دانلود مقالات همه رشته ها

دو شنبه 23 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه سلول های خورشیدی و مواد تشکیل دهنده سلول های خورشیدی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: سلول های خورشیدی و مواد تشکیل دهنده سلول های خورشیدی
دسته: مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 190
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
انرژی نوری که از جانب خورشید در هر ساعت به زمین می تابد ، بیش از کل انرژی است که ساکنان زمین در طول یک سال مصرف میکنند . برای بهره گیری از این منبع باید راهی جست تا انرژی پراکنده آن با راندمان بالا و هزینه کم به انرژی قابل مصرف الکتریکی تبدیل شود.
به عنوان مثال می توانید به انرژی های تجدید پذیر اشاره کنید و اینکه امروزه توجه بیشتری به این موضوع میشود و روز به روز در حال گسترش هست. انرژی خورشیدی وسیع ترین منبع انرژی جهان است...
اینجانب در این بخش به چگونگی کوپلینگ و اتصال سلول های خورشیدی به شبکه الکتریکی پرداخته ام.
با توجه به اینکه ولتاژ خروجی سلول‌های خورشیدی DC می باشد ، برای تغذیه بارهای AC الکتریکی نیاز به مبدل  DC/AC  می باشد.
جهت کوپل سلول خورشیدی به الکتریکی قدرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مبدل‌ها توان DC را به توان AC در حالت سنکرون با شبکه قدرت تحویل می‌دهند ( استاندارد UL1741). وقتی شبکه الکتریکی قدرت از دست می‌رود اینورترهای متصل به شبکه با توجه به طراحی خود از شبکه جدا شده و خاموش می‌شوند
و در آخر اشاره ای دارم به مزیت های سیستم های فتوولتائیک نسبت به دیگر سیستم ها :
تکنولوژی فتوولتاییک یک منبع بی خطر برای تولید انرژی برق می باشد . این تکنولوژی مزایای بسیاری نسبت به روش فعلی تولید برق دارد که : موجب گسترش استفاده از آن در کشورهای مختلف گردیده است.
خورشید مهم ترین منبع قابل تجدید انرژی برروی کره زمین است نگرانی هایی که در مورد سوخت های فسیلی و هسته ای وجود دارد ، در مورد این منابع انرژی بی معنا است نگرانی هایی که درمورد سوخت های فسیلی و هسته ای وجود دارد ، در مورد این منبع انرژی برروی کره زمین است . این انرژی مانند سوخت های فسیلی تمام نمی شود یا مانند سوخت های هسته ای دارای ضایعات اتمی نمی باشد . سیستم های خورشیدی معمولا دارای ضریب ایمنی بسیار بالا می باشند .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، الکترونیک و برق و مخابرات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه سلول های خورشیدی و مواد تشکیل دهنده سلول های خورشیدی , دانلود رایگان پروژه , دانلود پروژه سلول های خورشیدی , دانلود پروژه مواد تشکیل دهنده سلول های خورشیدی , مواد تشکیل دهنده سلول های خورشیدی , دانلود پروژه , سلول های خورشیدی,


دو شنبه 23 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه بررسی سيستم توزيع انرژی الكتريكی

پایان نامه جهت اخذ درجه کاردانی
عنوان کامل: سيستم توزيع انرژی الكتريكی
دسته: برق - الکتروتکنیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 50
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
صنعت برق يكي از حياتي ترين صنايع يك كشور به حساب مي آيد. در اين ميان شبكه تورزيع انرژي الكتريكي محل تلاقي مشتركين صنعت برق مي باشد و اشكالات سيستم توزيع در اين صنعت از ديد مصرف كنندگان،مشكل كليه صنعت برق قلمداد خواهد شد.توسعه روز افزون، عدم پيش بيني صحيح اين روند و عقب ماندگي تكنولوژي همواره مشكلاتي را در سيستم توزيع انرژي الكتريكي به همراه داشته است.
فصل 1 : لزوم توجه و آشنايي با سيستم توزيع انرژي الكتريكي
فصل 2 : مصرف كننده ها
فصل 3 : انواع هادي ها و جنس هادي ها
فصل 4 : پايه ها
فصل 5 : مقره ها
فصل 6 : كنسول ، كراس آرام و آرايش شبكه
فصل 7 : آرايش شبكه توزيع و متعلقات آن و تنظيم و محاسبات مربوط به ولتاژ در شبكه توزيع
فصل 8 : ترانسفورماتورهاي توزيع
فصل 9 : خطوط هوايي شبكه هاي توزيع

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: الکترونیک و برق و مخابرات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی سيستم توزيع انرژی الكتريكی , دانلود پروژه , دانلود پروژه انرژی الكتريكی , بررسی سيستم توزيع انرژی الكتريكی , سيستم توزيع انرژی الكتريكی , توزيع انرژی الكتريكی , انرژی الكتريكی ,


دو شنبه 23 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه مقایسه گیربکس اتوماتیک با گیربکس دستی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مقایسه گیربکس اتوماتیک با گیربکس دستی
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 80
______________________________________________________
چکیده:
در این پایان نامه سعی بر این شده است تا مزایای خودرو های با گیر بکس اتوماتیک نسبت به خودرو هایی با گیربکس دستی آورده شود و مورد بحث قرار گیرد 
گیربکس های اتوماتیک مقرون به صرفه بوده و دارای توان بهتری نسبت به گیربکس های دستی می باشد ولی دارای هزینه نگهدارری بالایی ا ست  درزیر به چند مزیت گیربکس اتوماتیک نسبت به گیر بکس دستی اشاره می شود 
1-افزایش طول عمر موتور به علت تعیین زمان مناسب برای تعویض دنده ها با توجه به مشخصات موتور 
2-کاهش مصرف سوخت خودرو و متعاقب آن آلایندگی کمتر محیط زیست 
3-کاهش خطرات ناشی از ناآگاهی راننده و ..
بخشی از مقدمه
گيربكس اتوماتيك جانشين گيربكس دستي در انتقال قدرت محرك عقب (R.W.D) است. و راننده را از تعويض دستي دنده ها بي نياز مي كند. اكسل محرك اتوماتيك همان وظيفه را در خودروهاي محرك جلو (F.W.D) (و يا خودروهاي موتور وسط و يا موتور عقب) بعهده دارند. اما بصورت يك جا همراه دنده هاي ديفرانسيل در داخل محفظه اكسل نصب شده اند.
توسعه گيربكس هاي اتوماتيك از سالهاي پيش آغاز شده است. بعضي از خودروهاي ساخته شده در دهه هاي آغازين اين قرن گيربكس هايي شبيه به گيربكس هاي مدرن امروزي داشتند. در سالهاي آخر دهه1930 كمپاني هاي خودروسازي كرايسلر – جنرال موتورز و سازندگان ديگر گيربكس هايي در دست تحقيق داشتند بعضي از آنها حتي بطور محدود گيربكس هايي توليد كردند كه ذيلاً به شرح تكامل گيربكس هاي اتومات و مراحل گذرانده شدة آن تا اينكه به گيربكس هاي مدرن امروزي تبديل شده مي پردازيم: 
در اوايل جعبه دنده ها سنكرونيزه بوده (در سال 1930) سپس در سال 1933 جعبه دنده هاي نيمه اتوماتيك عرضه شد كه در آن از دنده هاي سياره اي با وزنه هاي گريز از مراكز جهت كنترل آنها استفاده شده بود و اجازه مي داد كه تعويض دنده ها بطور خودكار از سرعت پائين به سرعت بالا انجام گيرد و با وجود اين در آن از يك كلاچ اصطكاكي نيز استفاده مي شد. بعدها از جعبه دنده هاي فوق سرعت استفاده شد. در سالهاي بعد از جعبه دنده هاي نيمه اتوماتيك كه در آن از دنده هاي سياره اي و كنترل كننده هايي كه بطور هيدروليكي و مكانيكي عمل مي كرد استفاده شد. و بعد از چند سال كلاچ هيدروليكي ابداع شد كه مي توانست با دور آرام موتور جعبه دنده در حال درگيري باقي بماند كه اين طرح گام موفقیت آميزي در ابداع جعبه دنده هاي نيمه اتوماتيك بود كه در طرح هاي بعدي بجاي كلاچ هيدروليكي مبدل گشتاور هيدروليكي جايگزين شد كه در آن هنوز يك كلاچ پايي استفاده شد.[2]

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مقایسه گیربکس اتوماتیک با گیربکس دستی , دانلود پروژه مقایسه گیربکس اتوماتیک , دانلود رایگان پروژه , دانلود پروژه گیربکس دستی , مقایسه گیربکس اتوماتیک با گیربکس دستی , پروژه گیربکس اتوماتیک , گیربکس دستی,


یک شنبه 22 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه كاربرد نانوفناوری در صنايع الكترونيک

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: كاربرد نانوفناوری در صنايع الكترونيک
دسته: مهندسی برق - الکترونیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 81
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
بحث نانوتكنولوژي يكي ازرايج ترين مباحث در مجامع علمي دنيا ست و كشورهايي كه نتوانند در اين فن آوري موقعيت مناسبي بدست آورند،در آينده دربسياري زمينه هاازگردونه رقابت اقتصادي خارج مي شوند چرا كه ازجمله مهمترين شاخصه هاي قابليت اقتصادي درآينده،توانايي خروج موفقيت آميزازبحران انرژي است و ازنانوتكنولوژي به منزله سلاحي جديد براي مقابله با اين بحران ياد مي شود.
در این پایان نامه پس از معرفی مختصری ازعلم  نانو و تعاریف آن از منابع مختلف به کاربرد نانو در صنعت برق و الکترونیک می پردازیم.
امید است با مطالعه مطالب موجود در این پایان نامه توانسته باشم تا حدودی حق مطلب را ادا کرده و خواننده آشنایی نسبی با کاربرد نانو در صنعت و بویژه صنعت برق پیدا گرده باشد.
واژگان کلیدی: کاربرد نانو، نانو، نانو تکنلوژی،نانو الکترونیک
نانوتكنولوژي يا به عبارتي فناوري مادون ريز در دو دهه اخير پيشرفتهايي را در تكنولوژي وسايل و مواد با ابعاد بسيار كوچك به دست آورده است و به سوي تحولي فوق العاده كه تمدن بشري را تا پايان اين قرن دگرگون خواهد كرد، پيش مي رود.                   
براي احساس اندازه هاي مادون ريز ، قطر موي سر انسان را كه يك دهم ميلي متر است در نظر بگيريد ، يك نانو متر 100 هزار برابر كوچك تر است. تكنولوژي و مهندسي در قرن جديد با وسايل اندازه گيري و توليداتي سر و كار خواهند داشت كه چنين ابعاد مادون ريزي دارند .     
در حال حاضر پروسه هايي در ابعاد چند مولكولي قابل طراحي و كنترل است . همچنين خواص مكانيكي ، شيميايي ، الكتريكي ، مغناطيسي ، نوري و ... مواد در لايه ها در حدود ابعاد نانو متر قابل درك و تحليل و سنجش است . 
 اين تكنولوژي در قرن حاضر مسيري را طي مي كند كه در آن مواد مادون ريز را بايد تركيب كرد تا دانه هاي بزرگ تر و كارآمد به وجود آورد . درست همان روشي كه در طبيعت براي توليد كردن حاكم است . مجموعه هاي طبيعي ، تركيبي از دانه هاي مادون ريز قابل تشخيص با خواص مشابه و يا متفاوت با اندازه هاي در حدود نانو است .
اكثر تحقيقات در فناوري هاي مادون ريز هم اكنون در درمان بيماري ها و يا دست يافتن به مواد جديد به ظهور رسيده است و موارد بسياري در مرحلة تحقيقات كاربردي و آزمايشي است . اكنون ساخت رايانه هاي بسيار كوچك تر و ميليون ها بار سريع تر در دستور كار شركت هاي تحقيقاتي قرار دارد .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: الکترونیک و برق و مخابرات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه كاربرد نانوفناوری در صنايع الكترونيک , دانلود پروژه كاربرد نانوفناوری , دانلود پروژه صنايع الكترونيک , كاربرد نانوفناوری در صنايع الكترونيک , صنايع الكترونيک , دانلود پروژه,


یک شنبه 22 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اخيرا مسائل مربوط به آينده بازاريابي مخصوصا اين مساله که آيا بازاريابي سنتي مناسب شرايط غالب قرن حاضر است يا خير، توجه بسياري از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گيري اصل اساسي و اوليه بازاريابي يعني برآوردن نيازهاي مشتريان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر اين است که محيط کنوني بازار با تغييرات بنيادي نسبت به دهه 60 ميلادي تغيير در روشهاي اجراي اصول را ضروري مي سازد. 
در دنياي امروز بايستي از بازارهاي بالغ و به حد کمال رسيده اي سخن گفت که ويژگيهاي متفاوتي نسبت به گذشته دارند و از مهمترين ويژگيهاي آنها مي توان به مهارت و قدرت مشتري و کاهش تاثير تبليغات بر وي اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهاي صنعتي و مصرفي با مشترياني مواجه اند که تقاضاهاي نامحدودي دارند اما کمتر تحت تاثير ابزار هاي سنتي بازاريابي قرار مي گيرند. از سوي ديگر محصولات بازار از ديد مشتري تفاوت زيادي با يکديگر ندارند چنان‌که نام تجاري محصول مورد نظر مشتري در دسترس وي نباشد به راحتي «برند» ديگري را جايگزين آن  مي کند و اين نشاندهنده کاهش وفاداري مشتريان است. رقابت قيمتي نيز معني سابق را از دست داده است و سازمانهاي بازار گرا و مشتري مدار به جاي رقابت بر سر قيمت به حفظ و ارتقاي وفاداري مشتري به عنوان ابزاري جديد در بازاريابي مي انديشند.
در مفهوم بازاريابي اعتقاد بر اين است که نيل به اهداف سازماني بستگي تام به تعريف و تعيين نيازها و خواسته هاي بازار هاي هدف و تأمين رضايت مشتري به نحوي مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنياي رقابتهاي فزاينده امروز، شرکتهايي موفق خواهند بود که رضايت مشتريان خود را بيشتر تأمين کنند. شرکتهايي که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضايت بلندمدت مشتري را از طريق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمايز وجهه همت خود قرار دهند.
در اين بازار فوق العاده پويا مشتري از سازمان انتظار دارد که بيشترين ارزشها را با مناسب‌ترين قيمت عرضه کند و سازمانها نيز مدام به دنبال روشهاي جديد و ايجاد نوآوري در خلق و ارائه ارزش هستند و حتي از ارزش مشتري تحت عنوان « منبع آتي مزيت رقابتي » خويش نام مي برند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) , دانلود پروژه مدیریت , دانلود پروژه ارتباط با مشتری ( CRM ) , ارتباط با مشتری , ( CRM ) , دانلود , دانلود پروژه , پروژه ,


شنبه 22 بهمن 1393
ن : علیرضا

بازیهای برتر براساس داستان های جاودانه

10 بازی برتر براساس داستان های جاودانه تالکین

تا به امروز بازی های زیادی براساس قصه های تالکین و در بستر دنیای استثنایی آنها ساخته شده اند که جدیدترین آنها یعنی Shadow of Morder با استقبال چشمگیر مخاطبان و منتقدان همراه بوده. حالا هم که فیلم هابیت اکران شده، فکر کردیم که شاید بد نباشد در این مقاله به اختصار 10 بازی برتر اقتباس شده از داستان های تالکین را معرفی  کنیم.


1- اولین اما به یاد ماندنی (1982)

The Hobbit

جست وجو در سرزمین جادوجنبل


اولین بازی ساخته شده براساس این داستان معروف، به درستی و با ذکاوت در سبک ماجرایی متنی ساخته شد. راستش را بخواهید بازی پا را از این فراتر گذاشت و در مواقعی با گرافیک مختر و ساده آن زمان تلاش کرد بخشی از دنیای تالکین را به تصویر بکشد. این بازی بیش از هر چیز به دلیل تکنولوژی منحصر بفرد خود به یاد مانده است که به بازیکنان اجازه می داد جمله های پیچیده و طولانی ای تایپ کنند و جواب بگیرند، امکانی که آن زمان جلوتر از نسل خود بود. بازی تمامی نقطه های اساسی داستان و شخصیت ها رادر خود داشت و ضمنا چندین راه برای رسیدن به پایان آن وجود داشت.


2- حلقه کند پیش می رود (1990)

The Lord of the Rings Volumel

جست وجو در سرزمین جادوجنبل


نکته ای که با نگاه به تصاویر این بازی به شما گفته نمی شود این است که یکی ز کندترین عناوین نقش آفرینی است که به خصوص برای کنسول آمیگا- که پلتفرم هدف اصلی آن بوده- ساخته شده است. مشکلات فراوان فنی باعث شد که این بازی و دنباله اش توسط افراد زیادی تجربه نشوند، اما اگر آنها را تحمل می کردید با یک عنوان خوب جالب رو به رو می شدید. بازی برای PC هم عرضه شده بود. پس شاید هنوز هم بتوانید آن را پیدا کرده و دانلود کنید. داستان بازی هم از جایی شروع می شود که فرودو حلقه را در دست می گیرد و با هابیت ها و دیگر یاران حلقه راهی ماجراجویی پرخطرشان می شود.

نکته جالب تر این است که در آن زمان بازی به شما اجازه می داد مراحل جانبی را تجربه کنید. مثلا در یک مرحله باید تکه های شمشیر نارسیل (اندوریل) را که بعدها آراگورن در قسمت سوم ارباب حلقه ها در دستی می گیرد، جمع آوری کنید.


3- دلیران روهان (1991)

Riders of Rohan

جست وجو در سرزمین جادوجنبل


وقایع این بازی در بستر داستان «دو برج» جریان داشت و دانش به دست آمده از خواندن کتاب می توانست تا حد زیادی در بخش های ماجرایی بازی به شما کمک کند. در این بازی می توانستید برای خود متحد داشته باشید که واقعا تاثیر بسزایی در سرنوشت نبردها داشت. مبارزه ها با وجود سادگی، جذاب بودند، ولی این عناصر استراتژی موجود در بازی بود که به نسبت زمان خود پیشرفته تر کار شده بودند. Riders of Rohan را می توان یکی از بازی های واقعا خوب که از روی دنیای تالکین اقتباس شده، دانست.


4- بهترین نبرد نهایی (2003)

LOR: The Return of The King

جست وجو در سرزمین جادوجنبل


نسخه Game boy Advance این بازی بیشتر شبیه به یک عنوان هک اند اسل اش (بزن- برو) پیش پا افتاده بود، اما نسخه PC و کنسولی آن یک تجربه اکشن زیبا و سرگرم کننده. EA با اجتناب از اشتباهاتی که در The Two Towers انجام داده بود، این عنوان را به بازی بسیار بهتری تبدیل کرد، مراحل از ساختار خطی خود فاصله گرفتند و می توانستید با محیط اطراف خود تعامل داشته باشید. این بازی یکی از آن عناوینی است که طرفداران فیلم های جکسون نباید از دست بدهند چرا که بازی براساس اتفاقات فیلم و شخصیت های آن ساخته شده است.


5- بازی نبردهای بزرگ (2004)

The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth

جست وجو در سرزمین جادوجنبل


همانطور که می دانید شرکت EA به طور خاص روی مجموعه Medal of Honor  کار می کرد، اما زمانی که این عنوان استراتژی عالی آنها را بازی می کنید، ممکن است این نکته را به راحتی به یاد نیاورید! اگرچه این بازی را نمی توان از بهترین های سبک استراتژی به شمار آورد، اما دارای دو بخش داستانی است که به خوبی بالانس شده اند.، گرافیک و جلوه های بصری قابل قبولی ارائه می دهد و موسیقی بسیارعالی ای دارد. شاید با وجود عناوین استراتژی جدید و خوبی که طی ده سال اخیر منتشر شده اند، این بازی دیگر شکوه گذشته را نداشته باشد، ولی فراموش نکنید اولین عنوانی بود که تلاش کرد نبردهای بزرگ و سهمگینی که تالکین توصیف کرده را به تصویر بکشد و تا حد زیادی هم موفق بود.


6- نبردهای شمال (2006)

LOR: The Battle for Middle Earth II

جست وجو در سرزمین جادوجنبل


این بازی را می توان یکی از بهترین دنباله های تاریخ بازی ها دانست که در کنار حفظ ویژگی های مثبت نسخه قبلی، نژادهای جدید به بازی اضافه کرد و گرافیک را هم تقویت و بار دیگر از بازیگران فیلم برای صداپیشگی شخصیت ها استفاده کرد. بخش داستانی بازی بسیاری عمیق تر شد و مد جدید War of the Ring به خوبی عناصر گیم پلی نوبتی را با نبردهای همزمان ترکیب کرد. ضمنا این اولین بازی ارباب حلقه هایی است که برای کنسول X360 منتشر شد و اگرچه از لحاظ کنترل به دشت با مشکل همراه بود، اما هنوز هم یکی از بهترین طراحی های واسط کاربری را دارد. یک سال بعد از عرضه بسته الحاقی The Rise of the Witch King نیز به صورت انحصاری برای نسخه PC بازی منتشر شد. اتفاقات بازی روی جنگ های شمال تمرکز دارد.


7- سرزمین میانه برای همیشه (2007)

The Lord of the Rings Online

جست وجو در سرزمین جادوجنبل


در نهایت می رسیم به بازی آنلاین ارباب حلقه ها که به نوعی می توان آن را بهترین تفسیر دیجیتال از دنیای فانتزی تالکین دانست. این بازی که رایگان است و می توانید آن را از فروشگاه اصلی EA تهیه کنید- یک ماجراجویی بزرگ و تمام نشدنی است که گیم پلی نقش آفرینی آن ربه خوبی پیاده سازی شده است. ماندن بعد از گذشت هفت سال به کمک آپدیت هایی که بازی را زنده نگه داشته، باعث شد این بازی را شایسته جایگاه اول بدانیم. 

درک سازنده از عناصر نقش آفرینی و خلق یک دنیای فانتزی بسیار عالی بوده و بازی در عین در دسترس بودن برای همگان، عمق فراوانی هم دارد. به لطف پشتیبانی مستمر سازنده از بازی و انتشار پنجمین و جدید%:.77D8



:: موضوعات مرتبط: جالبیجات ، سرگرمی ، اوقات فراغت، ،
:: برچسب‌ها: 10 بازی برتر , بازی , داستان های تالکین , کنسول بازی , ایکس باکس 360 , ایکس باکس وان , پلی استیشن , بازی آنلاین,


شنبه 22 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود مقاله نقش مواد آلي در افزايش سطح حاصلخيزي خاكهاي زراعي

مقاله نقش مواد آلي در افزايش سطح حاصلخيزي خاكهاي زراعي

قیمت:50000ریال

 

موضوع  :

نقش مواد آلي در افزايش سطح حاصلخيزي خاكهاي زراعي

  فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه:

توان تولید و باروری خاك از فرایندهای فیزیكی، شیمیایی و بیولوژی خاك است. توازن پایدار این فرایندها به همراه مدیریت مناسب بهرهبرداری از خاك موجب تداوم باروری میشود؛ هر گونه اقدام در جهت بر هم زدن این تعادل اثراتی جبرانناپذیر به دنبال دارد. از طرفی افزایش جمعیت با نرخ بیش از 2درصد در درازمدت شرایطی ناپایدار به وجود خواهد آورد. در بسیاری از كشورها، برای 50 تا 100 سال آینده، تولیدات كشاورزی باید دست كم سالانه 3 درصد رشد داشته باشد. تحقق این اهداف نیاز به بهرهبرداری بیشتر از مواد غذایی خاك دارد. مشكل اساسی رسیدن به این مقدار رشد در تولیدات كشاورزی میباشد كه در آن كمیت منابع محیط و ظرفیت تولید اراضی و منابع آبی حفظ شود. مدیریت پایدار منابع و كاربرد فناوری مناسب در ارتباط با بهرهوری از منابع آب و خاك و منابع غذایی باید به گونهای باشد كه هدف فوق تحقق یابد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله نقش مواد آلي در افزايش سطح حاصلخيزي خاكهاي زراعي , دانلود مقاله نقش مواد آلي در افزايش سطح حاصلخيزي , افزايش سطح حاصلخيزي خاكهاي زراعي , دانلود مقاله نقش مواد آلي , افزايش سطح حاصلخيزي , ,


شنبه 21 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود پریز برق طراحی شده در سالیدورک و کتیا

پریز برق طراحی شده در سالیدورک و کتیا
دسته بندی مکانیک
بازدید ها 9
فرمت فایل zip
حجم فایل 107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پریز برق طراحی شده در سالیدورک و کتیا

فروشنده فایل

کد کاربری 260
کاربر
 
 

پریز برق طراحی شده در سالیدورک و کتیا

قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پریز برق طراحی شده در سالیدورک و کتیا , پریز برق طراحی شده در سالیدورک و کتیا , پریز برق در سالیدورک و کتیا , سالیدورک , کتیا ,


شنبه 21 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود مکانیزم طراحی شده در سالیدورک و کتیا

مکانیزم طراحی شده در سالیدورک و کتیا
دسته بندی مکانیک
بازدید ها 15
فرمت فایل zip
حجم فایل 93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
مکانیزم طراحی شده در سالیدورک و کتیا

فروشنده فایل

کد کاربری 260
کاربر
 
 

مکانیزم طراحی شده در سالیدورک و کتیا

قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مکانیزم طراحی شده در سالیدورک و کتیا , دانلود مکانیزم طراحی شده در کتیا , دانلود مکانیزم طراحی , دانلود سالیدورک و کتیا , سالیدورک , کتیا ,


شنبه 21 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس آژانس هواپیمایی

طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس 2008 SQL Server آژانس مسافرتی هواپیما به همراه سورس و جداول ورد
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 13
فرمت فایل doc
حجم فایل 1862 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس آژانس هواپیمایی

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر
 
 

طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس  2008 SQL Server آژانس هواپیما و مسافرتی 

create table UserTBL

(  OperatorCode int Not Null Primary Key,

   OpName varchar(25) not Null,

   UserName varchar(10)    Not Null UniQue,

   Pasword varchar(10)    Not Null,

   Mellicode nchar(10)     Not Null UniQue );

create table UserTBL

(  OperatorCode int Not Null Primary Key,

   OpName varchar(25) not Null, 

 UserName varchar(10)    Not Null UniQue,

   Pasword varchar(10)    Not Null,

   Mellicode nchar(10)     Not Null UniQue );

جدول مشخصات اپراتور (كاربر)                                                                                        UserTBL

محدودیت

طول فیلد

نوع فیلد

نام فیلد

توضیح فیلد

Not Null- Primary Key

4

int

OperatorCode

كد اپراتور ثبت

Not Null

25

varchar

OpName

نام و نام خانوادگی

Not Null - UniQue

10

varchar

UserName

نام كاربری

Not Null

5

varchar

Password

رمز عبور

Not Null - UniQue

10

nchar

Mellicode

کد ملی



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس آژانس هواپیمایی , دانلود طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس , دیتا بیس آژانس هواپیمایی , دانلود طراحی و برنامه نویسی ,


شنبه 21 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود طراحی و برنامه نویس دیتابیس باشگاه ورزشی

طراحی برنامه نویسی دیتابیس SQL Server2008 باشگاه ورزشی به همراه سورس و دیتابیس و فایل پشتیبان و فایل ورد
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 1746 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
طراحی و برنامه نویس دیتابیس باشگاه ورزشی

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر
 
 

طراحی  برنامه نویسی دیتابیس SQL Server2008 سیستم باشگاه ورزشی 
 
سورس

 
create table bashghahTBL
( OrgName varchar(30) Not Null,
   OrgManagaer varchar(25) Null,
   InstitutionYear datetime   Not Null,
   OrgAddress varchar(200)    Not Null,
   OrgTelephon nchar(10)       Null ,
   OrgFax   nchar(10) Null,
   OrgPostalCode nchar(10) Null UniQue,
  OperatorCode int Not Null  );  
 
create table bashghahTBL
 
( OrgName varchar(30) Not Null, 
 
 OrgManagaer varchar(25) Null, 
 
 InstitutionYear datetime   Not Null, 
 
 OrgAddress varchar(200)    Not Null, 
 
 OrgTelephon nchar(10)       Null ,   
 
OrgFax   nchar(10) Null, 
 
 OrgPostalCode nchar(10) Null UniQue, 
 
OperatorCode int Not Null  );  

 
جدول ورد

جدول باشگاه                                                                                                                     bashghahTBL

محدودیت

طول فیلد

نوع فیلد

نام فیلد

توضیح فیلد

Not Null

30

varchar

OrgName

نام باشگاه

Null

25

varchar

OrgManagaer

مدیر  باشگاه

Not Null

-

datetime

InstitutionYear

سال تاسیس

Not Null

200

varchar

OrgAddress

آدرس  

Null

10

nchar

OrgTelephon

تلفن

Null

10

nchar

OrgFax

فکس

Null - UniQue

10

nchar

OrgPostalCode

کدپستی

Not Null- Foreign Key

4

int

OperatorCode

كد اپراتور ثبت



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طراحی و برنامه نویس دیتابیس باشگاه ورزشی , دانلود طراحی و برنامه نویس دیتابیس , دانلود برنامه نویس دیتابیس باشگاه ورزشی , دیتابیس باشگاه ورزشی , باشگاه ورزشی,


شنبه 20 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود دیتابیس حقوق و دست مزد

طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس SQL Server2008 سیستم حقوق و دستمزد به همراه فایل ورد سورس SQL دیتا بیس SQL Server2008 پشتیبان پایگاه داده
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 1878 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
دیتابیس حقوق و دست مزد

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر
 
 

طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس SQL Server2008 سیستم حقوق و دستمزد

به همراه فایل ورد

سورس SQL

دیتا بیس SQL Server2008

پشتیبان پایگاه داده

سورس SQLدیتابیس

USE [PayrollDB]

GO

/****** Object:  Table [dbo].[PeresenlTBL]    Script Date: 06/17/2013 14:07:33 ******/

SET ANSI_NULLS ON

GO

SET QUOTED_IDENTIFIER ON

GO

SET ANSI_PADDING ON

GO

CREATE TABLE [dbo].[PeresenlTBL](

 [PCID] [nchar](10) NOT NULL,

 [Fname] [varchar](20) NOT NULL,

 [Lname] [varchar](25) NOT NULL,

 [Mellicode] [nchar](11) NULL,

 [Shsh] [bigint] NOT NULL,

 [Fathername] [varchar](15) NOT NULL,

 [aks] [image] NULL,

 [Tahsilat] [varchar](15) NOT NULL,

 [phone] [nchar](11) NOT NULL,

 [Birthdate] [date] NULL,

 [Addres] [varchar](100) NULL,

 [OperatorCode] [int] NOT NULL,

PRIMARY KEY CLUSTERED 

(

 [PCID] ASC

)WITH (PAD_INDEX  = OFF, STATISTICS_NORECOMPUTE  = OFF, IGNORE_DUP_KEY = OFF, ALLOW_ROW_LOCKS  = ON, ALLOW_PAGE_LOCKS  = ON) ON [PRIMARY],

UNIQUE NONCLUSTERED 

(

 [Mellicode] ASC

)WITH (PAD_INDEX  = OFF, STATISTICS_NORECOMPUTE  = OFF, IGNORE_DUP_KEY = OFF, ALLOW_ROW_LOCKS  = ON, ALLOW_PAGE_LOCKS  = ON) ON [PRIMARY]

) ON [PRIMARY] TEXTIMAGE_ON [PRIMARY]

GO

SET ANSI_PADDING OFF

GO

ALTER TABLE [dbo].[PeresenlTBL]  WITH CHECK ADD  CONSTRAINT [FK_PeresenlTBL_UserTBL] FOREIGN KEY([OperatorCode])

REFERENCES [dbo].[UserTBL] ([OperatorCode])

ON UPDATE CASCADE

ON DELETE CASCADE

GO

ALTER TABLE [dbo].[PeresenlTBL] CHECK CONSTRAINT [FK_PeresenlTBL_UserTBL]

GO

فایل ورد

 

جدول مشخصات پرسنلی                                                                                                   PeresenlTBL

محدودیت

طول فیلد

نوع فیلد

نام فیلد

توضیح فیلد

Not Null-Primary Key

6

nchar

PCID

کد پرسنلی

Not Null

15

varcahr

Fname

نام

Not Null

20

varcahr

Lname

نام خانوادگی

Not Null-uniQue

10

nchar

Mellicode

کد ملی

Not Null

10

bigint

Sh.sh

ش شناسنامه

Null

-

datetime

Birthdate

تاریخ تولد

Not Null

15

varcahr

Fathername

نام پدر

Null

-

image

image

عکس

Not Null

15

varcahr

Tahsilat

تحصیلات

Not Null

11

nchar

phone

تلفن

Null

200

varcahr

Addres

آدرس

Not Null- Foreign Key

4

int

OperatorCode

كد اپراتور ثبت

 
 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود دیتابیس حقوق و دست مزد , دانلود دیتابیس , حقوق و دست مزد , دانلود دیتابیس حقوق , دانلود دیتابیس دست مزد , دانلود ,


شنبه 20 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود دیتابیس سیستم شرکت گاز

طراحی و برنامه نویسی دیتابیس GasDB با نرم افزار SQL Server2008 Backup DB سورس فایل دیتا بیس MDF LDF فایل ورد
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 1890 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
دیتابیس سیستم شرکت گاز

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر
 
 

طراحی و برنامه نویسی دیتابیس  GasDB با نرم افزار SQL Server2008

سورس

USE [GasDB]
GO

/****** Object:  Table [dbo].[SodoreGabzTBL]    Script Date: 06/18/2013 23:46:48 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO

SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO

SET ANSI_PADDING ON
GO

CREATE TABLE [dbo].[SodoreGabzTBL](
    [SodorFname] [varchar](14) NOT NULL,
    [SodorLname] [varchar](16) NOT NULL,
    [SodorTelID] [nchar](11) NOT NULL,
    [SodorDore] [datetime] NOT NULL,
    [SodorKarkardmablag] [money] NOT NULL,
    [SodorFelikontor] [varchar](10) NOT NULL,
    [SodorPishinkontor] [varchar](10) NOT NULL,
    [SodorMohlatpardakht] [datetime] NOT NULL,
    [SodorBedehi] [money] NOT NULL,
    [ShomareEshterak] [varchar](10) NOT NULL,
    [OperatorCode] [int] NOT NULL,
 CONSTRAINT [PK__SodoreGa__4926C8AD7F60ED59] PRIMARY KEY CLUSTERED
(
    [ShomareEshterak] ASC
)WITH (PAD_INDEX  = OFF, STATISTICS_NORECOMPUTE  = OFF, IGNORE_DUP_KEY = OFF, ALLOW_ROW_LOCKS  = ON, ALLOW_PAGE_LOCKS  = ON) ON [PRIMARY]
) ON [PRIMARY]

GO

SET ANSI_PADDING OFF
GO

ALTER TABLE [dbo].[SodoreGabzTBL]  WITH CHECK ADD  CONSTRAINT [FK_SodoreGabzTBL_UserTBL] FOREIGN KEY([OperatorCode])
REFERENCES [dbo].[UserTBL] ([OperatorCode])
ON UPDATE CASCADE
ON DELETE CASCADE
GO

ALTER TABLE [dbo].[SodoreGabzTBL] CHECK CONSTRAINT [FK_SodoreGabzTBL_UserTBL]
GO

فایل ورد

SodoreGabzTBL  جدول صدور قبض                                                       

توضیح فیلد

نام فیلد         

نوع فیلد

طول فیلد

         محدودیت

نام

SodorFname

varchar

   14

 Not Null

نام خانوادگی

SodorLname

varchar

16

Not Null

شماره تلفن

SodorTelID

nchar

7

Not Null

دوره

SodorDore

datetime

--

Not Null

مبلغ کارکرد

SodorKarkardmablag

money

  --

Not Null

کنتور فعلی

SodorFelikontor

varchar

10

Not Null

کنتور پیشین

SodorPishinkontor

varchar

10

Not Null

مهلت پرداخت

SodorMohlatpardakht

datetime

--

Not Null

بدهی

SodorBedehi

money

--

Not Null

شماره اشتراک

ShomareEshterak

nchar

10

Not Null-primarykey

کداپراتور ثبت

OperatorCode

int

4

Not Nul-foreigenkey



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود دیتابیس سیستم شرکت گاز , دانلود دیتابیس , دانلود سیستم شرکت گاز , سیستم شرکت گاز , شرکت گاز , دیتابیس,


شنبه 20 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود دیتابیس سیستم مدرسه

طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس SQL Server2008 سیستم مدرسه به همراه فایل ورد سورس SQL دیتابیس SQL Server2008 پشتیبان پایگاه داده سورس SQL دیتابیس
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 6
فرمت فایل doc
حجم فایل 1884 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
دیتابیس سیستم مدرسه

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر
 
 

طراحی و برنامه نویسی دیتابیس SQL Server2008 سیستم مدرسه

سورس SQL

USE [MadreseDB]
GO

/****** Object:  Table [dbo].[StudentTBL]    Script Date: 06/19/2013 19:21:01 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO

SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO

SET ANSI_PADDING ON
GO

CREATE TABLE [dbo].[StudentTBL](
    [StdID] [nchar](10) NOT NULL,
    [Fname] [varchar](20) NOT NULL,
    [Lname] [varchar](25) NOT NULL,
    [Mallicode] [nchar](11) NULL,
    [Shsh] [bigint] NOT NULL,
    [Fathername] [varchar](15) NOT NULL,
    [MemberPic] [image] NULL,
    [madresename] [varchar](15) NOT NULL,
    [phone] [nchar](11) NOT NULL,
    [Indate] [date] NULL,
    [Addres] [varchar](100) NULL,
    [OperatorCode] [int] NOT NULL,
PRIMARY KEY CLUSTERED
(
    [StdID] ASC
)WITH (PAD_INDEX  = OFF, STATISTICS_NORECOMPUTE  = OFF, IGNORE_DUP_KEY = OFF, ALLOW_ROW_LOCKS  = ON, ALLOW_PAGE_LOCKS  = ON) ON [PRIMARY],
UNIQUE NONCLUSTERED
(
    [Mallicode] ASC
)WITH (PAD_INDEX  = OFF, STATISTICS_NORECOMPUTE  = OFF, IGNORE_DUP_KEY = OFF, ALLOW_ROW_LOCKS  = ON, ALLOW_PAGE_LOCKS  = ON) ON [PRIMARY]
) ON [PRIMARY] TEXTIMAGE_ON [PRIMARY]

GO

SET ANSI_PADDING OFF
GO

ALTER TABLE [dbo].[StudentTBL]  WITH CHECK ADD  CONSTRAINT [FK_StudentTBL_UserTBL] FOREIGN KEY([OperatorCode])
REFERENCES [dbo].[UserTBL] ([OperatorCode])
ON UPDATE CASCADE
ON DELETE CASCADE
GO

ALTER TABLE [dbo].[StudentTBL] CHECK CONSTRAINT [FK_StudentTBL_UserTBL]
GO

جداول فایل ورد

جدول مشخصات دانش آموز                                                                                                         StudentTBL

محدودیت

طول فیلد

نوع فیلد

نام فیلد

توضیح فیلد

Not Null-Primary Key

10

nchar

StdID

کد دانش آموز

Not Null

20

varcahr

Fname

نام دانش آموز

Not Null

20

varcahr

Lname

نام خانوادگی دانش آموز

Not Null

35

varcahr

Feild

رشته دانش آموز

Not Null-uniQe

9

nchar

Mcode

کد ملی

Not Null

-

image

MemberPic

عکس  دانش آموز

 Null

-

date

Indate

تاریخ ثبت نام

Null

10

Varchar

madresename

نام مدرسه

Null

200

Varchar

Addres

آدرس دانش آموز

Not Null

20

Varchar

Faname

نام پدر

Not Null- Foreign Key

4

int

OperatorCode

كد اپراتور ثبت



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود دیتابیس سیستم مدرسه , دیتابیس سیستم مدرسه , سیستم مدرسه , سیستم , مدرسه , دیتابیس,


شنبه 20 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود دیتابیس سیستم ثبت شرکت

طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس SQL Server2008 سیستم ثبت شرکت به همراه فایل ورد سورس SQL دیتابیس SQL Server2008 پشتیبان پایگاه داده سورس SQL دیتابیس
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 7
فرمت فایل doc
حجم فایل 1863 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
دیتابیس سیستم ثبت شرکت

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر
 
 

طراحی و برنامه نویسی دیتا بیس SQL Server2008 سیستم ثبت شرکت
سورس SQL:

USE [SabtesherkatDB]
GO

/****** Object:  Table [dbo].[SherkatTBL]    Script Date: 06/17/2013 16:58:24 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO

SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO

SET ANSI_PADDING ON
GO

CREATE TABLE [dbo].[SherkatTBL](
    [OrgName] [varchar](30) NOT NULL,
    [OrgManagaer] [varchar](25) NULL,
    [InstitutionYear] [datetime] NOT NULL,
    [OrgAddress] [varchar](200) NOT NULL,
    [OrgTelephon] [nchar](10) NOT NULL,
    [OrgFax] [nchar](10) NOT NULL,
    [Orgcode] [int] NOT NULL,
    [Ostan] [varchar](15) NOT NULL,
    [City] [varchar](15) NOT NULL,
    [OperatorCode] [int] NOT NULL,
PRIMARY KEY CLUSTERED
(
    [Orgcode] ASC
)WITH (PAD_INDEX  = OFF, STATISTICS_NORECOMPUTE  = OFF, IGNORE_DUP_KEY = OFF, ALLOW_ROW_LOCKS  = ON, ALLOW_PAGE_LOCKS  = ON) ON [PRIMARY],
UNIQUE NONCLUSTERED
(
    [InstitutionYear] ASC
)WITH (PAD_INDEX  = OFF, STATISTICS_NORECOMPUTE  = OFF, IGNORE_DUP_KEY = OFF, ALLOW_ROW_LOCKS  = ON, ALLOW_PAGE_LOCKS  = ON) ON [PRIMARY]
) ON [PRIMARY]

GO

SET ANSI_PADDING OFF
GO

ALTER TABLE [dbo].[SherkatTBL]  WITH CHECK ADD  CONSTRAINT [FK_SherkatTBL_UserTBL] FOREIGN KEY([OperatorCode])
REFERENCES [dbo].[UserTBL] ([OperatorCode])
ON UPDATE CASCADE
ON DELETE CASCADE
GO

ALTER TABLE [dbo].[SherkatTBL] CHECK CONSTRAINT [FK_SherkatTBL_UserTBL]
GO

جداول فایل ورد:

جدول مشخصات سازمان                                                                                                          SherkatTBL

محدودیت

طول فیلد

نوع فیلد

نام فیلد

توضیح فیلد

Not Null

20

varchar

OrgName

نام شرکت ثبتی

Not Null

25

varchar

OrgManagaer

مدیر   شرکت ثبتی

Not Null - UniQue

-

datetime

InstitutionYear

سال تاسیس

Not Null

200

varchar

OrgAddress

آدرس  

Not Null

10

nchar

OrgTelephon

تلفن

Not Null

10

nchar

OrgFax

فکس

Not Null-P.k

-

int

Orgcode

کد   شرکت ثبتی

Not Null

30

varchar

Ostan

نام  استان

Not Null

20

varchar

Shahrestan

نام  شهرستان

Not Null- Foreign Key

4

int

OperatorCode

كد اپراتور ثبت

 
 
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود دیتابیس سیستم ثبت شرکت , دانلود دیتابیس , ثبت شرکت , دانلود , شرکت ,


شنبه 19 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود آموزش گام به گام نرم افزار رشنال رز

توضیحات و کتاب های و اسلایدهای دکتر پدرام و بهمراه فایل های رشنال رز
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 17
فرمت فایل doc
حجم فایل 3526 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 159
آموزش گام به گام نرم افزار رشنال رز

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر
 
 

 

نکات مهم و کارا در بکارگیری نرم افزار 2002 Rational Rose

 

1- استفاده صحیح از From

بهترین انتخاب برای شروع کار با Rational Rose  تعیین اکتورها (بازیگرها) می باشد . یکی ازمزایای این کار این است که در موقع تعیین موردهای استفاده (Use Case)  که بازیگرها نیز در ارتباط با موردهای استفاده مشخص می شوند، بازیگر از قسمت بازیگرها که قبلاٌ تعیین شده From  شود. پس برای جلوگیری از تکرار بی مورد بازیگرهای همنام و همچنین جلوکیری از اشتباه در نامگذاری آنها باید دقت کرد. برای جلوگیری از اینگونه خطاها بهترین روش برای استفاده مجدد از کلاسها (بازیگرها، کارکنها، فرمها، پرونده ها،...) Drag And Drop (کشیدن وانداختن کلاسهاازقسمتBrowser به قسمت Diagram Window) می‌باشد.

یکی از موارد استفاده From آوردن مدل اشیاء کاری از دیدگاه منطقی در مدل مورداستفاده کاری می باشد. که برای این کار نیز از روش Drag And Drop استفاده می کنیم، به این صورت که در Diagram Window مدل مورد استفاده کاری را باز میکنیم و از Browser دیدگاه منطقی را باز می کنیم ودگمه ماوس را روی بسته (package) مدل اشیاء کاری کلیک کرده نگه می داریم و بعد در همین حالت بسته را به داخل Diagram Window  که مدل مورد استفاده کاری در آنجا آورده شده است می اندازیم.

       
   
 
     
 
   
 

 



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش گام به گام نرم افزار رشنال رز , دانلود آموزش گام به گام , دانلود نرم افزار رشنال رز , دانلود آموزش نرم افزار رشنال رز , رم افزار رشنال رز,


شنبه 19 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد برق، مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS

پایان نامه كارشناسی ارشد برق، مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود، فهرست فصل اول کیفیت سرویس و فنآوری های شبكه 1 11 مقدمه 1 12 كیفیت سرویس در اینترنت 1 121 پروتكل رزور منابع در اینترنت 3 122 سرویس های متمایز 4 123 مهندسی ترافیك 6 124 سوئیچنگ برحسب چندین پروتكل 9 13 مجتمع سازی IP و ATM 9 131 مسیریابی در IP
دسته بندی برق
بازدید ها 16
فرمت فایل doc
حجم فایل 184 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 99
پایان نامه كارشناسی ارشد برق، مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود

فروشنده فایل

کد کاربری 130
کاربر
 
 

فهرست
فصل اول: کیفیت سرویس و فنآوری های شبكه    1
1-1- مقدمه    1
1-2- كیفیت سرویس در اینترنت    1
1-2-1- پروتكل رزور منابع در اینترنت    3
1-2-2- سرویس های متمایز    4
1-2-3- مهندسی ترافیك    6
1-2-4- سوئیچنگ برحسب چندین پروتكل    9
1-3- مجتمع سازی IP و ATM    9
1-3-1- مسیریابی در IP    12
1-3-2- سوئیچینگ    13
1-3-3- تركیب مسیریابی و سوئیچینگ    14
1-3-4- MPLS    20
فصل دوم: فنآوریMPLS    23
2-1- مقدمه    23
2-2- اساس كار MPLS    24
2-2-1- پشته برچسب    26
2-2-2- جابجایی برچسب    27
2-2-3- مسیر سوئیچ برچسب (LSR)    27
2-2-4- كنترل LSP    29
2-2-5- مجتمع سازی ترافیك    30
2-2-6- انتخاب مسیر    30
2-2-7- زمان زندگی (TTL)    31
2-2-8- استفاده از سوئیچ های ATM به عنوان LSR    32
2-2-9- ادغام برچسب     32
2-2-10- تونل    33
2-3- پروتكل های توزیع برچسب در MPLS    34
فصل سوم: ساختار سوئیچ های شبكه    35
3-1- مقدمه    35
3-2- ساختار كلی سوئیچ های شبكه    35
3-3- كارت خط    40
3-4- فابریك سوئیچ    42
3-4-1- فابریك سوئیچ با واسطه مشترك    43
3-4-2 فابریك سوئیچ با حافظه مشترك    44
3-4-3- فابریك سوئیچ متقاطع    45
فصل چهارم: مدلسازی و شبیه‌سازی یك سوئیچ MPLS    50
4-1- مقدمه    50
4-2- روشهای طراحی سیستمهای تك منظوره    50
4-3- مراحل طراحی سیستمهای تك منظوره    52
4-3-1- مشخصه سیستم    53
4-3-2- تایید صحت    53
4-3-3- سنتز    54
4-4 – زبانهای شبیه سازی    54
4-5- زبان شبیه سازی SMPL    56
4-5-1- آماده سازی اولیه مدل    58
4-5-2 تعریف و كنترل وسیله    58
4-5-3 – زمانبندی و ایجاد رخدادها    60
4-6- مدلهای ترافیكی    61
4-6-1- ترافیك برنولی یكنواخت    62
4-6-2- ترافیك زنجیره ای    62
4-6-3- ترافیك آماری    63
4-7- مدلسازی كارت خط در ورودی    64
4-8- مدلسازی فابریك سوئیچ    66
4-8-1- الگوریتم iSLIP    66
4-8-2- الگوریتم iSLIP اولویت دار    71
4-8-3- الگوریتم iSLIP  اولویت دار بهینه    76
4-9- مدلسازی كارت خط در خروجی    79
4-9-1 – الگوریتم WRR    80
4-9-2- الگوریتم DWRR    81
4-10- شبیه سازی كل سوئیچ    82
4-11- كنترل جریان    90
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات    93
5-1- مقدمه    93
5-2- نتیجه گیری    93
5-3- پیشنهادات    94
مراجع     95

چکیده
امروزه سرعت بیشتر و کیفیت سرویس بهتر مهمترین چالش های دنیای شبکه می باشند. تلاشهای زیادی که در این راستا در حال انجام می باشد، منجر به ارائه فنآوری ها، پروتکل ها و روشهای مختلف مهندسی ترافیک شده است. در این پایان نامه بعد از بررسی آنها به معرفی MPLS که به عنوان یک فنآوری نوین توسط گروه IETF ارائه شده است، خواهیم پرداخت. سپس به بررسی انواع ساختار سوئیچ های شبکه خواهیم پرداخت و قسمتهای مختلف تشکیل دهنده یک سوئیچ  MPLS را تغیین خواهیم کرد. سرانجام با نگاهی به روشهای طراحی و شبیه سازی و نرم افزارهای موجود آن، با انتخاب زبان شبیه سازی SMPL، به شبیه سازی قسمتهای مختلف سوئیچ و بررسی نتایج حاصل می پردازیم. همچنین یک الگوریتم زمانبندی جدید برای فابریک سوئیچ های متقاطع با عنوان iSLIP اولویت دار بهینه معرفی شده است که نسبت به انواع قبلی دارای کارآیی بسیار بهتری می باشد.
 
Abstract
Nowadays achieving higher speeds and better quality of service are the main subjects of networking. Many attempts are made in this way which have led to introducing various technologies, protocols and traffic engineering methods. In this thesis, after studying the above-mentioned parameters, IETF’s new technology called MPLS will be introduced. Then several different switch architectures are examined and the components of an MPLS switch are selected. Finally after a quick look at design and simulation methods and their available softwares, SMPL is chosen as simulation tool and then switch components are simulated and the results are studied. Also a new scheduling algorithm for crossbar switch fabrics named “The Optimized Prioritized iSLIP” is introduced which has much better performance than its previous versions.



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد برق، مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود , دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد برق , دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد برق، مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS , دانلود مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود , دانلود پایان نامه برق , پایان نامه کارشناسی برق ,


شنبه 19 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه رشته برق، طراحی تاسیسات الكتریكی شركت ایران كپسول

مقدمه دستگاههای الكتریكی امروزه بخش وسیعی از صنعت را بخود اختصاص داده‌اند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌گردد هر روزه علاوه بر افزایش كمی، تعداد دستگاههای، از لحاظ كیفیت كاری و حساسیت ودقت در انجام كار روزبه‌روز بهتر شده و قابلیت‌های انجام كار آنها بیشتر می‌شود و در یك خط تولید سری ممكن است كه یك دستگاه نقش حیاتی ایفا كند و خرابی یك دستگاه تول
دسته بندی برق
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 5386 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 211
پایان نامه رشته برق، طراحی تاسیسات الكتریكی شركت ایران كپسول

فروشنده فایل

کد کاربری 130
کاربر
 
 

مقدمه
دستگاههای الكتریكی امروزه بخش وسیعی از صنعت را بخود اختصاص داده‌اند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌گردد. هر روزه علاوه بر افزایش كمی، تعداد دستگاههای، از لحاظ كیفیت كاری و حساسیت ودقت در انجام كار روزبه‌روز بهتر شده و قابلیت‌های انجام كار آنها بیشتر می‌شود. و در یك خط تولید سری ممكن است كه یك دستگاه نقش حیاتی ایفا كند و خرابی یك دستگاه تولید كارخانه را با خطر روبرو كنندو همچنین بعلت هزینه بسیاری كه برای ساخت یا تهیه این دستگاهها استفاده شده است در صورت و در آمدن اشكالی در كار آنها در اثر عدم ایجاد سیستم توزیعو حفاظت مناسب باعث بروز صدمات و زیانهای چه از نظر مادی و چه از نظر زمانی می‌گردد. مهیا كردن انرژی الكتریكی برای یك دستگاه شدی د ظاهر كار ساده‌ای باشد و بدون نیاز به معاملات پیچیده ریاضی صورت گیرد لیكن در ضورت بی‌دقتی هر جسم جزئی می‌تواند باعث بروز خطراتی برای سیستم دستگاه و سیستم توزیع و صدمات برای كمیت تولید كارخانه گردد. بعنوان مثال می‌دانیم در موتورهای الكتریكی گشت‌ور با توان دوم ولتاژ نسبت مستقیم دارد TxV2 بنابراین تغییرات ناچیزی در ولتاژ می‌تواند تأثیر زیادی روی گشتاور و نحوة عملكرد لكتروموتور و در واقع می‌توان گفت كه با یك سیستم توزیع و حفاظت مناسب هم بكارگیری دستگاه را بهتر میكند و همچنین باعث طول عمر آنها می‌گردد.
در این پروژه سعی شده است كه با بكارگیری نكات علمی، فنی و عملی طراحی سیستم توزیع قدرت، حفاظت، روشنائی و همچنین صوتی و مخابراتی انجام گیرد و از تركیب اطلاعات تئوری و تجربی افراد صاحب نظر به یك طرح ایده‌آل و مناسب از نظر علمی و عملی و اقتصادی برسیم.

فصل اول
مشخصات كارخانه
1 – مشخصات عمموی كارخانه
كارخانه ایران كپسول با مساحت 12000 متر مربع در جاده اندیشه (واقع در سه راهی شهریار – سر آسیاب – فردیس) در سال 1376 افتتاح شد.
ساخت این كارخانه حدود 2 سال زیر نظر یك شركت كانادائی طول كشید كه اولین و تنها تولید‌كننده پوكه كپسول داروئی (ژلاتین كپسول) در ایران می‌باشد كه روزانه حدود 50000 پوكه كپسول را تولید می‌كند.
پرسنل این كارخانه حدود 150 نفر می‌باشد كه بصورت 24 ساعته در سه شیفت مشغول به كار هستند.
2 – قسمت‌های كلی كارخانه
این كارخانه از سه قسمت كلی در دو طبقه ساختمانی تشكیل شده است
1 – 2) قسمت اداری و عمومی
2 – 2) قسمت تولید و نگهداری
3 – 2) قسمت تاسیسات الكتریكی و مكانیكی
1 – 2) قسمت اداری و عمومی:
قسمت اداری از سه اتاق در طبقه همكف و هشت اتاق در طبقه بالا تشكیل شده است. قسمت عمومی از آشپزخانه، نهارخوری آقایان و بانوان، تولت آقایان و بانوان، نمازخانه و درمانگاه در طبقه همكف و سالن آمفی تائتر و كتابخانه در طبقه بالا تشكیل شده است. همچنین یك اتاق نگهبانی جلو درب ورودی كارخانه واقع می‌باشد.



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه رشته برق، طراحی تاسیسات الكتریكی شركت ایران كپسول , دانلود پایان نامه رشته برق , دانلود پایان نامه طراحی تاسیسات الكتریكی شركت ایران كپسول , طراحی تاسیسات الكتریكی , طراحی تاسیسات الكتریكی شركت ایران كپسول , ایران كپسول , دانلود پایان نامه,


شنبه 19 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود کتاب آموزش گیتار

دانلود کتاب آموزش جامع و تصویری گیتار شما در این کتاب بصورت کامل و گام به گام آموزش تصویری گیتار از مبتدی تا حرفه ای را خواهید دید این کتاب راهنمای خوب و کاملی می تواند برای آن دسته از افرادی باشد که نمی تواند ویدئو های آموزشی موجود در سایت را دانلود کنند
دسته بندی کتاب
بازدید ها 15
فرمت فایل pdf
حجم فایل 526 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68
کتاب آموزش گیتار

فروشنده فایل

کد کاربری 375
کاربر
 
 

دانلود کتاب آموزش جامع و تصویری گیتار

شما در این کتاب  بصورت کامل و گام به گام آموزش تصویری گیتار از مبتدی تا حرفه ای را خواهید دید.

این کتاب راهنمای خوب و کاملی می تواند برای آن دسته از افرادی باشد که نمی تواند ویدئو های آموزشی موجود در سایت را دانلود کنند

کتاب آموزش گیتار



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب آموزش گیتار , دانلود کتاب آموزش , آموزش گیتار , دانلود کتاب , آموزش , گیتار , تار,


شنبه 18 بهمن 1393
ن : علیرضا

دانلود مقاله دولت الکترونیک : سیستم های اطلاعاتی

در جهان امروز هیچ تجارت و خدماتی بدون نوآوری و خلاقیت نمی تواند پیشرفت کند، چرا که نیازهای بشر در طول تاریخ هرروز در حال تغییر بوده و نیازهای کنونی با نیازهای 20 سال قبل یا 20 سال بعد کاملاً متفاوت است
دسته بندی مطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعات
بازدید ها 8
فرمت فایل pptx
حجم فایل 893 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
دولت الکترونیک : سیستم های اطلاعاتی

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر
 
 

دولت الکترونیک

 

 سیستم های اطلاعاتی

 

مقدمه
اصطلاحات دولت الکترونیک
تعریف دولت الکترونیک
اهداف
مراحل پیشنهادی سازمان ملل برای پیاده سازی دولت الکترونیک
تکنولوژی های مختلف مورد استفاده در دولت الکترونیک
مزایای دولت الکترونیک برای شهروندان و دولت
شهر الکترونیک
سرویس های ارائه شده توسط دولت الکترونیک
موانع و مشکلات
دولت الکترونیک در ایران

 

مقدمه

در جهان امروز هیچ تجارت و خدماتی بدون نوآوری و خلاقیت نمی تواند پیشرفت کند، چرا که نیازهای بشر در طول تاریخ هرروز در حال تغییر بوده و نیازهای کنونی با نیازهای 20 سال قبل یا 20 سال بعد کاملاً متفاوت است. لذا نیاز به اطلاعات و ارتباطات زندگی اجتماعی و مجازی، نیاز به پذیرش ریسک بیشتر، تصمیم گیری آگاهانه و ارتقای علمی از جمله نیازهای انسان دراین زمان بوده و مفهومی چون دولت الکترونیک(E-government) بیش از پیش اهمیت یافته است.

اصولاً تعریف واحدی درباره ی دولت الکترونیک وجود ندارد.

بکارگیری و گسترش دولت الکترونیک غالباً در جهت انجام تغییرات در فرایندهای دولتی نظیر تمرکز زدایی، بهبود کارایی و اثر بخشی است، که امروزه به استفاده از ICT به منظور بهبود کارایی و اثر بخشی و شفافیت اطلاعات بین دولت و سازمان های تابع آن و بین دولت و شهروندان ( Citizens ) و بین دولت و بخش خصوصی، دولت الکترونیک اطلاق میشود.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله دولت الکترونیک : سیستم های اطلاعاتی , دانلود مقاله دولت الکترونیک , دانلود مقاله سیستم های اطلاعاتی , دولت الکترونیک , سیستم , اطلاعاتی,