداره کل حفاظت محیط زیست




 




این محصولات بر اساس نیاز خاک و گیاه به شرح ذیل می باشد:




کد محصول 1- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 1 نانو سیلیس سوپر پاور 45%




کاربرد: تنظیم کننده رشد گیاه، جذب سریع مواد غذایی از آب و خاک




کد محصول2- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 1 نانو پتاس فسفر سوپر پاور




کاربرد: افزایش عمل تکثیر سلولی، بزرگ شدن سلول های تکثیر شده، افزایش مقاومت به تنش های محیطی و بیماری ها




کد محصول3- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 1 نانو سوپر پاور 40%




کاربرد: تنظیم کننده رشد گیاه، جذب سریع مواد غذایی از آب و خاک




کد محصول4- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و کلسیم و پتاس 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی، کلسیم باعث افزایش خاصیت انبارداری، افزایش وزن میوه، جلوگیری از ترکیدگی میوه و پتاس باعث افزایش رشد میوه و افزایش مقاومت گیاه در برابر آفتاب و بیماری ها و افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی.




کد محصول5- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و پتاس 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی، پتاس باعث افزایش رشد میوه و افزایش مقاومت گیاه در برابر آفتاب و بیماری ها و افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت.




کد محصول6- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و مس و منگنز 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و مس باعث افزایش مقاومت گیاه نسبت به آفات و بیماری ها، کمک به جذب عنصر کلسیم و افزایش عمر موثر برگ  و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی.




کد محصول7- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و منگنز و فسفر 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه.




کد محصول8- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و فسفات و منیزیم 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه و منیزیم باعث ممانعت از ریزش زودرس برگ ها، افزایش عمر موثر برگ، گل، میوه و کمک به رنگ پذیری میوه.




کد محصول9- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و منیزیم و کلسیم45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و منیزیم باعث ممانعت از ریزش زودرس برگ ها، افزایش عمر موثر برگ، گل، میوه و کمک به رنگ پذیری میوه و کلسیم باعث افزایش خاصیت انبارداری، افزایش وزن میوه و جلوگیری از ترکیدگی میوه.




کد محصول10- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و منگنز 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی.




کد محصول11- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و منگنز و مس 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی و مس باعث افزایش مقاومت گیاه نسبت به آفات و بیماری ها، کمک به جذب عنصر کلسیم و افزایش عمر موثر برگ .




کد محصول12- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و منگنز و فسفر 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه.




کد محصول13- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و فسفات و روی 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت.



توجه: لطفا هنگام ثبت سفارش، کد محصول مربوطه را در قسمت پیغام قید بفرمایید.

شرایط خرید عمده:
خرید4 عدد مکمل یک لیتری   ====>  4% تخفیف نقدی
خرید 8 عدد مکمل یک لیتری   ====>  8% تخفیف نقدی
خرید 12 عدد مکمل یک لیتری ====>  12% تخفیف نقدی

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو - پرورش ارگانیک , مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو , کشاورزی , مکمل , باغی , زراعی,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک 1*1 و 11*11 برای مربیها

آموزش حرفه اي و پيشرفته 1*1 و 11*11

قیمت: 10000 تومان


این مجموعه دارای شیوه های مربیگری و آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک 1*1 و 11* 11 توسط بزرگترین مربیان فوتبال برای فوتبال دوستان و اشخاصی که در صدد یادگیری مربیگری هستند جمع آوری شده و سعی شده که تمام فنون مربیگری از اصول پایه تا نکات حرفه ای به زبانی ساده در اختیار شما عزیزان قرار گیرد .

 

آموزش حرفه اي و پيشرفته 1*1 و 11*11 شامل یک عدد دی وی دی با کیفیت می باشد .
پکیج آموزشی كلاس هاي مربيگري فوتبال
فرم هاي آناليز حرفه اي مربيگري فوتبال

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

 

 



    • شامل یک عدد دی وی دی با کیفیت

    • آموزش تاکتیک 1*1 و 11*11

    • مجموعه ای جذاب برای فوتبال دوستان


 

 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک 1*1 و 11*11 برای مربیها , آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک , آموزش حرفه اي , فوتبال , آموزش ,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

بازی های محبوب آیفون در سال 2014

روزنامه دنیای اقتصاد: سال ۲۰۱۴ هم به پایان رسید و طبق معمول هر سال، جمع‌بندی‌ها و انتخاب برترین‌های سال در دنیای فناوری آغاز شد.

بازی‌های موبایلی هم از مواردی هستند که طی‌ چند سال اخیر به شکوفایی رسیده و بهبودهای سخت‌افزاری آنها باعث شده تا  روز به روز به طرفدارانشان افزوده شود. سال ۲۰۱۴ هم سالی پربار برای بازی‌های موبایلی بود و  بازی‌های خوب جدید و پورت‌های فوق‌العاده‌ای در این سال برای پلت‌فرم‌های همراه منتشر شد. در ادامه به چند نمونه از برترین بازی‌های اندرویدی سال میلادی گذشته اشاره می‌کنیم.

Dots


محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

این بازی تا حدودی یادآور همان نقطه‌بازی خودمان است که اغلب تجربه آن را در مدرسه داشته‌ایم. حالا این بازی به تلفن‌های همراه هم آمده و طرفداران پر و پا قرصی هم پیدا کرده است.

در این بازی ساده و در عین حال فکری باید در مدت یک دقیقه تا می‌توانید نقطه‌های هم‌رنگ را به هم متصل کنید. هرچقدر نقطه‌های بیشتری به هم وصل کنید امتیازتان بیشتر می‌شود. پس از اتمام بازی می‌توانید امتیازتان را با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و درواقع با آنها چالش و رقابتی ایجاد کنید. هدف از این بازی بالا بردن سرعت عمل و درگیر کردن سلول‌های‌ خاکستری مغز است.



The Simpsons Tapped Out

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

در این بازی که توسط شرکت معروف EA ساخته شده با خانواده سیمپسون زندگی می‌کنید. همان سیمپسون‌هایی که اغلب ما کارتون آن را دیده و خاطره‌های بسیاری هم با آن داریم.  ماجرا هم برگرفته از فیلم سیمپسون‌ها است، به این ترتیب که شهر در معرض نابودی و حمله بیگانگان است و هومر که ناخواسته باعث ایجاد مشکلاتی درشهر شده و در ادامه قهرمان داستان می‌شود با خانواده‌اش تصمیم می‌گیرند برای نجات شهر به آنجا بروند. همراهی و کنترل این خانواده بر عهده شما است. 

در واقع زندگی روزمره و اتفاق‌های جالب و حتی غیر منتظره که برای این شخص پیش می‌آید کلیت این بازی را می‌سازد. شما باید هومر را در زمینه اقتصادی و جمع کردن ثروتش راهنمایی کنید و در واقع زندگی موفقی را همراه با او پشت سر بگذارید. همچنین باید به برخی افراد ماموریت‌های مختلفی چون نابود کردن بیگانگان، جمع‌آوری اطلاعات، انجام ماموریت‌هایی در زمان محدود بدهید و امتیازات و جوایزی جمع کنید و در نهایت شهر اسپرینگفیلد را بازسازی کنید و آن را از نو به دلخواه خود بسازید. بازی همچنین دارای حالت آنلاین برای رقابت با دوستان برای کسب بالاترین امتیاز و رتبه است. امکان بازی به زبان‌های زنده دنیا مانند آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی و بسیاری از زبان‌های دیگر وجود دارد.



BADLAND 

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

سرزمین‌های بد که محصولی از کمپانی بازی‌سازی Frogmind  است یک بازی زیبا و ماجراجویی است که در جنگل‌های پر از درخت و گیاهان و حیوانات مختلف اتفاق می‌افتد. این جنگل با اینکه بسیار زیبا است گاهی شبیه جنگل‌های جادویی به نظر می‌رسد و پر از معماهای شگفت‌انگیز و چالش‌برانگیز است. شما باید در نقش یکی از موجودات جنگل به جست‌و‌جو در آن بپردازید و پس از عبور از موانع سخت‌گذر و تله‌هایی که سر راهتان قرار دارد مشکلات موجود را حل کنید. بازی دارای ۸۰ سطح و ۲۱ مرحله منحصربه‌فرد است که در آن تا چهار نفر همزمان می‌توانند بازی کنند. 

سرزمین‌های بد با بیش از هفت میلیون بار دانلود به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است. این بازی همچنین جوایز متعددی کسب کرده از جمله برنده جایزه Nordic Indie Sensation در شمال اروپا در سال ۲۰۱۳، برنده بهترین بازی اروپا در سال ۲۰۱۲ و برنده جایزه SCEE اروپا در سال ۲۰۱۲ شده است. 



Crazy Taxi City Rush


محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

این یک بازی جذاب از کمپانی سگا با گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای عالی است که تجربه یک ماشین سواری جذاب را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این بازی شما به عنوان یک راننده تاکسی به رانندگی مشغول می‌شوید و باید مسافرانی را که عجله دارند با بالاترین سرعت ممکن اما بدون تصادف و اذیت کردنشان به مقصد برسانید و به جمع‌آوری پول بپردازید. مسافران فقط سوار تاکسی‌هایی می‌شوند که آنها را سریع به مقصد می‌رسانند. پس شما مجبورید هنجارهای شهر و قوانین راهنمایی و رانندگی را هم زیر پا بگذارید تا مسافران دستمزد مناسبی به شما بدهند تا بتوانید امتیاز لازم را کسب کنید و به مرحله بالاتر راه پیدا کنید. روی سر افراد موجود در خیابان علامت‌هایی وجود دارد که نشان‌دهنده مسافر بودن آنها است و شما می‌توانید به دلخواه آنها را انتخاب و سوار کنید و به جمع‌آوری سکه برای ارتقای ماشین بپردازید.

در این بازی مهم‌ترین فاکتور زمان است که باید مسافران را در بازه زمانی مشخصی به مقصد برسانید تا به شما پول تعلق بگیرد. رانندگی با انواع ماشین‌های مختلف همچون تاکسی و حتی تانک، امکان سفارشی‌سازی ماشین خود با کارهای مختلف برای زیباسازی، رانندگی در انواع مکان‌های متنوع همچون شهر، ساحل و جنگل، دارا بودن گرافیک اچ‌دی به همراه صداگذاری و پخش موسیقی‌های عالی از ویژگی‌های تاکسی دیوانه است.



 PewPew

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

بازی Pew Pew Land داستان اشکال هندسی عصبانی است که به دشمنان خود حمله می‌کنند و به آنها امان نمی‌دهند. این بازی کاملا فانتزی و در سبک تیراندازی و گرافیک بسیار قدیمی است. در واقع این بازی بهترین نرم‌افزار تیراندازی اندروید به شمار می‌رود. شما باید در این بازی در نقش این اشکال باشید و دشمنان را نابود کنید. محیط جذاب و رنگارنگ بازی، شما را به خود جذب می‌کند.

۷ روش بازی، ۵ سفینه و ۱۲۰ مرحله، امکان انتخاب سختی بازی از بین ۳ سطح دشواری، کیفیت HD، رده‌بندی امتیازات جهانی همراه با نمایش دوباره بازی از ویژگی‌های PewPew است. مدال‌ها را برنده شوید، کشتی‌ها را قفل‌گشایی کنید و به صورت آنلاین در تابلوی امتیازات برتر رقابت کنید.

این بازی دارای 4 حالت مختلف است که عبارتند از دوزخ: برخی از دشمنان بعد از مرگ منفجر می‌شوند و بقیه دیوانه‌وار در هرجایی می‌چرخند؛ طفره رفتن: در صورت جمع‌آوری جعبه‌ها دشمنان بیشتری به سمت شما می‌آیند و شما باید آنها را فریب دهید؛ حمله: مبارزه با امواج مختلف دشمنان؛‌ تضاد رنگ‌ها: دشمنان دارای رنگ‌های مختلف هستند و شما تنها باید آنهایی را که هم رنگ کشتی شما هستند نابود کنید.



Modern Combat Blackout 5

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

Combat نامی آشنا برای همه علاقه‌مندان به بازی‌های ژانر اکشن  است که  پنجمین نسخه از آن با نام  Blackout از سوی گیم لافت، کمپانی سازنده این بازی ارایه شده و بر تعداد طرفدارانش افزوده است. در این بازی باید گروه خود را بسازید و با اضافه کردن دوستانتان در حالت پویای مولتی پلیر جنگ‌های سهمگین را آغاز کنید. اگر هم می‌خواهید به صورت تکی بازی کنید به جهان پر از هرج و مرجی که رو به رویتان قرار دارد گام بردارید و دیوانگانی را که قصد نابودی کامل آن را دارند در ماموریت‌هایی نفسگیر از پای درآورید. 

هرچند یکی از مهم‌ترین و البته جذاب‌ترین قابلیت‌های مدرن کامبت ۵  نبرد‌های تیمی است؛ جایی که تیم شما و دوستانتان در برابر سایر تیم‌ها قرار گرفته و شما باید با کمک و همیاری یکدیگر تمامی تلاش‌تان را برای نابودسازی تیم‌های حریف بکنید. در این حالت از امکان چت کردن با سایر بازیکنان برای هر چه شبیه‌تر کردن مبارزات با نمونه‌های دنیای واقعی استفاده کنید.

صحنه‌های کاملا واقعی شما را به محیط جنگی خواهد برد که دشمن را پیش روی خود می‌بینید. این بازی  علاقه‌مندان زیادی را به‌عنوان یک بازی جنگی در سراسر جهان دارد که در آن شاهد پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های سلاح‌ها هستید.



Plague Inc

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

این بازی که توسط طراحان Ndemic Creation ساخته شده یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به بازی‌های استراتژیک علاقه‌ دارند. در این بازی فکری شما در مقابل دنیا ایستاده‌اید. درواقع باید ویروسی را وارد یک کشور دلخواه کنید و هدفتان آلوده‌کردن جهان تا نابودی آخرین انسان است در حالی که انسان با تمام نیرو در حال دفاع است.

 شما باید علائم بیماری‌ Plague  را که به معنای طاعون است تقویت کنید و مقاومت آن را در شرایط آب و هوایی مختلف و در برابر داروها افزایش دهید و تمام تلاشتان را کنید که روش‌های انتقال آن را بیشتر کنید؛ البته باید پیش از اینکه تیم جهانی پزشکی، درمانی را برای ویروس‌هایتان پیدا کنند همه را کشته باشید. دارا بودن گرافیک اچ‌دی، ذخیره شدن اتوماتیک بازی با پیش بردن هر مرحله و بخش، قابلیت به اشتراک‌گذاری امتیازات از ویژگی‌های این بازی مهیج است.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، گوشی های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: بازی های محبوب آیفون در سال 2014 , بازی های محبوب آیفون , ایفون , آیفون , بازی , 2014 , ,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود كلاس تئوري – توجيهي مربیگری مجيد صالح

كلاس تئوري – توجيهي مجيد صالح

قیمت: 10000 تومان


مجموعه كلاس های تئوري – توجيهي مجيد صالح شامل شیوه های مربیگری حرفه ای توسط مجيد صالح برای فوتبال دوستان و اشخاصی که در صدد یادگیری مربیگری هستند جمع آوری شده و سعی شده که مجموعه ای مفید و سودمند در اختیار شما عزیزان قرار گیرد .
كلاس تئوري – توجيهي مجيد صالح شامل یک عدد سی دی با کیفیت می باشد .

برخی از امکانات و قابلیتها:

كلاس های مجيد صالح
شامل یک عدد سی دی با کیفیت
تکنیک های مربیگری

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود كلاس تئوري – توجيهي مربیگری مجيد صالح , مجید صالح , دانلود كلاس تئوري , دانلود كلاس تئوري – توجيهي , مربیگری,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش صيفي جات گلخانه‌اي

طرح توجیهی پرورش صيفي‌جات گلخانه‌اي

قیمت: 8000 تومان

موضوع طرح :
پرورش صيفي‌جات ( خيار ) گلخانه‌اي به ظرفيت 200 تن در سال
مربوط به تيـرماه 1382

 

 

 

 

 

محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور

 

 

 

سرمايه گذاري كـل: 05/747 ميليون ريال

 

 

 

سهم آوردة متقاضي: 05/77 ميليون ريال

 

 

 

سهم تسهيلات: 670 ميليون ريال

 

 

 

دورة بازگشـت سرمايه: 27 ماه

 

 مقدمـه :

 

 

 

  نرخ بالاي رشد جمعيت از يك سو و كاهش وسعت اراضي حاصلخيز به دليل توسعه روزافزون شهرها و مناطق صنعتي از سوي ديگر، ضرورت استفاده بهينه از امكانات موجود را بيش از پيش مي‌نمايد. بطور كلي افزايش توليد محصولات كشاورزي به دو طريق ميسر مي‌باشد ،‌يكي از طريق افزايش سطح زير كشت و ديگري افزايش عملكرد محصول در واحد سطح. روش اول بنابر دلايل فوق‌الذكر قابل اجرا نيست، لذا بايستي با استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد نسبت به افزايش ميزان توليد در واحد سطح اقدام نمود. توليد صيفي‌جات گلخانه اي يكي از مصاديق توليد بيشتر در سطح كمتر مي‌باشد.

 

   يكي از محصولاتي كه در كشت گلخانه‌اي صيفي‌جات مورد توجه قرار گرفته است، خيار تيريپلوئيد مي‌باشد كه هر بوته آن در يك دوره كشت به طور متوسط بيش از بيست و دو كيلو گرم محصول توليد مي‌نمايد. بذر اين خيار هيبريد بوده و خيار حاصله پارتنوكارپ ( بدون تخم ) و قلمي خواهد بود. به دليل مسدود بودن محيط ، كنترل شرايط اقليمي از قبيل دما و رطوبت و همچنين آفات و امراض به راحتي مقدور بوده و دوره رشد محصول حدود شش ماه به طول مي‌انجامد. در اين دوره محصول هر سه روز يك بار قابل چيدن است.

 

  كشت صيفي جات در گلخانه به صورت رديفي و آبياري به روش قطره اي صورت مي‌گيرد . فاصله كاشت بذر در روي رديف ها 15 تا 20 سانتي‌متر و فاصله رديف‌ها از يكديگر 80 تا 100 سانتي‌متر در نظر گرفته مي‌شود. دماي مناسب گلخانه براي رشد مطلوب بوته ها 22 تا 28 درجه سانتي‌گراد بوده و بايستي توجه داشت كه افزايش بيش از حد رطوبت نسبي در گلخانه باعث تشديد بروز و گسترش امراض قارچي گوناگون مي‌گردد. بديهي است كه در صورت مشاهده نشانه هاي بيماري بايستي سريعا نسبت به سمپاشي و كنترل آن با سموم قارچ كش مناسب اقدام نمود.

 

 

 

   اجراي اين طرح به عنوان يك فعاليت توليدي ، ضمن اينكه گامي به سوي خود اتكايي كشور  در محصولات كشاورزي به شمار مي‌رود، مي‌تواند تامين كننده نياز صنايع تبديلي و بازار مصرف بوده و بسترساز اشتغال به كار نيروهاي متخصص ( خصوصا در علوم كشاورزي ) و فاقد تخصص گردد. ضمن اينكه بانوان كارآفرين نيز مي‌توانند با پياده سازي اين طرح، گامي در جهت توسعه ميهن بردارند.

توجه
محصول بصورت دانلودی میباشد 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش صيفي جات گلخانه‌اي , دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش , دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش صيفي جات, صيفي جات , توجیهی , پرورش,


پنج شنبه 26 دی 1393
ن : علیرضا

کلکسیون خودروهای قدیمی با قیمت های بالا

برترین ها: به ادعای کارشناسان خودرو در بازار، سال 2014 میلادی سال مهمی برای عاشقان خودرو و مجموعه‌دارها بود. بیش از 1.3 میلیارد دلار برای خرید خودروهایی که در سال گذشته میلادی به مزایده گذاشته شده بودند، هزینه شده است. 10 تا از بهترین های آنها را در این مطلب معرفی کرده ایم تا با گران ترین ها و بهترین ها آشنا شوید. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1962 Ferrari 250 GT Coupe

 


فراری 250 GT کوپه در مزایده Bonhams با قیمت 6.875 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
پروتوتایپ 1965 Ford GT40 Roadster

 


این رودستر در مزایده RM Auctions با قیمت 6.9 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1953 Ferrari 250 MM Coupe

 


فراری 250 MM کوپه در مزایده Bonhams با قیمت 7.26 میلیون دلار فروخته شده است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1964 Ford GT40 Coupe

 


این فورد کلکسیونی در مزایده Houston باقیمت 7.56 میلیون دلار فروخته شده است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1958 Ferrari 250 GT California Spyder

 


فراری اسپایدر 250 جی تی که برای سال 1958 میلادی است، در مزایده RM Auctions با قیمت 8.8 میلیون دلار فروخته شده است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
Steve McQueen's 1967 Ferrari 275 GTB/4 by Scaglietti

 


فراری استیوو مک‌کوئین که برای سال 1967 میلادی است در مزایده RM  با قیمت 10.175 میلیون دلار آمریکا فروش رفته است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1964 Ferrari 250 LM by Scaglietti

 


فراری 250 LM در مزایده RM در مونتری 11.55 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1961 Ferrari 250 GT California SWB Spider

 


فراری اسپایدر در مزایده Gooding & Co. در مونتری با قیمت 15.18 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1964 Ferrari 275 GTB/C Speciale by Scaglietti

 


این فراری در مزایده RM با قیمت 26.4 میلیون دلار فروش رفته است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
Ferrari 250 GTO Berlinetta


این فراری زیبا و بسیار خاطره‌انگیز، که به سال 1963 میلادی باز می گردد در مزایده Bonhams با قیمت 38.115 میلیون دلار در مونتری به عنوان بهترین ماشین کلاسیک فروخته شد. 



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: کلکسیون خودروهای قدیمی با قیمت های بالا , کلکسیون خودروها , کلکسیون خودروهای قدیمی , ,


پنج شنبه 26 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود اشتغال زایی آموزشگاه رانندگي

طرح توجیهی و اشتغال زایی آموزشگاه رانندگي

قیمت: 9000 تومان

موضوع طرح : آموزشگاه رانندگي 
مربوط به مرداد ماه 1382

 

 

 

ظرفيت طرح : 1600 نفر هنرآموز در سال ( ده دستگاه اتومبيل آموزشي )

 

 

 

محل اجراي طرح :  قابل اجرا در مناطق شهري سراسر كشور

 

 

 

سرمايه گذاري كـل: 5/920 ميليون ريال

 

 

 

سهم آوردة متقاضي: 5/10 ميليون ريال

 

 

 

سهم تسهيلات: 820 ميليون ريال

 

 

 

دورة بازگشـت سرمايه: چـهارده ماه

 

 

 

اشتغالزايي : سيزده نفر


 

 مقدمــه :

 

 

 

 

 

   افزايش جمعيت، رشد شهر نشيني و تمايل به مهاجرت به شهرها موجب رشد بي رويه شهرها شده است و به تبع آن مسافت مسافرت هاي درون‌شهري شهروندان افزايش يافته و آنان را ناگزير به استفاده از وسايل نقليه موتوري نموده است. از ديگر سو، فرسودگي ناوگان محدود حمل و نقل عمومي موجب عدم تمايل افراد به استفاده از اين گونه وسايل شده و موجبات استفاده وسيع تر از وسايل نقليه شخصي را فراهم مي‌آورد.

 

 

 

 از طرف ديگر، با توجه به عدم وجود فرهنگ صحيح ترافيك در سطح كلانشهرها و رعايت نشدن آيين نامه رانندگي كه ناشي از ناكافي بودن آموزش عملي رانندگي پيش از صدور گواهينامه است، شاهد اتلاف وقت شهروندان در ساعات پرازدحام رفت و آمد هستيم كه منجر به تحميل هزينه هاي بسيار سنگيني بر اقتصاد ملي مي‌گردد.

 

   علاوه بر اين مطلب، رعايت نكردن اصول صحيح رانندگي، موجب شده است آمار تصادفات رانندگي ايران، بالاترين رتبه را در بين ملل جهان كسب كند. چنانكه مطابق آمار رسمي در سال 1380 بيش از هفده هزار نفر از هم ميهنانمان در تصادفات رانندگي جان باخته اند.

 

 

 

   مطالب فوق‌الذكر لزوم آموزش كامل و صحيح رانندگي براي متقاضيان دريافت گواهينامه رانندگي را آشكار مي‌سازد. ضمن اينكه با توجه به تركيب جوان جمعيت كشور و تعداد زياد اين متقاضيان از يك سو و قوانين نوين اداره راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي مبني بر آموزش اجباري رانندگي در آموزشگاهها براي صدور گواهينامه توسط اين اداره و يا آموزشگاههاي رانندگي از ديگر سو، بازده مناسب اقتصادي براي اين فعاليت متصور است. همچنين با عنايت به نرخ بيشتر دختران در دوره هاي آموزشي اين آموزشگاهها ، اجراي چنين طرحي در قالب تعاوني هاي بانوان داراي مزيت بيشتري خواهد بود.

توجه
محصول بصورت دانلودی میباشد 


خرید        سوال از فروشنده



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی و اشتغال زایی آموزشگاه رانندگي , طرح توجیهی , طرح توجیهی و اشتغال زایی آموزشگاه رانندگي , آموزشگاه رانندگی , توجیهی ,


پنج شنبه 26 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود نقشه تالوفرش با نشان فروهر بسیار زیبا

نقشه تابلو فرش (نوع نشان فروهر)(نقشه شطرنجي)

قیمت: 15000 تومان

نوع نقشه:نشان فروهر
رجشمار:45
ابعاد به گره:433 در 649
ابعاد به سانت:98 در 65
تعداد مقاط:23.42
تعداد رنگ:25

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: نقشه تابلو فرش (نوع نشان فروهر)(نقشه شطرنجي) , نقشه تابلو فرش نوع نشان فروهر , نقشه فرش , نقشه تابلو فرش,


پنج شنبه 26 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليد ترانس مهتابي

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليدترانس مهتابي

قیمت: 8000 تومان

موضوع طرح : توليد ترانس مهتابي 40 وات و 20 وات 
مربوط به تيـرماه 1382

 

 

 

ظرفيت : 400 هزار عدد در سال

 

 

 

مجوز هاي لازم: اعلاميه تاسيس

 

 

 

سرمايه گذاري كـل: 1300 ميليون ريال

 

 

 

سهم آوردة متقاضي: 150 ميليون ريال

 

 

 

سهم تسهيلات: 1150 ميليون ريال

 

 

 

دورة بازگشـت سرمايه: 6/1 سال ( معادل 19 ماه )

 

 

 

سود ويژه : 685 ميليون ريال

 

 

 

ميزان اشتغالزايي : بيست نفر


 

 مقدمــه:

 

 

 

 

 

  صنايع الكتريكي به عنوان يكي از صنايع پيشروي دنياي صنعتي توانسته است موجب تحول عظيمي در اقتصاد بسياري از كشورها منجمله كشورهاي خاور دور گشته است. اشتغال زايي مناسب، سودآوري بالا و دوره كوتاه بازگشت سرمايه، اين صنعت را به يكي از جذابترين حوزه هاي سرمايه گذاري تبديل نموده است.

 

  لامپ هاي فلورسنت به عنوان يك محصول الكتريكي در روشنايي بسياري از اماكن بكار ميرود. مزيت اصلي لامپ هاي فلورسنت ايجاد نور يكنواخت بدون خيره كنندگي بوده و به دليل مصرف اندك برق ، در سطح وسيعي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. استفاده فراوان از انواع و اشكال مختلف اين لامپ ها ( ميله‌اي، حلقوي و ... ) در روشنايي محيط كارگاهها و كارخانجات ، بيمارستانها و مراكز درماني ، مدارس و دانشگاهها ، ادارات و تابلوهاي فروشگاهها ، اهميت توليد اين محصول و لوازم جانبي آن شامل ترانس، استارت و ... را عيان مي‌سازد. مضافا اينكه تركيب نور حاصل از لامپ هاي فلورسنت با نور زرد حاصل از لامپ هاي رشته اي ( تنگستن ) براي حفظ بهداشت و سلامتي چشم مورد تاكيد پزشكان ميباشد.

 

      از ديگر سو نياز اين طرح براي بكارگيري نيروهاي متخصص و فاقد تخصص فرصت مناسبي را براي اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي بالاخص در زمينه هاي مهندسي برق و آموزش افراد كم تخصص در حين كار ايجاد نمايد، ضمن اينكه با توجه به  ماهيت اين فعاليت توليدي مي‌توان از نيروي كار بانوان در رده‌هاي تخصصي و كارگري نيز  بنحو مقتضي استفاده نمود. 

توجه
محصول بصورت دانلودی میباشد 


خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليدترانس مهتابي , طرح توجيه فني , طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي , ترانس مهتابی,


پنج شنبه 26 دی 1393
ن : علیرضا

مقایسه گوشی آیفون و گوگل نکسوس 6

برترین ها: اپل از همان ابتدایِ تولید گوشی‌های هوشمند، یک موبایل عالی و عصیان‌گر روانه بازار کرد که تحولی بزرگ در دنیای همیشه تکراری موبایل‌ها به وجود آورد. این روند همچنان هم ادامه دارد. وقتی این کمپانی یک گوشی موبایل روانه بازار می‌کند، همه دلهره این را دارند که آیا می‌توانند بازار را از دست آی‌فون‌ نجات دهند یا خیر! 

جدیدترین گوشی این کمپانی آمریکایی، آی‌فون 6 پلاس است که در این مطلب آن را با گوگل نکسوس 6 مقایسه کرده‌ایم. به دلیل نمایشگر بزرگی که دارد، می‌توان آی‌فون 6 پلاس را جزو فبلت‌ها هم دسته‌بندی کرد. از آن طرف، موتورولا نکسوس 6 نیز با پلتفورم Android 5.0 (آب‌نبات چوبی) عرضه شده است. 

طراحی

طراحی نکسوس 6 گوگل، بسیار بهتر و مقاوم‌تر از دیگر گوشی‌های نکسوس است اما در مقایسه با آی‌فون 6 Plus حرفی برای گفتن ندارد. نکسوس از جنس پلاستیک و آی‌فون از جنس فلز است. بدنه آلومینیومی آی‌فون 6 پلاس کلاس بیشتری به گوشی بخشیده است. در ضمن، آی‌فون 6 پلاس بسیار بهتر از نکسوس 6 در دست می‌نشیند و استفاده آسان‌تری نیز دارد. نکسوس 6 از همه نظر از گوشی آی‌فون بزرگ‌تر، بلندتر، ضخیم‌تر و سنگین‌تر است. 

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


در آی‌فون 6 پلاس، علاوه بر کیفیت و ساخت خوب بدنه، کلیدهای پاور و کنترل صدا نیز بسیار مقاوم و مستحکم به نظر می‌رسند. اما کلیدهای نکسوس 6 باریک هستند. اما در عوض، نکسوس 6 در جلوی خود دو بلندگو دارد که گوشی آی‌فون از آنها بی‌نصیب است. آی‌فون 6 پلاس، حسگر  اسکن اثر انگشت Touch ID را نیز در کلید خانه خود گنجانده است که به زیبایی بیشتر دستگاه کمک می‌کند. 

کیفیت تماس

بدون شک کیفیت تماس این گوشی‌ها جایی برای ایراد گرفتن ندارد. کارایی اصلی یک گوشی هوشمند برقراری ارتباط با کیفیت بالا است. اما این فبلت‌ها از نظر کیفیت تماس در رده متوسط قرار می‌گیرند. هنگامی که هدست گوشی وصل است، نکسوس 6 با کمی نویز صدا را منتقل می‌کند و صدای آی‌فون 6 پلاس بهتر است.  

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


پردازنده و حافظه

نکسوس 6 پلاس گوگل، پردازنده 4 هسته‌ای کوالکوم اسنپ‌دراگون از نوع 805 SoC با 3 گیگابایت رم دارد. گوشی اپل نیز، پردازنده دوهسته‌ای و 64 بیتی A8 با سرعت 1.4 گیگاهرتز دارد. رم داخلی آی‌فون 6 پلاس نیز یک گیگابایت است. با اینکه در تئوری مشخصات نکسوس 6 بهتر است، اما برای کارکردهایی همانند اجرای بازی‌های سنگین و باکیفیت این آی‌فون 6 است که بسیار خوب ظاهر شده است. 
متاسفانه هیچ کدام از گوشی‌ها امکان ارتقا حافظه را به کاربران نمی‌دهند. نکسوس 6 گوگل در ظرفیت‌های 32 و 64 گیگابایت عرضه می‌شود. اما آی‌فون 6 پلاس گزینه‌های بیشتری دارد و در سه ظرفیت 16، 64 و 128 گیگابایت موجود است. 

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


صفحه نمایش

همان‌طور که از نام فبلت مشخص است، این دستگاه‌ها صفحه نمایش‌های بزرگی دارند. ابتدا به سراغ نکسوس 6 می‌رویم که نمایشگر 5.96 اینچی با رزولوشن 1440×2650 پیکسل از نوع AMOLED دارد. سپس، باید به صفحه نمایش 5.5 اینچ رتینا با رزولوشن 1080×1920 پیکسل اشاره کرد.  

از نظر تراکم تصویر، گوشی نکسوس 6 بسیار بهتر از آی‌فون ظاهر شده است. اما با اینکه نکسوس 6 رزولوشن بسیار عالی quad-HD دارد اما باز هم به پای کیفیت زیاد نمایشگر رتینا آی‌فون 6 پلاس نمی‌رسد.میزان نور  آی‌فون 6 پلاس 575 نیت است این در حالی است که نکسوس 6 گوگل فقط 270 نیت روشنایی دارد. در ضمن، رنگ‌ها در نمایشگر آی‌فون بسیار طبیعی‌تر دیده می‌شوند و کاربر با رنگ‌هایی همیشه غنی و اشباع مواجه است. در نکسوس 6 هم رنگ‌ها قابل قبول هستند اما خلوص و دقت آی‌فون را ندارند. 

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


دوربین

هر دو کمپانی رابط‌کاربری دوربین خود را ساده و خالی از تنظیمات پیچیده طراحی کرده‌اند تا کاربر به گزینه های مورد نیاز خود دسترسی سریع و راحتی داشته باشد. کیفیت عکس‌های هر دو دوربین بسیار خوب هستند. کاربر با جزئیات بالا و رنگ و نور خوب می‌تواند عکس‌های خود را ذخیره کند. 

گوشی نکسوس 6 گوگل، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت UHD 4K دارد. این در حالی است که آی‌فون 6 پلاس نیز می‌تواند به صورت صحنه آهسته با سرعت 240 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. گول حسگر 8 مگاپیکسل iSight  آی‌فون 6 پلاس را نخورید به ویژه اینکه گوشی نکسوس 6، دوربین 13 مگاپیکسل دارد.  اما با اینکه دوربین آی‌فون در ظاهر ضعیف‌تر است اما در واقعیت بسیار باکیفیت‌تر از دوربین نکسوس ظاهر شده است. البته دوربین نکسوس 6 جزئیات بیشتری را ثبت می‌کند اما نور و شفافیت عکس‌های آی‌فون 6 پلاس بیشتر است. این نوردهی را هنگام عکاسی از آسمان و ابرها بهتر می‌توان درک کرد. خلوص رنگ‌ها در نکسوس 6 بیشتر است و عکس‌های رنگ‌های بیشتری دارند. 

با مقایسه کیفیت عکس‌های این دوربین در محیط‌های کم‌نور متوجه می‌شویم عکس‌های آی‌فون شفاف‌تر، روشن‌تر و با نویز کمتری هستند.  

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


عمر باتری

صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن بالای هر دو این گوشی‌ها، به باتری توانمندی نیاز دارد. حتی پردازنده قوی آنها نیز برای اجرای برنامه‌های مختلف گوشی، انرژی زیادی می‌طلبد. به همین دلیل، باید باتری‌های بزرگ با ظرفیت زیاد داشته باشند تا از پس این نیازها بر بیایند. 

باتری‌ای که گوگل برای نکسوس 6 خود در نظر گرفته است، 7 ساعت و 53 دقیقه استفاده مداوم را دوام دارد. این در حالی است که باتری آی2فون 6 پلاس تا 6 ساعت و 32 دقیقه شارژدهی دارد. البته باید اشاره کرد، آی‌فون 6 پلاس، قابلیت شارژ بی‌سیم درونی نیز دارد که برای چنین گوشی هوشمند و توانایی واقعا لازم است. 

باتری نکسوس 6 پلاس، 3220 میلی آمپر ساعتی و باتری آی‌فون 6 پلاس، 2915 میلی آمپر ساعتی است. 

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


نتیجه گیری

بدون هیچ شکی همه می‌دانیم که میزان فروش آی‌فون 6 پلاس اپل بسیار بیشتر از گوشی گوگل است. نام اپل که می‌آید کاربران بسیاری برای خرید آن دست و پا می‌شکنند. آی‌فون 6 پلاس تاکنون فروش بالایی داشته باشد. گوگل نکسوس 6 پلاس، 649 دلار آمریکا و آی‌فون 6 پلاس، 749 دلار آمریکا قیمت دارند. گوشی گوگل با جدیدترین نسخه اندروید یعنی آب‌نبات چوبی (5.0 Lollipop) عرضه شده است که ارزش و اعتبار آن را بیشتر می‌کند. 

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


اپل نیز گوشی خود را با سیستم‌عامل iOS 8 عرضه کرده است و این بیشتر بودن قیمت کاملا ارزشش را دارد. اما در انتها همه چیز به خود کاربر بستگی دارد.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، گوشی های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: مقایسه گوشی آیفون و گوگل نکسوس 6 , مقایسه گوشی آیفون , مقایسه گوشی , گوگل نکسوس 6 , اپل , گوگل ,


پنج شنبه 25 دی 1393
ن : علیرضا

پروژه کنترل تولید و موجودی کارخانه کفش

پروژه کامل کنترل تولید و موجودی ها (کارخانه کفش)

قیمت: 7500 تومان

یکی از مهمترین دروس رشته مهندسی صنایع، "کنترل تولید و موجودی ها" می باشد که در کنکور ارشد این رشته نیز جزو دروس تخصصی و مهم بوده و بسیار تاثیرگذار است. برای فهم مباحث این درس، کاربرد عملی، بازدید از کارخانجات و انجام یا مطالعه ی پروژه های انجام شده در این باب، الزامی به نظر می رسد.

پروژه حاضر، در نیم سال اول تحصیلی 92-93 توسط دو نفر از دانشجویان دانشگاه سمنان با ظرافت و تلاش قابل ملاحظه ای به انجام رسیده و پس اخذ نمره ی کامل از استاد مربوطه، به صورت عمومی در اختیار شما دانشجوی گرامی قرار داده شده است، تا با تهیه و مطالعه ی آن، انشالله در انجام پروژه های خود و یا کسب نمره ی موزد نیاز، موفق عمل نمایید.

لازم به ذکر است که به دلیل حفظ حقوق کارخانه کفش مورد بحث، نام این شرکت از پروژه حذف گردیده و اطلاعات با اندکی تغییرات (به نحوی که تاثیری در هسته و ماهیت پروژه نداشته باشد) به صورت دو فایل word و pdf برای دانلود، آماده گردیده است.


فهرست مطالب این پروژه به شرح زیر می باشد:




فصل اول: معرفی کلی واحد صنعتی




- معرفی واحد صنعتی




- تاریخچه




- معرفی مشخصات محصول




- وضعیت شرکت در صنعت پایپوش




 




فصل دوم: معرفی کلی انبارها




- معرفی کلی انبارها




- انواع انبارها




- دستورالعمل انبارداری




- فرم های بخش انبار




- ورود و خروج کالاها




- سیستم نرم افزاری




فصل سوم: کنترل تولید و موجودی ها




- طبقه بندی ارزشی اجناس




- محاسبه ی مقدار اقتصادی سفارش




- نوع سیستم سفارش دهی






فصل چهارم: پیشنهادات




فصل پنجم: پیوست


نکات:




- تعداد صفحات = 51

- دانلود به هر دو صورت فایل word و pdf

- شامل نمودار های ABC و ...، تصویر، فلوچارت انبارداری و بخش های تولیدی و ...، جداول و محاسبات مربوط نقطه سفارش و ... به صورت جامع

- به همراه آشنایی نسبی با فرآیند ساخت کفش

- تیراژ تولید کارخانه بسیار بالا

- ظاهر زیبا و مناسب جهت ارائه مستقیم به استاد

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: پروژه کامل کنترل تولید و موجودی ها (کارخانه کفش) , پروژه کامل کنترل , پروژه کامل کنترل تولید , پروژه کامل کنترل تولید و موجودی ها , (کارخانه کفش),


پنج شنبه 25 دی 1393
ن : علیرضا

من و زندگی : ناگفته های مرتضی احمدی


مجله همشهری جوان: در کتاب «من و زندگی» وقتی از دوستان و همکاران قدیمی اش حرف می زند، می گوید فلانی در فقر و بی کسی خاموش شد، یکی دیگر به خودکشی قناعت کرد، دوست دیگرش تعادل روانی اش را از دست داد و از چگونگی مرگ رفیق دیگرش کسی خبردار نشد. خودش اما در90 سالگی با عزت رفت. 90 سالی که ماجراهای شنیدنی زیادی دارد.

مرتضی احمدی: پرسپولیس چیز دیگری است


1303

من 90 سال پیش در یکی از محلات جنوب تهران متولد شدم. آن موقع بهش می گفتند سبزی کاری امین الملک که بعدها شد گمرک امیریه و چهارراه مختاری و بعد هم که راه آهن احداث شد، اسمش را گذاشتند «راه آهن». من بچه آنجا هستم. همان جا قد کشیدم، دبستان رفتم. البته اول مکتب می رفتیم، بعد شد دبستان. در دبیرستان شرف و روشن هم درس خواندم.

1315

سال آخر دبستان بودم، برای اولین بار برابر دستور وزارت فرهنگ قرار شد در مدرسه ما یک نمایشنامه کوتاه به صورت آزمایشی اجرا شود. من هم به عنوان بازیگر انتخاب شدم. آخر من دور از چشم و گوش مدیر و ناظم و معلم ها در فرصت های مناسب چند نفر از بچه ها را در یک گوشه دنج مدرسه جمع می کردم و برایشان ترانه های را که یاد گرفته بودم می خواندم... در پایان سال تحصیلی نمایشنامه «زیرگذر» که نویسنده آن آقای جلالی ناظم مدرسه بود با حضور عده زیادی در گوشه حیاط مدرسه اجرا شد. تنها بازیگر نقش کمدی آن من بودم. از آنجا که دیدن نمایش های حوضی برای من تجربه و نسبت به دیگران نوعی برتری بود، نقش من مورد توجه قرار گرفت. 

تشویق تماشاچی ها انگیزه ام را بالا و بالاتر برد. اجرای نمایش نمایشنامه در محله کوچک ما زبان به زبان گشت و به گوش پدرم رسید. کتک مفصلی نوش جان کردم که چرا رفتم «مطربی» یکی دو سال بعد همان نمایشنامه را در منزل یکی از هم شاگردی ها و در دو اتاق کوچک اجراکردیم و به 12 نفر از فامیل های بازیگرها بلیت فروختیم. هر بلیت 5 ریال.

1318

دبیرستان شرف، تنها مدرسه ای بود که در آن زمان، فعالیت تئاتر داشت و من در سال 1318 اولین تئاترم را آنجا کار کردم.

مرتضی احمدی: پرسپولیس چیز دیگری است


1319

خبردار شدم زنده یاد «محمود منزوی» در «سینما سپه» یک ترانه فکاهی می خواند. پیش پرده خوانی تازه مد شده بود. خانواده من مذهبی بودند و از این کارها زیاد خوششان نمی آمد. ولی من یواشکی تصنیف ها را حفظ می کردم و برای بچه های مدرسه می خواندم.

1322

در سال 1322 تصمیم گرفتم تئاتر را به صورت حرفه ای ادامه بدهم. اما چون دانشکده ای برای این حرفه نبود، تصمیم گرفتم از راه پیش پرده خوانی وارد کار بشوم. در تئاتر تهران، آقایان محسنی، شیبانی و قنبری به این کار مشغول بودند، ولی چون تئاتر فرهنگ (پارس فعلی) پیش پرده خوان نداشت، رفتم آنجا... آن ها می خواستند سانس اول روز جمعه که بیشتر لوطی ها و چاله میدانی ها می آمدند، برنامه ام را اجرا کنم که آن ها من را هو کنند تا دیگر سراغ این کار نیایم. 

فکر کردم چه جوری پیش پرده بخوانم که مردم خوششان بیاید. پس لباس یک فروشنده دوره گرد را پوشیدم و روز پنج شنبه با یک ارکستر به رهبری «استاد حسن رادمهر» تمرینکردم و روزی که روی صحنه رفتم و پیش پرده را خواندم به خاطر سنتی بودنش خیلی مورد استقبال قرار گرفت. همان شب با من قرارداد بستند! 

در سال 1322 ماهی 100 تومان، خیلی پول بود! خیلی از هنرپیشه های تئاتر به من حسادت می کردند. سال 1322 بهترین سال زندگی من بود. در آن سال من هم وارد اداره راه آهن شدم، هم تئاتر، هم رادیو.

1323

اکثر پیش پرده هایی که می خواندم، طنز انتقادی سیاسی شدید بود. خوب یادم می آید که به خاطر اجرای پیش پرده «قدس شاهین» در پائیز 1323، به مدت شش ماه به کرمان تبعید شدم که اگر پیگیری های آقای «محمد مسعود» مدیر روزنامه «مرد امروز» نبود، باید به کرمان می رفتم.

1327

در آن زمان، ما حرمت پیش پرده را خیلی داشتیم چون مورد توجه خانواده ها بود. مواظب بودیم زمین نخورد و آن را در حد بالایی نگه می داشتیم. از سال 1327 به بعد، آدم های سوجو شعرهای ما را یادداشت می کردند و در بزم های شبانه می خواندند. ما دیدیم اصالت پیش پرده دارد از بین می رود، از آن سال به بعد خیلی کم پیش پرده می خواندم.

1332

از سال 1332 به طور کلی، پیش پرده خوانی را کنار گذاشتم. بعد از کودتای 1332 که سالن های تئاتر را آتش زدند و ما را بیرون انداختند، تصمیم گرفتم دور این کارها را خط بکشم و بروم دنبال کار خودم. بازیگری را کنار گذاشتم و درخواست انتقالی به اهواز کردم. اتفاقا همه حساب هایم غلط از آب در آمده بود! روز دومی که وارد اهواز شدم، هنوز پستم را تحویل نگرفته بودم که از رادیوی اهواز آمدند سراغم و گفتند: بیا جوان های اینجا را جمع و جور کن و برای هنرپیشگی تربیت کن. هفت سال به طور افتخاری برایشان کار کردم و تا رسیدم تهران، دوباره همان آش و همان کاسه برایم اتفاق افتاد.

1338

بهترین شانس زندگی من ازدواجم در سال 1334 بود. 34 سالگیازدواج کردم و همسرم زهرا جوانشیر 33 ساله بود. هر دو کارمند راه آهن بودیم. بسیار خوشبخت بودیم. همسرم یکی از همکارانم در راه آهن بود که تمام فامیل، دوستش داشتند. با وجود سن و سال کمی که داشت، ریش سفید خانواده ما شد. 

1337 دخترم آزیتا به دنیا آمد و سه سال بعد هم پسرم، مازیار. ما دیگر غمی نداشتیم و با هم کارها را انجام می دادیم و به بچه ها می رسیدیم.

مرتضی احمدی: پرسپولیس چیز دیگری است


1344

از سال 44-45 که شهرت من بیشتر شد، دیدم به فوتبال نمی رسم. تماشاچی شدم. هوادار کشتی و والیبال و بسکتبال هم هستم اما پرسپولیس یک چیز دیگر است!

1350

من فکر می کردم هیچ کس زندگی به این قشنگی من ندارد ولی انگار طبیعت به ما حسودی کرد!
همسرم مریض شد و هفت سال با سرطان مبارزه کرد تا این که در سال 1350 درگذشت و من ماندم و یک دختر 13 ساله و یک پسر 10 ساله. ازدواج نکردم، بچه هایم را خودم بزرگ کردم و نتیجه خوبی هم گرفتم.



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: مرتضی احمدی , پرسپولیس , هنرمند , کتاب , من و زندگی,


پنج شنبه 25 دی 1393
ن : علیرضا

چاقو تیز کن حرفه ای خودکار

چاقو تیز کن Knife Sharpener

قیمت: 9000 تومان










      •  




        خرید چاقو تیز کن Knife Sharpener




        تضمین تیزماندن ان پس از بارها مصرف
        یک دستگاه  کوچک  ولی  کارآمد  برای همه
        چاقو تیز کن حرفه ای نایف مخصوص خانوارها
        برای آنهایی که از عدم تیزی چاقو شکایت دارند
        دیگر نیازی به مرد خانه برای تیز کردن چاقونیست




        برای مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید




         




         




        کار کردن با این وسیله بسیار راحت و سریع می باشدکافی است آن را روی یک سطح کاملا افقی قرار دهیدسپس دستگیره آن را گرفته و بلند کنید و تا عقب ببریدبا این کار کف این دستگاه محکم به روی آن سطح می چسبدحال چاقوی خود را از دسته گرفته و بین دو تیغه دستگاه چند بار بکشیدکار تمام است و می توانید از چاقوی تیز شده خود لذت ببرید توجه نمایید که این وسیله برای چاقو های دندانه ای مناسب نمی باشد.




         




        خرید چاقو تیز کن Knife Sharpener




         












      • ارسال فوری و تحویل سریع




        چاقو تیز کن نایف شارپنر knife sharpner




        آیا چاقو تیز کن نایف را دیده اید؟ اگر دیده باشید مطمئنا به کارکرد معجزه آسای آن واقفید.




        وگرنه برای یکبار هم شده امتحان کنید واز آن بهره مناسب ببرید.




         




        خرید چاقو تیز کن Knife Sharpener




         











      • نحوه استفاده از چاقو تیزکن نایف :




        بنابراین پس از خرید بایستی جسم مورد نظر را کاملا پاک نموده وکف چاقو تیز کن را روی شیشه و یا سطح صاف




        قرارداده و گیره آن را به پایین بگشید تا محکم بچسبد. چاقو را در داخل تیغه قرارداده و آن




        را فقط در یک جهت به طرف خود بکشید و از کشیدن چاقو به طرف جلو خوداری نمایید.




        پس از چها بار تکرار چا قو کاملا تیز میشود.




         




         




        خرید چاقو تیز کن Knife Sharpener











      • چاقو تیز کن نایف نتنها چاقو بلکه قیچی وانبر و… و هر سطحی که قابلیت تیز شدن




        را داشته باشد برای  تیز کرده وشما از برش و بریدن لذت می برید.




         




        خرید چاقو تیز کن Knife Sharpener






خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: چاقو تیز کن حرفه ای خودکار , چاقو , چاقو تیز کن حرفه ای , حرفه ای , ,


پنج شنبه 25 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود لیست آرایشگاه های مردانه ایران به تفکیک شهر و منطقه

بانک اطلاعات آرایشگاه های مردانه

قیمت: 38000 تومان

محتویات بانک اطلاعات آرایشگاه های مردانه کشور:
این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 1390 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.
این فایل، حدود 16680 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.
آدرس و شماره تلفن ثابت صنف آرایشگاه های مردانه کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده
نوع فایل : PDF
صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا آبان سال 1392
میباشد
اگر فروشنده عمده لوازم آرایشگاه های مردانه کشور هستید.
اگر بازاریاب عمده لوازم آرایشگاه های مردانه کشور هستید.
اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.
بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد.
با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.
کسب و کار خود را متحول کنید

10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی
1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید.
2- نباید مشتری را معطل بگذارید.
3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید.
4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید.
5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید.
6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید.
7- یادداشت برداری کنید.
8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید.
9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید.
10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: بانک اطلاعات آرایشگاه های مردانه , بانک اطلاعات آرایشگاه ها , بانک اطلاعات , بانک , آرایشگاه,


پنج شنبه 25 دی 1393
ن : علیرضا

مروری بر زندگی ماتیلدا

برترین ها: ناتالی پورتمن در سن 13 سالگی با بازی در فیلم «متخصص» معروف به لئون (1994) به شهرت جهانی دست یافت. اکنون که بیست سال از اولین حضور سینمایی وی می گذرد بد نیست نگاهی به زندگی و گذشته این هنرپیشه اسکاری داشته باشیم.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

 9 ژوئن 1981 در اورشلیم، اونر هرشلگ و شلی استیونز صاحب تنها فرزند خود، ناتالی پورتمن، شدند. این خانواده یهودی زمانی که دختر کوچولویشان تنها 3 سال داشت به آمریکا مهاجرت کردند.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

ستاره ای متولد شد! اودر 13 سالگی با بازی در فیلم متخصص در نقش ماتیلدا، دختر نوجوانی که با یک قاتل حرفه ای همراه می شود، خوش درخشید.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

او بلافاصله شروع به بازی در نقش های کلیدی کرد. سال 1995 همراه با «ول کیلمر» در فیلم اکشن «Heat » (مخمصه) بازی کرد و سال بعد در فیلم «دختران زیبا» و همچنین فیلم «همه می گویند دوستت دارم» به کارگردانی «وودی آلن» ایفای نقش کرد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

او در سال 1997 سینما را به طور موقت ترک کرد تا در برادوی به عنوان نقش اصلی نمایش «دفتر خاطرات آن فرانک» روی صحنه تئاتر برود.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

تا سال 1999 ناتالی به اندازه کافی معروف شده بود ولی با بازی در نقش پدمه آمیدالا در فیلم های «جنگ ستارگان» به اوج شهرت رسید. همچنین با بازی در فیلم «همه جا غیر اینجا» در کنار «سوزان ساراندون» نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

در سال 2000 پس از اتمام فیلم برداری قسمت دوم جنگ ستارگان با عنوان «حمله کلون ها»، او تصمیم گرفت برای مدتی هنرپیشگی را کنار بگذارد و برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی به دانشگاه هاروارد رفت.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

او پس از گرفتن لیسانس روانشناسی به صورت تمام وقت به صنعت سینما بازگشت و سال 2004 در فیلم های «Garden State » و «نزدیکتر»، که جایزه گلدن گلوب برای هنرپیشه زن نقش مکمل و نامزدی اسکار را برای او به همراه داشت، بازی کرد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

 او به بازی در نقش هایی که توجه مخاطب را به خود جلب می کردند ادامه داد. بلافاصله پس از اکران قسمت سوم جنگ ستارگان (انتقام سیت) موهایش را برای بازی در فیلم سیاسی « وی مثل وندتا» (2006) از ته تراشید.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

ناتالی سال 2007 در میان تمام کارهایش زمانی را خالی کرده و برای بازی در فیلم مستند «گوریل بر لبه پرتگاه» به رواندا رفت تا از این گونه در حال انقراض حمایت کند. در این سال خانم هنرپیشه علاوه بر این در فیلم های بسیاری شامل «شب های بلوبری من»، «هتل شوالیه»و «فروشگاه جادویی آقای مگوریوم» بازی کرد. 

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

ناتالی پورتمن در سال 2009 همراه با «جیک گیلنهال» در فیلم «برادران» حضور پیدا کرد. شایعاتی درباره وجود رابطه عاطفی طولانی مدت بین این دو وجود دارد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

از سال 2010 او رابطه جدیدی را با «بنجامین میلپید» طراح رقص فیلم «قوی سیاه» آغاز کرد. و تا پایان سال 2010 آنها منتظر اولین فرزندشان بودند.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

فیلم قوی سیاه برای ناتالی جایزه اسکار، گلدن گلوب و SAG برای بهترین هنرپیشه نقش اول زن را به همراه داشت. در همان سال در دو فیلم پرفروش «تور» و «بدون قید و شرط» نیز بازی کرد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

در ژوئن 2011 پسر ناتالی و بنجامین به دنیا آمد و نام او را الف نهادند.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

بعد از گذشت مدتی از به دنیا آمدن پسرشان آنها در 4 آگوست 2012 ازدواجشان را به صورت رسمی درآوردند.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

پس از بچه دار شدن و ازدواج در سال 2013 با فیلم «تور: دنیای تاریک» به صحنه سینما بازگشت. نقش مقابل وی را «کریس همزورث» بازی می کرد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

خوب، حالا باید منتظر چه چیزی باشیم؟ فیلم «جین یک تفنگ دارد» به تازگی تمام شده و در سال 2015 اکران خواهد شد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: مروری بر زندگی ماتیلدا , مرور , زندگی , ناتالی , زندگی نامه , بیوگرافی,