دانلود مقالات همه رشته ها

جمعه 3 بهمن 1393
ن : علیرضا

5 ایراد اندروید آب نبات چوبی

روزنامه هفت صبح: پس از عرضه پر اشکال iOS8، گزارش هایی وجود دارد که می گوید اندروید جدید هم بدون عیب و ایراد نیست. ری استارت شدن های مداوم برنامه ها، نقص در سیستم وای فای، ضعف باتری و ایرادات قابلیت مولتی تسکینگ در نسخه جدید اندرویدکلافه کننده است.

اگر هنوز به اندروید جدید نقل مکان نکرده اید، احتمالا بهتر است در وضعیت قدیمی خود بمانید. اگر دیر شده است، این نوشته چندتایی راه حل موقتی پیش روی تان می گذارد. حل قطعی بسیاری از ایرادات تنها پس از عرصه به روزرسانی رسمی توسط گوگل انجام خواهد شد.

هفت دردسر غیرمنتظره برای کاربران آبنبات چوبی


1- ری استارت شدن برنامه ها در یک گراند

وجود این باگ باعث می شود برنامه هایی که در پشت صفحه موبایل باز مانده اند، ری استارت شوند. این مشکل در درازمدت می تواند در کارکرد موبایل اختلال ایجاد کند. البته به نظر می رسد گوگل می گوید در آپدیت نسخه اندروید لولی پاپ این مشکل را برطرف خواهد کرد.

2- مشکلات wifi

رابران نکسوس 5 بیشترین اعتراض را در این باره داشته اند. آنها می گویند پس از ارتقا به لولی پاپ، تنها وقتی می توانند بر این نقص چیره شوند که یک بار حالت پرواز را روشن و خاموش کنند. روش دیگر دور زدن مشکل، حذف اطلاعات ذخیره شده شبکه وای فای و تنظیم دوباره است. بعضی ها می گویند برگرداندن حالت تنظیمات کارخانه هم مشکل شان را حل کرده است. تنها راه حل قطعی احتمالا پس از انتشارت به روز رسانی گوگل مشخص خواهد شد.

3- باگ باتری

این یکی دیگر تکراری شده است. اگر جزو اولین مهاجران به نسخه جدید اندروید باشید، همیشه با مشکل زود خالی شدن باتری مواجه خواهید بود. گوگل در جواب می گوید مشکل معمولا به این دلیل پیش می آید که به روزرسانی روی نسخه قبلی انجام شده است. ساده ترین راه حل استفاده از گزینه Backup & Reset است یا اینکه به سراغ factory reset بروید.

4- مشکلات نور چراغ قوه

اگر چراغ قوه موبایلتان را روشن بگذارید و در کیف تان دنبال دسته کلید باشید و مهلت اتوماتیک استفاده از چراغ قوه تمام شود، چرا قوه و دوربین به طور همزمان از کار می افتد.

5- حذف حالت سکوت و نوار استاتوس

در اندروید آب نبات چوبی دیگر کاربر نمی تواند صدای موبایل را تا حد حالت سکوت کم کند بلکه در آخرین حالت موبایل روی ویبره می رود. با فشار دادنه طولانی دکمه پاور نیز دیگر منویی از گزینه های مختلف شامل ری استارت کردن، حالت هواپیما و خاموش کردن گوشی نشان داده نمی شود بلکه کاربر از این طریق تنها می تواند موبایلش را خاموش کند. علاوه بر اینها دیگر خبری از نوار نازک استاتوس که بالای صفحه تمام اخطارها را نشان می داد نیست.

6- حالت مولتی تسکینگ

نحوه نمایش برنامه های باز و اپلیکیشن هایی که به تازگی مورد استفاده قرار گرفته اند نیز در اندروید آبنبات چوبی تغییر کرده است اما همه کاربران از این نمایش جدید راضی نیستند.

برخی کاربران مدعی هستندباز شدن برنامه های جدید، سرعت موبایل شان را کند می کند؛ عده ای دیگر ادعا می کنند حتی زمانی که یک برنامه را به طور کامل بسته اند، آن برنامه دوباره به طرز عجیبی به لیست برمی گردد.

7- پنجره های پردازشگر کروم

پردازشگر کروم در اندروید جدید، تنظیماتی را به صورت اتوماتیک ایجاد کرده که باعث می شود تب های باز این پردازشگر در لیست برنامه های اخیر ذخیره شوند. این تغییر به نظر بسیاری از کاربران اندروید لولی پاپ اشتباهی بزرگ است.

خوشبختانه برای این مشکل راه حلی وجود دارد؛ می توانید وارد منوی تنظیمات پردازشگر کروم شوید و تیک merge tabs and apps را بردارید. با این کار کروم به شیوه قدیمی کار می کند.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: 5 ایراد اندروید آب نبات چوبی , 5 ایراد اندروید , اندروید , آب نبات چوبی , گوگل,


جمعه 2 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک رفاه و دیگر بانک ها

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک رفاه

قیمت: 3000 تومان

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک رفاه



آیا در آزمون استخدامی بانک رفاه و دیگر آزمون های استخدامی بانک ها و موسسات مالی شرکت نموده اید؟
با مطالعه ی نمونه سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته ی آزمون استخدامی بانک رفاه با آمادگی یشتری در این آزمون شرکت نمایید
این مجموعه شامل چه سوالاتی است؟
107 سوال آزمون استخدامی دانش علوم بانکی در آزمون های استخدامی بانک ها و موسسات مالی با پاسخنامه
 نمونه سوالات استخدامی بانک رفاه در مقطع دیپلم شامل سوالات آزمون استخدامی سال 86 و 87 ( 200 سوال همراه با پاسخنامه)
نمونه سوالات استخدامی بانک رفاه در مقاطع کاردانی(فوق دیپلم) و کارشناسی (فوق لیسانس ) سال های پیش شامل 215 سوال همراه با پاسخنامه
با دانلود این مجموعه نمونه سوالات کم نظیر با آمادگی هر چه بیشتر در آزمون شرکت نمایید
آرزوی ما موفقیت شما در تمام مراحل زندگی است

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک رفاه و دیگر بانک ها , دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی , بانک , دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانکها , نمونه سوالات,


جمعه 2 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود نسخه اورجینال Microsoft Office 2013

Microsoft Office 2013 - MRT

قیمت: 6500 تومان

نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس 2007 به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس 2010 آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه 15 از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس 2013 که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های 2007 و 2010 دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.
مهم ترین نکته برای آفیس 2013 هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز 8 است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد.
Office 2013 از لحاظ جلوه های بصری بسیار جذاب تر شده و دسترسی به گزینه ها را بسیار ساده تر کرده ؛ این ساده شدن دسترسی ها حتی در تبلت و به طور کلی سیستم های مبتنی بر صفحات لمسی هم به وضوح به چشم می خورد. البته از نکات شاید منفی این نسخه بتوان به نصب آفیس تنها برروی ویندوزهای 7 ، 8 و نسخه های مخصوص تبلت ها اشاره نمود. اضافه شدن قابلیت قرار دادن ویدئوها به صورت آنلاین برروی اسنادی که با این نسخه از آفیس آماده می شوند هم هیجان بیشتری را به کاربران در ارائه مطالب به شکل های مختلف القا می کند.
نمایش و قابلیت ویرایش اسناد PDF هم از نکات بسیار مهم و ویژه است که حالا دیگر لازم نیست کاربران از نرم افزارهای جانبی استفاده کنند ؛ به راحتی می توان اسناد PDF را ویرایش و مشاهده نمود و از تمامی امکانات آفیس برای ویرایش اسناد هم بهره برد ، دو حالتWeb Layout و Read Mode هم گزینه های جدیدی هستند که به این نسخه اضافه شده اند. گزینه اول که برای انتشار مستقیم برروی سرویس های آنلاین است و دومین گزینه هم که برای مطالعه کتب الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر می تواند با سیستم های مختلف کتاب خواندن به روش الکترونیکی را تجربه کند ؛ یعنی بخشی از کتاب را برروی لپ تاپ و بخش دیگری را در محل کار با استفاده از تبلت بخواند بدون این که صفحات خوانده شده دائما در تداخل باشند.
یکی از مهم ترین و ویژه ترین قابلیت ها را می توان به SkyDrive مربوط ساخت. این قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد تا در یک سرویس آنلاین اسناد خود را ذخیره و بازبینی آن را در نسخه ای دیگر ، در سیستمی دیگر و حتی در مکانی دیگر بازنویسی کند. برای مثال سند Word توسط کاربر برروی لپ تاپ شخصی آماده می شود ؛ در حین آماده سازی کاربر مجبور است از سند خارج شود ، در نسخه 2013 این قابلیت گنجانده تا با ذخیره کردن سند مورد نظر برروی SkyDrive آن را برروی تبلت خود در جای دیگری گشوده و به راحتی بازنویسی کند بدون این که نیاز باشد حتی از سند نسخه ای کپی تهیه نماید.
در این مجموعه تقریبا همان نرم افزارهای نسخ قبلی به چشم می خورند. یعنی Word ، Excel ، PowerPoint و دیگر نرم افزارها پای ثابت نسخه 2013 هم هستند ولی ویژگی های جدیدی که به آن ها اضافه شده محبوبیت آن ها را بیشتر از پیش خواهد کرد. مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس 2013 را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود.
این موارد را می توان تنها مقدمه ای کوتاه از قابلیت های کم نظیر Microsoft Office 2013 دانست. مجموعه ای که مطمئنا با ارائه اش بازهم می تواند درآمد هنگفتی را برای مایکروسافت به همراه آورد. برای کاربرانی که از نسخه های جدید ویندوز استفاده می کنند پیشنهاد ما دانلود و نصب مجموعه آفیس 2013 است.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه اورجینال Microsoft Office 2013, دانلود نسخه اورجینال , Microsoft Office 2013 , اورجینال,


جمعه 2 بهمن 1393
ن : علیرضا

نرم افزارهایی برای زندگی بهتر

مجله زندگی ایده آل: ابزار هوشمند تنها برای بازی کردن ساخته نشده‌اند. فلسفه آنها بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که عموم ما متصور می‌شویم. بیایید با یکدیگر روراست باشیم. تا چه اندازه از ابزار مذکور برای یادگیری استفاده می‌کنید؟ گمان می‌کنم بسیاری از شما حتی تلاش نکرده‌اید یک برنامه آموزشی را روی گوشی خود نصب کنید. نزدیک به یک میلیارد برنامه کاربردی روی اپ استور و گوگل پلی وجود دارد و با این وجود بسیاری از ما وقت خود را با فلپی برد و انگری بردز تلف می‌کنیم. 

توصیه می‌کنیم این بار چندین اپلیکیشن آموزشی روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید. می‌دانیم که در حالت عادی کارهای آموزشی می‌توانند بسیار خسته‌کننده باشند؛ اما برنامه‌های جدید به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که مخاطب خود را مجاب به استفاده از آنها کند. این برنامه‌ها نه‌تنها آموزشی هستند، بلکه شباهت آنها به بازی سبب شده تا مخاطبان فراوانی را به سمت خود جذب کنند.

 Memrise 

بازی و ریاضی + جغرافیا 

در نگاه نخست Memrise شبیه یک برنامه آموزش زبان است ، ولی با پیشروی در آن متوجه می‌شوید که اپلیکیشن مذکور کاربردهای فراوانی دارد. Memrise و Duolingo هر دو رابط‌کاربری بی‌نظیری دارند درحالی‌که اولی می‌تواند علاوه بر زبان در جغرافیا و ریاضی هم به شما کمک کند؛ اما دومی تنها مخصوص آموزش زبان است. Memrise برنامه‌ای تصویرمحور است و سعی می‌کند بااستفاده از آنها راحت‌تر مفاهیم را به کاربر منتقل کند. جالب اینجاست که در این برنامه امتحان‌های مختلف وجود دارند که سبب می‌شوند کاربر میزان پیشرفت خود را اندازه‌گیری کند. 

اپلیکیشن‌هایی برای زندگی بهتر

برای استفاده از این برنامه تنها کافی است آن را روی آیفون یا گوشی اندرویدی خود نصب کنید و سپس از طریق ای‌میل یک شناسه کاربری بسازید. محیط ساده و جذاب Memrise   اجازه می‌دهد که در اوقات بیکاری به راحتی از آن استفاده کنید. تمرکز روی تصاویر شما را خسته نمی‌کند. تنها کافی است برنامه‌ریزی کنید تا Memrise به بهترین یار و همراه آموزشی شما بدل شود. این برنامه همچنین برای افرادی که قصد یادگیری زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و چینی را دارند مناسب است. 


 Evernote 

این فیل دوست داشتنی 

این نخستین باری نیست که در ایده‌آل درباره Evernote نوشته‌ایم. خوشبختانه امکانات این برنامه به اندازه ای زیاد است که می‌توان از آن در هر مطلبی که با برنامه کاربردی در ارتباط باشد استفاده کرد. بی‌دلیل نیست که فیل دوست‌داشتنی فروشگاه‌های مجازی، جزء 15 اپلیکیشن برتر دنیا به حساب می‌آید. هدف اصلی Evernote برداشتن یادداشت‌های روزانه و یادآوری کارهایی است که هر کدام از ما ممکن است آنها را فراموش کنیم، اما این برنامه کاربردهای دیگری هم دارد؛ Evernote می‌تواند در زمان‌های امتحان به دوست صمیمی شما مبدل شود.

اپلیکیشن‌هایی برای زندگی بهتر

 به‌طور مثال این برنامه طوری طراحی شده که به دارندگان آیپد اجازه می‌دهد از خود امتحان بگیرند. تنها کافی است کاور مخصوص تبلت اپل را تهیه کرده و سؤالات و پاسخ‌های‌شان را به این برنامه منتقل کنید. آنگاه می‌توانید با برداشتن نیمه کاور، سؤال را دیده و پس از دادن جواب در ذهن‌تان از درستی یا نادرستی آن مطمئن شوید.


 Duolingo   

جغد بهترین معلم شماست   

سراغ فروشگاه‌های آنلاین که بروید با تعداد زیادی اپلیکیشن زبان روبه‌رو می‌شوید. برنامه‌هایی که هر کدام از شیوه‌هایی مشابه برای جذب مخاطب بهره برده‌اند، اما Duolingo در این بین یک استثنا به‌شمار می‌آید. سازندگان این برنامه از متدی خاص استفاده کرده‌اند که تا پیش از این در هیچ اپلیکیشنی مشاهده نشده بود. آنها آموزش زبان را به یک بازی جذاب تبدیل کرده‌اند. سیستم اینگونه است که Duolingo همانند بازی‌های ویدئویی دارای مراحل مختلف است.

اپلیکیشن‌هایی برای زندگی بهتر

در هر مرحله تعدادی معما پیش روی شما قرار می‌گیرد و موظفید آنها را به شیوه‌ای مخصوص حل کنید؛ پر کردن جاهای خالی، تشخیص از روی عکس و مواردی مشابه. علاوه بر این، رابط‌کاربری جذاب باعث می‌شود که از همان لحظه اجرا یک دل نه صد دل عاشق طراحی برنامه شوید. این برنامه اجازه می‌دهد تا هرچه سریع‌تر به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی ، ایتالیایی و انگلیسی مسلط شوید. 
 
 


:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزارهایی برای زندگی بهتر , نرم افزار , اپلیکیشن , زندگی بهتر , ,


پنج شنبه 2 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود سورس آماده html

سورس سایت آماده html جهت آموزش ،تقسیم بندی ،ایجاد جدول ،فرم ومنوی زیبا

قیمت: 10000 تومان


دریافت سورس آماده یک پروزه زیبا تنها با استفاده از زبان html5 و css3 + افزودن اسلایدر تصاویر و تقسیم بندی سایت به صورتهای مختلف .


افراد مشتاق می توانند با دریافت و دقت در کدنویسی استفاده شده در این سورس آموزش های لازم را در جهت ایجاد صفحات با کمک زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال به صورت ساده ببینند . همچنین می توانند با استفاده از کدهای آماده این سورس برای خود یک سایت زیبا به صورت کلاینت ( کاربری ) ساخته و پس از آپلود در هاست سایت زیبایی را برای خود به وجود بیاورند .


افزودن لینک با تغییر رنگ و همچنین افزودن لینک بر روی عکسها .. حاشیه گذاری جداول دایو و نوشتار و ساختار و نحوه قرار گرفتن محتوا درون پوشه های سایت آماده و ایجاد تغییر در نحوه تقسیم بندی سایت ، سایتی مجزا و زیبا برای خود بسازند .


همچنین با توجه به قسمت هد صفحه اصلی و متا دیتا روش مهم برای  بهینه سازی ( سئوی ) قدرتمند صفحه اصلی سایت را فرا بگیرند ولی قسمت دوم که مربوط به نام پوشه ها یا همان آکوردهای سایت می باشد بهینه سازی انجام نگرفته است و تنها متا نیم ها را مد نظر قرار بدهند .


این سورس به درد افرادی می خورد که می خواهند یک سایت زیبا به عنوان قرار دادن مقداری از اطلاعات مورد نظر خود درون سایت بهره برده و یک سایت را از صفر که گوگل عاشق سایتهای از صفر طراحی شده می باشد استفاده کرده و بهره ببرند .


برای مشاهده سایت پس از خارج کردن فایل از حالت زیپ و مشاهده خود سایت از طریق فایل ایندکس index  باید به اینترنت متصل باشند تا چیدمان سایت به خورده نشان ندهد ولی تمامی سایتهای استاتیک و کلاینت به شرطی که به درستی برنامه نویسی شده باشند پس از قرار گرفتن بر روی سرور مشکل به هم ریختگی که هم اکنون ذکر شد را ندارند .. دلیل این به هم خوردگی که در صورت متصل نبودن به اینترنت در برخی سایتهای کلاینت به وجود می آید وجود فایلهای جاوا و جی کوئری می باشد .


پس از طراحی یک سایت استاتیک زیبا هیچ کاری به جز آپلود کردن فایلها درون هاست وجود ندارد .
همچنین از این سورس می توان به عنوان پروژه دانشجویی استفاده کرد .


توضیح اضافی :


برای آپلود کردن سایتهای کلاینت پوشه ها را درون یک فایل زیپ قرار داده ، در هاست آپلود کرده و پس از آپلود درون هاست فایلها را از درون زیپ خارج می کنند

همچنین توجه داشته باشید پس از دریافت فایل زیپ .. آن را از حالت زیپ خارج کرده و در یک پوشه یا فولدر جدید کپی کنید تا بتوانید صفحات سایت را مشاهده کنید .

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: سورس سایت آماده html , جهت آموزش , تقسیم بندی , ایجاد جدول , فرم ومنوی زیبا,


پنج شنبه 2 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها

عنوان انگلیسی مقاله: Analysis the effect of data mining techniques on database
عنوان فارسی مقاله: تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در جامعه ی اطلاعاتی امروز شاهد روند رو به رشد شرکت های الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات آنها در پایگاه های داده ای بزرگ هستیم. استخراج داده سبب دانش افروزی میشود. استخراج اطلاعات میتواند مفاد بارزشی از پایگاه داده ها آشکار کند که به دانش افروزی و بهبود تجارت هوشمند کمک میکند. در این مقاله به این موضوغات می پردازیم که تکنیک های استخراج داده ای چه تاثیری بر سیستم های پایگاه داده ای دارند، چگونه میتوان با استفاده از آنها به اطلاعات مورد نظر دست یافت، به چه ابزارهایی برای استفاده از آنها نیاز است، طرفداران و منتقدان اصلی آنها چه کسانی هستند. با تمامی این تفاسیر برآنیم تا نشان دهیم چگونه میتوان تکنولوژی استخراج داده ای را در تکنیک های آن گنجاند.
1-مقدمه:
در سال های اخیر استخراج داده به تکنیک بسیار معروفی برای استخراج اطلاعات از پایگاه داده در حوزه های مختلف مبدل شده است که به عوامل گوناگونی من جمله قابلیت دسترسی کاربران به آن و نتایج نشان دهنده آن بستگی دارد. استخراج داده به معنای جستجوی اطلاعات بارزش در حخم وسیع داده ها میباشد.با افزایش دسترسی به پایگاه های داده ای با ساختارهای مشخص، نیاز به تکنیک های استخراج داده که برای این ساختارها طراحی شده اند نیز بیشتر میشود. به جهت کیفیت بهتر نرم افزار، مهندسان نرم افزار الگوریتم های بسیار ی را برای وظایف مهندسی نرم افزارهای مختلف بکار میبرند. دستیابی سریع تر و بهتر به پایگاه داده ها، تحلیل و درک نتایج و همچنین ذخیره سازی داده ها که از حیطه ی توانایی افراد خارج است، دانشمندان و محققان را ترغیب نموده است تا در کشف و ابداع فیلدهای خاش اکتساب دانش در پایگاه های داده ای حرکتی صعودی و روزافزون داشته باشند. حجم اطلاعاتی بالا و عدم توانایی برای درک و فهم فرآیندهایی که سبب ایجاد آنها شده اند باعث استفاده از تکنیک های استخراج داده ای میشود که به این طریق میتوان الگوهای ساختاری گوناگون با مطالب مفید را از پایگاه داده ای استخراج نمود. پایگاه های داده ای بسیار بزرگ هستند و استخراج داده از آنها برای مجموعه های بزرگ بسیار مهم و در عین حال جالب توجه میباشد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها , تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج , پایگاه داده ها , استخراج , ,


پنج شنبه 1 بهمن 1393
ن : علیرضا

در زمستان چه برندی بخریم

نقش خاطره می‌زند

HERMES   

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


برند فرانسوی هرمس هم كه حتما معرف حضور هست. این برند كه درست مثل همه فرانسوی‌ها پر از ظرافت است در طراحی ژاكت و پولیور‌های زمستانی خود سراغ یك ایده نه‌چندان تازه اما با اجرایی كاملا متفاوت رفته است، تلفیق چاپ با بافت ، ایده هرمس برای پاییز امسال است البته چاپ انتخابی هرمس چاپی است كاملا سه بعدی:  چاپی كه به شما اجازه می‌دهد عمق طرح را روی لباس‌تان حس كنید اما از همه اینها كه بگذریم مهم‌ترین اتفاق این است كه این برند پرآوازه طرحی برگرفته از طرح فرش‌های ایرانی را برای طراحی‌ پلیورهای چاپی امسالش انتخاب كرده است.


ساده و پرآوازه 

MICHAEL KORS  

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


اگر كیف‌باز هم نباشید حتما تا به حال نام كیف‌های پرآوازه MICHAEL KORS به‌گوش‌تان خورده، كیف‌های پرزرق و برقی كه با وجود قیمت‌های نه‌چندان مناسب‌شان این روزها خیلی‌ها را مجذوب خود كرده‌اند. این برند آمریكایی كه شهرتش را مدیون لباس‌های ورزشی كلاسیكی است كه پیش‌تر از این طراحی‌ می‌كرد حالا میان طراحان خبره كیف، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یكی از كیف‌های پرطرفداری كه این برند برای پاییز امسال طراحی كرده كیفی است تركیب شده از چرم گوساله و نوعی جیر مرغوب. دسته كوتاه، قفل و زنجیر طلایی این كیف آن را به طرحی كاملا رسمی و در عین حال ساده تبدیل كرده است. كیفی كه با دست گرفتن آن می‌توانید به حسن سلیقه خودتان ببالید!


 جعبه‌های مدرن!
 
ARMANI
  

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


در طراحی‌های تازه آرمانی، بوفه شكل و شمایلی تازه به خودش گرفته است. در این طراحی‌ها دیگر از جعبه‌های شیشه‌ای قدیمی خبری نیست، در عوض شما با جعبه‌ای مكعبی شكل، كاملا مدرن و تركیب شده با پایه‌ها‌یی ظریف و فلزی روبه‌رو هستید كه قرار است در گوشه پذیرایی‌تان جا خوش كند. این تلفیق و به عبارتی سبك تازه، غیر از زیبایی یك امتیاز ویژه هم دارد، از آنجا كه برخلاف بوفه‌های قبلی هیچ چیز در آن نمایان نیست شما با خیال راحت می‌توانید ظروف مخصوص پذیرایی را به آن بسپارید. البته فضاسازی داخل این بوفه خواه‌ناخواه شما را وادار می‌كند با نظم و چیدمانی ویژه از آن استفاده كنید بنابراین وقتی میان مهمان‌ها در جعبه را باز می‌كنید درست مثل بوفه‌های شیشه‌ای همه چیز با نظم و چیدمانی ویژه خودنمایی می‌كند. 


یار شفیق شلوار جین

Clarks

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


از آنجا كه كلاركس همیشه هوای طرفدارانش را دارد هر سال می‌شود طرحی تازه، برگرفته از همان نیم‌بوت‌های كلاسیك این برند را در میان طراحی‌هایش پیدا كرد. در طراحی امسال كلاركس خبری از بندهای ظریف و همیشگی روی پنجه نیم‌بوت نیست، درعوض تك‌بند نسبتا بلندی كه بیشتر تزئینی است تا كاربردی روی ساق كفش جا گرفته و همین تغییر تازه نیم‌بوت را راحت‌ و قابل انعطاف‌تر كرده است. دوخت دور كفش و لایه جیر برگشته روی ساق را هم باید به تغییرات این نیم‌بوت جدید كه در رنگ‌های آبی، خاكی و شتری می‌توانید سراغش را بگیرید اضافه كرد. خلاصه این نیم‌بوت مثل همیشه جان می‌دهد برای هماهنگ شدن با شلوار جین.


 این یك اسباب‌بازی نیست     

mochino

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


این خرس عروسكی كه می‌بینید، عروسك نیست. عطر جدید موسینو است كه به جای شیشه‌های متعارف عطر در قالب عروسك خرسی عرضه شده است. با برداشتن كله این خرس كوچك، شما می‌توانید از عطر خودتان استفاده كنید؛ عطری كه جنسیت ندارد و برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. این خرس شیشه عطری به حجم 50 میلی لیتر را در دل خود جای داده است و از طریق سایت این برند به فروش می‌رسد.


كیمونوهای پاییزی 

DOLCE & GABBANA

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


امسال پالتوها قرار است به شكل كیمونوهای ژاپنی ظاهر شوند؛ بدون برش‌های سرشانه و با آستین‌های سرخود و این یعنی هر لباسی كه دل‌تان بخواهد می‌‌توانید زیر آنها بپوشید، به‌خصوص كه این پالتوها كمی تا قسمتی آزاد هم هستند. سردمدار این مدل برند ایتالیایی پر آوازه دولچه‌اند گاباناستY برندی كه میانه خوبی با تركیب رنگ و تكه‌دوزی روی پارچه‌های ساده اما فاخر دارد و جالب اینكه ایده تازه این برند برای پالتوهای پاییزی امسال درست مثل اغلب طراحی‌هایش با سلیقه خانم‌های ایرانی جور در می‌آید! 


سورپرایز با یاقوت قرمز

  Versace

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


برند نام آشنای ورساچه امسال یك سورپرایز ویژه برای روز ولنتاین دارد، ورساچه این روز را با طراحی و ارائه مجموعه یاقوت سرخ (Greca Red Rubies) به طرفدارانش تبریك می‌گوید. این مجموعه كه در تعداد محدود و فقط به مناسبت روز ولنتاین طراحی شده، تركیبی است از طلای زرد و یاقوت قرمز روشن. طراحی اصلی آن هم به گونه‌ای است كه نقش معروف ورساچه را به صورت منحنی به تصویر می‌كشد. ویژگی اصلی این مجموعه رنگ قرمز روشن یاقوت‌های به‌كار رفته در آن است و دقیقا به همین خاطر است كه این مجموعه به روز عشاق تقدیم شده. این مجموعه چهار قطعه شامل آویز، گوشواره، دستبند و انگشتر را در بر می‌گیرد.


ورود بوگاتی به دنیای جدید  

 Bugatti

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


ماشین‌دوستان با شركت خودروسازی بوگاتی به عنوان تولیدكننده خوشنام اتومبیل‌های اسپرت آشنایی دارند اما سال گذشته این شركت فرانسوی، تولید پوشاك را هم به فعالیت‌های خودش اضافه كرد. اولین مجموعه لباس‌های این برند تازه وارد، سال پیش در میلان به نمایش گذاشته شد ولی به تازگی اولین فروشگاه انحصاری این برند در لندن افتتاح شده است. مدیرعامل بوگاتی هنگام افتتاح این فروشگاه گفت: « بی تردید تولید خودروهای اسپرت لوكس همیشه هدف اصلی ما باقی خواهد ماند اما دیدیم بد نیست به عرصه‌های دیگر هم وارد شویم.» این شركت گشایش فروشگاه‌هایی در دوبی، دوحه و. . . را در برنامه خود دارد. 


سامسونگ جدید با روكش طلا 

Samsung

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


شركت سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خود، آلفا رونمایی كرده است. این گوشی صفحه‌ای حدود پنج اینچ دارد و دوربینی با كیفیت 12 مگاپیكسل درون آن نصب شده است. همزمان با عرضه گوشی آلفا در بازار جهانی، شركت گلدجنی نسخه طلایی این گوشی را هم تولید كرده است. در نمونه طلایی آلفا یك كاور از جنس طلای 24 عیار در پشت گوشی كار شده است. شركت گلدجنی، یك شركت انگلیسی است كه نسخه طلایی محصولات مختلف را تولید و در بازار ارائه می‌كند. 


سنگ تمام با مار پیتون

GUCCI 

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


گوچی امسال برای طراحی‌ نیم‌بوت‌های پاییزی‌اش سراغ مار پیتون رفته است، آن هم در دو رنگ صورتی و آبی كبود. خب همین كافی است تا این برند ایتالیایی مثل همیشه همه طرفداران صنعت مد را شیفته و مجذوب خودش كند، اما این برند فقط به همین ایده بسنده نكرده و در طراحی این نیم‌بوت هم سنگ‌تمام گذاشته است. پنجه این نیم‌بوت كه یك پاشنه كوتاه دو سانتی هم دارد درست مثل یك كالج البته به سبك و با نشان گوچی طراحی شده است. گوچی حواسش به خانم‌هایی كه میانه‌ای با مارپیتون ندارند هم بوده و همین طرح را در چرم‌های ساده به رنگ مشكی، عسلی و بژ تكرار كرده است. 


افسار زمان را دست بگیرید

FOSSIL

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


به كمك ساعت تازه‌وارد فسیل می‌توانید زمان را درست و حسابی روی مچ‌تان مهار كنید. وقتی زمان را در آن واحد هم به صورت كامپیوتری و هم با عقربه مشاهده كنید دیگر وقت از دست‌تان در نمی‌رود كه هیچ، قدر لحظه‌لحظه آن را هم می‌دانید. خلاصه اینكه به كمك این ساعت شما گذر زمان را بدجوری حس می‌كنید. ساعت تازه‌وارد فسیل Ellwood Digital Leather Watch تركبیی است از چوب و فلزکه طراحی آن در نگاه اول داشبرد ماشین‌های قدیمی را در ذهن زنده می‌كند، بندهای چرمی‌اش هم كه مزید بر علت می‌شوند تا تصویری قدیمی را به خاطرتان بیاورند؛ اما گول این ظاهر ساده را نخورید این ساعت، دنیایی بسیار پیشرفته و كاملا مدرن را درون خودش جا داده است. 


طرح‌های دیروز به سبك امروز 

DOLCE & GABBANA  

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


از هرچه بگذریم از كنار كیف و پوتین رزدوزی شده DOLCE & GABBANA نمی‌توانیم به همین سادگی‌ها عبور كنیم. كیف و پوتین پیشنهادی این برند برای پاییز و زمستان امسال با همه تازگی‌شان نشانی از گذشته در خود دارند. رزهای مخملینی كه روی بدنه پارچه‌ای این كیف و كفش تكه‌دوزی شده‌اند علاوه بر اینكه زیبایی آنها را دوچندان كرده شما را می‌برد به خاطره لباس‌های قدیمی؛ لباس‌هایی كه همه زیبایی‌شان را مدیون تكه‌دوزی‌هایی بودند كه با ظرافت تمام روی آنها دوخته می‌شد. حالا این كیف و پوتین كه رز و كلید نشان معروف DOLCE & GABBANA روی‌شان جاخوش كرده، قرار است در اوج تازگی شما را به همان روزها پیوند بزنند.


طبیعت روی میز صبحانه

 Villeroy & Boch

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


طراحی تازه Villeroy & Boch كه زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی‌گذرد شما را به دنیای طبیعت می‌برد؛ طبیعتی كه در عین شادابی همانقدر كه انتظارش را دارید مدرن هم است. گل‌های رنگارنگ مجموعه «Anmut Flowers» با اجرای منحصربه‌فردشان روی تك‌تک پارچه‌های این سرویس حس طراوت، جوانی و پویایی را زنده می‌كنند و تصویری منحصربه‌فرد به میز صبحانه یا ناهار شما می‌بخشند. 

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


ویژگی‌مهم‌تر اینكه رنگ‌‌های متنوع گل‌های نقش‌بسته روی این سرویس دست شما را برای تركیب رنگ باز می‌گذارد. شما با انتخاب این سرویس می‌توانید میزتان را برای ناهار، عصرانه و. . . به رنگ سبز، بنفش یا حتی قرمز بچینید. 


56 قطعه برلیان؛ فقط همین!

CHANEL
 

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


كمپانی شنل پاییز امسال یك ساعت ساده اما تا دل‌تان بخواهد پرطمطراق پیشكش طرفدارانش كرده است. صفحه اصلی این ساعت كه زنجیر آشنای شنل جای بند آن را بازی می‌كند تركیبی است از طلای رزگلد (با عیار 18) و 56 قطعه كوچك برلیان. صفحه آن هم صفحه‌ای است سیاه و بدون شماره تا عقربه‌های طلایی روی آن به قدر كفایت خودنمایی كنند. كافی است این ساعت را با عینك فریم گربه‌ای شنل كه بخشی از دسته‌های ظریف آن را تركیبی از تكه‌های برلیان و زنجیر شنل تشكیل می‌دهند هماهنگ كنید تا یك شنل‌باز همه چیز تمام به نظر بیایید.


زرد مخملین

FENDI

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟


كمپانی ایتالیایی فندی كه شهرتش را مدیون كیف‌های دستی است كه طراحی می‌كند سال‌هاست در زمینه طراحی لباس، كفش، كیف، عینك آفتابی و زیورآلات هم دستی دارد. پالتوی انتخابی ما هم پیشنهاد همین برند برای پاییز و زمستان پیش‌روست. فندی امسال در میان طراحی‌هایش سراغ پارچه مخمل رفته است؛ پارچه مخملی كه ویژگی اصلی آن تركیب رنگ‌های مشكی، طوسی و آبی‌‌زنگاری با رنگ زرد است. همانطور كه در تصویر می‌بینید این برند مثل همیشه كیفی از همین جنس و با همین تركیب رنگی طراحی كرده تا همه چیز با هم هماهنگ باشد.  كفش پیشنهادی فندی برای این تركیب كفشی است كاملا به‌روز، به سبك و سیاق كفش‌های امسال با پاشنه‌ای پهن و مکعبی به رنگ زرد. تركیب رنگ مشكی و زرد در این كفش كه روی مچ را كاملا می‌پوشاند همخوانی كاملی با پالتوی مخمل پیشنهادی این برند دارد. 



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: در زمستان چه برندی بخریم , زمستان , برند , مارک , زمستان , ,


پنج شنبه 1 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود مقاله توجیهی کشت یونجه و تولید علف به مساحت 200 هکتار

دانلود طرح توجیهی کشت یونجه و تولید علف به مساحت 200 هکتار

قیمت: 2500 تومان

1- سرمایه گذاری ثابت طرح

 

1-1- زمین محل اجرای طرح

 

2-1- محوطه سازی

 

3-1- ساختمان ها

 

4-1- تأسیسات و تجهیزات

 

5-1- ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی

 

6-1- وسایل نقلیه و وسایل حمل و نقل داخل کارخانه

 

7-1- تجهیزات اداری و کارگاهی

 

8-1- هزینه های قبل از بهره برداری

 

جدول هزینه های ثابت طرح

 

2- هزینه های جاری طرح

 

1-2- حقوق و دستمزد

 

حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی

 

حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی

 

2-2- مواد اولیه و بسته بندی

 

3-2- هزینه سوخت و انرژی

 

4-2-استهلاک و تعمیر و نگهداری

 

جدول هزینه های جاری طرح

 

جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید

 

سرمایه در گردش

 

جدول سرمایه گذاری

 

قیمت تمام شده هر واحد تولید

 

قیمت فروش کالا

 

محاسبه نقطه سر به سر

 

میزان فروش در نقطه سر به سر

 

سود ناویژه

 

محاسبه سود ویژه

 

سود عملیاتی

 

نرخ بازدهی سرمایه

 

دوره بازگشت سرمایه

 

ارزش افزوده ناخالص

 

 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی کشت یونجه و تولید علف به مساحت 200 هکتار , طرح توجیهی , دانلود طرح توجیهی کشت یونجه ,


پنج شنبه 1 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود دیکشنری و واژه نامه سبز

واژه نامه سبز

قیمت: 13000 تومان


قابلیت های کلیدی نرم افزار:
* دارای محیطی بسیار آسان و کاربردی برای هر زبان


 


* قابلیت ترجمه بیش از 20 زبان مختلف دنیا


 


* قابلیت ترجمه‌ی متن با استفاده از مترجم‌های آنلاین مانند مترجم گوگل


 


* امکان استفاده از دیکشنری در محیط ویندوز ، اینترنت و آفیس با استفاده از کلید میانبر


 


* سرعت بسیار بالا در ترجمه لغات مورد نظر


* امکان تلفظ لغات


 


* دارای انواع تبدیل‌کننده‌ی واحدها استاندارد روز دنیا


 


* دارای پلاگین کاملاً کاربردی برای Adobe Acrobat Pro


 


* قیمت بسیار مناسب و ارزان


زبان های پشتیبانی شده:




    • فارسی

    • عربی

    • ارمنی

    • چینی

    • هلندی

    • انگلیسی

    • فرانسوی

    • آلمانی

    • یونانی

    • عبری

    • ایتالیایی

    • ژاپنی

    • مجارستانی

    • مالایا

    • کره ای

    • لهستانی

    • پرتغالی

    • روسی

    • اسپانیایی

    • سوئد

    • تایلندی

    • ترکی

    • اوکراین

    • ویتنامی




    • farsi

    • Arabic

    • Armenian

    • Chinese

    • Dutch

    • English

    • French

    • German

    • Greek

    • Hebrew

    • Italian

    • Japanese

    • magyar

    • malay

    • Korean

    • Polish

    • Portuguese

    • Russian

    • Spanish

    • Swedish

    • Thai

    • Turkish

    • Ukrainian

    • Vietnamese


 

 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود دیکشنری و واژه نامه سبز , دیکشنری , واژه نامه , ,


پنج شنبه 1 بهمن 1393
ن : علیرضا

لیست خلاقانه ترین محصولات 2014

zoomit.ir - سیامک احدی: سال ۲۰۱۴ رو به اتمام است، سالی که در آن شاهد تحول در محصولات الکترونیکی بودیم و تولیدکنندگان تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا خود را خلاق‌تر از رقبا نشان دهند. حال زمان مناسبی است تا محصولات خلاقانه‌ی سال ۲۰۱۴ را مرور کنیم.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

طی یک سال گذشته محصولات خلاقانه متنوعی معرفی شدند. خلاقیت جسارت می‌خواهد، اما بسیاری از این خلاقیت‌ها در عمل ناکام بوده و نشان دادند که ایده پشت آنها چندان مناسب نبوده است؛ مثل فایرفون آمازون. اما برخی دیگر توانستند در دل مردم و منتقدین جا باز کرده و به یک محصول عالی و ماندگار تبدیل شوند. 

مطلب پیش رو حاصل کار اعضای تیم زومیت است. همزمان با بلندترین شب سال، خلاقانه‌ترین محصولات معرفی شده در یک سال گذشته را به شما معرفی خواهیم کرد. محصولاتی که نوآوری ایده آنها باعث موفقیتشان شده است. نکته جالب این است که بخش عمده‌ای از لیستی که مشاهده می کنید مربوط به ابزارهای پوشیدنی است و این موضوع اهمیت گجت‌های پوشیدنی، مثل دستبندها و ساعت‌های هوشمند، هدست‌های واقعیت مجازی و... را نشان می‌دهد. در ادامه همراه زومیت باشید.

۱۲. گوگل کاردبورد

 سال ۲۰۱۴ سال واقعیت مجازی بود. محصولات متنوعی در این حوزه معرفی شدند و حتی برخی کمپانی‌های ساخت بازی نیز به این صنعت علاقه‌مند شدند. تابستان امسال گوگل از یک ابزار بسیار خلاقانه رونمایی کرد که می‌تواند هر تلفنی را به یک ابزار واقعیت مجازی تبدیل کند. مهندسان گوگل یک نماگر مقوایی توسعه داده‌اند که با قرار دادن گوشی هوشمند در مقابل چشمان شما و به کمک یک اپلیکیشن، تجربه‌ی هدست واقعیت مجازی را برای شما شبیه‌سازی می‌کند. 

بدین صورت با پرداخت هزینه‌ای ناچیز می‌توانید تلفن خودتان را به یک هدست واقعیت مجازی تبدیل کنید. این گجت در انواع و جنس‌های متنوعی ارائه شده؛ از جنس مقوا تا آلومینیوم. اگر به این محصول دسترسی ندارید یا حتی همان هزینه اندک را هم نمی‌خواهید پرداخت کنید، می‌توانید خودتان دست به کار شده و یک کاردبورد بسازید.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

پس از این کار کافی است تلفن هوشمندتان را در داخل این جعبه جادویی قرار داده و با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص Cardboard که روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود، وارد دنیای واقعیت مجازی شوید.

اپلیکیشن Cardboard می‌تواند شما را در اپلیکیشن Google Earth با حرکت سر جابجا کند و با بردن شما به یک تور گردشی از مکان‌های معروف، تجربه‌ی کاملی از واقعیت مجازی را به شما القا کند. امکان مطالعه‌ی آثار هنری از تمامی زوایا، استفاده از Street View، و تجربه‌ی داستان تعاملی Windy Day از جمله دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن و هدست است. کاردبورد نه تنها محصولی خلاقانه است، بلکه اگر بخواهید آن را بسازید، باید شما هم خلاقیت به خرج دهید! برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

۱۱. مایکروسافت بند

مایکروسافت با نگاهی متفاوت وارد صنعت ابزارهای پوشیدنی شد. ردموندی‌ها سعی کردند با کمی خلاقیت یک دستبند مجهز به نمایشگر را روانه بازار کنند که قابلیت‌های ساعت هوشمند را نیز دارد. شکل و شمایل ظاهری مایکروسافت بند ساده و زیبا است، اما شاید مهم‌ترین ویژگی این محصول پشتیبانی آن از همه پلتفرم‌ها باشد.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

از قابلیت‌های مایکروسافت‌بند می‌توان به سنسور ضربان سنج، سنسور سنجش اشعه‌ی ماوری بنفش، جی‌پی‌اس، بلوتوث ۴.۰ و امکان استفاده از کورتنا در زمان جفت شدن با ویندوزفون اشاره کرد. این دستبند هوشمند از دو باتری با ظرفیت ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که قادر است انرژی مورد نیاز این دست‌بند را تا ۴۸ ساعت تامین کند.مایکروسافت‌بند از برخی قابلیت‌‌های ساعت‌های‌هوشمند نیز برخوردار است و قابلیت سازگاری با انواع تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی، ویندوزفونی و آیفون را دارد. مایکروسافت این محصول را با قیمت ۱۹۹ دلار روانه‌ی بازار کرده است.

۱۰. تراشه ادیسون اینتل

 اینتل با ارائه یک چیپ کوچک نشان داد که چقدر بزرگ فکر می‌کند؛ Edison یک کامپیوتر کامل لینوکسی است که تنها به اندازه یک کارت حافظه SD است و توسط اینتل برای جاسازی در ابزارهای پوشیدنی ساخته شده است. علاوه بر پشتیبانی کامل از لینوکس و پردازنده دو هسته‌ای x86 کوارک، ادیسون از وای‌فای داخلی، بلوتوث LE، اپ‌استور اختصاصی و یک میکروکنترلر آن‌بورد برای پردازش RealTime داده‌ها بهره می‌برد.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

این اولین محصولی است که از آخرین تکنولوژی Quark mobile-processor که نسل بعدی پردازنده‌های اتم اینتل محسوب می‌شود، استفاده می‌کند. چیپ‌های اتم اینتل هم اکنون به تعدادی از نوت‌بوک‌ها و تبلت‌ها و اسمارت‌فون‌های سطح پایین بازار قدرت بخشیده‌اند؛ اگرچه این چیپ‌ها مدت زیادی است که توسط چیپ‌های قدرتمندتر کم‌مصرف مبتنی بر ARM، که هم‌اکنون در آیفون و اغلب هوشمندهای سطح بالای اندرویدی استفاده می‌شود، از میدان رقابت خارج شده‌اند.

Edison برای توسعه دهندگان طراحی و تولید شده است تا با استفاده از آن  نسل آینده‌ی کامپیوترهای پوشیدنی خود هوشمند شوند. چیپ Quark در حقیقت از سری Cortex M کمپانی آرم که رقیب اصلی آن محسوب می‌شود الهام گرفته‌ شده است.

۹. IBM SyNAPSE

 سه سال از زمانی که IBM برای اولین بار از طرح اولیه‌ی چیپ SyNAPSE پرده برداشت می‌گذرد. این چیپ به گونه‌ای طراحی شده که فعالیت‌های مغز انسان را شبیه‌سازی کند و از چارچوب منطق بولین و باینری خارج گردد. در سال جاری IBM توانست این پروژه را در قالب یک چیپ پردازشی پیشرفته به نام SyNAPSE ارائه کند که یک میلیون نورون، ۲۵۶ میلیون سیناپس و ۴۰۹۶ هسته‌ی نوروسیناپتیک را تنها با مصرف ۷۰ میلی‌وات توان به فعالیت وا می‌دارد! این چیپ منجر به ایجاد دستگاه‌هایی خواهد شد که درست همانند مغز انسان، قادر هستند داده‌های متعدد حسی را بصورتی کاملا موازی و همزمان به کمک ادغام محاسبات و حافظه، مورد پردازش قرار دهند.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

در گذشته همیشه پردازش سریع‌تر با مصرف بیشتر انرژی رابطه‌ای مستقیم داشته است. اما چیپ جدید SyNAPSE آبی بزرگ، چنین سنتی را خواهد شکست و این یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.

۸. Apple Pay

 سیستم‌های پرداخت با استفاده از ابزار‌های موبایل یکی از پیچیده‌ترین راهکارهایی است که در سال‌های اخیر کمپانی‌های مختلفی محصولاتی را در این راستا روانه‌ی بازار کرده‌اند که در نهایت به پیچیدگی مساله افزوده است. اپل در جریان برگزاری کنفرانس معرفی محصولات آیفون پرده از سرویس پرداخت اختصاصی خود با نام Apple Pay برداشت که می‌توان آن را خلاقانه‌ترین محصول این کمپانی در یک سال گذشته خواند.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت
 
شاید بگویید گوگل مدت‌ها پیش گوگل والت را برای ابزارهای اندرویدی ارائه کرده بود، اما واقعیت این است که اپل با برنامه‌ریزی درست و با همکاری با شرکای تجاری فراوان توانست نه تنها سریع‌تر در بین کاربران جا باز کند، بلکه سرویسی کاربرپسندتر و ساده‌تر برای پرداخت الکترونیکی را معرفی کند.

تیم کوک در مراسم معرفی این محصول به درستی گفت: بسیاری از افراد روی توسعه‌ی سیستم‌های پرداخت آنلاین کار کرده‌اند. اما مشکل سیستم‌های موجود ایجاد راهکاری تجاری حول نیازهای خود توسعه‌دهندگان است و این فلسفه با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان هم‌خوانی ندارد.

۷. تلویزیون‌های خمیده سامسونگ و ال‌جی

 یکی از محصولاتی که در سال ۲۰۱۴ توانست راه خود را به بازار پیدا کند، تلویزیون خمیده بود؛ محصولی که انحنای آن منجر به تجربه بهتر در تماشای فیلم و محتوای ویدیویی می‌شود. کره‌ای‌ها را باید پیشگام این صنعت قلمداد کنیم، چرا که هم‌اکنون مهم‌ترین تلویزیون‌های خمیده موجود در بازار توسط دو کمپانی سامسونگ و ال‌جی معرفی شده‌اند.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

۶. SmartThings

 خانه‌های هوشمند در آینده‌ای نه چندان دور فراگیر خواهند شد. شاید مشکل اساسی این فناوری در حال حاضر پراکندگی پلتفرم‌های خانه هوشمند باشد که هر یک نیاز به ابزارها و اپلیکیشن‌های ویژه‌ای دارند و با یکدیگر هماهنگی ندارند؛ HomeOS مایکروسافت، HomeKit اپل، Nest که به تازگی توسط گوگل خریداری شده و... .

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

اما شاید یکی از جالب‌ترین و خلاقانه‌ترین پلتفرم‌ها مربوط به کمپانی SmatThings باشد که اخیرا سامسونگ آن را تصاحب کرد.کمپانی SmartThings شامل تولید ابزار‌هایی همچون سنسورهای تشخیص حرکت، کلید‌های روشن و خاموش کردن چراغ‌ها و پریزهای برق هوشمند برای هوشمندسازی خانه‌ها تولید می‌کند، می‌شود. ابزارهای تولیدی این کمپانی قابلیت کار با اندروید و iOS را از طریق اپلیکیشن موبایل توسعه داده شده دارند.

۵. Gear VR سامسونگ

 هدست‌های واقعیت مجازی هر روز به بلوغ خود نزدیک‌تر می‌شوند. رفته رفته تقاضای بازار برای این مخلوقات جدید دنیای فناوری شکل گرفته و بعنوان یکی از محصولات جالب توجه مطرح می‌شوند. در ابتدا تنها آکیولس و پروژه مورفیوس سونی بودند که توجهات زیادی را در حیطه‌ی فعالیت‌های واقعیت مجازی به خود جلب کردند، اما پس از مدتی در اثر همکاری سامسونگ با آکیولس، دستگاهی با عنوان Gear VR معرفی شد که گلکسی نوت 4 سامسونگ را به یک پوشیدنی با تجربه‌ای سه‌بعدی از دنیای مجازی بدل می‌سازد. تفاوت اساسی رویکرد سامسونگ با آکیولس و برخی دیگر تولیدکنندگان هدست‌های واقعیت مجازی، در استفاده از گوشی هوشمند برای نیرو بخشیدن به این دستگاه است.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

درست مانند کاردبورد گوگل، در این محصول نیز شما به یک تلفن هوشمند نیاز دارید که گلکسی نوت 4 است. خلاقیت گیر وی آر در این است که توانسته با ارائه یک محصول باکیفیت که با همکاری آکیولس ساخته شده به عنوان لوازم جانبی گلکسی نوت 4، تجربه واقعیت مجازی را برای کاربران این تلفن به همراه بیاورد. نمایشگر باکیفیت نوت 4 لذت این تجربه را دوچندان می‌کند. هیچ کمپانی دیگری یک محصول اختصاصی باکیفیت چون گیر وی‌آر را برای تلفن پرچمدار خود ارائه نکرده و سامسونگ با ارائه این محصول نشان داد که می‌توان لوازم جانبی بسیار خوب و مفیدی را برای تلفن های امروزی ارائه کرد.

۴. Lytro Illum

وقتی لایترو حدود ۳ سال پیش رونمایی شد، با وجود اینکه ایده پشت آن بسیار جذاب بود، اما نتوانست دنیای عکاسی را تکان دهد. بدنه معکب مستطیل شکل آن به هیچ‌وجه برای عکاسان حرفه‌ای جذاب به نظر نمی‌رسید، اما این دوربین قادر بود کاری را انجام دهد که تقریبا هیچ دوربین عکاسی قادر به انجام آن نبود. کاربر می‌توانست پس از عکس‌برداری و ذخیره تصویر بر روی هر قسمت از تصویر که بخواهد، تغییر فوکوس داشته باشد. این عمل توسط ترکیب نرم‌افزار پیچیده و سخت‌افزار کارآمد میسر می‌شد، سخت‌افزاری که نه‌تنها قادر به ذخیره تصاویر سه‌بعدی از یک شات است، بلکه اطلاعات مربوط به عمق صحنه را ذخیره می‌کند و از این رو می‌توان بر روی هر قسمتی از دوربین تغییر فوکوس را اعمال کرد.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

اما در سال ۲۰۱۴ نسخه جدید این دوربین با نام Lytro Illum معرفی شد که ظاهر آن شبیه به دوربین‌های عادی است و ارگونومی مناسبی دارد. 

دوربین جدید لایترو مجهز به یک صفحه نمایش ۴ اینچ لمسی است که از طریق آن و در خود دوربین نیز می‌توان تغییر فوکوس را پس از تصویر برداری اعمال کرد. بسیاری از دوربین‌های DSLR از نرم‌افزار و رابط کاربری پیچیده‌ای بهره می‌برند که کار کردن با آن‌ها برای کاربران تازه‌کار دشوار است، اما در عوض لایترو از رابط کاربری شبیه به تلفن‌های هوشمند در دوربین جدید خود استفاده نموده تا لذت کار کردن با Lytro Illum دو چندان شود. کاربر به سادگی می‌تواند کنترل کاملی بر روی سرعت شاتر، حساسیت ISO، حالت‌های مختلف تصویر برداری و غیره داشته باشد.

در دل این دوربین یک سنسور ۴۰ مگاری (Megaray) قرار گرفته است که این دوربین را قادر می‌سازد تا ۴۰ میلیون اشعه نور را جذب کند. برای اینکه تفاوت این سنسور را با سنسور اولی لایترو مقایسه کنید جالب است بدانید که نسخه اول تنها قادر به ذخیره ۱۱ مگاری بود. حداکثر سرعت شاتر این دوربین به 1/4000 (یک چهار هزارم ثانیه) می‌رسد که لایترو را برای عکس برداری از صحنه‌های ورزشی نیز مناسب می‌کند.

این محصول آنقدر نو و خلاقانه بود که می‌بینیم امروز اغلب تلفن‌های اندرویدی از ویژگی مشابهی برای فوکوس پس از عکاسی به شکل‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری استفاده می‌کنند.

۳. یوتافون

 اگر به صفحه مصرف انرژی تلفن خود بروید، مشاهده خواهید کرد که بیشترین مصرف توان باتری مربوط به نمایشگر تلفن شما است. در واقع اگر بتوانیم به روشی مصرف نمایشگر را کاهش دهیم، کمک بزرگی به بهبود عمر باتری دستگاه‌های هوشمند خواهیم کرد. کمپانی روسی یوتا دو سال پیش ایده تلفنی با دو نمایشگر را مطرح کرد؛ یک نمایشگر عادی و یک نمایشگر E-Ink در پشت! نمایشگرهای جوهر الکترونیک که در کتابخوان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، مصرف بسیار پایینی دارند. در واقع در صورتی که صفحه نمایش داده شده ثابت باشد، مصرف این نوع نمایشگرها صفر است و فقط هنگام رفرش صفحه است که انرژی مصرف می‌کنند.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

محصول جدید Yota با صفحه نمایش دوتایی، پنل E-link کاملا لمسی را به بدنه پشتی اضافه نموده است که می‌تواند توییت‌ها،‌ ایمیل‌ها و پیغام‌های شما را در صفحه نمایش  4.7 اینچی نمایش دهد و بدین ترتیب نیاز شما به استفاده از صفحه قدیمی و پرمصرف جلویی که تاکنون تنها نمایشگر محصولات دیجیتالی محسوب می‌شد را کاهش دهد. بسیاری مواقع شما بر روی تلفن خود در حال خواندن کتاب یا یک مقاله هستید. با استفاده از نمایشگر دوم یوتافون نه تنها تجربه‌ای مشابه کاغذ را در هنگام خواندن متون خواهید داشت، بلکه می‌توانید به بهبود عمر باتری تلفن خود کمک کنید. در مواقعی که در حال خواندن مطلبی روی نمایشگر E-Ink نیستید اطلاعاتی نظیر توییت‌ها، ایمیل‌ها و پیام‌ها را روی آن مشاهده کنید.

این تلفن به پردازنده اسنپدراگون 400 کوالکام مدل MSM8960T با دو هسته ۱.۷ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۲۰ مجهز شده است. یوتافون مجهز به ۲ گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی, دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو و همچنین اتصالات نسل چهارم شبکه همراه است.

۲. Crescent Bay آکیولس

 کمپانی آکیولس سال گذشته با ارائه آکیولس ریفت، نام خود را به عنوان پیشرو در حوزه واقعیت مجازی مطرح کرد و اندکی بعد توسط فیسبوک خریداری شد. این کمپانی در سالی که گذشت نسخه جدید گجت واقعیت مجازی خود را نیز معرفی کرد. نسل جدید هدست واقعیت مجازی آکیولس دارای قابلیت‌هایی چون ردیابی ۳۶۰ درجه و سیستم صوتی داخلی است.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

Oculus Rift یک محصول خلاقانه بود و نسخه جدید محصولی تکامل یافته‌تر و ارزشمندتر خواهد شد.

۱. Moto 360

روز به روز بر تعداد ساعت‌های هوشمند افزوده می‌شود و این گجت‌های پوشیدنی به یکی از جذاب‌ترین محصولات حال حاضر بازار تبدیل شده‌اند. اما شاید موفق‌ترین این محصولات، موتو ۳۶۰ باشد؛ ساعت هوشمندی که از طراحی شبیه به ساعت‌های کلاسیک بهره می‌برد و حاشیه باریک، بدنه‌ی فلزی و شکل و شمایل ظاهری جذاب آن در کنار هوش سرشار آن، باعث شده تا به اعتقاد بسیاری به عنوان بهترین ساعت هوشمند اندرویدی بازار شناخته شود.

خلاقانه‌ترین محصولات سال ۲۰۱۴ از نگاه زومیت

ایده ساعت‌های هوشمند از سال گذشته مطرح شده و کمپانی‌هایی چون سونی و پبل مدت‌ها است که محصولات خود را روانه بازار کرده‌اند. اما موتو ۳۶۰ یک محصول انقلابی بود. بهره‌گیری از یک سیستم عامل ویژه ابزارهای پوشیدنی که امکان انتقال بسیاری از اطلاعات از تلفن هوشمند به ساعت را می‌دهد و البته طراحی ساده و زیبا که ظاهری شبیه به یک ساعت معمولی دارد مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هستند.

ساعت هوشمند باید پیش از هر چیز ساعت باشد، باید زمان را نشان دهد، زیبا و خوش ساخت باشد و بتوان از آن به عنوان یک وسیله‌ی زینتی و لوکس استفاده کرد. بسیاری از تولیدکنندگان این موارد را در نظر نگرفته‌اند و بیشتر به بخش هوشمند بودن و اتصال ساعت به گوشی تمرکز کرده‌اند. اما موتورولا مسیر درستی را انتخاب کرده که در آن اولویت با کیفیت ساخت و شکل ظاهری بوده است.

موتو ۳۶۰ با بند چرمی، وزنی برابر با ۴۹ گرم دارد که بسیار مناسب و راحت بر روی دست می‌نشیند. موتورولا برای شارژ کردن این محصول نیز روش جالبی را انتخاب کرده است. اتصال یک کابل میکرو USB به ساعت هوشمند چندان ایده جالبی نیست و به همین دلیل موتورولا فناوری شارژ وایرلس را برای این ساعت در نظر گرفته است. نمایشگر موتو 360 کیفیت مناسبی دارد و شاید تنها ایراد این محصول طول عمر باتری کم باشد.


:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: خلاقانه ترین محصولات 2014 , آیفون , ،یپد , گوشی , موبایل , 2014 , نرم افزار,


پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پلن توجیهی تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار

دانلود طرح توجیهی تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار

قیمت: 2500 تومان

1- سرمایه گذاری ثابت طرح

 

1-1- زمین محل اجرای طرح

 

2-1- محوطه سازی

 

3-1- ساختمان ها

 

4-1- تأسیسات و تجهیزات

 

5-1- ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی

 

6-1- وسایل نقلیه و وسایل حمل و نقل داخل کارخانه

 

7-1- تجهیزات اداری و کارگاهی

 

8-1- هزینه های قبل از بهره برداری

 

جدول هزینه های ثابت طرح

 

2- هزینه های جاری طرح

 

1-2- حقوق و دستمزد

 

حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی

 

حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی

 

2-2- مواد اولیه و بسته بندی

 

3-2- هزینه سوخت و انرژی

 

4-2-استهلاک و تعمیر و نگهداری

 

جدول هزینه های جاری طرح

 

جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید

 

سرمایه در گردش

 

جدول سرمایه گذاری

 

قیمت تمام شده هر واحد تولید

 

قیمت فروش کالا

 

محاسبه نقطه سر به سر

 

میزان فروش در نقطه سر به سر

 

سود ناویژه

 

محاسبه سود ویژه

 

سود عملیاتی

 

نرخ بازدهی سرمایه

 

دوره بازگشت سرمایه

 

ارزش افزوده ناخالص

 

 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پلن توجیهی تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار , دانلود پلن توجیهی تولید , طرح توجیهی , دانلود پلن توجیهی تولید و بسته بندی , آجیل , خشکبار,


پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي با پشتيباني كامل

کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالي با پشتيباني كامل

قیمت: 23000 تومان

6535

استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالي با پشتيباني كامل 24 ساعته
با خرید این محصول از این سایت صاحب شغلی پر درامد شوید


استخدام در منزل کارمند فروش در منزل شرکت ستاره تیزرو پردیس با مدیریت آقای اسماعیل پور به شماره ثبت 224109 برای ایجاد اشتغال خانگی  در شهر خودتان با شرایط ذیل از داوطلبین واجد شرایط برای کار در منزل ثبت نام بعمل می آورد.شرایط استخدام 1- سن: 18 تا 45 سال 2- جنسیت: مرد و زن 3- ملزومات: داشتن کامپیوتر – خط تلفن ثابت – آشنایی با کامپیوترو...

 کتاب مشاغل خانگی جدید   برای اولین بار در ایران تضمینی با پشتیبانی

1.کار در منزل این روزها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد اگر برای شما هم پیش امده که از کار کردن برای دیگران خسته شده اید و دلتان میخواهد کاری هرچند کوچک برای خود داشته باشید و در پیدا کردن کارهای خانگی پردرامد مصر هستید این کتاب را حتما بخوانید قصد داریم شما را با اطراف توجه داده وقدرت ابتکار را در شما زنده کنیم و ببینیم که برای کسب درامد  مشاغل کم هزینه فراوانی وجود دارد که فقط کمی نیاز به دقت و توجه دارد و ببینید که به سادگی میتوان به درامد خوبی رسید و خود و دیگران از ان سود ببرید امیدواریم که بتوانیم به هموطنان عزیزمان کمک هرچند ناچیزی در این امر کرده باشیم مارا از دعای خیر خود بی نصیب نکنید

2.مزده به خریداران کتاب

شما میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان اقتصادی ما در زمینه ایجاد اشتغال در خانه استفاده کنید چنانچه از هیچ کدام از طرحهای کتاب نتوانستید بهره ببرید با استفاده از شماره تماسی که کتاب را خریداری کرده اید مشخصات خود به همراه سوابق تحصیلی و سوابق کاری و میزان سرمایه خود را به شماره ای که در کتاب امده پیامک کنید تا کارشناسان اقتصادی ما شغلی مناسب را به شما پیشنهاد بدهند


3.چنانچه شما شرایط مندرج در کتاب ذکر شده را دارا هستید میتوانید به استخدام شرکت ما در بیایید(کار در خانه)و از ما حقوق ثابت و پورسانت عالی دریافت کنید لطفا پیامک کنید متقاضی استخدام در خانه میباشم تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و قرارداد کاری با شما بسته شود

نمونه قرارداد کار در منزل

 


بسمه تعالی


قرارداد کاردرمنزل


آقای / خانم ………………………………فرزند …………………شماره شناسنامه ……………… و کدملی …………………………. عطف به درخواست مورخ …/…./  ۱۳، شرکت …………………………… موافقت خود را برای همکاری با شما جهت انجام تبلیغات شرکت و بازاریابی محصولات با شرایط ذیل اعلام می دارد .


این قرارداد بین کارفرما / نماینده قانونی کارفرماو کارمنددرمنزل منعقد می شود.


 


۱-مشخصات طرفین : کارفرما / نماینده قانونی کارفرماشرکت :…………………………….شماره ثبت : ……………………. نشانی :  …………………………….. ……………………………………………… و تلفن تماس :  ……………………………….   و کارمنددرمنزل آقای/ خانم : ………………………… فرزند: …………….. متولد: …………….. شماره شناسنامه: ………….. شماره ملی: ……………………… میزان تحصیلات : …………………. نوع و میزان مهارت : …………………………………….. استان: …………….. شهر : ………………..نشانی کامل : …………………………………………………………………………. ………………………………………… و تلفن ثابت : ……………………… و همراه : ……………………… منعقد می گردد.


۲- نوع قرارداد:   دائم              موقت         کار معین


۳- نوع کار یا حرفه یا حجم کار و یا وظیفه ای که کارمند به آن اشتغال می یابد: …………………………………………………………………………………………………………………………………..


۴- محل انجام کار استان : ………………. شهر ………………


۵- تاریخ انعقاد قرارداد :………………………


۶- مدت قرارداد : ………………………..


۷- ساعات کار : …………………… میزان ساعات کار و ساعت شروع و پایان آن با توافق طرفین تعیین می گردد.


۸- حق السعی:


الف- مزد ثابت/مبنا روزانه/ساعتی …………………. ریال(حقوق ماهانه : …………………. ریال)


ب- پاداش افزایش تولید یا بهره وری ………………………………. ریال که طبق توافق طرفین قابل پرداخت است.


پ- مرخصی استحقاقی سالانه ……….. روز و تعطیل هفتگی ………………… روز .


۹- حقوق و مزایا بصورت هفتگی/ ماهانه کارمند به حساب شماره ………………………………………….. نزد بانک …………. شعبه…………………. توسط کارفرما یا نمایده قانونی وی پرداخت می گردد.


 


 


وظایف کارمنددرمنزل بدین صورت است که :


الف – وظیفه کارمنددرمنزل فقط معرفی کالا و معرفی خدمات شرکت های معرفی شده از طرف این دفتر خواهد بود و شما حق دریافت هیچگونه وجهی را از مشتری نخواهید داشت .


ب – ارائه گزارش روزانه تماس ها به دفتر بعهده کارمند می باشد که در پایان هر روز کاری باید اعلام گردد.


پ – در هنگام تماس و یا مکاتبه اعلام کد همکاری، الزامی است .


ت – رعایت کلیه شئونات اخلاقی و اسلامی و قبول کردن محل انجام وظیفه طبق نظر دفتر شرکت و رعایت ساعت کاری الزامی می باشد.


۱۰-مدت این همکاری به مدت …………………….. از تاریخ  فوق الذکر می باشد .


۱۱- هر محصولی که از طریق تبلیغات کارمنددرمنزل صورت گیرد ، دارای پورسانت می باشد که بعد از دریافت وجه از مشتری در سررسید هر ماه محاسبه و به حساب کارمند درمنزل ریخته می شود.


۱۲- یکی از مدارک شناسایی/یک فقره سفته/ چک شماره …………………… به مبلغ ………………. ریال به عنوان تضمین حسن اجرای تعهدات کارمند درمنزل به مسئول دفتر تحویل داده شده است و آقای/ خانم …………………………کارمند درمنزل ، کد شماره ………………… تمام موارد فوق را با دقت در صحت وسلامت عقل خوانده ، و متعهد به انجام آنها بوده و اعلام می دارد و اجازه می دهد و رضایت دارد که در صورت رعایت نکردن هر کدام از بندهای فوق ، از محل مدارک شناسایی / سفته / چک فوق به نفع شرکت …………………………جبران خسارت شود و نسبت به اخراج اینجانب از شرکت اقدام نماید و حق هیچگونه اعتراضی را نداشته و خواهان هیچ حق و حقوقی نیستم .


۱۳- شرایط فسخ قرارداد:


 این قرارداد در موارد ذیل، توسط هر یک از طرفین قابل فسخ است.


الف- اگر این فسخ از طرف کارمند باشد باید تمام وجه مربوط به سامانه را پرداخت کرده باشد.


ب- اگر این فسخ از طرف کارفرما باشد باید تمام حقوق و مزایا کارمند پرداخت شده باشد.


۱۴- این قرارداد دارای ۱۵ بند و در دو صفحه و دو نسخه تنظیم می شود که یک نسخه نزد کارفرما، یک نسخه دست کارمند تحویل می شود.


۱۵- این قرارداد بدون مهر و امضاء رابطه استخدامی میان کارمند و شرکت بوجود نمی آورد .


     امضا و اثر انگشت شرکت ………………………………


                   کارمند درمنزل                                                                                  کارفرما



خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالي با پشتيباني كامل , کتاب استخدام , کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت , درآمد عالی , پول , درآمد ,


پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود نرم افزار حسابدار شارژ ساختمان

دانلود حسابدار شارژ ساختمان(1)

قیمت: 20000 تومان

 

 


    • برنامه‌ای کاربردی مبتنی بر مایکروسافت اکسس جهت ذخیره و گزارشگیری هزینه‌ها و دریافت و پرداخت‌های مربوط به شارژ ساختمانهای مسکونی

    • مناسب برای ساختمانهای کوچک (کمتر از 20 واحد مسکونی)

    • خودکار شده با کدهای برنامه‌نویسی VBA

    • قابل اجرا در نسخه‌های مختلف اکسس (2003 به بعد) و ویندوزهای 32 و 64 بیتی

    • قابل حمل و  بدون نیاز به نصب

    • امکان دریافت سورس باز برنامه (برای اینکار می‌بایست هزینه خرید دو نسخه از برنامه را پرداخت کنید.! لازم است در صفحه سفارش محصول تعداد محصول را عدد 2 وارد کرده و هزینه را پرداخت کنید.. چنانچه یک نسخه را خریداری کنید، بعداً در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت هزینه خرید یک نسخه دیگر، سورس برنامه را نیز دریافت کنید.)

    • امکان استفاده از سورس برنامه در کلاس‌های آموزش برنامه‌نویسی و پایگاه داده و نیز ایجاد تغییر در برنامه جهت انطباق بیشتر با نیازهای کاربر و افزایش امکانات

    • ارسال رایگان نسخه‌های جدید و ارتقاء یافته برنامه برای خریداران قبلی (در صورت وجود)

 




جهت مشاهده تصاویر از محیط برنامه روی لینک های زیر کلیک کنید:

 


تصویر یک تصویر دو    تصویر سه        تصویر چهار    تصویر پیج    تصویر شش    تصویر هفت

 


تصویر هشت   تصویر نه  تصویر ده   تصویر یازده   تصویر دوازده   تصویر سیزده تصویر چهارده


 



 

امکانات و وظایف پیش‌بینی شده:

 

 

 


    • مدیریت (ذخیره، ویرایش و حذف) هزینه‌هایی که به تفکیک هر واحد مشخص می‌باشند، در قالب یک سند با در نظر گرفتن کل ایام هزینه و ایام بدهکاری هر واحد و محاسبه سهم واحد توسط برنامه.

    • مدیریت (ذخیره، ویرایش و حذف) هزینه‌هایی که به طور مساوی بین واحدها تقسیم می‌شوند، هر کدام در قالب یک سند و محاسبه سهم هر واحد مسکونی توسط برنامه.

    • مدیریت (ذخیره، ویرایش و حذف) هزینه‌های مشترک با نحوه محاسبه نامتقارن (تقسیم نامساوی بین واحدها) با نحوه محاسبه نفری یا واحدی، با در نظر گرفتن کل ایام فاکتور هزینه و ایام بدهکاری هر واحد و محاسبه سهم هر واحد توسط برنامه

    • مدیریت دریافت‌ مبالغ پرداختی واحدهای مسکونی و نیز تسویه فاکتور/فبوض در قالب سند حسابداری با امکان ویرایش و حذف و جستجوی سندها.

    • تعریف،ویرایش و حذف حسابها در سه سطح: سرفصل، زیرگروه‌ها و حسابهای جزء

    • مشاهده /چاپ گزاراشات دفتر روزنامه و معین در بازه تاریخی خاص، کدحسابهای خاص، سرفصل‌ها و گروه‌های مورد نظر در سایز A4

    • مشاهده/چاپ دفتر کل (تراز کل) در بازه تاریخی خاص، کدحسابهای خاص و سرفصل مورد نظر در سایز A4

    • مشاهده بدهکاران، بستانکاران و خلاصه وضعیت مالی حسابها، اشخاص  و واحدهای مسکونی، تنها با یک کلیک با امکان چاپ در سایز A4

    • مشاهده/چاپ گردش حسابها و اشخاص و واحدهای مسکونی با امکان فیلتر بر اساس بازه تاریخی، کدحسابها، سرفصل‌ها، گروه‌ها و نیز وضعیت بدهی ( همه، بدهکار، بستانکار، تسویه) با خروجی‌های مختلف: تفکیک تاریخ، تفکیک حساب، ساده (ترتیب تاریخ)، تفکیک گروه، تفکیک سرفصل‌ها و تفکیک وضعیت مالی حساب.

    • مشاهده / چاپ گزارشات هزینه‌ها در بازه تاریخی خاص، کدحسابهای خاص و گروه‌های هزینه با خروجی‌های: ترتیب تاریخ، تفکیک گروه هزینه و تفکیک حساب (عنوان هزینه‌ها)

    • جستجوی سندها (هزینه‌ها و حسابداری) جهت مشاهده/ویرایش و حذف.

    • جستجوی حسابها ، واحدهای مسکونی و اشخاص با نام و کد مشاهده مانده حساب، مشخصات و گردش حساب

    • نمایش ساعت و تاریخ روز به صورت شمسی در بالای گزارشات و چاپ آنها به همراه گزارشات

    • ایجاد فایل پشتیبان و بازیابی اطلاعات از روی فایل پشتیبان با امکان گرفتن فایل پشتیبان به صورت خودکار هنگام خروج از برنامه

    • تخصیص رمز ورود

    • ...

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود حسابدار شارژ ساختمان, دانلود حسابدار , شارژ ساختمان , حسابداری , پول شارژ,


پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

تازه های بی ام و در سال جدید

مد آنلاین: سال 2014، سال هیجان‌انگیزی برای کمپانی باواریایی ب‌ام‌و بود. از معرفی چندین مدل جدید گرفته تا دریافت چندین جایزه مهم، همگی باعث شدند تا ب‌ام‌و سال 2014 را با موفقیت پشت سر بگذارد.

مدل‌های روی خط تولید، در این سال شاهد به‌روزرسانی در نمای ظاهری بودند و مدل‌های اسپرت، میان رده و سبز (بدون آلایندگی) از جانب ب‌ام‌و رونمائی شدند.  با این مقدمه به معرفی 5 مدل از بهترین ساخته‌های BMW در سال 2014، به انتخاب وب‌سایت BMWblog می‌پردازیم.

ب‌ام‌و i8

ب‌ام‌و i8 از طرف نشریه تاپ گیر به‌عنوان خودرو سال 2014 انتخاب شد. این خودروی Plug-in-hybrid برای کسب عنوان فوق، رقابت سفت و سختی با ساخته‌های دیگر کمپانی‌های بزرگ داشت. این خودروی سبک‌وزن با تنها 1485 کیلوگرم وزن، دارای یک موتور درون‌سوز 3 سیلندر به حجم 1499 سی‌سی است که قادر به ارائه توان 228 اسب بخار و 320 نیوتن‌متر گشتاور است. موتور الکتریکی این اتومبیل هم قادر به تولید 129 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور است. این اتومبیل در حالت ترکیبی قادر به ارائه 357 اسب بخار قدرت و 570 نیوتن متر گشتاور است و با این شرایط می‌تواند شتاب صفر تا صد را در عرض تنها 3.8 ثانیه عملی کند و در نهایت به سرعت 250 کیلومتر دست یابد.

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


ب‌ام‌و M3/M4

به نوشته پدال، با معرفی مدل M3 سدان و M4 کوپه، نام‌گذاری این سری کمی دستخوش تغییر شد اما هر دو اتومبیل توانستند انتظاراتی که از عملکرد آن‌ها می‌رفت را به‌خوبی برآورده سازند. ب‌ام‌وهای M3 و M4 هر دو از پیشرانه 3 لیتری توئین توربو استفاده می‌کنند که قادر به تولید 425 اسب بخار است. در این موتور که با کد S55 شناخته می‌شود، از دو توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت با دقت بالا برای کارکرد نرم‌تر استفاده شده است. استفاده از یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به این دو اتومبیل امکان می‌دهد تا در عرض 4.1 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسند.  

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


 ب‌ام‌و M235I

این خودرو آخرین عضو از خانواده M Performance های ب‌ام‌و است. این خودرو از نظر دینامیکی یکی از بهترین عملکردها را در میان ساخته‌های ب‌ام‌و دارد و رانندگی آن بسیار چابک و سرگرم‌کننده است. این خودرو رانندگی مشابهی با دیگر خودروی نمادین ب‌ام‌و یعنی 2002 دارد. هر دوی این اتومبیل‌ها رانندگی هیجان‌انگیز و بسیاری اسپرتی دارند.

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


ب‌ام‌و X4

X4 مانند برادر بزرگ‌ترش یعنی X6، عملکرد بالا و ظرفیت خودروهای SUV را با چهره جذاب و زیبای یک خودروی کوپه، ترکیب کرده است. در بازار آمریکا برای این خودرو می‌توان دو نوع موتور مختلف توربوی بنزین سوز را سفارش داد. اما در اروپا می‌توان برای آن موتور دیزلی هم برگزید که انتخاب خوبی برای مشتریان آینده‌نگر و دوست‌دار محیط زیست است. بی‌تردید X4 هم به‌مانند X6 حضور قدرتمندی در جاده‌ها خواهد داشت.  

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


ب‌ام‌و سری 2 اکتیو تورر

یکی از بحث‌برانگیزترین ساخته‌های ب‌ام‌و در سال 2014 میلادی یا حتی دهه اخیر. سری دو اکتیو تورر اولین مدل دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و است و اغلب از جانب هواداران این برند مورد نکوهش قرار می‌گیرد. اما باید بگوییم که به‌طور شگفت‌آوری، این خودرو نقش اساسی در آینده ب‌ام‌و بازی خواهد کرد. در بازار اروپا خودروهای دیفرانسیل جلو جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند و بیشتر خودروسازان نماینده‌ای در این کلاس دارند. سری دو اکتیو تورر زیباترین خودرو در میان هم‌کلاس‌های خودش نیست اما فروش درآمدزا و خوب این مدل باعث می‌شود تا کمپانی ب‌ام‌و بتواند ماشین‌های مورد علاقه ما را تولید کند.

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014


:: موضوعات مرتبط: ، اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: تازه های بی ام و در سال جدید , بی ام و , اتومبیل , ماشین , bmw,


پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه پردازش تصویر در هوش مصنوعی

پروژه پردازش تصویر در هوش مصنوعی

قیمت: 38000 تومان

      پروژه پردازش تصویر در هوش مصنوعی      

 

 

 




 


پروژه كارشناسي مهندسي نرم افزار پردازش تصویر در هوش مصنوعی

موضوع  :پروژه پردازش تصویر در هوش مصنوعی



 اين پروژه هم در قالب word وهم در قالب  pdf تعداد  67 صفحه مي باشد و شامل

 

فهرست:

 

چكيده:

 

فصل اول

 

مقدمه:

 

كاربردهاي پردازش تصوير:

 

صنعت:

 

هواشناسي:

 

كشاورزي:

 

علوم نظامي و امنيتي:

 

نجوم و فضا نوردي:

 

پزشكي:

 

فناوريهاي علمي:

 

باستان شناسي:

 

تبليغات:

 

سينما:

 

اقتصاد:

 

روانشناسي:

 

زمين شناسي :

 

فصل دوم

 

پردازش تصوير

 

مرحله اول ( دريافت تصوير ورودي ):

 

مرحله دوم ( پيش پردازش تصوير ):

 

مرحله سوم ( پردازش تصوير ):

 

مرحله چهارم ( آناليز تصوير ):

 

انواع پردازش تصوير:

 

مقادير  پيكسلها:

 

دقت تصوير:.

 

روشهاي پردازش تصاوير

 

بخش بندي سطح خاكستري ( Gray-Level Slicing )

 

عمليات مختلف بر روي تصاوير:

 

جمع دو تصوير:

 

مكمل كردن تصوير:

 

ميانگين گيري از تصوير:

 

:(Image restoration)ترميم تصوير

 

نواري شدن(باندي شدن):

 

خطوط از جا افتاده ( خطا در تصوير):

 

هيستوگرام تصوير:

 

بالا بردن دقت عكس:

 

ارتقاي تصوير و عملگر كانولوشن:

 

تعديل هيستوگرام:

 

افزايش تباين از طريق امتداد اعداد ( DN) پيكسلها:

 

فيلتر كردن تصوير:

 

اعمال فيلتر تصوير در MATLAB

 

ايجاد فيلتر دلخواه:

 

طراحي فيلتر:

 

طراحي فيلتر ميانگين ماتريس مربعي:

 

طراحي فيلتر ميانگين با ماتريس گرد:

 

طراحي فيلتر پايين گذر گوسي:

 

طراحي فيلتر لاپلاس:

 

طراحي فيلتر لاپلاس از روش حذف گوس:

 

طراحي فيلتر حركت دهنده:

 

طراحي فيلتر تقويت لبه:

 

طراحي فيلتر لبه افقي و عمودي:

 

طراحي فيلتر افزايش دهنده شدت نور و لبهها:

 

فصل سوم

 

كاربردهاي هيستوگرام در پردازش تصوير:

 

تاثير تكنيكهاي پيش پردازش در افزايش دقت تناظر يابي عكسي:

 

استخراج نواحي شامل متن و تفكيك متن به حروف:

 

پيش پردازش تصوير:

 

فوكوس خودكـار دوربين هاي ديجيتالي:

 

تشخيص چهره:

 

تشخيص پلاك خودرو:

فصل چهارم

 

تشخيص پلاك خودرو:

 

تشخيص محل پلاك:

 

فيلتر گوسين:

 

پيدا كردن لبههاي عمودي:

 

تحليل هيستوگرام:

 

پيدا كردن محل كانديد پلاك:

 

سايش تصوير:

 

گسترش عمودي تصوير:

 

استخراج پلاك:

 

جداسازي كاراكترها:

 

شناسايي كاراكترها:

 

شبيه سازي:

 

فصل پنجم  نتيجه گيري:

 

مراجع:

 

فهرست جداول و اشکال

 

جدول 1: مقايسه انواع تصوير بر اساس تعداد بيت

 

شكل 1: نحوه نگاشت مقادير  پيكسله ي تصوير ورودي

 

شكل 2: نحوه نگاشت مقادير پيكسله ي تصوير خروجي

 

شكل 5: نحوه پياده سازي عملگر مكمل

 

شكل 6: نحوه پياده سازي عملگر ميانگين

 

شكل 7: تصوير  دانهه ي برنج

 

شكل 8: نمودار هيستوگرام  دانهه ي برنج

 

شكل 9: يك نمونه نمودار هيستوگرام

 

شكل 01: ماسك اعمال شده بر روي  پيكسله

 

شكل 21: تصوير خروجي پس از تعديل هيستوگرام                          

 

 شكل 11: تصوير ورودي و هيستوگرام آن

 

شكل 31: عمل كشش خطي

 

شكل 41: پيكسل هاي تيز و آرام

 

شكل 51: تصوير با نويز فلفل نمكي

 

شكل 61: تصوير با اعمال فيلتر تيز كننده

 

جدول2: انواع فيلتر

 

شكل 71: فيلتر disk

 

شكل 81: فيلتر گوسي

 

شكل 91: فيلتر لاپلاس

 

شكل 12: فيلتر تقويت لبه prewitt

 

شكل 22: فيلتر تقويت لبه sobel

 

شكل 32: فيلتر افزايش دهنده شدت نور unsharp

 

شكل 42: نمونه اي از كاربرد ocr

 

شكل 52: مراحل تشخيص پلاك

 

شكل 62: تصوير سطح خاكستري ورودي

 

شكل 27:  (الف) ماسك عمودي سوبل، (ب) ماسك افقي سوبل

 

شكل 82: نتيجه عمل لبه يابي

 

شكل 92: نمودار هيستوگرام تصوير

 

شكل 03: تصوير كانديد به دست آمده از تصوير لبه

 

شكل 13: تصوير حاصل شده پس از حذف نواحي خارج از محدوده

 

شكل 23: تصوير حاصل شده پس از سايش و گسترش افقي

 

شكل 33: تصوير حاصل شده از پر كردن حفره هاي احتمالي

 

شكل 43: محل تقريبي پلاك  پر كردن حفره هاي احتمالي

 

شكل 53: تصوير حاصل شده پس از گسترش عمودي

 

شكل 63: پيدا شدن محل پلاك

 

شكل73: پلاك استخراج شده از كل62.52

 

شكل 83: هيستوگرام پلاك استخراج شده

 

شكل 93: كاراكترهاي جداشده

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه پردازش تصویر در هوش مصنوعی , دانلود پروژه , هوش مصنوعی , پردازش تصویر , دانلود پروژه پردازش تصویر ,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

نرم افزارهایی که اطلاعات شما را حفظ می کنند

هفته نامه همشهری جوان: احتمالا خودتان تا به حال فکری برای امنیت بیشتر ابزارهای الکترونیک تان کرده اید ولی آنچه در این مطلب  معرفی کرده ایم، افزونه ها و نرم افزارهای شناخته شده و امنی است که می تواند روزی روزگاری که از بقیه نرم افزارها بریدید، به کمک تان بیایند.

•    Bitlocker

کاربرد: جلوگیری قطعی از سرقت اطلاعات


نرم افزارهای به درد بخور برای جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی


همان طور که از اسمش هم مشخص است برای رمزنگاری به کار می رود و توسط آن می توانید تمام درایوها و فلش مموریتان را رمزگذاری کنید. در مقایسه با بقیه نرم افزارهای مشابه دو تا حسن بزرگ دارد؛ اول اینکه به شکل پیش فرض روی ویندوزهای وبستا به بعد هست، دوم اینکه کارش خیلی درست است و هیچ جوری نمی شود به اطلاعاتش دست پیدا کرد، مگر اینکه خودتان رمزش را وارد کنید. بنابراین توصیه کرده اند که اگر رمز را فراموش کردید کامپیوتر را هم به سطل آشغال منتقل کنید!

•    Block site

کاربرد: فیلترینگ دلسوزانه برای بچه ها


نرم افزارهای به درد بخور برای جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی


کودکان خیلی راحت تر مورد کلاهبرداری قرار می گیرند. پس اگر خواهر و برادر یا بچه کوچکی در خانه دارید می توانید بدون اینکه خودشان بفهمند فعالیتشان را در اینترنت کنترل کنید. Block site افزونه ای برای موزیلا و کروم است و به شما این اجازه را می دهد تا لیستی از سایت هایی که به هر دلیلی نمی خواهید بچه سراغش برود را تهیه کنید تا خود سیستم به شکل خودکار این صفحه ها را باز نکند. البته نوع دیگری از فیلتر خانگی مثل I net و یا Kidlogger هم هست که علاوه بر محدود کردن سطح دسترسی، تمام فعالیت های کاربر را هم از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند تا بتوانید با جزئیات در جریان کارهای کودک قرار بگیرید.

•    My US Bonly

کاربرد: جلوگیری از سرقت اطلاعات توسط فلش


نرم افزارهای به درد بخور برای جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی


این یکی بیشتر برای کامپیوترهایی که حالت نیمه شخصی دارد (مثلا محل کار) به درد می خود. با استفاده از My US Bonly هرکس که از راه برسد نمی تواند با زدن یک فلش به کامپیوتر تمام اطلاعات سیستم شما را کپی کند. این نرم افزار برای کاربران نمایش داده نمی شود و در نتیجه دلخوری و دعوایی هم به همراه ندارد.

•    Soft Perfect WiFi Guard

کاربرد: پیدا کردن دزدهای وای فای

نرم افزارهای به درد بخور برای جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی


اگر سررشته و البته حوصه داشته باشید می توانید بدون نصب هیچ نرم افزاری واز طریق روتر لیست کسانی که بدون اجازه از وای فای شما استفاده می کنند را پیدا کنید و با استفاده از تنظیمات DHCP فقط به کامپیوترهایی که خودتان آدرسشان را ثبت کرده اید اجازه دسترسی بدهید. اما اگر وقت و حوصله اش را ندارید با نصب این نرم افزار به زبان فارسی و با سوزاندن کمترین فسفر، لیست مهمان های ناخوانده اینترنت تان را مشاهده کنید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزارهایی که اطلاعات شما را حفظ می کنند , نرم افزار , بیت لاکر , آیفون , آیپاد , ,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود مقاله توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین

 The development of the Activity-Based Costing method: A comparison between France and China
 توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در فرانسه مانند آمریکا هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به عنوان چاره ای برای بحران حسابداری مدیریت در نظرگرفته می شود. درحال حاضر سطح اشاعه در فرانسه به همان اندازه مهم است كه درکشورهای انگلوساکسون است .  تعجبی ندارد هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)در کشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین بيشتر است است. محققان چینی قرن 21 در دهه 1990 تحقیق درباره هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)را شروع کردند  و ما  می توانیم  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)اجرا شده  در موسسات تولیدی و پس از آن درصنایع خدماتی را مشاهده کنیم .  ما همچنین می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی و فرانسوی را تشخیص دهیم. در فرانسه ، ما برخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها را مشاهده کردیم  كه درآغاز روش  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به شدت مورد انتقاد قرارگرفت . 
کلید واژه: حسابداری مدیریت، روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، مقایسه چین و فرانسه
- بحث ونتیجه گیری
تعجبی ندارد روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)بیشتردرکشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین است. زیرا سبک مدیریت غرب را درشرکتها نشان می دهد. حتی اگر برخی ازعوامل داخلی وخارجی بتواند بخش سطح پایین اتخاذ درچین را توضیح دهد، ابعاد «فرهنگی» می تواند تعیین کننده عمده باشد. اما ما می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی وفرانسوی را تشخیص دهیم. درفرانسه، مابرخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها رامشاهده کردیم  ودرآغاز روش  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به شدت مورد انتقاد قرارمی گیرد. اما امروزه، پدیده جهانی شدن تاثیربر روی شرکتهای فرانسوی دارد وافزایش سطح اتخاذ تکنیک هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)نشان داده شده درسالهای قبل را توضیح می دهد. درآینده، ما دوست داریم که سرمایه گذاری مشترک چین وفرانسه که در آن روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)استفاده شده مطالعه کنیم. ما می توانیم با تجزیه وتحلیل مقایسه ای مان به روش حسابداری مدیریت دیگری مانند کارت امتیازدهی متوازن گسترش دهیم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین , توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت , توسعه روش هزینه یابی , فرانسه , چین,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود مقاله تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی

عنوان انگلیسی مقاله: Nonlinear Viscoelastic Analysis of Thick Walled Cylindrical Composite Pipes
تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی 
 
دسته: مهندسی مکانیک و مواد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله تجزیه وتحلیل اثر ماتریس رفتار ویسکوالاستیک را در رفتار مکانیکی سیلندر چند لایه ضخیم لایه ضخیم انجام داده است. قسمت اصلی در این کار این است که تا ارائه راه حل های تقریبی تحلیلی برای محاسبه وابسته به زمان را در تنشهای داخل در سراسر ضخامت سیلندر در چارچوب تئوری ویسکوالاستیسه غیر خطی را ارائه دهد. سازه در نظر گرفته شده ضخیم و چندلایه بوده و در طول سیلندر ناهمسانگرد بوده و در معرض بازگذاری متقارن مکانیکی قرار دارد. در چنین شرایطی راه حل الاستیک دقیق آن وجود دارد که به طور طبیعی تعادل، فشار، جابجایی و سازگاری را با شرایط مرزی توسط معادلات شاختاری و بارگذاری ارضاء می کند. با توجه به تغییرات تنش مداوم در طول ضخامت سیلندر پیشنهاد راه حل های ویسکوالاستیک غیر خطی با متوسط تنش برای محاسبه عوامل الاستیک و ویسکو الاستیک غیر خطی در هر لایه است. علاوه براین راه حل با فرض بدست آمده گونه های خزش در هرلایه از طریق ضخامت ثابت بدست می آید. این الگوریتم همگرا و دقیق زمان به عنوان راه حل است که تعداد لایه های مصنوعی افزایش یافته  باشد. برای ویسکوالاستیک خطی راه حل پیشنهادی ثابت برای مطابقت با راه حل های دقیق شناخته شده برای مواد ویسکوالاستیک ایزوتروپیک 1 ارائه شده است. در نهایت چند مورد نوآوری در حال اجرا برای نشان دادن اهمیت این پدیده  کشش ویسکو در زمینه تنشهای داخل در طول چندلایه ضخیم سیلندر را ارائه شده است. 
کلمات کلیدی : کامپوزیت پایه پلیمری (PMCS) – خزش – الاستیسه، تحلیل مدل سازی – استحکام. 
مقدمه:
سیلندر تو خالی و یا سیلندر با عناصری ساختاری معمول در بسیاری از برنامه های کاربردی از جمله لوله های آب، سیستم لوله کشی و سفت درایو استفاده می شود. تلاش برای بهبود تولید نفت امکان استفاده از رایژر های شاخته شده از کامپوزیتهای زمینه پلیمری را در عملیات های نفتی در دور از ساحل در اکتشافهای در عمق پیش از کیلومتر به کار می روند. در نتیجه افزایش استفاده از کامپوزیتهای پایه پلیمری و مواد مرکب پلیمری در برنامه های کاربردی مهندسی عمران به کار رفته است که علاقه شدیدی به مشکلات تجزیه و تحلیل تنش در سازه های کامپوزیتی چند لایه دارد. بسیاری از آثار تحلیلی در مورد تجزیه و تحلیل تنش در پوسته های کامپوزیتی در طول سالهای گذشته انجام شده است. این با افزایش استفاده از پوسته های کامپوزیتی در ارتباط با بسیاری از برنامه های کاربردی مانند سازه های مهندسی عمران و صنعت هوانوردی شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی , دانلود مقاله تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک , تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک , ,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

حرف ه ملکه رنجبرای دل

خبرگزاری مهر - عطیه موذن: ملکه رنجبر در این گفتگو از مدیران خانه تئاتر انتقاد کرد که بعد از بیماری‌‌اش حتی حال او را نپرسیده‌اند و از خاطره زنده یاد پروین سلیمانی و مهری ودادیان گفت که قبل از فوتشان چگونه زندگی می‌کرده‌اند.

بغض، دلتنگی، بغض؛ این همه سهم بانوی پیشکسوت بازیگری است که عمر خود را در تئاتر، رادیو، سینما و تلویزیون گذاشته است. ملکه رنجبر را هم نسلان من بیشتر با سریالی چون «زیر آسمان شهر» در تلویزیون و یا سینما می‌شناسند اما او خیلی پیش‌ از اینها ملکه صحنه‌های تئاتر بوده است.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند


وی دختر عبادالله رنجبر از اولین پایه‌گذاران تئاتر است. کسی که تئاتر را در رشت پایه گذاری کرد و به علت مضمون سیاسی این نمایش‌ها به همدان تبعید شد و دوباره در آنجا نیز اولین موسس گروه‌های تئاتری شد.

رنجبر در چند ماه گذشته چند بار با بیماری مواجه شد. اولین بار قند خونش بالا رفت و این باعث شد چند وقتی در بیمارستان و منزل مجبور به استراحت شود؛ چند ماه پیش نیز دوباره به بیمارستان رفت در این فاصله حالش بهتر شده و به خانه آمده است.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

گفتگوی ما با وی طبق روال عادی گفتگوها که سوال پرسیده شود و پاسخ دهد پیش نرفت. رنجبر بیشتر از یک گفتگو علاقه داشت خاطراتش را برای ما ورق بزند و همان ابتدا برایمان آلبوم‌های عکسی را آورد و از عکس‌ها و خاطرات پدر، خانواده و همکارانش صحبت کرد.

وی در قسمت قبلی این گفتگو از پدرش گفت و اینکه چگونه از کودکی وارد صحنه های تئاتر شده است. اینکه اولین بار با نقش کوزت بر صحنه ظاهر شده است و از عشقی که پدرش برای تئاتر گذاشته است.

در قسمت دوم این گفتگو هم از همبازی‌های خود در تئاتر گفت اینکه بواسطه همکاری‌های زیادی که با کیومرث ملک مطیعی داشته است مردم فکر می‌کرده‌اند که این دو همسر هستند. وی همچنین با نشان دادن کارت‌هایی که از خانه سینما و خانه تئاتر و انجمن‌های مختلف هنری به او داده‌اند انتقاد می‌کند که فایده این کارت‌ها چیست وقتی که حتی یک تماس با من نمی‌گیرند و حالم را نمی‌پرسند و بارها در این گفتگو از من می‌پرسد که مدیران خانه تئاتر و خانه سینما کجا هستند و چه می‌کنند.

می‌خواهم بیشتر از فضای تئاتری آن روزها بگویید تفاوت هنرمندانی چون شما با تئاتری‌های الان در چه بود؟

آن زمان هر کسی را در تئاتر راه نمی دادند. تئاتری‌ها عاشق بودند. روزی مرحوم حمید مقبلی برایم تعریف می‌کرد من یواشکی وارد سالن تئاتر می‌شدم. کنترل‌چی در سالن مرا می‌گرفت و بیرون می‌انداخت و من دوباره برای سانس بعد پنهانی وارد می‌شدم. از او می‌پرسیدم که چرا چنین کاری می‌کرده است و می‌گفت چون عاشق تئاتر بوده است و آخرش هم وارد تئاتر شد.

در آلبومش چندین عکس از کیومرث ملک مطیعی دیده می شود. می پرسم همبازی شدن شما دو نفر باعث شد عده ای فکر کنند همسر هستید. خواهرزاده اش حرفم را تایید می کند و خودش می‌گوید «بله حتی خیلی ها برای من نامه می نوشتند که ما عاشق تو و شوهرت هستیم و منظورشان کیومرث ملک مطیعی بود»

چرا این شبهه بوجود آمده بود که شما و کیومرث ملک مطیعی همسر هستید؟

- ما با هم همکار سی ساله هستیم. با هم تئاتر کار می کردیم و در حوزه های دیگر نیز همکاری داشتیم و این باعث شده بود که در بسیاری از کارها با هم دیده شویم.

عکس های دیگری از تشییع پیکر هنرمندان نشان می دهد. بعضی را خودش هم در خاطرش نیست که مراسم به چه کسی تعلق داشته است.

چرا در تشییع پیکرها شرکت می کردید؟

با خودم می گویم این آدم هم همکار من است، سختی کشیده است و من باید به او احترام بگذارم اما الان یک نفر به خود من نمی گوید حالا که در حال مردن هستی دستت درد نکند که این همه زحمت کشیده ای.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

عکسی نشانم می دهد که متعلق به زندان است و از مراسمی می گوید که قرار است یک زندانی را آزاد کند.

حالا تقریبا سال های زیادی از یک عمر فعالیت هنری اش را برایم ورق می‌زند. قدری سکوت حاکم می شود.

دور اتاق عکس پسرش را می بینم از ۲۰ سالی می‌پرسم که در انگلیس در کنار پسرش بوده است.

آن روزها چطور گذشت؟ در انگلیس هم به این فکر افتادید که کار هنری داشته باشید؟

کار خاصی نداشتم. تنها با ایرانی ها معاشرت می‌کردم و بعد یک روز به پسرم گفتم من دیگر اینجا نمی مانم، می خواهم برگردم. پسرم هم گفت من هم نخواهم ماند من تحصیل نکرده ام که اینجا برای خارجی ها کار کنم. با وجود اینکه پسرم آنجا خانه و زندگی داشت و رییس یک شرکت بود استعفا داد و با من به ایران آمد.

چرا انگلیس نماندید؟

عشق ایران اجازه نداد.

همچنان آلبوم‌ها را ورق می‌زند؛ این گذشته‌ای است که ترجیح می‌دهد به جای حرف زدن درباره آن، تصاویرش را نشانم دهد. حتی گاهی به جای پاسخ به پرسش هایم عکسی را انتخاب می‌کند و بدون دلیل توضیح می‌دهد.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

عکسی از حمید قنبری نشانم می‌دهد و می‌گوید که این شخص جری لوئیس ایران است. از زمان تشییع جنازه‌اش می‌گوید که تنها خانواده و دوستان صمیمی‌اش آمده بودند «وقتی فوت کرد من به مسئولان وقت انتقاد کردم که خجالت نمی کشید کسی که بنیانگذار تئاتر بوده است حالا کسی نیست که جنازه او را بلند کند. دخترش به من گفت متشکرم خانم رنجبر حرفی را که پدرم می خواست به مردم بگوید تو بیان کردی و مرا زنده کردی»

عکسی از سریال «زیر آسمان شهر» نشانم می دهد. می‌گویم بیشترین خاطره‌ای که هم نسل های من از شما دارند همین کار است. توضیح می دهد که «زیر آسمان شهر» آخرین کار کمدی او بود و بعد از آن دیگر فقط فیلم «سایه روشن» را بازی کرده است.

می‌گویم زمان هایی حضورتان در بازی کمرنگ می‌شد که خیلی قاطعانه جواب می‌دهد «خیر. من تا آخرین زمانی که می توانسته ام در سینما و تلویزیون و تئاتر بودم.»

از اکبر رادی می‌پرسم که چقدر از نمایشنامه‌هایی که کار کرده است از این نمایشنامه نویس اهل گیلان بوده است؟ می گوید «اسمش را شنیده ام. بعد از شهین خانم خواهرزاده‌اش می خواهد کتابی را برایش بیاورد. «کتاب پاپا» و بعد می گوید ببخشید که من به زبان ترکی می گویم.

لای کتاب برگه ای گذاشته است درست در همان قسمتی که راجع به پدرش نوشته شده است. برگه نشانه کمی کهنه و قدیمی و حتی زرد شده است. می‌گوید «نویسنده این کتاب هم شمالی است. در آن از پدرم نوشته است و مدارکی هم آورده است. از او خواستم که این مدارک را به من بدهد که نداد و گفت اگرچه شما مورد احترام من هستید اما من دو سال دویده ام تا این مدارک را پیدا کرده ام چرا باید حالا آنها را به شما بدهم.»

خط پدرش را در این مدارک نشانم می دهد. خط زیبایی بود.

خانم رنجبر دیگر قرار نیست شما را در صفحه تلویزیون یا سینما ببینیم؟

- دیگر نه. پسرم دایم از من می‌خواهد که نقشی بازی نکنم من هم به او می‌گویم نه فریبزر جان دیگر در این سن و سال چه دلیلی برای بازی دارم؟!

دوست داشتید توانایی اش را داشتید و بازی می‌کردید؟

- نه دیگر نمی خواهم بازی کنم.

چرا؟

مگر چقدر از من قدردانی شد؟ اگر همین خانه را هم پسرم نگرفته بود، الان خانه ای نداشتم. این میان نهادهایی مثل خانه سینما هم کاری برایم انجام نداند. حتی یک تلفن هم نکردند و حالم را نپرسیدند. من که چیزی از آنها نمی خواهم نه پولی نه ثروتی و نه شهرتم را. خدا را شکر می کنم که مردم همه به من لطف دارند اما معرفت نعمت خداست اگر الان یک تلفن بکنند و حالم را بپرسند چه اتفای می افتد. پسرم به من می‌گوید که مادر اینقدر گله نکن اما باید گله کنم تا حداقل فردا غریبانه نمیرم.

من دلخوری شما را درک می‌کنم. خانم رنجبر اگر روند مسیر حرفه ای خود را از کودکی و نوجوانی و حتی جوانی تا به امروز در نظر بگیرید فکر می‌کنید اگر یک بار دیگر متولد شوید حاضرید دوباره همین مسیر را طی کنید؟

- نه! نه عزیزم من حاضرم در خانه باشم و خانه داری کنم اما دیگر وارد این وادی نشوم.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

پس مردمی که آثار شما را دوست داشتند چه؟

مردم؛ بله مردم فرق دارند. یک بار در ختم یکی از هنرمندان هیچ کس نمی توانست مرا از دست مردم نجات دهد آنقدر که مردم دور من حلقه زده بودند و می‌گفتند «مهتاج» ما اومد. آخر مرا به یک مغازه بردند. صاحب مغازه مجبور شد چراغ های مغازه را خاموش کند و کرکره اش را پایین بکشد. ما یک ساعتی آنجا ماندیم تا اینکه نیروی انتظامی آمد ماشین آورد و مرا با ماشین نیروی انتظامی بردند. مردم آنجا منتظرم بودند و می‌گفتند نگهدارید ما دوستش داریم. زمانیکه در ماشین بودم یک نفر سرش را داخل ماشین آورد و گفت ما زحمت‌های تو را فراموش نمی‌کنیم.

چرا نقش خانم فرامرزی «زیر آسمان شهر» آنقدر برای مردم تاثیرگذار بود؟

نمی دانم من کاری نکردم تنها وظیفه ام را انجام دادم.

بغض می کند و چشم هایش خیس و شیشه ای می‌شوند. «زمانیکه من در بیمارستان بودم، کارمندان شهرداری به دیدنم آمدند با اینکه تنها یک کارمند بازنشسته در شهرداری بودم اما این همه سال در سینما و هنر ایران کار کردم و یک نفر از سینما و تئاتر حالم را نپرسید. آیا به اندازه یک نفر که چایی می‌ریزد ارزشی نداشتم. پول های زیادی می‌گیرند و خانه و ماشین می خرند و به دیگران حتی فکر هم نمی‌کنند»

قبل‌ترها به چه شکل بود؟ از زمان پدرتان خاطرتان هست؟ آن زمان ارتباط میان هنرمندان چگونه بود؟

نه عزیزم آن زمان اصلا هنرمند احتیاجی به پول نداشت. پدر من یک عمر زحمت کشید اما پول زحمت کشی های خود را نخورد. پول ها را حساب می کرد و بعد می گفت این مقدار برای کتابخانه است و یا فلان مقدار به ساختن مدرسه تعلق دارد.

خدا را شکر می کنم هر خدمتی که کردم الان نه چیزی کم دارم و نه در مضیقه هستم علت اینکه این حرف ها را هم به شما می گویم این است که قدر همدیگر را بدانیم اگر شخصی یک تلفن به من بزند شخصیتش پایین نمی‌آید هم من لذت می برم که هنوز به یادم هستند و هم حال همکار مریض را پرسیده اند. عیبی ندارد اینها هم می گذرد.

شهین خانم به من ندا می دهد که فضا را عوض کنم نباید حالش بیش از اینها با خاطرات اندوهگین همراه باشد.

خانم رنجبر مسیر زندگی شما فراز و فرودهای فراوانی داشته است و من دوست دارم این میان از لذت‌هایش بگویید.

در عالم هنر همیشه لذت برده ام. همیشه افتخار می کردم. همیشه عاشقانه کار می‌کردم. برای کاری مثل «آسمان شهر» ما حدود دو سال شب ها تا صبح بیداری می کشیدیم. من هر کاری انجام دادم با جان و دل بوده است.

فیلم و سریال های فعلی تلویزیون را می بینید؟

اصلا نگاه نمی کنم. هیچ کاری نمی کنم... دختر خواهرم (شهین خانم) ‌ با من دعوا می کند اما من فقط می‌خوابم.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

این روزها چه چیزی باعث می‌شود که حال خوبی پیدا کنید؟

هیچی. پسرم مرا پیش چند دکتر برده است همه گفته اند هیچ مشکلی ندارم فقط افسردگی گرفته ام.

افسردگی چرا؟ چرا باید به این مسایل فکر کند. شما که همیشه مورد توجه مردم بوده اید و همیشه همه دوستتان داشته اند و حالتان را پرسیده اند.

- اصل کار الان است دخترم. آن زمان که جوان بودم بله همه حال مرا می پرسیدند و حتی درخواست‌های زیادی داشتند که در نمایش‌ها بازی کنم اما الان مهم است. وقتی کارت طلایی خانه سینما را به تو می دهند یعنی در اوج هنر قرار داری اما چه اوجی روی سقف خانه؟ چه کسی الان از من می‌پرسد که خانم رنجبر می‌توان برایت کاری کرد؟ خدا را شکر زندگی من تامین است فقط می‌خواهم از ما و نسل ما یاد کنند.

اگر فرزندتان هزینه شما را تامین نکند چگونه این هزینه را مهیا می‌کنید؟

- حقوق بازنشستگی شهرداری هنوز وجود دارد. من احتیاجی ندارم که کسی قدمی برای من بردارد تنها دوستی و محبت است که برایم ارزش دارد.

این چند وقت تئاتر هم دیده اید؟

حدود یک یا دو ماه پیش نمایشی بود که نامش خاطرم نیست. خودشان به دنبالم آمدند و مرا به سالن بردند.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

به نظرتان چطور بود؟ چقدر تئاترهای این زمان با نمایش های دوره شما تفاوت دارد؟

آن نمایش را چندان به یاد نمی آورم. این دوره خیلی تئاتر ندیده‌ام اما یک مساله در دوره ما بود و آن همبستگی میان تئاتری‌ها و دردمند بودنشان بود. خاطرم هست یک شب یکی از کارگران سالن به ما گفت که شب گذشته فرزندش بیمار شده و او را به بیمارستان برده است و از مدیر تالار نمایشی پول درخواست کرده بود اما او نداده بود. با این حرف علی تفکری از تئاتری های آن زمان گفت «پرده را پایین بکشید تا زمانیکه آن مدیر نیاید و از این مرد عذرخواهی نکند و این هزینه را مودبانه ندهد ما تئاتر اجرا نمی‌کنیم» اینقدر هنرمندان دردمند بودند و با عوامل همبستگی داشتند.

شنیده‌ام که نوه‌تان هم به تئاتر علاقمند است؟

بله نوه ام در انگلیس به خاطر هنری که در بازی نمایش داشته است موفق به دریافت بورسیه هم شده است. متاسفانه می گوید من می‌خواهم قضاوت بخوانم اما هنر هم می‌خوانم که خاطره شما را زنده نگه دارم.

چرا متاسفانه؟ این خوشحال کننده نیست که نوه تان بخواهد راه شما را ادامه دهد؟

اشتباه می کند. هنر بخواند که چه بشود مگر چه چیزی عایدش می‌شود!؟ مگر من الان چه حال و روز خوبی دارم حالا که حتی اهالی تئاتر امثال ایرج راد حتی به احترام پدرم به تلفن خانه‌ام هم زنگ نمی‌زنند.

باید از آقای راد پرسید که آن زمان که تئاتر بوجود آمد کجا بوده است؟ تنها نامش را می‌شنویم که مدیر خانه تئاتر است اما چه می‌کند؟ اینها حتی به تشییع جنازه‌ها هم نمی‌روند، در تشییع جنازه هنرمندان عارشان می‌آمد زیر جنازه را بگیرند. برایشان هم اهمیتی ندارد که کسی فوت کند. با خود می‌گویند خب هر آدمی می‌میرد دیگر.

کاش می‌دانستید که پروین سلیمانی این اواخر چه مشکلاتی داشت. کاش می‌دانستید مهری ودادیان قبل از مرگش حتی یک نفر را نداشت که لامپ سوخته اتاقش را عوض کند. به من زنگ می‌زد و می گفت یک نفر را خبر کنم برود و لامپ اتاقش را عوض کند، می گفت از تاریکی می‌ترسد. پروین سلیمانی آخرش هم در خانه سالمندان فوت کرد.

من هیچ نمی‌توانم پاسخ دهم. دلداری دردی را از هنرمند دوا نمی‌کند. تنها سکوت می‌کنم.
خودش این بار حال و هوای مرا عوض می‌کند. «ببخشید مادرجان تو را هم ناراحت کردم

خسته شده است و ترجیح می‌دهم بیش از این خاطرات و نگرانی‌هایش را بر هم نزنم. گفتگو را تمام می کنم و بلند می‌شوم، همراه با من برمی‌خیزد و تا آخرین دقایق که از در خارج می شوم نگاهش در من جریان دارد.



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: درد دل , ملکه رنجبر , درد دل ملکه رنجبر,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

گزارش کارآموزی حقوق در دفتر وکالت

گزارش کار کارورزی حقوق در دفتر وکالت+کارآموزی حقوق دفتر وکالت

قیمت: 5000 تومان

گزارش کار کارورزی حقوق در دفتر وکالت+کارورزی حقوق+کارورزی دفتر وکالت+کارآموزی حقوق دفتر وکالت

 

این نمونه کارورزی شامل:

 

محل کارآموزی دفتر وکالت

 

7هفته با گزارش ماهانه محل کارآموزی

 

به تفکیک روز هفته و گزارش ماه

 

تعداد صفحات 30 صفحه

 

به صورت ورود و قابل ویرایش

 

مورد تائید اساتید مرکز آموزشی

 

با قالب و فرم کارورزی

 

فقط5 هزار تومان

 

امیدواریم این کارورزی نمونه خوبی برای دانشجویان عزیز باشد

 

منتظر نظرات شما در مورد این کارورزی هستیم

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: گزارش کارآموزی حقوق در دفتر وکالت , گزارش کارآموزی حقوق , کارورزی حقوق , گزارش کارآموزی , حقوق , وکالت,