دانلود مقالات همه رشته ها

دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

با کمک در عید قربان کودکان بی سرپرست را شاد کنیم؟

 

با کمک در عید قربان کودکان بی سرپرست را شاد کنیم؟

کمک در عید قربان به کودکان بی سرپرست باعث می شود که دل این کودکان نیز مانند دیگر کودکان این سرزمین شاد شود.  در حقیقت کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان نشان دهنده این است که کودکان بی سرپرست تنها نیستند و افراد در این سرزمین به یاد آنها می باشند. خوشبختانه امروزه موسسه های خیریه زیادی در زمینه کمک رسانی به کودکان بی سرپرست فعالیت می کنند. موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی نیز یکی از این موسسه های کمک رسان می باشد. این موسسه فعالیت خود را در تهران انجام می دهد. در واقع شما می توانید کمک های خود را در عرض سال به مناسبت های مختلف به وسیله موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی به دست کودکان بی سرپرست برسانید. اما عید قربان یکی از عیدهای بزرگ مسلمانان می باشد. پیامبر اسلام و همچنین امامان بزرگوار کمک در عید قربان را توصیه کرده اند که در ادامه درباره این توصیه ها بیشتر صحبت خواهیم کرد. شما می توانید کمک های خود را در عید قربان به صورت اهدا گوشت قربانی، وجه نقد و ... به موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی بسپارید تا این موسسه در کمترین زمان ممکن این کمک ها را به دست کودکان بی سرپرست برساند تا این عزیزان نیز در عید قربان شاد شوند. عید قربان یادآور داستان حضرت ابراهیم (ع) می باشد. به همین دلیل افراد زیادی که به مکه مکرمه مشرف شده اند در این روز زیبا گوسفند قربانی می کنند. خانم ها و آقایانی که به حج رفته اند می توانند در صورت تمایل به موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی، گوشت قربانی خود را اهدا کنند تا قربانی آنها واقعا به دست افراد نیازمند برسد.

با موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی و خدمات این موسسه بیشتر آشنا شویم؟

موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی یکی از موسسه های خیریه قدیمی است که از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه برای بهبودی زندگی بیماران خاص، کودکان بی سرپرست، افراد نیازمند و ... تلاش می کند. در حقیقت مدیران این موسسه دست یاری به سمت افرادی که قصد کمک به افراد نیازمند را دارند، دراز کرده است. خیران می توانند در حد توان با کمک های خود مانند: اهدا گوشت قربانی، کمک های مالی (حتی مبلغ های کم مانند: 100000 ریال) و ... به یاری افراد نیازمند بیایند.  این موسسه خیریه دارای شماره ثبت (14371) و مجوز رسمی برای کمک به کودکان بی سرپرست، افراد نیازمند و ... می باشد. عید قربان فرصت خوبی برای شاد کردن افراد نیازمند است. شما می توانید در حد توان با اهدا گوشت قربانی، هزینه قربانی و ... به خانواده های بی سرپرست کمک کنید تا در این روز عزیز این افراد نیز احساس تنهایی نکنند و در این روز دلهایشان شاد شود.

 

کمک در عید قربان را چگونه انجام دهیم؟

همانطور که گفته شد، خیران می توانند کمک در عید قربان را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین توسط موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی به دست افراد نیازمند برسانند. کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان لزومی ندارد که به صورت اهدا گوشت قربانی باشد بلکه افراد خیر می توانند با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود و مشخص کردن نوع کمک در سایت موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی به این کودکان کمک کنند. از طرفی کمک در عید قربان می تواند به ایتام دختر، پسر، سالمندان، بیماران و ... به انتخاب خیران نیز انجام شود. البته ناگفته نماند شما در این عید عزیز می توانید به مددجویانی که تحت پوشش موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی هستند، نیز کمک کنید. این مددجویان مشغول به تولید سرویس های 14 تکه دم کنی های آشپزخانه می باشد. با حمایت و کمک در عید قربان به این عزیزان می توانید گام های آنها را در این راه ارزشمند محکم تر کنید. از قدیم گفته اند که «هرچه از دوست رسد، نیکوست» خیرین می توانند علاوه بر کمک هایی مانند: اهدا گوشت قربانی، وجه نقد و ...، با کمک های غیر نقدی مانند: لباس، لوازم منزل، خوراکی و ... نیز به خانواده های بی سرپرست و ایتام در عید قربان کمک کنند. همانطور که قبلا نیز اشاره شد، خیرین می توانند کمک های خود را با عنوان های فطریه، کفاره، زکات و ... در طول سال به موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی بسپارند تا این موسسه کمک های خیرین را به دست خانواده های نیازمند برساند.

کمک در عید قربان چرا توسط پیامبر اسلام و امامان توصیه شده است؟

در حقیقت کمک در عید قربان توسط پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و بسیاری از امامان توصیه شده است. دلیل این همه توصیه عظمت عید قربان و ثواب بسیار زیاد کمک کردن در این روز عزیز می باشد. همانطور که می‌دانید، شاد کردن دل افراد ثواب بسیار زیادی دارد به خصوص در عید بزرگ مسلمانان این ثواب بسیار لذت بخش و شیرین می باشد. کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان که از داشتن پدر و مادر محروم می باشند می تواند این عید را برای آنها لذت بخش کند و دلهایشان را برای ساعتی شاد کند. کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان می تواند باعث شود، ایتام برای چند ساعت فکر کنند که تنها نیستند و کمک های خیرین می تواند سفره کودکان بی سرپرست را با نعمت های خداوند پر کنند. این حرکت زیبا سبب می شود تا افراد نیازمند احساس کمبود کمتری کنند. گرچه هیچ کمکی نمی تواند جای خالی پدر و مادر آنها را پر کند اما برخی از نیاز های این عزیزان را پوشش می دهد. کمک کردن به افراد نیازمند بار ها توسط پیامبر و امامان در دین اسلام سفارش شده است. اما کمک در عید قربان بسیار پسندیده تر می باشد. در یکی از روایت ها پیامبر اسلام در پاسخ به سوال ام سلمه که گفت:«ای پیامبر خدا (ص)، عید قربان نزدیک است و من پولی برای قربانی کردن ندارم؛ آیا می توانم برای قربانی پول از دیگران قرض کنم؟» فرمودند: پول را قرض کن، زیرا این قرض ادا شده می باشد. البته قربانی کردن در عید قربان برای افرادی که در حج حضور ندارند، واجب نیست. اما پیامبر و امامان این کار را بسیار پسندیده می دانند. در این روز های کرونایی که متاسفانه همگی دچار مشکلاتی شده ایم خیرین عزیز می توانند به جای قربانی کردن مبلغ اهدایی خود را به صورت آنلاین به موسسه های خیریه بدهند تا این موسسات کمک های آنها را به دست افراد نیازمند برسانند.

چرا کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان، مستحب است؟

کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان امر پسندیده می باشد البته این کار در تمامی اعیاد و مناسبت های خاص در طول سال زیبا می باشد. اما عید قربان بزرگترین عید مسلمانان می باشد. این عید به یاد آور اجرای فرمان خدا توسط ابراهیم (ع) در قربانگاه می باشد. به همین دلیل بر افرادی که در حج حضور دارند واجب است که در این عید بزرگ گوسفند قربانی کنند و گوشت آن را به افراد نیازمند دهند. کمک در عید قربان چه به صورت اهدا گوشت قربانی و چه به صورت نقدی یا غیر نقدی باشد، ثواب بسیار زیادی دارد و برای افرادی که قبلا به حج رفته اند، مستحب است که این کار را هر ساله انجام دهند. عید قربان را به نام عید اضحی نیز می شناسند. کلمه اضحی از واژه ضحی گرفته شده است. ضحی به معنای قبل از غروب آفتاب (نزدیک به اذان) می باشد. افرادی که به حج رفته اند باید در روز عید قربان در هنگام غروب آفتاب گوسفند قربانی کنند. اهدا گوشت قربانی می تواند بسیاری از سفره های خالی نیازمندان را پر کنند. توصیه می شود کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان برای کودکان همین سرزمین انجام شود. چه بسا کودکان زیادی در ایران وجود دارند که به کمک خیرین نیازمند می باشند. بنابراین از افراد خیر درخواست می شود که کمک در عید قربان را به وسیله موسسه های خیریه در ایران انجام دهند و از کمک در کشور های دیگر خودداری کنند.

 

اهمیت کمک در عید قربان و اهدا گوشت قربانی

همانطور که می‌دانید، در دین مبین اسلام به کمک در عید قربان و اهدا گوشت قربانی با داستان حضرت ابراهیم (ع) و آیه های گوناگون توصیه شده است. در حقیقت این روز های کرونایی بیشتر به خانواده های بی سرپرست و یا تک سرپرست فشار وارد کرده است. کاهش فعالیت ها سبب شده است تا این خانواده ها با مشکلات اقتصادی زیادی رو به رو شوند. تمامی موسسه های خیریه به ویژه موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی در این روز های سخت دست یاری به سمت افراد خیر دراز کرده اند. مدیران این موسسه های خیریه در این روز های کرونایی سخت امیدوار هستند که خیرین، خانواده های نیازمند را تنها نگذارند. این افراد می توانند با کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان دل های این خانواده ها را شاد کنند و سفرهاین عزیزان را در این عید بزرگ با نعمت های خداوند پر کنند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

دانلود آهنگ های جدید با موسیقی دات کام

دانلود آهنگ های جدید با موسیقی دات کام

اگر شما به گوش دادن آهنگ‌های مختلف قدیمی و جدید علاقه دارید می‌توانید وارد سایت موسیقی دات کام که بزرگترین سایت موسیقی است آهنگی که می‌خواهید را جستجو کنید.

روزانه هزاران نفر ایرانی در گوگل به دنبال جستجوی آهنگ‌ جدید و مورد علاقه خود می‌گردند. سایت موسیقی‌ دات کام که تمامی آلبوم‌ها و آهنگ‌های منتشر شده همه‌ی خوانندگان مجاز کشور را در خود جای داده است علاوه بر منشتر کردن آهنگ‌های جدید، آرشیوی از آهنگ‌های منشتر شده و قدیمی را نیز دارد که کاربر نسبت به سلیقه خود می‌تواند دانلود کرده و از آن استفاده کند.

در مورد سایت موسیقی دات کام بیشتر بدانیم

مقاله‌ای که در مورد سایت موسیقی دات کام خدمت شما ارائه خواهیم داد در مورد بررسی ویژگی این سایت و آپشن‌هایی که در آن به کار رفته است می‌باشد. برتری این سایت موسیقی به دلیل بروز بودن آن برای بارگذاری آهنگ‌های جدید و توضیحات کامل و تکمیلی در مورد خواننده و آهنگ منتشر شده وی می‌باشد.

هنگام ورود در قسمت بالای صفحه با یک قسمت زرد رنگی روبه‌رو خواهید شد که در آن قسمت می‌توانید آلبوم دانلود کنید، بخش موزیک ویدیو وارد شوید، درخواست آهنگ کنید، وبلاگ‌های انتشار یافته را ببینید همچنین بخش انتشار آهنگ و کپی رایت برای خوانندگان قرار داده شده است تا از سایت موسیقی دات کام به راحتی استفاده کنند. در باکس جستجو نیز آهنگ‌های خود را میتوانید تایپ کرده پیدا کنید. رایگان بودن دانلود اهنگ در دو کیفیت 128 و 320 همچنین پخش آنلاین موسیقی و قرار گرفتن باکس همه آهنگ‌های خواننده بعد از انتخاب شما قابل دیدن خواهد بود. در بخش‌ پایینی نیز آهنگ‌های بیشتری از هنرمند محبوب شما برایتان پیشنهاد شده که با کلیک بر روی آنها می‌توانید دانلود را انجام دهید.

داشتن محیط جامع و زیبا و دوست داشتنی، هم چنین دسته‌بندی مطالب بر اساس موسیقی‌های منتشر شده هفتگی، ماهان و سالانه با نام آهنگ و خواننده به شما در یافتن موزیک کمک خواهد کرد. در بخش آلبوم‌ها نیز فهرست آلبوم‌های منتشر شده گوناگون را خواهید دید. قسمت وبلاگ نیز مقاله‌های منتشر شده برای موضوعات مختلف دنیای موسیقی برای کسانی که علاقه‌مند به دریافت اطلاعات بیشتر هستند راه اندازی شده است. فهرست هنرمندانی که نام تمامی خوانندگان در آن قرار داده شده است به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از آن به راحتی به آلبوم‌ها و موسیقی‌های خواننده دسترسی داشته باشید و در صورت از یاد رفتن نام خواننده در آنجا اسم آن را ببینید.

اگر صفحه را پایین بکشید دیدگاه و نظر خود را راجع به آهنگ و یا خود سایت در صورت تمایل ثبت کنید. در آخر صفحه موسیقی دات کام دسته‌بندی آخرین موسیقی و موزیک و آلبوم برای شما قرار داده شده که شما را از انتشار آخرین‌ موزیک‌های دنیای موسیقی بی‌خبر نمی‌گذارد.

آلبوم موسیقی به چه معناست؟

آلبوم به تعداد بالای هفت قطعه از موسیقی با زمان بیش از یک ساعت گفته می‌شود. همانطور که می‌دانیم آلبوم یک وسیله کتاب مانندی است که برای نگه‌داری عکس و ... کاربرد دارد اما از کلمه آلبوم امروزه به عنوان مجموعه‌ای از قطعه موسیقی‌های ضبط شده بر روی گرامافون، نوار کاست، فلش و ... استفاده می‌شود.

انواع آلبوم موسیقی

آلبوم استدیویی: این نوع آلبوم در استدیو توسط خواننده تهیه شده که پخش‌های زنده موسیقی یا باز ترکیب‌ها را شامل نمی‌شوند. پخش‌های زنده و باز ترکیب‌ها بیشتر به عنوان ترانه اضافی شناخته می‌شوند.

آلبوم زندهترانه زنده قطعه‌ای از ترانه استدیویی است که منتشر نشده و به صورت اجرای زنده در کنسرت و یا برنامه تلوزیونی پخش می‌شود.

آلبوم گرد آوری شده: این آلبوم چندین آهنگ‌ هنرمند مختلف از انواع آهنگ‌ منشر شده را شامل می‌شود. در این آین نوع آلبوم‌ آهنگ‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند جمع آوری شده و معرفی می‌گردند. این ویژگی‌ها شامل ژانر، موضوع، محبوبیت و چند مورد دیگر است.

آلبوم ریمیکسدر این آلبوم موسیقی دوبار ضبط می‌شود. ریمیکس نسخه جدید ضبط مجدد آهنگ قبلی هنرمند است. از معروف‌ترین آلبوم ریمیکس جهان می‌توان خون روی زمین رقص متلق به مایکل جکسون نام برد.

آلبوم مفهومیآلبوم مفهومی را می‌توان این‌گونه گفت که به وسیله یک موضوع یک پارچه شده که بیانگر روایتی است. تمامی ترانه‌های این آلبوم بر اساس یک موضوع کلی واحد و یا داستانی است.

آلبوم جعبه‌ای: آلبوم جعبه‌ای یا کلکسیون جعبه‌ای متشکل از آثار یک هنرمند یا برنامه تلوزیونی همچون موزیک ویدیو، برنامه‌های تلوزیونی، ترانه، فیلم، کنسرت و کتاب است که در یک جلد انتشار می‌یابد.

نگاهی به موسیقی در تاریخ

شاید به نظر شما باور نکردنی بیاید ولی تاریخ موسیقی قبل از پیدایش زبان می‌رسد. آواهایی که از حنجره انسان‌ها بیرون می‌آمد و با دست زدن که ریتیمی مخصوص به خود را در غار و منعکس شدن آن ایجاد می‌کرد از ابتدایی‌ترین آهنگ‌‌ها نام برده می‌شود. از آلات موسیقی می‌توان به ساختن صداهای مختلف از عاج و استخوان حیوانات اشاره کرد. انسان‌های اولیه برای تولید صدا و یا حتی صدا کردن و علامت دادن به یکدیگر درون عاج ساخته شده می‌دمیدند. برخی دانشمندان بر این باورند که نخستین آلات موسیقی اختراع شده به 40 هزار سال قبل در اروپا برمیگردد. اما به صورت کاملا قطعی نمی‌توان در مورد پیدایش موسیقی و زمان دقیق ساخت ابزار مربوط به تولید صدا را اثبات کرد.

اثرات موسیقی بر روی انسان

موسیقی با داشتن ریتم و ملودی همچنین متنی که خواننده آن را به شنونده القاء می‌کند بسیار مهم است. ذهن و روح انسان با آهنگی که به آن گوش می‌دهد هم جهت شده و حتی بر روی حال و حوصله، انرژی و خواب تاثیرات مفید و مخربی دارد. موسیقی نه تنها بر روی انسان بلکه بر روی موجودات دیگر مانند گیاهان، حیوانات و دیگر ذرات موجود نیز اثر بخشی دارد.

موسیقی به قدری قدرتمند می‌باشد که حتی از آن برای درمان به نام موسیقی درمانی استفاده می‌شود. موزیک و آهنگ می‌تواند یک انسان را به قدری غمگین کند که باعث گریه او شود یا هیجان و نشاط را در او برانگیزد. این برانگیختی بیشتر به خاطر یاد آوری خاطرات گذشته متناسب با آهنگ و احوالات موسیقی متناسب است. طبق تحقیقات دانشمندان موسیقی‌های مختلف بخصوص ملایم و بیکلام باعث بالا رفتن عملکرد ذهنی و بیشتر شدن قوه ادراک و شناخت می‌شود.

موسیقی استرس را کاهش می‌دهد و انسان را مدتی از چهارچوب اتفاقات و حوادث روزمره دور می‌کند. همچنین موزیک آرام و لایت به کم شدن اشتها کمک می‌کند. اگر اضافه وزن دارید هنگام غذا خوردن به یک موسیقی آرام گوش دهید.

استفاده از موسیقی برای تقویت حافظه و یادگیری بهتر کمک میکند. حفظ کردن عبارات و کلمه‌ها با آوای موسیقی باعث ثبت مطالب در حافظه بلند مدت می‌شود. در هنگام مطالعه نیز یک موسیقی با زمینه آرام را پخش کنید تا به فرآیند کتابخوانی شما کمک کند.

گوش دادن به موسیقی کلاسیک باعث بهبود خواب کسانی است که از بی‌خوابی رنج میبرند. در هنگام ورزش کردن با آهنگ‌های انگیزشی می‌توانید سرحال‌تر شده و انگیزه خود را افزایش دهید تا در کارهای روزمره خود انرژی لازم را داشته باشید.

آهنگ‌های موجود بر روی سایت موسیقی دات کام به شما برای دانلود آهنگ‌های مختلف کمک خواهد کرد تا آنچه‌ که می‌خواهید در دسترس شما قرار گیرد. وجود آهنگ‌های بیکلام، پاپ، کلاسیک، سنتی، انگیزشی و محلی مانند: انواع آهنگ کردی، ترکی، گیلکی و ... در سایت موسیقی دات کام از وجوه تمایز و برتری از لحاظ ساختار و دسته‌بندی و مرجع کامل موسیقی به شمار میرود.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه سرمایه گذاری در بازارهای مالی و ارز دیجیتال

بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه سرمایه گذاری در بازارهای مالی  و ارز دیجیتال

انجمن علمی و حرفه ای یونیننس بعنوان یکی از موسسات آموزش حرفه ای و جهانی در زمینه برگزاری دوره های پیشرفته و تخصصی همچون آموزش سرمایه گذاری ، آموزش ارز دیجیتال ، همچنین این موسسه بعنوان یکی از بهترین اموزشگاه رمز ارز ، آموزش تحلیل بازارهای مالی ، آموزش CFA ، اموزش CIIA ، اموزش هوش مالی و ...در کشور می باشد.

با توجه به اینکه در کشوری مشابه ایران اهمیت سرمایه گذاری و حضور در بازارهای سرمایه به یک الزام و نیاز در زندگی مردم تبدیل شده.

از طرفی متاسفانه فقدان منابع علمی و آموزشی معتبر در این حوزه در کشور  باعث شد امروز تصمیم بگیریم به بررسی یکی از بهترین موسسات آموزش سرمایه گذاری در بازار های مالی و سرمایه گذاری همچون بازار ارزهای رمز نگاری شده ، بازارهای برپایه استاک ، در سطح بین الملل بپردازیم . در ادامه برای آشنایی بیشتر با این موسسه همراه ما باشید . برای همه ما بهترین بودن در هر موضعی یک دغدغه مهم می باشد چون در پی داشتن آینده­ای بهتر و همچنین ارتقای جایگاه شغلی و حرفه­ای خود می باشیم. برای شما که در امور مالی به صورت حرفه­ای فعالیت می­کنید، همچنین در رسیدن به موقعیت و توانایی که شما را همیشه در الویت استخدام و در بهترین فرصت­های شغلی در هر جای جهان قرار دهد بسیار مهم  می­باشد. اما چطور می­توانید به این توانایی برسید؟

دوره­های آموزشی سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه همچون اموزش  C.F.A  ، اموزش CIIA ، اموزش ارز های رمزپایه ، اموزش تحلیل بازار مسکن و خودرو و ....این فرصت را برای کنشگران امور مالی فراهم کرده است تا بتوانند توانایی و دانش خود را تا  بالاترین سطح و استاندارد های جهانی ارتقاء دهند. در ابتدا بهتر است ابتدا بدانیم مقوله سرمایه گذاری چیست ؟

دوره های اموزش سرمایه گذاری در انجمن علمی یونیننس:

انجمن علمی و سطح بالا یونیننس هم اکنون یکی از بهترین مراجع علمی در زمینه های برگزاری بیش از 120 رشته تخصصی در حوزه های مالی و سرمایه گذاری در 40 کشور بوده  ، این موسسه همچنین با دارا بودن گسترده ترین هیئت علمی و کادر آموزشی داخلی و خارجی یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد و علاقه مندان به بازارهای مالی و سرمایه گذاری ، بازار ارزهای رمز پایه و... میباشد.

انجمن علمی یونیننس (uninance) همچنین با داشتن بزرگترین و گسترده ترین هیئت علمی در 40 کشور و به پشتوانه 30 سال حضور در بازارهای مالی و سرمایه گذاری میتواند تجربیات ارزنده در سطح بین الملل می­تواند به خوبی شما را به هدفتان یعنی بهترین بودن در امور مالی برساند. برای انجمن علمی  uninance موفقیت شما در مسیر پیش رو مهم­ترین دغدغه می­باشد بهترین بودن با بهترین­ها قطعا ممکن خواهد شد...

کلیه متقاضیان و علاقه مندان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان یونیننس میتوانید به آدرس اینترنتی به نشانی UNINANCE.COM مراجعه نمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

نکاتی در خصوص طراحی و چاپ لیبل، طراحی و چاپ کاتالوگ و طراحی و چاپ جعبه

 

نکاتی در خصوص طراحی و چاپ لیبل، طراحی و چاپ کاتالوگ و طراحی و چاپ جعبه

طراحی و چاپ لیبل:

طراحی و چاپ لیبل این امکان را به صاحبان برند و تجارت های نوین و برتر می دهد تا محصول خود را به شکل ویژه ای به مشتریان عرضه و معرفی کنند. در حقیقت تجارت های موفق از طراحی و چاپ لیبل­های مناسب برای معرفی محصول خود استفاده کرده اند. در این مقاله قصد داریم راجع به طراحی و چاپ لیبل، طراحی و چاپ جعبه و هم چنین طراحی و چاپ کاتالوگ با شما عزیزان صحبت کنیم. اگر شما نیز دارای تجارت و برندی مختص به خود هستید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی در خصوص طراحی و چاپ لیبل:

طراحی و چاپ لیبل در انواع و اقسام مختلف عرضه می شود و به همین ترتیب مدل های مختلف آن دارای قیمت های مختلفی هستند. به طور مثال شرکت های مختلف طراحی و چاپ لیبل، لیبل را در طرح­ها و اندازه های مختلف طراحی می کنند و به چاپ می رسانند.

لیبل های مستطیلی، مربعی، دایروی، بیضوی، مثلثی و ... از نمونه اشکال طراحی شده ی لیبل می­باشند. هم چنین همین طراحی های انجام شده را در اندازه های مختلف و تیراژ متنوع به چاپ می رسانند. .

انواع طراحی و چاپ لیبل و کاربرد آن ها:

از جمله انواع لیبل های موجود در بازار می توان به موارد ذیل اشاره کرد: طراحی و چاپ لیبل کاغذی پشت چسب دار، لیبل شیشه ای، لیبل شفاف، لیبل پی وی سی (،(PVC لیبل خرد شونده، لیبل پلی کربنات، لیبل ترنسپرنت. انواع و اقسام لیبل های نام برده شده در صنایع مختلفی هم چون صنایع غذایی، بهداشتی، محصولات صنعتی، تبلیغات و ... کاربرد دارند.

امروزه شرکت های مختلفی در زمینه ی طراحی و چاپ لیبل فعالیت می کنند که شما می توانید با بررسی نمونه کارهای انجام شده ی آن ها، قیمت مناسب و کیفیت نهایی کار؛ شرکتی که قصد همکاری با آن را دارید؛ انتخاب کنید.

انتخاب رنگ و طراحی گرافیکی لیبل، خوانایی نوشته های روی برچسب، مواد استفاده شده در لیبل و اندازه ی مناسب لیبل از جمله نکاتی است که باید در طراحی و چاپ لیبل به آن دقت شود.

طراحی و چاپ کاتالوگ:

طراحی و چاپ کاتالوگ عموما برای معرفی محصولات صنعتی، خانگی و تجاری است که در حقیقت راجع به خصوصیات محصول صحبت می کند و در رابطه با طرز کار با آن نیز مطالبی را بیان می کند. ویژگی های طراحی دستگاه از جمله قدرت موتور، میزان برق مصرفی و ... نیز از جمله مواردی هستند که در کاتالوگ ذکر می شوند. با پیشرفت علم و تکنولوژی برای تهیه و سفارش کاتالوگ شرکت هایی هستند که در اینترنت به شما عزیزان خدمت رسانی می کنند. این شرکت ها در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد تا سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ خود را انجام دهید و هم چنین نمونه کارهای این شرکت را ببینید و از قیمت محصول خود مطلع شوید.

مواردی که بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ موثر می باشند:

همان طور که موارد موثر بر قیمت لیبل را ذکر کردیم؛ موارد موثر بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ نیز تقریبا مانند آن می باشد. اندازه و سایز کاتالوگ، تعداد صفحات کاتالوگ طراحی شده، تیراژ محصول، صحافی کاتالوگ، پوشش و رنگ از جمله مواردی می باشند که بر قیمت نهایی طراحی و چاپ کاتالوگ موثر می باشند.

انواع سایزهای کاتالوگ عبارتند از: A4 رحلی،A5  رقعی،   B4رحلی بزرگ، B5  وزیری، خشتی ۱۴.۵ در ۱۴.۵، خشتی ۱۹ در ۱۹، خشتی ۲۲ در ۲۲، خشتی ۲۳ در ۲۳ و ... .

طراحی و چاپ کاتالوگ ( چاپ افست کاتالوگ):

اگر قصد دارید طراحی و چاپ کاتالوگ خود را در تیراژ و تعداد بالای ۵۰۰ عدد انجام دهید؛ چاپ افست کاتالوگ بهترین گزینه برای شما می باشد. کیفیت چاپ افست از کیفیت چاپ دیجیتال بسیار بهتر است. در چاپ افست رنگ های چاپ شده دقیقا همان چیزی است که شما طراحی کرده اید. هم چنین اشکال و تصاویر و کلمات به کار رفته در کاتالوگ، کاملا واضح چاپ شد و دیده می شوند. از نظر قیمت نیز تقریبا دو سوم چاپ دیجیتال می باشد. از مزایای دیگر چاپ افست می توان به این موارد نیز اشاره کرد: در چاپ افست می توان از هر نوع کاغذ استفاده نمود و هم چنین عمر کاتالوگ های چاپ افست بیشتر از کاتالوگ­های دیجیتال می باشد. بنابراین لازم است تا در خصوص طراحی و چاپ کاتالوگ نهایت دقت را به خرج دهید.

ذکر این نکته در این جا الزامی می باشد؛ با توجه به خصوصیات، مزایا و ویژگی های مثبت چاپ افست، اگر چاپ افست کاتالوگ با دستگاه های مدرن و با کیفیت و توسط افراد مجرب در این زمینه صورت نگیرد؛ آن کیفیتی که از چاپ افست کاتالوگ مدنظر داشتید؛ حاصل نخواهد شد. لذا لازم است تا در خصوص مراکز طراحی و چاپ کاتالوگ، بررسی های لازم را انجام دهید و با اطمینان خاطر کارتان را به آن جا بسپارید.

طراحی و چاپ جعبه:

طراحی و چاپ جعبه به فروش بیشتر محصول شما کمک خواهد کرد به خصوص زمانی که محصول و برند شما تازه تاسیس است و مشتریان نسبت به آن اطلاعات زیادی ندارند. اگر چه محصول شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد ولی چون نوظهور می باشد باید ترفند دیگری برای فروش آن به کار ببرید. یکی از ترفندهای بسیار پر کاربرد در امر فروش محصولات، طراحی و چاپ جعبه و بسته بندی های زیبا می باشد. ابتدا باید از ابعاد محصول و لوازم جانبی که به مشتری عرضه می کنید؛ مطلع شوید. سپس با توجه به اندازه­های به دست آمده اقدام به طراحی و چاپ جعبه کنید و ابعاد آن را به دست آورید. برای تهیه ی خط قالب جعبه می توان از نرم افزار اتوکد استفاده کرد. پس از دریافت خط قالب از نرم افزار اتوکد می توان از سایر نرم افزارها خروجی گرفت. پس از به دست آوردن ابعاد جعبه، مرحله ی بعدی طراحی ظاهر جعبه می باشد. نکته ی قابل اهمیت این است که قبل از چاپ جعبه در تعداد بالا، ابتدا یک ماکت و نمونه از آن تهیه کنید تا از این طریق بتوانید ایرادها و مشکلات کار را شناسایی و برطرف کنید.

نکاتی در خصوص طراحی و چاپ جعبه:

طراحی و چاپ جعبه دارای مدل ها و انواع مختلفی می باشد که با توجه به سلیقه، نوع کارایی و بودجه­ی شما قابل استفاده می باشد. به طور مثال جعبه مقوایی، جعبه لمینت کارتن و هارد باکس یا جعبه سخت از نمونه های موجود در بازار می باشد. در ادامه به معرفی انواع جعبه و کاربردهای آن ها می پردازیم.

طراحی و چاپ جعبه با قیمتی ارزان:

اگر میخواهید جعبه ای شیک برای محصول خود طراحی کنید و در عین حال نمی خواهید برای آن زیاد هزینه کنید؛ استفاده از مقواهای پشت طوسی بهترین گزینه برای شما می باشند. مقواهای پشت طوسی از کاغذهای پوشالی و سایر مقواهای بازیافتی تهیه می شود؛ از این رو نسبت به سایر مقواها قیمت کمتری دارند. هم چنین به دلیل بازیافتی بودن آن ها، نباید برای بسته بندی مواد غذایی که تماس مستقیم با مقوا دارند؛ استفاده شوند.

طراحی و چاپ جعبه برای مواد غذایی:

برای مواد غذایی، دارویی، محصولات بهداشتی و به طور کل هر چیزی که با مقوا تماس مستقیم دارد و به سلامت انسان مربوط می شود؛ از مقواهای پشت سفید یا ایندربرد (بهداشتی) استفاده شود. این مقواها از کیفیت بالاتری نسبت به سایر مقواها برخوردار است و هم چنین دارای تاییدیه ی سازمان بهداشت جهانی می باشد. برای محصولات خوراکی، مانند کیک، حلوا، شیرینی، ساندویچ و ... که احتمال پس دادن روغن به مقوا وجود دارد؛ داخل جعبه از روکش سلفون براق استفاده می شود. به این صورت که پس از طراحی و چاپ جعبه، پشت مقوا را سلفون می کشند. در این صورت دیگر نگران خراب شدن ظاهر و از بین رفتن کیفیت جعبه نخواهید بود.

راهکارهایی برای جذب مشتری از طریق طراحی و چاپ جعبه:

یکی از این راهکارها این است که جعبه و بسته بندی محصول خود را طوری طراحی کنید که امکان استفاده ی مجدد از جعبه برای مشتری فراهم باشد. اگر مشتریان متوجه شوند که در ازای هزینه ای که برای خرید کالایی صرف میکنند؛ مزایای دیگری نیز نصیبشان می شود؛ بلا استثنا محصول شما را خریداری می کنند. در حقیقت به آن ها این مفهوم را القا کرده اید که با یک تیر دو نشان زده اند.

نکته ی بعدی در جذب مشتریان این است که بسته بندی محصولات خود را با ماهیت محصول مرتبط سازید؛ به طوری که استفاده از آن محصول با جعبه ی مورد نظر آسان باشد. در این مورد می توان به جعبه­ی سس اشاره کرد که با قابلیت فشرده شدن امکان استفاده ی آسان را برای مشتری فراهم می کند. هم چنین اگر محصول شما حجیم است؛ بهتر است تا برای جعبه ی محصول مزبور از دسته استفاده کنید تا حمل آن برای مشتری آسان و بی دردسر باشد.

مورد بعدی استفاده از رنگ بندی مناسب در طراحی و چاپ جعبه می باشد. از رنگ هایی روشن استفاده کنید تا مشتری را به سمت خود بکشانید. البته رنگ بندی نباید به گونه ای باشد که چشمان مشتری را آزار دهد. هم چنین نوشته های روی محصول باید کاملا واضح باشد تا خریدار آن را به سرعت شناسایی کند.

چاپ جناب از تمام ویژگی های گفته شده برخوردار است و با نیروهای مجرب و دستگاه های مدرن آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

 

در نهایت از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید؛ کمال قدردانی را داریم. امید است که مطالب این مقاله مورد لطف و عنایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و در زمینه ی طراحی و چاپ لیبل، طراحی و چاپ کاتالوگ و طراحی و چاپ جعبه اطلاعات مفید و جامعی را کسب کرده باشید‌. شاد و پیروز باشید.

ایام به کام

 

 

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

انواع کنتور برق و راهنمای خرید

انواع کنتور برق و راهنمای خرید

راهنمای خرید کنتور برق

اساس کار کنتور برق:

کنتور‌ ها بر اساس نیروی الکترومغناطیس عمل میکنند. میدانیم که اگر از یک سیم پیچ جریان برق بگذرد در اطراف آن یک میدان مغناطیسی ایجاد میشود که شدت و جهت این میدان به جریان عبوری از سیم پیچ بستگی دارد. در کنتور‌های تکفاز دو دسته سیم پیچ وجود دارد که یکی از آنها دارای تعداد دور کم و قطر بیشتر نسبت به دیگری است. سیم پیچ ضخیم تر با دور کمتر را سیم پیچ جریان و دیگری را سیم پیچ ولتاژ می نامند.

خرید انواع کنتور برق:

برای مصارف خانگی دو نوع کنتور تک فاز و سه فاز بطور عام وجود دارند که در دسته بندی کنتور ها به نوع اکتیو معروفند. اما در مصارف صنعتی میتوان به کنتور‌های راکتیو و کنتورهای دو تعرفه اشاره کرد. از طرق دیگر میتوان کنتور‌ها را به دو دسته مکانیکی و دیجیتالی تقسیم بندی کرد که منظور از مکانیکی همان کنتور‌های معمولی هستتد.

خرید کنتور برق‌ مکانیکی

  1. کنتور‌های تکفاز مکانیکی: این کنتور‌ها با ولتاژ 220 ولت کار میکنند و از نظر جریان اسمی دارای انواع روبرو هستند: کنتور‌های 5 آمپر، 15 آمپر، 25 آمپر
  2. کنتور‌های سه فاز غیر دیماندی مکانیکی: این کنتور‌ها با ولتاژ 220/380 کار میکنند و از نظر جریان اسمی دارای انواع روبرو هستند: کنتور‌های (40) 10 آمپر و (100) 25 آمپر.
  3. کنتور‌های سه فاز دیماندی مکانیکی: این کنتور‌ها با ولتاژ 220/380 ولت و 100/100 ولت کار میکنند و آمپراژ آنها 5 آمپر میباشند.

خرید کنتور‌ برق دیجیتالی

  1. کنتور‌های دیجیتالی تکفاز: این کنتور‌ها با ولتاژ 220/380 ولت کار میکنند و از نظر جریان اسمی که با توجه به نوع کنتور و شرکت سازنده ما بین 5 تا 100 آمپر میباشند و بصورت پالسی کار میکنند.
  2. کنتور‌های دیجیتالی سه فاز: کنتور‌هایی هستند که قابلیت سنجش همزمان انرژی های مصرفی اکتیو و راکتیو را بصورت هشت تعرفه دارند و به دو نوع عادی (غیر دیماندی) و دیماندی میباشد و بصورت پالسی کار میکنند.
  3. کنتور‌های غیر دیماندی (عادی) سه فاز: این نوع کنتور‌ها با ولتاژ (3*230/480) ولت کار میکنند و از جریان اسمی با توجه به نوع کنتور و شرکت سازنده 2 تا 100 آمپر میباشند و بصورت پالسی کار مینمایند و قابلیت نصب بطور مستقیم و یا با استفاده از ترانس جریان را دارند در اینصورت کنتور دیماندی خواهند بود.
  4. کنتور‌های دیماندی سه فاز: این نوع کنتور‌ها با ولتاژ (3*230/480) و یا (3*230/480) ولت کار میکنند و از نظر جریان اسمی با توجه به نوع کنتور و شرکت سازنده و یا (10-1) آمپری میباشند و قابلیت نصب از طریق CT و PT را دارند و بر حسب مقدار و ولتاژ کاری آنها بصورت اولیه و یا ثانویه قابلیت نصب را دارند و بطور پالسی کار میکنند.

نحوه نصب کنتور تک فاز در مدار:

سر سیم فاز را به سر سیم پیچ جریان وصل نموده و از سر دیگر آن فاز را میگیرند. و دو سر سیم پیچ ولتاژ را به فاز و نول وصل میکنند. زمانی که مصرف کننده ای به کنتور وصل میشود جریان از سیم فاز و نول میگذرد. بعبارت دیگر جریان مصرف کننده از سیم پپیچ جریان میگذرد و در آن یک میدان مغناطیسی ایجاد میکند. سیم پیچ ولتاژ که همیشه به برق وصل است و دارای یک میدان مغناطیسی ثابت است که مقدار آن هیچ ارتباطی به مصرف کننده متصل شده به کنتور ندارد. این دو میدان مغناطیسی بر هم اثر کرده و سبب ایجاد نیروی حرکتی در صفحه آلومینیومی درون کنتور میشود. سرعت حرکت این صفحه با جریان مصرف کننده رابطه مستقیم دارد. این حرکت توسط یک محور و چرخ دنده به یک شماره انداز یا نمراتور ارتباط دارد و بر اساس گردش شماره ها زیاد میشود. این شماره ها بجز رقم اول میزان کارکرد کنتور یا همان مصرف انرژی الکتریکی را بر حسب کیلو وات ساعت نشان میدهند. البته درون کنتور قطعات دیگری هم نظیر: آهنربای سرعت گیر و پیچ های تنظیم و… وجود دارند.

نحوه اتصال کنتور سه فاز:

  • کنتور سه فاز سه سیمه: این کنتور‌ها برای سیستمهای سه فاز متعادل مورد استفاده قرار میگیرند که در این سیستم نیازی به سیم نول نیستند.
  • کنتور سه فاز چهار سیمه: این کنتور برای سیستمهای سه فاز نامتعادل و متعادل مطلوب میباشند.

اساس کار کنتور‌های پیشرفته:

اکثر کشور‌ های برخوردار از تکنولوژی دیگر کنتورنویسی به مفهوم رایج آن در ایران منسوخ شده است. در این کشور‌ها که پول الکترونیکی بسیار رایج است از کنتور‌های هوشمند که در بازه های زمانی خاص میزان مصرف را مشخص کرده و به ادارات برق گزارش میدهند استفاده میشود. این کنتور‌ها میزان مصرف را از طریق همان خطوط برقی که آنرا میرسانند به توزیع کننده اطلاع میدهند و شرکتهای فروشنده برق نیز بطور خودکار از حساب مصرف کننده برداشت میکنند. درصورت موجود نبودن حساب و پس از اخطار‌های کتبی از طریق فرمان از راه خطوط برق بصورت خودکار کنتور برق مشترک را قطع میکند و مشترک پس از پرداخت هزینه میتواند از خدمات شرکت فروشنده استفاده کنند.

خرید کنتور برق هوشمند:

کنتور هوشمند یک کنتور الکتریکی است که مصرف برق را در فواصل زمانی یک ساعته و یا کمتر ثبت کرده و اطلاعات ثبت شده را حداقل یک بار در روز به سیستم مرکزی برای نظارت و صدور صورت حساب ارسال میکند. کنتور هوشمنده پیشرفته AMI قدر به ارتباط دو جانبه میان کنتور نصب شده در اماکن و سیستم مرکزی است. بر خلاف کنتور مغناطیسی، کنتور هوشمند میتواند داده ها جمع آوری شده را تجزیه و تحلیل کرده و از آنها یک گزارش تهیه کند که این گزارش گیری در جایی غیر از محل کنتور‌ها انجام میگیرد که اصطلاحا فراهم کردن گزارش از راه دور نامیده میشود. در مقام مقایسه، تاکنون حدود 4.7 میلیون کنتور هوشمند درانتاریو و 400 هزار مورد در بریتیش کلمبیا نصب شده اند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

کارخانه کسب و کار، اشتغال و لذت همکاری

 

کارخانه کسب و کار، اشتغال و لذت همکاری

معلومه که پول پول میاره. این ضرب‌المثل قدیمی نه تنها بارها اثبات شده، بلکه هر آدم کارآفرین و هر صاحب کسب و کاری می‌تونه به شیوه‌ی منحصر به فرد خودش باهاش مواجه بشه و بعد، تعریف مخصوص خودشو ازش ارائه بده. آیا وقت این نرسیده که شما، تعریف خاص خودتون رو از این جمله بسازید؟

فرقی نمی‌کنه سرمایه‌ی شما چقدر باشه؛ اندازه‌ی حقوق و مزایای چند ماه‌تون یا ارثی که ناگهانی به خانواده‌تون رسیده و یا حتی مبلغ بزرگی که میشه باهاش سهام یه شرکت رو خرید! با هر مبلغی، میشه مبلغ بیشتری رو به دست آورد، فقط اگر چندتا شرط رعایت بشه:

اینکه بدونیم کجا سرمایه‌گذاری کنیم؟

چقدر سرمایه‌گذاری کنیم؟

و مراقب چه خطراتی باشیم؟

جواب دادن به این سه تا سوال، نیازمند یه عمر تجربه، دانش، فکر، تخصص، مهارت و البته ایده‌ی خلاقانه است که سخته شما بتونید به یکباره به همه‌ش دست پیدا کنید، مگر اینکه ....؟

مگر اینکه به کارخانه کسب و کار راه پیدا کنید. ممکنه این عبارت برای شما عجیب باشه اما این هیچ اشکالی نداره! همه‌ی پدیده‌های جدید در قدم‌های اول باعث تعجب می‌شن اما کمی که از عمرشون می‌گذره آدما از خودشون می‌پرسن تا قبل از این اتفاق دنیا چطوری بود؟ چطور کارها رو جلو می‌بردیم؟ کارخانه کسب و کار هم چنین حالتی داره.

اما واقعا، کارخانه کسب و کار چیه؟

ایده کارخانه کسب و کار توسط پزشک کسب و کار، دکتر سید احمد سیدی مطلق در سال 97، بعد از راه اندازی پزشک کسب و کار شکل گرفت. هدف از ایده پردازی و راهبرد کارخانه کسب و کار، تولید انواع کسب و کار، خرید، فروش، واگذاری، و مقایسه کسب و کارها با همدیگه‌ست. همونطور که در کارخانه‌های صنعتی، یه تعداد نیروی انسانی و ماشین صنعتی در جهت تولید یه نوع کالا و یا ساخت یه جور وسیله در تلاش هستن، در کارخانه کسب و کار هم، ایده‌ ها و کسب و کارها درست شبیه ماشین‌های صنعتی یه کارخانه، امر تولید و ایده‌پردازی بعضی از کسب و کارهایی جدید و با خلاقیت رو انجام می‌دن.

اما چطور؟

در کارخانه کسب و کار هر فردی با هر مقدار سرمایه، می‌تونه کسب و کاری متناسب با سلایق خودش انتخاب کنه و بعد هم خریداری! خیلی اهمیت داره که شما بخش بسیار بزرگی از عمرتون رو برای همون کاری صرف کنید که بهش علاقه دارید و کیه که بتونه انکار کنه شغل ما، بخش بسیار بزرگی از عمر شما رو در بر می‌گیره؟

کارخانه کسب و کار به شما کمک می‌کنه این انتخاب رو به درستی انجام بدید تا هم اشتغال رو تجربه کنید و هم لذت بردن رو.

نکته مهم در کارخانه کسب و کار اینجاست که شما در کمتر از چند ساعت صاحب کسب و کار خودتون می‌شید، بدون اینکه تلاشی در جهت ایده پردازی، بازار هدف و تحقیقات در مورد اون کسب و کار داشته باشید. چطور؟ چون قبل از شما یه عده به جاتون فکر کردن تا شما صد از صد انرژی‌تون رو برای نفس تولید خرج کنید.

شاید هم تصمیم بگیرید کسب و کاری رو قبلا راه اندازی کردید رو به فروش برسونید، چطور؟

با کارخانه کسب و کار!

در سایت کارخانه کسب و کار شما میتونید کسب و کار خودتون و ثبت کنید و بعد از برسی کسب و کار شما توسط تیم تخصصی کارخانه کسب و کار اون و بفروش بزارید به همین راحتی!!!!!

 

در سایت کارخانه کسب و کار میتونید از قسمت فروشگاه کسب و کار، مزایده کسب و کار و طرح های استارت آپی، کسب و کار جدید خودتون و با مطالعه دقیق و با مشاوره آنلاین از مشاورین با تجربه کارخانه کسب و کار نسبت به سرمایه خودتون کسب و کار جدیدتون و راه اندازی کنید حتی با سرمایه 10 میلیون تومانی !!!! بله شما در سایت کارخانه کسب و کار میتونید حتی با سرمایه 10 میلیون تومانی صاحب کسب و کار خودتون بشید و کار آفرینی کنید.

هدف از ایجاد کارخانه کسب و کار راه اندازی کسب و کار هایی بدون درد سر، بدون خاک خوری های سابق و حتی با کمترین سرمایست.

تیم تخصصی کارخانه کسب و کار با سالها تجربه درخشان و راه اندازی کسب و کار های موفق به شما کمک میکنند به کسب و کار شخصی خودتون هر جای ایران بزرگ و عزیز که هستید برسید و بدون دردسر و حساب شده شروع کنید.

اگر قصد دارید با سرمایه‌ی امروزتون فکری برای گنجینه فرداتون بکنید، کارخانه کسب و کار با مشاوره کاملا رایگان، در کنار شماست.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

گروه پارس گرانول ارائه دهنده انواع

گروه کارخانجات پارس گرانول بزرگ ترین شرکت تولید گرانول بازیافتی

پی وی سی چیست؟

پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یا به اختصار وینیل یک ترمو پلاستیک اقتصادی و همه کاره است که به طور گسترده ای در صنعت ساختمان و ساخت و ساز پروفیل  درب و پنجره، لوله ها(آب آشامیدنی و فاضلاب)، عایق سیم و کابل و دستگاه های پزشکی و... مورد استفاده قرار می گیرد. پی وی سی سومین ماده حجیم گرمانرم بعد از پلی اتیلن و پلی پروپیلن است و  با  استفاده از فرآیند شیمیایی پلیمریزاسیون کاتیونی مونومر وینیل کلرید تولید می شود. مونومر وینیل کلراید ماده اولیه و اصلی برای تولید پی وی سی محسوب می شود. به طور کلی این مونومر از طریق دو مسیر با مواد اولیه اتیلن یا استیلن  سنتز می شود. در سراسر جهان معمولا مسیر اتیلن بیشتر اتخاذ می گردد چرا که هزینه تامین اتیلن از استیلن کمتر است و اتیلن به راحتی به میزان بالایی در دسترس است.

گرانول پی وی سی سخت و نرم

 این ماده جامدی سفید رنگ و شکننده است که به صورت پودر یا گرانول  پی وی سی موجود است و با توجه به ویژگیهای متنوع آن از جمله وزن کم و سبک، دوام بالا، هزینه مناسب و قابلیت پردازش آسان، اکنون در چندین کاربرد، جایگزین مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب، فلز، بتن، لاستیک، سرامیک و... شده است.

پودر یا گرانول  پی وی سی به دو نوع انعطاف پذیر یا سفت و سخت دسته بندی می شود. که ما در این مقاله بر اساس محصولات گروه کارخانجات پارس گرانول بیشتر به توضیح گرانول پی وی سی سخت خواهیم پرداخت.

از آنجا که پی وی سی به طور گسترده ای برای تولید اجسام مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، این واقعیت نشان می دهد که ویژگیهای ذاتی این ماده بسیار مفید و خاص  هستند که باعث شده گرانول  پی وی سی بسیار مورد توجه صنعتگران باشد.

ابتدا لازم است که با مفهوم سختی پی وی سی آشنا شویم. این مفهوم به این معناست که مواد در صورت خالص بودن سخت، غیر قابل انعطاف و شکننده هستند و اگر با مواد دیگری ترکیب گردند، انعطاف پذیر خواهند شد. این ویژگی متمایز باعث می شود که گرانول  پی وی سی برای تولید محصولات مورد استفاده در زمینه های مختلف، از ساختمان تا تولید خودرو مناسب باشد، با این حال تمام ویژگی های این ماده مناسب نیست. به طور مثال دمای ذوب پی وی سی بسیار کم است و پایداری گرمایی ضعیفی دارد، در نتیجه این مورد باعث می شود این ماده برای محیط هایی که به دماهای بالا میرسد، مناسب نباشد. علاوه بر این، ویژگی مذکور، خطراتی  در صورت گرم شدن بیش از حد آن به وجود می آورد به صورتی که پی وی سی مولکولهای کلر را به عنوان اسید کلریدریک یا دیوکسین آزاد می کند که از آلاینده های پایدار محیطی هستند و باعث ایجاد خطراتی جبران ناپذیر بر روی سلامتی انسان همچون سرطان می شوند.

به منظور ایجاد سازگاری پلیمر  با تولیدات صنعتی آن، پی وی سی را با تثبیت کننده ها، روان کننده، نرم کننده ها و مواد رنگی ترکیب می کنند که این امر به روند ساخت محصول و همچنین انعطاف پذیر کردن پی وی سی کمک می کند و از فرسایش، ساییدگی و متلاشی شدن آن جلوگیری می کند.

خصوصیات اصلی پلیمر پی وی سی

خصوصیات و مزایای اصلی گرانول  پی وی سی عبارتند از:

  • خصوصیات الکتریکی: پی وی سی به دلیل استحکام دی الکتریک مناسب، یک ماده عایق ایده آل است.
  • قدرت: این پلیمر در برابر آب و هوا، مواد شیمیایی، پوسیدگی، خوردگی، شوک و فرسایش مقاوم است. بنابراین ترجیحا برای بسیاری از محصولات با عمر طولانی و فضای باز انتخاب می شود.
  • بازدارندگی شعله: به دلیل محتوای کلر زیاد، محصولات پی وی سی در زمان آتش گرفتن، خود خاموش شونده هستند و شاخص اکسیداسیون آن کمتر یا برابر با 45 است.
  • نسبت هزینه _ عملکرد: گرانول پی وی سی دارای خواص فیزیکی و مکانیکی خوبی است و مزایای هزینه _ عملکرد  بسیار خوبی را فراهم می کند. طول عمر بالایی دارد و نیاز به نگهداری کمی دارد.
  • خصوصیات مکانیکی: گرانول پی وی سی  در برابر سایش، سبک، سفت و محکم است.
  • مقاومت شیمیایی: پی وی سی در برابر کلیه مواد شیمیایی معدنی مقاوم است. در برابر اسیدهای رقیق یا بازهای رقیق و هیدروکربنهای آلیفاتیک، در برابر حمله کتونها یا حمله هیدروکربنهای کلردار و آروماتیک، استرها، برخی از اترها و آمین های آروماتیک و ترکیبات نیترو

 

گرانول  پی وی سی

تولید گرانول  پی وی سی بر اساس مشخصات و میزان خطر آنها باید در کارخانه های تخصصی تولید گردد.

اولین مرحله در تولید گرانول، شامل ایجاد لوله های طولانی از مواد است از طریق یک فرآیند اکستروژن انجام می گردد. مرحله ی بعدی برش پلاستیک به مهره های کوچک است که در حین حال که فرآیندی ساده است، اما هنگام دست زدن به مواد، رعایت اقدامات احتیاطی اصولی بسیار مهم و قابل توجه است.

گرانول پی وی سی سخت

گرانول پی وی سی سخت یا  پلاستیکی نشده و انعطاف ناپذیر با تراکم 1.3_1.43گرم بر متر مکعب، در اصطلاح پلاستیکی سفت و مقرون به صرفه، با مقاومت بالا در برابر ضربه، آب، هوا، مواد شیمیایی و خورنده است. عموما گرانول پی وی سی سخت به عنوان یو پی وی سی UPVC یا PVC_U شناخته می شود. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های گرانول پی وی سی سخت می پردازیم.

حقایق کلیدی درباره ی گرانول پی وی سی سخت

این ماده دارای نقاط قوتی است که بسیار مهم هستند

  • ماده ای با هزینه پایین و سختی زیاد است.
  • به صورت ذاتی بازدارنده شعله است
  • سازگار با استاندارد های FDA و همچنین برای کاربردهای شفاف بسیار مناسب است
  • گرانول پی وی سی سخت و پلاستیکی نشده مقاومت شیمیایی بهتری نسبت به نوع پلاستیکی شده و انعطاف پذیر دارد.
  • عایق الکتریکی خوب
  • دارای ویژگی هایی برای ایجاد مانع در برابر بخار و رطوبت است
  • دارای ثبات ابعادی مناسب در برابر دمای اتاق می باشد

گرانول پی وی سی سخت محدودیت هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرند

  • گرانول پی وی سی سخت فرآیند ذوب دشواری دارد
  • این نوع پی وی سی در برابر ترک خوردگی ناشی از فشار حلال مقاومت نشان میدهند.
  • گرانول پی وی سی سخت اگر با اصلاح کننده ها یا مواد کمک کننده پردازشی اصلاح نگردد در دمای 5 درجه سانتیگراد ترد و شکننده می شود
  • در دمای زیر 50 درجه سانتیگراد می توان با این پلیمر به طور مداوم کار کرد.

 

نوار لبه پی وی سی چیست؟

نوار لبه پی وی سی  Edge banding نام یک فرآیند و همچنین یک نوار باریک از مواد است که برای ایجاد لبه های تمیز و صاف، بادوام و زیبا در طول پایان کار نجاری استفاده می شود. جانشین های معمول برای لبه بندی یک محصول شامل روکش کردن یا قالب گیری است. نوار لبه از موادی همچون ABS، PVC ، اکريلیک، ملامین، چوب یا روکش چوب تهیه می شود. این نوارها از جمله نوار لبه پی وی سی  برای پوشاندن کناره های در معرض مواد مانند: تخته سه لایه، تخته خرده چوب یا MDF برای افزایش دوام و ظاهر مواد جامد یا با ارزش تر استفاده می شود.

 

انواع نوار لبه پی وی سی

نوار لبه سازی سنتی دارای فرآیند دستی بود که به ابزار و مواد نجاری معمولی نیاز داشت. در کاربرد های مدرن، به ویژه برای مراحل تولید با تکرار زیاد، مانند درهای کابینت، نوار لبه پی وی سی توسط فرایند خودکار با استفاده از چسب ذوب داغ بر روی بستر اعمال می گردد.

چسب های ذوب گرم ، برای اتصال نوار لبه پی وی سی، ممکن است از مواد اولیه مختلفی از جمله EVA،APOA ، PA ،PUR و PO تشکیل شده باشد.به عنوان ایجاد عاملی برای اتصال بین چسب و بستر نوار لبه پی وی سی از آغازگر بستر نیز می توان استفاده کرد.

نوار لبه پی وی سی ضخیم تر به منظور ایجاد یک خط اتصال محکم، به یک فرو رفتگی یا تقعر جزئی نیاز دارند. ضخامت این نوار ها می تواند از 0.18 تا 5 میلیمتر یا حتی بیشتر باشد. دستگاهی که نوار لبه پی وی سی را روی بستر مناسب اعمال می کند، اصطلاحا دستگاه لبه چسبان نامیده می شود. یک لبه چسبان ، نوار لبه پی وی سی را به لایه زیرین می چسباند و لبه های جلو و انتهای آن را کوتاه می کند. سطح بالا و پایین نوار لبه پی وی سی را با سطح بستر تراز میکند، هر گونه قسمت اضافی را که لبه تمام شده را خراب می کند، حذف می کند. نوار لبه پی وی سی ترموپلاستیک با دستگاه اکسترودر تولید می شود، این دستگاه متشکل از سیستم بارگیری مواد اولیه، یک پیچ داخل یک بشکه است که  مواد اولیه همچون پی وی سی ، پلی پروپیلن و رنگدانه های رنگی را ذوب می کند و آنها را از طریق یک قالب شکل میدهد. پس از اکسترود شدن  روی نوار لبه می توان طرح و بافتی را چاپ و لاک الکل زد تا نتیجه مورد نیاز حاصل شود.

 

تولید انواع محصولات پی وی سی بازیافتی

گروه کارخانجات پارس گرانول با  مدیریت آقای علی برغمدی با هدف تولید، پخش و خریداری ضایعات و همچنین بازیافت محصولات پی وی سی  نقش به سزایی در بازگشت این ماده پر مصرف و مفید به چرخه تولید دارد. این گروه محصولات بازیافتی را به انواع گرانولهای پی وی سی نرم و سخت تولید می کند.

اگر شما هم علاقمند به خرید گرانول پی وی سی هستید می توانید از طریق گروه کارخانجات پارس گرانول، محصولی با کیفیت را تهیه نمایید. از طریق آدرس ایمیل info@parsgranule.com  و شماره تلفن+989121592463  می توانید با گروه کارخانجات پارس گرانول ارتباط برقرار کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

معرفی بهترین مرکز آموزش بورس در کشور

معرفی بهترین مرکز اموزش بورس در کشور

امروز قصد داریم به مقوله آموزش بورس و همچنین معرفی بهترین آموزشگاه بورس ، اموزش فارکس و همچنین معرفی بهترین مرکز آموزش تحلیل بنیادی در کشور بپردازیم .

یکی از مهمترین دغدغه افراد این روزها انتخاب یک اموزشگاه معتبر و مطمئن در زمینه اموزش علوم سرمایه گذاری همچون اموزش سرمایه گذاری در بورس ، اموزش روش های تحلیلگری و معامله گری و ... میباشد .

در بازارهای مالی و سرمایه گذاری تحلیل تکنیکال و بنیادی روشی برای پیش‌بینی قیمت در بازار از طریق مطالعه وضعیت گذشته بازار است. در این روش تحلیل از طریق بررسی تغییرات و نوسان‌های قیمت‌ها ، حجم معاملات ، عرضه و تقاضا  می‌توان وضعیت قیمت‌ها در آینده را پیش‌بینی نمود. تحلیلگران تکنیکال ارزش ذاتی اوراق بهادار را اندازه‌گیری نمی‌کنند، در عوض از نمودارها و ابزارهای دیگر برای شناسایی الگوهایی که می‌تواند فعالیت آتی سهم را پیش‌بینی کند، بهره می‌جویند.  این روش تحلیل در بازار ارزهای خارجیهمچون بازار فارکس، بازارهای بورس اوراق بهادار و بازار طلا و دیگر فلزات گرانبها و بازار نوظهور رمز ارزها کاربرد بسیار دارد .

بهترین موسسه اموزش بورس در کشور - سهامیر

در بین موسسات اموزشی در سطح کشور با موسسه اموزش عالی سهامیر برخورد نمودیم که امروز بعنوان بهترین مرکز اموزش بورس و علوم سرمایه گذاری در کشور و در این گزارش تعیین شده است . در ادامه همراه ما باشید ....

موسسه سهامیر از بدو سال 1371 تا کنون بطور گسترده و متمرکز در بازارهای مالی و سرمایه گذاری فعالیت داشته و تا کنون توانسته بالغ بر 170000 سرمایه گذار ، تحلیلگر و معامله گر را در کشور و خارج از کشور تربیت و وارد بازارهای سرمایه گذاری کند  ، سهامیر با دارا بودن بیش از 20 شعبه داخلی و خارجی در سطح بین الملل ، همچنین بیش از 120 نفر اعضای هیئت علمی بعنوان برترین اموزشگاه مورد تایید کاربران شناخته شده است . برخی از مزایای این اموزشگاه عبارت است از :

  • 30 سال سایقه حضور در بازار سرمایه کشور
  • مباحث اموزشی پیشرفته و انحصاری
  • اموزش حضوری و انلاین و آفلاین تحت 3 پلتفرم
  • اموزش آکادمیک و ترمیک
  • آموزش فشرده ویژه متقاضیان شهرستانی
  • پشتیبانی و نظارت مستقیم بر عملکرد دانشپذیران
  • اعطای گواهینامه پایان دوره بین المللی
  • و ...

در حوزه اموزش تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی این موسسه دارای بالاترین سطح اموزش تحلیلگری و معامله گری در کشور میباشد از طرفی این موسسه از بنیانگذاران سبک کوادرانت ، کوچینگ مالی ، تحلیل تکنیکال مرکب تحلیل فاندمنتال در کشور بوده است .

نتیجه گیری:

در نهایت پیشنهاد ما به علاقه مندان بازار سرمایه استفاده از خدمات اموزشی در موسسه سهامیر میباشد  همچنین کلیه علاقه مندان به ای حوزه میتوانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و تماس با این موسسه اموزشی میتوانید به وب سایت رسمی سهامیر به نشانی sahamir-ac.com مراجعه نمایید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروهای چینی

فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروهای چینی

فروشگاه چاینیز اتو پارت ، فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروهای چینی است که با هدف ارائه لوازم یدکی خودرو، علاوه بر فالیت در بازار تهران در فضای اینترنت برای خرید آسان، با قیمت مناسب و با کیفیت فعالیت می‌کند.

در دنیای امروز یکی از مباحثی که در زندگی بسیاری از انسان‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد، زمان است. حتما برای برای خیلی‌ها پیش آمده است که به خاطر مسافت زیادی که ممکن است میان خانه تا محل کارشان باشد یا برای رسیدن به یک قرار ملاقات مهم  به استفاده از خودرو شخصی روی آورده و مجبور باشند تا آن را از پارکینگ خانه خارج کرده و راهی خیابان‌ها کنند..

تنها با یک حساب سرانگشتی می‌توان تعداد افرادی که روزانه از خودرو خود استفاده می‌کنند را محاسبه کرد.

این میزان خودرو به طبع ترافیک زیادی را در شهرهای پر جمعیت مانند تهران، اصفهان، مشهد و ... ایجاد می‌کند و قطعا این ترافیک خودرو، عوارضی را همچون تصادفات شهری، استهلاک قطعات خودرو... ... در پی خواهد خواهد داشت.

حال کاری که باید انجام شود، مراجعه به تعمیرگاه‌های خودرو است تا نقص ماشین را بر طرف کند. در این فرآیند تعمیر خودرو، باید شخص به فروشگاه‌های لوازم یدکی مراجعه کند و در حالی که از کیفیت، اصالت و قیمت قطعه هم مطمئن نیست آنها را خریداری کرده و در نهایت به تعمیرکار بسپارد تا او نیز با کمی بدقولی و به همراه یک الی دو روز تاخیر، خودرو را به او تحویل دهد. این لحظه جایی است که چاینیزاتوپارت می‌تواند حداقل در یکی از این مراحل فرآیند تعمیر، که است شخص را همراهی کرده و کمک حال باشد.

چاینیز اتو پارت ، یک فروشگاه لوازم یدکی است که با هدف سهولت خرید مصرف‌کنندگان نهایی و رفع دغدغه‌های آنان پا به میدان گذاشته دغدغه‌هایی اعم از نبود زمان کافی برای خرید، قیمت مناسب و از همه مهم‌تر کیفیت واصالت کالا است .

این فروشگاه به وسیله همکاری با تامین‌کنندگان قطعات خودرو از کشور مبدا (چین) ، توانسته مجموعه‌ای بزرگ از قطعات و لوازم یدکی خودروهای دانگ فنگ، برلیانس، چانگان، جیلی، گریت وال، ،هایما، آریو، جک  و آنها را در سایت خود قرار داده است .

معرفی تعدادی از برندها

دانگ فنگ:

دانگ‌فنگ موتور، شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان بزرگترین خودروساز در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال ۱۹۶۸ میلادی در استان هوبِی تأسیس شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. دانگ‌فنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. سهام شرکت دانگ‌فنگ در بازارهای بورس اوراق بهادار شانگهای و بورس هنگ کنگ مبادله می‌شود. دانگ‌فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو) توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد.

دانگ‌فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد. کامیون‌های T۳۰۰ و T۳۷۵ اولین کامیون‌های دانگ‌فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. در فروردین ماه سال ۹۵ دانگ‌فنگ h۳۰ به عنوان محصول جدید ایران خودرو معرفی شد؛ و پس از آن طی شرایط فروش‌هایی به ایرانیان فروخته شد.

شما می‌توانید لوازم و قطعات یدکی اچ سی کراس  را با خیال راحت از این فروشگاه تهیه فرمایید .

 

زوتی:

در سال 2003 در ایالت  Zhejiang و شهر Yongkang  مرکز اصلی هولدینگ زوتی شکل گرفت. این خودروسازی از شروع کار خود تلاش را بر روی خرید حق امتیاز استفاده از تکنولوژی‌های جدید خودروسازی متمرکز کرد تا هرچه زودتر کیفیت محصولات خود را به دیگر رقبای چینی خود برساند. از این رو در سال 2005 مالکان کمپانی زوتی تصمیم به خرید امتیاز امکانات و دانش فنی خودرو Daihatsu Terios از کشور تایوان کردند.

تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های این خودرو به کمپانی زوتی قدرت و اعتماد به نفسی را داد تا اولین خودرو خود را در سال 2006  با نام Zotye 2008 وارد بازار کنند. این خودرو در واقع یک طراحی مجدد از خودرو تایوانی Daihatsu Terios بود. خرید و فروش زوتی 2008 به عنوان یک SUV سایز متوسط، در همان سال به بیش از 10000 دستگاه در سال رسید که البته با توجه به جمعیت میلیاردی کشور چین این رقم، رقم تعجب‌آوری نیست.

آریو سایپا نیز نسخه مونتاژی زوتی Z300‌ است که در فاصله سال‌های 1394 الی 1398 توسط بنیان توسعه صنعت خودرو سایپا (بن رو) به تولید رسید. پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات زوتی و سایپا در خصوص تولید این خودرو، محصول جدید سایپا ابتدا با نام S300‌ و سپس با نام آریو به بازار عرضه شد. آریو پس از حضور در بازار داخلی، با خودروهایی همچون دنا از ایران‌ خودرو و برلیانس H330 از پارس ‌خودرو به رقابت پرداخت که در برابر هر دو حریف نتیجه را واگذار کرد. درنهایت نیز تولید این محصول به دلیل قطع همکاری‌های شرکت چینی با سایپا متوقف شد . با این حال لوازم یدکی آریو  را میتوانید بدون نگرانی ازفروشگاه چاینیز اتو پارت  تهیه کنید .

هایما :

هایما از سال ۲۰۱۵ فعالیت‌های خود در ایران را آغاز کرد. وظیفه مونتاژ خودروهای هایما در ایران به عهده ایران خودرو است و این شرکت در کارخانه خود در خراسان دو مدل هایما تولید می‌کند: هایما S7 و هایما S5 که هردو با استقبال خوبی نیز مواجه شدند. جالب است بدانید که لوگوی شرکت هایما، پرنده اساطیری رخ است که در افسانه‌های ایران و خاورمیانه به آن پرداخته شده است.

هایما S5 با مدل توربوشارژ ۱۶۱ اسب‌بخاری در بازار ایران عرضه می‌شود. اگرچه این خودرو هم طراحی ساده‌ای دارد و به لطف همکاری هایما (و فاو) با مزدا، از طراحی خودروهای مزدا الهام گرفته است. ظاهر هایما S5 تهاجمی و اسپرت است و طراحی داخلی آن هم مشابه خیلی خودروهای چینی نسبتا اسپرت و لوکس است. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ این خودرو ۱۶۱ اسب‌بخار قدرت دارد. این خودرو هم مثل هایما S7 شتاب چندانی ندارد و صفر تا صد کیلومتر آن ۱۲.۵ ثانیه زمان می‌برد.

هایما S7 اگرچه طراحی ساده‌‌ای دارد اما از طراحی داخلی بهتری بهره برده است و موتور نسبتا قدرتمندی هم دارد. موتور آن ۱۷۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند و توربوشارژر موتور آن تولید کارخانه میتسوبیشی است.

فروشگاه چاینیز اتو پارت توانسته است با استفاده ازتجارب سال های گذشته خود قطعات و لوازم یدکی هایما را با کیفیت مناسب تهیه و آماده عرضه به مشتریان محترم خود نیز کرده است.

در صورتی که نیاز به خرید هر نوع مدل لوازم یدکی خودروهای چینی داشتید، فقط کافی است که با چاینیز اتو پارت  تماس بگیرید. کارشناس فروش بر اساس نیاز و مدل خودرو، بهترین نمونه را معرفی می‌کنند. همچنین در صورتی به دنبال اطلاعاتی در خصوص لوازم یدکی هستید، به صورت کامل شما را راهنمایی می‌کنند..

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

سامانه آنلاین نیازمندی های صنایع غذایی و کشاورزی ایران با نام اگروفودز شروع به کار کرد

سامانه آنلاین نیازمندی های صنایع غذایی و کشاورزی ایران با نام اگروفودز شروع به کار کرد

اگروفودز نام سامانه ای است که به منظور ایجاد ارتباط بین فعالان صنعت غذای کشور و فعالان عرصه کشاورزی کشور ایجاد شده است. در این سامانه کاربران می توانند با انتشار رایگان آگهی های خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

 

اگروفودز به چه معناست؟

هر ساله نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و کشاورزی ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. این نمایشگاه بنام اگروفود شناخته شده است.

استارتاپ اگروفودز یکی از زیرشاخه های مجموعه آی فودز است که بصورت تخصصی بر ارائه خدمات در حوزه صنایع غذایی تمرکز دارد. نام اگروفودز از ترکیب نام نمایشگاه اگروفود و آی فودز اقتباس شده است.

 

 

روش کار اگروفودز چگونه است؟

اگروفودز بستری برای انتشار آگهی های مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی است. کاربران با استفاده از سایت و یا اپلیکیشن اندروید اگروفودز می توانند آگهی های خود را براحتی بر بستر وب منتشر کنند. ثبت آگهی در اکثر دسته بندی ها رایگان است.

پس از اینکه کاربری اقدام به ثبت آگهی خود در سامانه کرد، ناظران سامانه شروع به بررسی محتوای آگهی می کنند. در صورت مغایرت نداشتن محتوای آگهی با قوانین و مقررات اگروفودز، آگهی انتشار می یابد و در معرض دید سایر کاربران و همچنین در معرض نمایش توسط موتورهای جستجو مثل گوگل قرار می گیرد.

 

مزایای استفاده از اگروفودز برای کاربران چیست؟

تمامی آگهی هایی که کاربران بر بستر اگروفودز ثبت می کنند توسط تعداد زیادی از کاربران فعال در زمینه صنایع غذایی و کشاورزی دیده می شود. همچنین آگهی های ثبت شده به مدت 60 روز در اگروفودز می مانند و توسط موتورهای جستجوگر مثل گوگل قابل ایندکس و نمایش داده شدن هستند.

 

از جمله مزایای استفاده از اگروفودز :

ثبت آگهی مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی

رایگان بودن ثبت آگهی در اکثر دسته بندی های سایت

امکان ثبت آگهی برای تمام فروشندگان و خریداران انواع کالا و خدمات در زمینه صنایع غذایی و کشاورزی

ایجاد ارتباط سریع بین فروشندگان و خریداران

آسان بودن ثبت آگهی در سایت و اپلیکیشن اگروفودز

امکان فیلتر کردن آگهی ها بر اساس استان و محل

امکان فیلتر کردن آگهی ها بر اساس قیمت

امکان فیلتر کردن آگهی ها بر اساس دسته بندی

امکان نشان کردن آگهی برای مراجعات بعدی

امکان تماس آسان با آگهی دهنده

امکان ارسال آسان پیامک به آگهی دهنده

ماندگاری آگهی به مدت 60 روز

امکان تمدید آگهی

امکان نردبان کردن آگهی و انتقال به بالای صفحه آگهی ها

امکان حذف آگهی قبل از 60 روز

با خبر شدن از آخرین اخبار حوزه صنایع غذایی و کشاورزی از طریق وبلاگ اگروفودز

دسترسی به بانک اطلاعات شرکت های صنایع غذایی ایران

دسترسی به بانک اطلاعات شرکت های کشاورزی ایران

 

 

 

اگروفودز دولتی است یا خصوصی ؟

اگروفودز حاصل تلاش جمعی از جوانان و با ایده پردازی و سرمایه گزاری شخصی مدیر مجموعه، مهندس محمد مکابر متولد شده است. بنابراین یک مجموعه کاملاً خصوصی است که سعی در ارائه خدماتی شایسته به فعالان عرصه صنایع غذایی و کشاورزی کشور دارد.

 

چه آگهی هایی در اگروفودز قرار می گیرد؟

هر نوع آگهی که ارتباط با صنعت غذا و کشاورزی داشته باشد در اگروفودز تایید و منتشر خواهد شد. در این سامانه دسته بندی های بسیار متنوعی برای انواع آگهی ها در نظر گرفته شده است. از جمله این دسته بندی ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

صنعت گوشت، صنعت لبنیات، صنعت کنسرو، صنعت روغن، صنعت رستوران و فست فود، صنعت کافی شاپ، صنعت آب و فاضلاب، صنعت چاپ و بسته بندی، کشاورزی، زراعت، دامداری، گلخانه داری، پرورش دام و طیور، پرورش آبزیان، ماشین آلات صنعتی، فروش و اجاره املاک صنعتی و کشاورزی، فروش کسب و کار، اجاره کسب و کار، فروش برند، خدمات مشاوره ای صنایع غذایی و کشاورزی، مشاوره صنعتی، خدمات فنی مهندسی، فروش قطعات یدکی، فروش دستگاه های دست دوم صنعتی و کشاورزی و....

 

 

مسئولیت اگروفودز در مقابل صحت آگهی ها چیست؟

اگروفودز فقط منتشر کننده آگهی هایی است که کاربران در سامانه ثبت می کنند. بنابراین در مقابل معامله افراد هیچگونه تعهد و مسئولیتی ندارد و افراد میبایست هنگام معامله این موارد را در نظر بگیرند.

 

چگونه می توانیم از اگروفودز استفاده کنم؟

شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت اگروفودز و یا دانلود و نصب اپلیکیشن اگروفودز از خدمات این استارتاپ استفاده کنید. برای ورود به سایت کافیست اگروفودز را در گوگل سرچ کنید.

 

دانلود اگروفودز :

استارتاپ اگروفودز جهت راحتی کاربران اقدام به انتشار اپلیکیشن اندروید اگروفودز کرده است. با این اپلیکیشن دریایی از ارتباطات سرنوشت ساز صنعت خود را در گوشی خود خواهید داشت. پس همین الان این اپلیکیشن بی نظیر را نصب کنید و از خدمات رایگان آن استفاده کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

تعریف مواد شیمیایی

مواد شیمیایی چیست؟

امروزه طیف گسترده ای از مواد شیمیایی کشف، تولید و مورد استفاده قرار می گیرند،  این مواد شیمیایی و آزمایشگاهی نقش اساسی در تولید و آزمایش محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی، محصولات زیستی بر پایه سلول و بافت و بسیاری دیگر از محلول های مرتبط ایفا می کنند.

در علم شیمی مواد شیمیایی، متشکل از عناصر و اتم های شیمیایی است با آرایش مشخص که طی پیوندهای شیمیایی مختلف در کنار هم ترکیب خاص با ویژگی های فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی را ایجاد می کنند، به طور دقیق تر باید گفت مواد شیمیایی را نمی توان از طریق روش های فیزیکی به اجزا و مولکول های سازنده اش تجزیه کرد چرا که برای این کار لازم است پیوندهای شیمیایی میان اجزا شکسته شوند برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت آزما کالا مراجعه نمایید.

راهنمای خرید مواد شیمیایی

امروزه شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی بسیاری در سراسر جهان در حال برآوردن نیاز دانشمندان و پژوهشگران این حوزه هستند، این شرکت ها محصولات خود را از طریق سایت های خود و یا در کشور های دیگر از طریق توزیع کننده یا توزیع کننده های خود به فروش می رسانند، در این سایت ها محصولات هر شرکت طبق گروه بندی خاص قرار داده شده و مشخصات هر ماده شامل نام واضح و کامل محصول، اعلان های خطر یا احتیاط، اندازه بسته بندی، فرمول شیمیایی و وزن مولکولی ماده، اطلاعات مربوط به UN number و حمل نقل، کد و بارکد یا کاتالوگ نامبر محصولات ، نمودار های GHS و قیمت قرار می گیرند تا کاربر با اطمینان خاطر قادر به انتخاب محصول مورد نظر باشد که جهت خرید مواد شیمیایی میتوانید از لینک یا به آدرس فروشگاه اینترنتی آزما کالا مراجعه نمایید که در این سایت می توان با قیمت کمتر آن ها را تهیه نمایید همچنین ازما کالا ضمانت اصالت محصول و قیمت را برای مشتریان خود تضمین کرده است،

گرید های مواد شیمیایی آزمایشگاهی معمولا بسته به رعایت استاندارد های نهاد های مختلف با نام آن نهاد نام گذاری می شوند هرچند برای یک گرید ممکن است نام های مختلفی استفاده گردد، مهم ترین گرید های موجود بر اساس خلوص یا پیوریتی ماده شیمیایی در ۷ گروه اصلی طبقه بندی می شوند که برای اطلاعات بیشتر این موضوع میتوانید به سایت آزما کالا مراجعه نمایید.

قیمت  مواد شیمیایی

آزما کالا به عنوان بزرگترین و معتبرترین مارکت سنتر حوزه خدمات آزمایشگاهی  و شیمیایی در کشور و وابسته به شرکت بازرگانی نداشیرین ایرانیان در زمینه واردات و فروش مواد شیمیایی از برندهای شرکت سیگما آلدریچ، شرکت مرک آلمان ، شرکت سیگما، شرکت ساپلکو،شرکت اکروس، شرکت آلفا ایسر، شرکت کایمن، شرکت سانتا کروز شرکت مرک میلیپور و برترین برندهای جهانی در حال فعالیت  و خدمت به دانشجویان ، پژوهشگران و داروسازان و تولید کننده ها می باشد.

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید

دفترمرکزی فروش تهران : ۹۶۹ ۷۲ ۴۴۹ – ۰۲۱

واتساپ : ۰۹۹۱۴۲۱۴۶۹۹

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

انتخاب بهترین میز ناهارخوری

انتخاب بهترین میز ناهارخوری

امروزه همه افراد سعی می کنند، تا با خرید وسایل و لوازم مختلف هم زیبایی خانه خود را دو چندان کنند، هم اینکه وسایلی را که تهیه می کنند، راحتی و سهولت در زندگی را برای آنها به همراه داشته باشد.

میز ناهار خوری یکی از آن وسایلی است، که سال هاست در خانه اکثر مردم دیده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

ست ناهار خوری انواع مختلفی دارد و افراد با توجه به سلیقه ای که دارند، می توانند از دنیای پر تنوع میز و صندلی ناهار خوری بهترین و زیباترین آن را انتخاب کنند.

شاید در نگاه برخی از افراد انتخاب ست ناهار خوری کار دشوار و پیچیده ای باشد و این پیچیدگی به دلایل مختلفی بستگی دارد، ما در ادامه این مطلب به برخی از مهمترین موضوعاتی که در انتخاب محصولی که در ذهن بسیاری از افراد هنگام خرید نقش می بندد، خواهیم پرداخت و راه حل های مناسبی برای انتخاب بهتر میز ناهار خوری را پیشنهاد خواهیم داد.

چگونه بهترین میز و صندلی ناهار خوری را انتخاب کنم، بهترین ست ناهار خوری را از کجا تهیه کنم، چگونه از کیفیت آن مطمئن شوم، چگونه بهترین مدل میز ناهار خوری را انتخاب کنم، از کجا خرید کنم که دارای قیمت مناسبی باشد، این ها برخی از سوالات و موضوعاتی است، که هنگام خرید محصولات ممکن است در ذهن خریداران نقش ببندد، ما در این مطلب بهترین پیشنهاد و راه حل را به خوانندگان خواهیم داد، تا بتوانند بهترین انتخاب را هنگام خرید ست ناهار خوری داشته باشند و از خرید خود پشیمان نشوند.

انتخاب بهترین میز ناهار خوری

بهترین ست ناهار خوری را از کجا تهیه کنیم

گالری مروارید که تولید کننده میز و صندلی ناهارخوری است و سال هاست که در زمینه تولید و فروش محصولات ناهار خوری فعالیت دارد، توانسته است طی سال های مختلف رضایت کامل مشتریان را از نظر کیفیت و قیمت و تنوع محصولات به دست آورد.

گالری مروارید که تولید کننده انواع میز ناهار خوری است، طی سال های فعالیت خود توانسته است نیاز همه مشتریان و خریدارانی که قصد تهیه ست ناهار خوری را دارند، اما سخت پسند و دارای سلیقه های متفاوتی هستند را به خوبی تامین کند.

گالری مروارید علاوه بر داشتن تنوع بالا انواع میز و صندلی ناهار خوری، دارای مزیت هایی است که هر خریداری را ترغیب می کند، تا برای خرید میز ناهار خوری به این گالری مراجعه و امکانات بی نظیر آن استفاده کند.

تنوع بالای محصولات میز و صندلی ناهار خوری

گالری مروارید جزو آن دسته از گالری هایی است، که خریداران می توانند با اعتماد کامل برای انتخاب بهترین مدل ست ناهار خوری مورد نظر خود به این گالری مراجعه کنند.

در این گالری افراد می توانند، بهترین مدل ها را با توجه به تنوع بالایی که در این گالری وجود دارد، انتخاب کنند.

مشتریان می توانند هنگام انتخاب از بین مدل های موجود، سلیقه خود را نیز اعمال کنند و اگر ست ناهار خوری که انتخاب می کنند، از نظر ظاهر و مدل میز و صندلی ناهار خوری، رنگ و تعداد صندلی ها را می توانند تغییر دهند.

مشتریان می توانند هنگام انتخاب تعداد و مدل پایه صندلی ها، مدل میز ناهار خوری از نظر گرد، بیضی، مربع و یا مستطیل، جنس پارچه نشیمن و تکیه گاه صندلی، رنگ پارچه و دیگر چیزهایی که مد نظر دارند را هنگام خرید اعمال کنند و گالری مروارید با رویی گشاده به نظر و انتخاب مشتریان احترام می گذارد و بهترین محصول را به مشتریان تحویل می دهد.

در گالری مروارید مشتریان می توانند، میز و صندلی ناهار خوری خود را میز ناهار خوری دو نفره تا بیشتر و با توجه به متراژ اتاق پذیرایی و آشپزخانه خود انتخاب کنند.

انتخاب بهترین میز ناهار خوری

 

خرید غیرحضوری ست ناهار خوری

یکی از مزیت ها و امکانات خاصی که گالری مروارید به عنوان فرصت ویژه در اختیار مشتریان خود قرار داده است، خرید غیر حضوری از سایت خود گالری مروارید است.

مشتریان می توانند، با مراجعه به سایت گالری مروارید از دنیای پر تنوع میز و صندلی ناهار خوری بهترین مدل و رنگ ست ناهار خوری را انتخاب کنند و آن را سفارش دهند.

مشتریان پس از ثبت سفارش مدل محصولی را که انتخاب کرده اند، می توانند توضیحات لازم در خصوص زمان آماده شدن محصول و نوع تحویل سفارش را ببینند و با آسودگی خاطر منتظر دریافت محصول خریداری شده خود باشند.

هنگام خرید غیر حضوری مشتریان می توانند این اطمینان را داشته باشند که، در هر یک از شهرهای ایران و در هر نقطه ای که قرار دارند، طبق همان آدرس ثبت شده در زمان مقرر شده محصول خود را تحویل بگیرند.

علاوه بر همه موارد ذکر شده در بالا، یکی از عواملی که شاید ذهن بیشتر مشتریان هنگام خرید ست ناهار خوری به صورت غیر حضوری را درگیر خود می کند، پاسخ سوالاتی است که هنگام خرید حضوری می توانند، دریافت کنند و ممکن است هنگام خرید غیر حضوری نتوانند، پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند و همین امر باعث شود تا نتوانند بهترین انتخاب میز ناهار خوری را هنگام خرید غیر حضوری داشته باشند.

خوشبختانه گالری مروارید در وب سایت خود توضیحات کامل در خصوص تمام اجناس موجود خود، از جمله جنس چوب میز و صندلی ناهار خوری، جنس پارچه، رنگ بندهای موجود، تعداد صندلی هایی که می توان برای یک میز ناهار خوری سفارش داد، مدل های مختلف، قیمت همه محصولات در مورد اعمال سلیقه مشتریان و یا هر سوال دیگری که ذهن مشتریان را درگیر می کند، به طور کامل گذاشته است، از همین رو مشتریان بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای می توانند به صورت غیر حضوری و بدون اتلاف وقت بهترین و زیباترین مدل میز ناهار خوری خود را سفارش دهند.

انتخاب بهترین میز ناهار خوری

 

پیگیری سفارش میز ناهار خوری

زمانی که صحبت از خرید غیر حضوری به میان می آید، بسیاری از افراد می گویند که ما اعتمادی به خرید غیر حضوری نداریم و ممکن است با دریافت وجه محصولی برای ما ارسال نشود.

گالری مروارید برای اطمینان خاطر مشتریان راه حلی برای این مسئله اندیشیده است و آن هم ارسال کد و شماره سفارش به آدرس ایمیل مشتریان هنگام ثبت محصول به صورت غیر حضوری است.

مشتریان می توانند در هر زمانی که سفارش خود را ثبت کرده اند، با ورود به وب سایت گالری مروارید  و مراجعه به قسمت پیگیری سفارش، کد و شماره سفارش محصول ثبت شده خود را وارد کنند و از وضعیت میز و صندلی خود که در چه مرحله ای قرار دارد، مطلع شوند.

تحویل میز و صندلی ناهار خوری در زمان مقرر

مشتریانی که از گالری مروارید خرید می کنند، می توانند این اطمینان خاطر را داشته باشند که ست ناهار خوری خود را حتما در زمان مقرر شده به آدرسی که هنگام ثبت سفارش درج کرده اند، تحویل بگیرند.

برخی از مشتریان که در شهرهای مختلف زندگی می کنند، هنگام ثبت سفارش به این مسئله فکر می کنند که آیا سفارش خود را سالم تحویل می گیرند یا احتمال آسیب دیدن محصول هنگام باربری و ارسال وجود دارد.

گالری مروارید این اطمینان خاطر را به همه مشتریان حتی آنهایی که در دورترین نقاط شهرهای ایران زندگی می کنند، می دهد که هیچ ست ناهار خوری آسیب دیده ای را تحویل مشتری نخواهد داد.

این هم جزو همان مزیت هایی است که در گالری مروارید وجود دارد و جزو ضمانت کالا هنگام فروش میز و صندلی ناهار خوری است.

هنگامی که میز ناهار خوری قرار است؛ برای مشتری ارسال شود، هنگام بسته بندی از ضخیم ترین وکیوم ها که آسیبی به ست ناهار خوری وارد نشود، استفاده می کنند و هنگام باربری از اصولی ترین روش برای جانمایی محصول در ماشین های باربری استفاده می کنند و همین امر هم ضمانت تحویل سالم ست ناهار خوری به دست مشتریان است.

فروشندگان مجرب، بهترین راهنما برای خرید ست ناهارخوری

شاید بسیاری از افراد هنگام خرید میز و صندلی ناهار خوری تجربه زیادی نداشته باشند و با دیدن تنوع زیاد محصولات، نتوانند بهترین خرید را انجام دهند.

شاید برخی از افراد هم بگویند، مگر می خواهیم چه کاری را انجام دهیم که به تجربه نیاز داشته باشد، همه افراد باید این مسئله را مد نظر داشته باشند که هنگام خرید هر محصولی باید اطلاعات کامل در خصوص همان محصول را به دست آورد و با شرایط موجود خود مقایسه کرد تا بتوانند بهترین آن را خریداری کنند.

میز ناهار خوری هم جزو همان محصولاتی است، که افراد باید اطلاعات کاملی از آن را به دست آورند و با توجه به توان مالی، متراژ خانه با آشپزخانه، تعداد اعضای خانواده و... میز ناهار خوری خود را انتخاب کنند.

خوشبختانه در گالری مروارید فروشندگان مجرب به عنوان راهنمای محصولات میز و صندلی ناهار خوری حضور دارند و می توانند؛ بیشترین اطلاعات را در زمینه انواع ست ناهار خوری موجود گالری در اختیار مشتریان قرار دهند، تا آنها بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

برخی از افراد به نکات ذکر شده در بالا توجه خاصی نمی کنند و تنها ظاهر زیبای میز و صندلی ناهار خوری برای آنها مهم است، در صورتی که توجه به هر یک از مسائل ذکر شده می تواند یک گام آنها را برای انتخاب بهتر، نزدیک کند.

هنگامی که فروشندگان در مورد توان مالی، متراژ خانه و تعداد اعضای خانواده خود اطلاعاتی را در اختیار فروشندگان مجرب گالری مروارید می گذارند، آنها نیز میز و صندلی ناهار خوری که خیلی به نظر آنها نزدیک است را معرفی کنند و از بین تعدادی که به آنها معرفی شده است، می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

شاید برخی از مشتریان حتی به این نکته که آنها مالک با مستاجر هستند، توجه نداشته باشند و به این مسئله فکر نکنند؛ که در انتخاب آنها می تواند تاثیرگذار باشد.

در صورتی که اگر مشتریان مستاجر باشند، باید میز ناهار خوری را انتخاب کنند، که حمل و جابجایی آن راحت باشد تا به میز و صندلی ناهار خوری آنها آسیبی وارد نشود.

انتخاب بهترین میز ناهار خوری

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

انتخاب بهترین وب سایت برای طراحی سایت

طراحی سایت و ورود به دنیای اینترنت و کسب سود از دنیای مجازی، ذهن خیلی از افراد را به خودش مشغول کرده است. خیلی از افراد برای رشد و پیشرفت و همچنین کسب سود بیشتر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستند و بیراه نیست اگر بگوییم یکی از مهم ترین قدم ها در این طور مواقع، طراحی وب سایت است.

طراحی سایت

شاید شما هم به این نتیجه رسیده اید که دیگر زمان فروش محصولات و کالاها آن هم به صورت فیزیکی و سنتی به پایان رسیده است. دیگر زمان آن رسیده که روند خرید برای عموم مردم خیلی راحت تر از قبل باشد و با راه اندازی یک کسب و کار آنلاین از سراسر دنیا اقدام به جذب مشتری و کسب درآمد کنید.

اگر تا به همین امروز به صورت فیزیکی و سنتی محصولات و کالاهای خودتان را به فروش رسانده اید از این به بعد وقت خودتان را هدر ندهید. همین الان گوشی تلفن خودتان را بردارید و با یکی از وب سایت ها و شرکت هایی که اقدام به طراحی سایت می کنند تماس گرفته و از آنها مشاوره دریافت نمایید.

اما سوال مهمی که ممکن است به وجود بیاید این است:

طراحی سایت را به چه شرکت یا وب سایتی بسپاریم؟

طراحی وب سایت

بدون تردید پاسخ دادن به چنین سوالی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به دلیل اینکه باید شرکت یا وب سایتی را انتخاب نمایید که اولاً در طراحی وب سایت بتواند کاملاً حرفه ای عمل کرده و از بهترین زبان های برنامه نویسی استفاده نماید و ثانیاً اگر پشتیبانی، نگهداری، سئو و بهینه سازی وب سایت را به این وب سایت ها سپرده باشید بایستی بتوانند خیلی سریع تر وب سایت را به لینک اول جستجوی گوگل نزدیک کنند.

فاکتورهای تعیین کننده در طراحی سایت

در این مقاله ما قصد داریم چند نکته هر چند کوچک اما کاملاً کاربردی را بیان کنیم تا به راحتی بتوانید یک شرکت یا وب سایت را برای طراحی سایت انتخاب نمایید.

اولین نکته: برخوردار بودن از نمونه کارهای زیاد

بدون شک برخوردار بودن از رزومه کاری و نمونه کارهای زیاد و موفق، یکی از فاکتورها و عوامل بسیار مهم برای انتخاب شرکت و یا وب سایت برای طراحی سایت به شمار می رود. قبل از اینکه بخواهید یک وب سایت را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود انتخاب نمایید سعی کنید وارد سایت مربوطه شوید و تمامی نمونه کارهای اجرایی را مشاهده نمایید.

حتی در صورت تمایل می توانید با مشتریان این شرکت تماس گرفته و هر اطلاعاتی که مد نظر دارید را از این افراد جویا شوید. دلیل این امر این است که این افراد بدون هیچگونه ترس و واهمه ای هر نوع اطلاعاتی که مد نظر دارید را اختیار شما قرار خواهند داد.

طراحی و برنامه نویسی سایت

بایستی به این نکته توجه کنید که در این طور مواقع بحث پول و هزینه در میان است. به هیچ عنوان هم قرار بر این نیست که یک شرکت به طور رایگان یک وب سایت را برای شما طراحی کند. پس می توان اینگونه گفت که این حق شماست که اطلاعات کاملی نسبت به شرکتی که قرار است طراحی وب سایت شما را بر عهده بگیرد، دریافت نمایید.

دومین نکته: محک زدن توانایی ها و مهارت های برنامه نویسی کارمندان شرکت مربوطه

از دیگر نکات مهم در طراحی سایت آن هم قبل از انتخاب شرکت، این است که باید شرکتی را انتخاب نمایید که از کارمندانی با تجربه و کاربلد در امر برنامه نویسی بهره ببرند. شاید در نگاه اول تعجب کنید و از خودتان بپرسید که چگونه می توان متوجه شد که توانایی و مهارت برنامه نویس ها برای طراحی سایت تا چه اندازه است؟

از ساده ترین روش های معمول این است که به عنوان مشتری با شرکت مربوطه تماس بگیرید و چند سوال ساده در مورد طراحی سایت از آنها بپرسید. به طور مثال

  • برنامه نویسی اختصاصی بهتر است یا استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس؟
  • کدام زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت از امنیت و قدرت بیشتری برخوردار است؟
  • اکثراً با چه زبان برنامه نویسی اقدام به طراحی وب سایت می کنید؟
  • برای طراحی وب سایت از چه تکنیک ها و تکنولوژی هایی استفاده می شود؟
  • هزینه و قیمت طراحی وب سایت بر چه اساسی تعیین می شود؟
  • سئو و بهینه سازی سایت چیست و چطور آن را پیاده سازی می کنند؟

اینها تنها بخشی از سوالاتی است که می توانید از شرکتی که قرار است طراحی سایت شما را انجام دهد بپرسید و به نوعی توانایی و مهارت افراد برنامه نویس را محک بزنید.

سومین نکته: رابط کاربری در طراحی وب سایت از اهمیت زیادی برخوردار است

طراحی سایت با بالاترین کیفیت

رابط کاربری از دیگر نکاتی است که موجب می شود کاربران و بازدید کننده ها نسبت به وب سایت شما یک حس خوب دریافت کنند. در واقع می توان اینگونه گفت که رابط کاربری همه چیز یک کسب و کار اینترنتی را شامل می شود. از جمله مواردی که در رابط کاربری خلاصه می شود و یک شرکت طراحی سایت بایستی آن را مد نظر داشته باشد به شرح زیر است:

  • به کار بردن رنگ های مناسب در طراحی سایت
  • طراحی ریسپانسیو سایت نسبت به هر صفحه نمایشی
  • چیدمان منوها و المان های پر کاربرد و قرار دادن آنها در مقابل چشمان کاربر
  • به کار بردن فونت های زیبا در طراحی وب سایت
  • به گونه ای کاملاً هوشمندانه از گزینه ها استفاده نمایید تا مشتری ها و بازدید کننده ها با یک بار دیدن به راحتی بتوانند مشکلشان را حل کنند نه این مدام به دنبال گزینه مورد نظرشان باشند

در ادامه باید به این نکته اشاره کرد که خیلی از وب سایت ها با ایجاد یک رابط کاربری خوب توانسته اند مشتریان و بازدید کننده های زیادی را به سمت خودشان هدایت کنند و این نشان از قدرت شرکت هایی است که طراحی سایت را بر عهده می گیرند.

اما سوال اصلی این است:

چه شرکت یا وب سایتی را برای طراحی سایت خود انتخاب نماییم؟

یکی از پیشنهادهای ما استفاده از خدمات وب سایت امیربهادر حاتمی است. این وب سایت به راحتی تمامی نیازهای مشتریان را مد نظر قرار داده و هر نوع وب سایتی را با قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی و بهترین متد روز دنیا طراحی و در کمترین زمان ممکن در اختیار کارفرما قرار می دهد.

خدماتی که وب سایت امیربهادر حاتمی ارائه می دهد در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین پشتیبانی و نگهداری وب سایت است. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی وب سایت هستید پیشنهاد می کنیم با این وب سایت در ارتباط باشید تا به صورت رایگان تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

انتخاب یک سرویس دهنده هاست برای خرید هاست

انتخاب یک سرویس دهنده هاست برای خرید هاست

آیا هنگام خرید هاست دانستن میزان فضای هاست و میزان پهنای باند هاست کافی هست ؟ چگونه یک سرویس دهنده خوب برای میزبانی وبسایت خود پیدا می کنید ؟ چه مواردی را برای خرید هاست مناسب باید در نظر بگیرید ؟ این ها احتمالا برخی از سوالاتی هستند که برای یافتن سرویس دهنده مناسب برای خرید هاست جدید برای وبسایت خود دارید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید یا پاسخ این سوالات را پیدا کنید .

انتخاب یک سرویس دهنده مناسب برای خرید هاست ، می تواند یک کار دشوار باشد و نباید قبل از یادگیری در این مورد فقط شروع به جستجو کرد . این مقاله سرنخ ها و مواردی را به شما اعلام می کند که با بررسی آن ها می توانید سرویس دهنده مناسب جهت خرید هاست برای سایت خود را به راحتی بیابید .

چه چیزی نیاز دارید ؟

بهتر هست قبل از شروع برای شناختن یک سرویس دهنده مناسب برای خرید هاست ، ابتدا کمی درنگ کنید و به مواردی که برای وبسایت خود نیاز دارید دقت کنید و در مورد آن ها بیشتر فکر کنید . برخی از سوالاتی که شاید از خود در مورد خرید هاست بپرسید در زیر آمده است :

  • چه نوع وبسایتی قصد راه اندازی دارید ؟
  • آیا قصد استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس دارید ؟
  • اگر پاسخ سوال قبل بله هست ، الزامات لازم برای نصب این اسکریپت چیست ؟
  • آیا نیاز به برنامه های ویندوزی دارید ؟
  • آیا اسکریپتی دارید که به پشتیبانی خاصی نیاز دارد ؟
  • آیا وبسایت شما به نرم افزار خاصی نیاز دارد ؟
  • چه میزان پهنای باند نیاز دارید ؟
  • چه میزان فضا برای راه اندازی سایت مورد نظر شما نیاز هست ؟

تصور کنید که سال آینده وبسایت شما کجا قرار دارد و بر اساس هدف بلند مدت خود برای وبسایتتون برنامه ریزی کنید . اگر سایت شما یک سایت تازه راه اندازی شده است می توانید از این مورد صرف نظر کنید ، و فقط بر روی انتخاب یک سرویس دهنده میزبانی وب مناسب برای خرید هاست تمرکز کنید . هاست یا همان میزبانی وب اشتراکی یک گزینه بسیار مناسب برای راه اندازی یک سایت جدید هست . می توانید با خرید یک هاست مناسب و ارزان سایت جدید خود را راه اندازی کنید . ارایه دهنده هاست تمامی موارد نگهداری و تعمیر سرور را انجام می دهند و شما فقط می توانید روی راه اندازی وب سایت خود تمرکز کنید . در آینده با پیشرفت سایت خود می توانید ، آن را از هاست ارزان قبلی با خرید سرور مجازی جایگزین کنید. پس بریم سر اصل مطلب یعنی روش یافتن یک سروس دهنده میزبانی وب مناسب جهت خرید هاست !

آپتایم

یک سرویس دهنده خوب سرور های خود را به طور دائمی آنلاین نگه می دارد . مطمئنا سایت شما از سراسر دنیا بازدیدکننده هایی خواهد داشت و شما نمی خواهید زمان بازدید از سایت شما سایت شما قطع و یا در دسترس نباشد . این می تواند باعث از دست رفتن بازدیدکنندگان سایت شما شود و همچنین موتور های جستجو رتبه پایینی به سایت شما خواهند داد ، زیرا که سایت شما همیشه در دسترس نیست . آپتایم 99.95% یک آپتایم استاندارد شناخته می شود و هر چیزی زیر 99% کاملا غیر قابل قبول هست . مطمئن شوید سرویس دهنده میزبانی وب که برای خرید هاست انتخاب نموده اید تضمین آپتایم ارایه نماید و در صورت عدم تامین آپتایم مناسب تضمین بازگشت مبلغ به شما بدهد . البته این مورد را در نظر داشته باشید که برخی سرویس دهندگان به طور پیش فرض تضمین آپتایم دارند ولی در قوانین خود مواردی را برای انجام تعهدات خود در زمان اجزای ضمانت در نظر گرفته اند . مطمئن شوید که این تضمین در شرایط سرویس دهی و قوانین سرویس دهنده اعلام شده باشد ، شرایط برگشت ، نحوه تماس با سرویس دهنده و ... . سوال کنید آیا سرویس دهنده زمانی را برای تست به شما ارایه می کند که در صورت نیاز امکان بازگشت کل مبلغ در این دوره باشد . و آیا امکان لغو پس از گذشت زمان تست هست و اگر هست چه میزان کارمزد بابت این مورد کسر می شود .

امکان ارتقا سرویس

مطمئنا اگر مصرف و بازدید سایت شما افزایش یافت به گزینه ارتقا نیاز خواهید داشت ، پس مطمئن شوید سرویس دهنده میزبانی وب که برای خرید هاست انتخاب نموده اید امکان ارتقا سرویس را در آینده برای شما مهیا نموده باشد . سرویس های میزبانی وب امروزه بسیار قدرتمند شده اند ولی با این حال قدرتمند ترین هاست های اشترانی نمی توانند پاسخگوی بیش از 30 تا 40 هزار بازدید در ماه باشند .

دامنه های اضافه یا همان addon domain

دامنه ها امروزه بسیار ارزان هستند ( برای مثال دامنه ملی ir که واقعا چیزی از مفت گرانتر هست ) و همین مقاومت در مورد داشتن فقط یک دامنه را غیر ممکن کرده است و عملا اکثر وبمستر ها بیش از یک دامنه دارند . حتی اگر شما امروز فقط یک دامنه دارید ، ممکن است در آینده دامنه های بیشتری خریداری کنید . بنابراین سرویس دهنده میزبانی وبی را برای خرید هاست انتخاب نمایید که از تعداد زیادی دامنه اضافه یا addon domain پشتیبانی کند . بیشتر سرویس دهندگان امکان داشتن بی نهایت دامنه اضافه را برای شما فراهم می کنند ولی برخی از سرویس دهندگان در این مورد خساست بیشتری به خرج می دهند .حتما دقت کنید که park domain را با addon domain اشتباه نگیرید . park domain فقط امکان میزبانی چند دامنه را روی یک وبسایت به شما می دهد در حالی که addon domain امکان راه اندازی چند سایت را روی یک هاست به شما می دهد .

قیمت تمدید هاست

برخی از سرویس دهندگان سال های اول میزبانی را با قیمت پایین به شما ارایه می کنند و در سال های بعد قیمت را افزایش می دهند . اگر قیمت های بسیار پایین دیدید کمی شک کنید . البته دقت کنید شاید سرویس دهنده شرایط تخفیفی ویژه دارد و این قیمت ثابت آن نباشد ( مثل جمعه سیاه یا تخفیف های مناسبتی ) . پس هنگام خرید سرویس تخفیف دار ،  به قیمت اصلی آن هم دقت کنید . بنابراین در هنگام خرید هاست به قیمت آن و قیمت تمدید آن دقت کنید و سرویسی که نه بسیار ارزان و نه بسیار گران هست را انتخاب کنید .

ویژگی ها و امکانات هاست

در هنگام خرید هاست به این مورد دقت کنید که سرویس دهنده میزبانی وب چه امکاناتی را برای مدیریت هر چه بهتر و راحت تر سایت به شما ارایه می کند . داشتن یک فایل منیجر برای مدیریت فایل ها و یا آمارگیر شاید موارد استاندارد باشد ولی مطمئنا یک سرویس دهنده وب معتبر امکانات بسیار بیشتری در اختیار شما خواهد گذاشت . در ادامه برخی از امکاناتی که سرویس دهنده میزبانی وب که برای خرید هاست انتخاب می کنید می بایست داشته باشد را بررسی خواهیم نمود :

نصب کننده اتوماتیک

سرویس دهنده میزبانی وب که برای خرید هاست انتخاب می کنید می بایست امکاناتی جهت نصب سریع و اتوماتیک اسکریپت های مختلف داشته باشد . البته این یک ضرورت نیست ولی کار شما را بسیار راحت خواهد کرد . ابزار نصب کننده اتوماتیک این امکان را به شما می دهند تا در سریعترین زمان اسکریپت های مثل وردپرس ، جوملا و همچنین اسکریپت های فزوشگاهی را به راحتی نصب کنید . همچنین امکان بکاپ گیری از اسکریپت نصب شده را هم فراهم می کنند .  نمونه ای از این نصب کننده ها که قدرتمند ترین آن ها هم هست می توان به Softaculous اشاره نمود .

اف تی پی - FTP

این مورد واقعا الزامی هست . سرویس دهنده میزبانی وب که برای خرید هاست انتخاب می کنید می بایست دسترسی FTP به سایت شما برای زمانی که تعداد بیسیار زیاد یا حجم بالایی از فایل را قصد انتقال به وبسایت خود دارید به شما بدهد . برخی مواقع سرویس دهنده میزبانی وب شما را محدود به یک فایل منیجر می کند ولی زمانی که قصد کار با تعداد زیادی فایل دارید مطمئنا به FTP نیاز خواهید داشت .

.htaccess

سرویس دهنده میزبانی وب که برای خرید هاست برای سایت خود انتخاب می کنید می بایست دسترسی به فایل .htaccess در فایل منیجر سرویس میزبانی خود به شما بدهد . توسط این فایل موارد بسیار زیادی را می توانید کنترل کنید . پس دسترسی برای ویرایش این فایل به شما امکانات زیادی خواهد داد .

سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیک

اگر شما قصد راه اندازی وب سایت فروشگاهی دارید ، پس نیاز به انتخاب یک سرویس دهنده میزبانی وب برای خرید هاست دارید که از چنین سایت هایی پشتیبانی کند . شما نیاز به یک گواهی SSL برای سایت فروشگاهی خود دارید ( البته بسیاری از سرویس دهندگان میزبانی وب یک گواهی SSL رایگان برای سایت شما ارایه می کنند ) نصب کننده اتوماتیک اسکریپت فروشگاهی و همچنین یک IP اختصاصی دیگر نیاز های شما هستند.

کنترل پنل

بررسی کنید که ارایه دهنده سرویس میزبانی وب که برای خرید هاست انتخاب می کنید یک کنترل پنل کاربر پسند بر روی سرور خود ارایه دهد. شما می توانید با مشاهده دموی کنترل پنل ها در این مورد تصمیم گیری کنید . و یا با بررسی میزان رضایت مندی کاربران رابط های گرافیکی و کنترل پنل های مختلف در این مورد مطمئن شوید . معروفترین کنترل پنل های میزبانی وب بین شرکت های هاستینگ سی پنل ( Cpanel ) دایرکت ادمین ( Directadmin ) و پلسک ( Plesk ) می توان نام برد.

تعلیق و یا ساسپنشن

قبل از انتخاب سرویس دهنده میزبانی وب جهت خرید هاست برای وبسایت خود ، بررسی کنید که شرایط مسدودیت سرویس شما طبق قوانین سرویس دهنده چه چیز هایی هست ، دانستن این موارد می تواند هم در انتخاب شما تاثیر گذار باشد و هم از انجام مواردی که باعث مسدودیت سرویس شما می شود جلوگیری کند.

دوست دار محیط زیست

اگر به حفاظت از محیط زیست اهمیت می دهید ، مطمئن شوید سرویس دهنده میزبانی وب که برای خرید هاست انتخاب می کنید از برخی از منابع انرژی تجدیدپذیر مانند ژنراتورهای خورشیدی برای تأمین انرژی سرورهای خود استفاده می کند. میزبانی وب مقدار زیادی دی اکسید کربن تولید می کند ، بنابراین انتخاب ارائه دهنده هاستینگ وب که از انرژی تجدید پذیر استفاده می کند می تواند به شما کمک کند تا تولید کربن خود را در خدمات و محصولاتی که استفاده می کنید تا حد زیادی کاهش دهد.

ایمیل

اگر قصد ارسال ایمیل با دامنه خود را دارید ، مطمئن شوید میزبانی که برای خرید هاست انتخاب نموده اید ، بر روی سرویس میزبانی وب امکان ساخت ایمیل به شما خواهد داد . با این حال که اکثر ارایه دهندگان سرویس های میزبانی از این مورد پشتیبانی می کنند باز هم قبل از خرید از ارایه این مورد بر روی پکیج میزبانی مطمئن شوید .

بکاپ

موارد و مسایل بسیار زیادی می تواند باعث ایجاد مشکل برای دیتا موجود در سایت شما شود . به همین دلیل مهم است که حتماً یک ارائه دهنده میزبانی وب را برای خرید هاست انتخاب کنید که بطور منظم از همه سرورهای خود نسخه پشتیبان تهیه کند. همچنین مطمئن شوید که خود شما نیز شخصا می توانید از داخل هاست بکاپ گیری داشته باشید . برخی از سرویس دهندگان وب برای بکاپ گیری به شما هزینه هایی را تحمیل خواهند نمود.

پشتیبانی

مطمئن شوید سرویس دهنده میزبانی وب که برای خرید هاست انتخاب نموده اید ، حداقل 18 ساعت در روز به شما پشتیبانی ارایه کند و مواردی مثل شماره تماس ، ایمیل ، سیستم پشتیبانی از طریق تیکت جهت پشتیبانی پیش بینی کرده باشد. یک پشتیبانی قوی و به موقع می تواند کمک بسیار خوبی برای شما در شرایط اضطراری و یا زمانی که وبسایت شما در دسترس نیست باشد .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

مبارزه با موش

مبارزه با موش

شاید برای اکثر ما دیدنِ موش در خانه یا حتی مکان‌هایی مثل رستوران‌ها یا انبارها حس خوشایندی نداشته باشد. با دیدن موش در این محل‌ها احتمالا اولین چیزی که به ذهن میرسد، نگرانی از بیشتر بودن تعداد این جانور دذر محل است که خوب اگر این اتفاق افتاده باشد واقعا اتفاق خوبی نیست. اما روش‌هایی وجود دارد که نگرانی ما در مورد حضور موش‌ها را برطرف خواهد کرد. در ادامه به آنها می‌پردازیم.

 

جلوگیری از تجمع موش‌ها

اولین اقدامی که قبل از اطمینان از حضور موش‌ها باید رعایت شود نظافت است. نظافت محل‌ها و امکان باعث جلوگیری از جمع شدن حشرات موزی و موجوداتی مثل موش می‌شود. اما خوب به طور قطع نمی‌توان گفت اگر محلی تمیز باشد احتمال حضور موش در آنجا صفر است، چرا که معمولا در کارخانه‌ها،انبارها، رستوران‌ها و حتی منازل، مواد غذایی نگهداری می‌شود و این جانور هم مثل همه‌ی جانداران به دنبال غذا است و برای سیر کردن شکم خودش از هر سوراخی رد می‌شود.

 

روش‌های مبارزه با موش

غیر از نظافت، موارد زیر هم می‌توانند بیشتر به ما کمک کنند. روش‌های نظیر:

  • دفع موش
  • گرفتن موش
  • کشتن موش

 

دفع موش

به طور معمول در هر خانه‌ایی  برای دور کردن موش از روش‌های طبیعی مانند استفاده روغن نعناع، گل میخک و... انجام می‌شود که گاهی تاثیر گذارند و گاهی هم نه ؛  این کارها بیشتر بر حس بویایی و چشایی موش تاثیر گذارند که گاهی ممکن است بی‌نتیجه باشند. روش دیگری که قصد معرفی آن را داریم استفاده از دستگاه دفع موش است.

دستگاه دفع موش با ارسال امواج فراصوت بر روی سیستم شنوایی و عصبی موش‌ها تاثیر می‌گذارد، به طوری که وقتی جوندگان به مدت چند روز در معرض این صدا قرار بگیرند دچار ناراحتی و درد در سیستم شنوایی، تحرک و اختلال در تولید مثل و حتی تاثیر بر تغذیه آنها دارد که در نهایت مجبور به ترک محیط می‌شوند.

البته مهم است که بدانید این امواج (فراصوت) به دلیل تفاوت در فرکانس‌ها برای انسان و سایر موجودات نظیر سگ، گربه، ماهی و همچنین گیاهان کاملا بی ضرر بوده و هیچگونه عوارضی نخواهد داشت. بنابراین یکی از بهترین روش‌های دفع موش استفاده از این دستگاه است.

 

روش‌های گرفتن موش

تله موش یکی از قدیمی‌ترین ابزارهایی هست که از آن برای گرفتن موش‌ها استفاده می‌شود. در کل از زمانی که بشر شکار را یاد گرفت، روش‌های به دام انداختن را هم ارتقا داد. تله گذاشتن هم یکی از اصلی‌ترین روش‌های مورد استفاده یک شکارچی است.

برای به دام انداختن موش‌ها می‌توان از موارد زیر استفاده کرد:

 

روش‌های کشتن موش

از دیگر راه‌های مبارزه با موش‌ها، کشتن آنها است که البته روش بی‌رحمانه‌ایی است. که با استفاده از سم موش و دستگاه‌های موش کش صنعتی انجام می‌شود.

ما روش‌های گرفتن و کشتن موش را به دلیل روبرو شدن مستقیم با موش پیشنهاد نمی‌کنیم. استفاده از دستگاه دفع موش که بالاتر راجع به آن توضیح داده‌ایم،  به مراتب از سموم و روش های مبارزه شیمیایی امن‌تر و راحت‌تر است و نسبت به تله‌های کشنده و چسب موش کاراتر عمل می‌کند. و همچنین برخلاف روش‌های قدیمی و سنتی شما را هیچ وقت با لاشه حیوان و فضای آلوده و کثیف روبرو نخواهد کرد.

 

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه دفع موش با ما در واتساپ در تماس باشید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : علیرضا

معرفی بهترین موسسه اموزش بورس و بازارهای مالی

معرفی بهترین موسسه اموزش بورس و بازارهای مالی

بررسی و معرفی یکی از بهترین مراجع اموزش فارکس  یا پکیج اموزش فارکس در کشور : امروز قصد داریم به موضوع و مقوله اموزش فارکس و همچنین معرفی بهترین اموزشگاه فارکس در این بازار بپردازیم . با توجه به حساسیت و ریسک بالا در بازارهای مالی همچون فارکس اکیدا توصیه میشود بدون داشتن تجربه و یا گذراندن دوره های اموزش فارکس از فعالیت در این بازار دوری کنید.

اگر به تازگی با بازار فارکس اشنا شده اید و یا تصمیم دارید بطور جدی و تخصصی در این بازار فعالیت کنید لازم است قبل از هر چیزی اموزش های لازم را دیده باشید ، بازار فارکس در عین حال که میتواند سود سرشار برای شما داشته باشد میتواند ضررهای جبران ناپذیر مالی به شما وارد کند ! باید دقت نمود این مارکت عظیم مالی برای افراد مبتدی و تازه کاران قتلگاه سرمایه ها خواهد بود ...

معرفی بهترین موسسات اموزش بازارهای مالی در داخل و خارج از کشور :

با بررسی های انجام شده ، با موسسه سهامیر آشنا شدیم این مرکز یکی از بهترین مراکز اموزش تخصصی و حرفه ای در کشور میباشد که بصورت متمرکز و با قدمت 30 ساله در بازار فارکس فعال است . این موسسه با دارا بودن شرایط خاص و ویژه و فعالیت جهانی خود توانسته یکی از بهترین موسسات اموزش عالی در زمینه سرمایه گذاری در بازار فارکس بشمار می آید .

تمامی دوره های اموزش فارکس و بازارهای سرمایه در مجموعه سهامیر بصورت اکادمیک ، میان مدت و کوتاه مدت و در دو شرایط عمومی و خصوصی طی دو نوبت صبح و عصر برگزار میشوند که بعنوان یک نقطه قوت برای این مرکز بحساب می آید . همچنین دانشپذیران این موسسه میتوانند در دوره های اموزش حضوری ، اموزش انلاین و اموزش افلاین این موسسه شرکت نمایند .

موسسه اموزشی عالی سهامیر یکی از محدود مراکز اموزشی در حوزه سرمایه گذاری است که دوره های اموزشی سطح بالا  و حرفه ای را در زمینه بازار فارکس و سایر بازارهای مالی در کشور برگزار میکند و پیشنهاد میشود حتما این موسسه اموزشی و سرمایه گذاری را در لیست بهترین موسسات اموزشی خود قرار دهید .

سهامیر همچنین در حوزه های مالی و سرمایه گذاری هم اکنون بیش از 70 رشته و شاخه اموزشی و تخصصی را پشتیبانی و برگزار میکند که میتوان به شاخه های اموزشی بورس ایران بازار فارکس ، اموزش روشهای سبک های معامله گری و تحلیلگری ، استراتژی های معاملاتی ، اموزش اکسپرت نویسی ، اموزش راه اندازی ربات و هوش مصنوعی در بازار سرمایه ، اموزش سبک و متد انحصاری کوادرانت و کوچینگ مالی ، اموزش ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی ها و .. اشاره نمود که هم اکنون در این موسسه برگزار میشوند  .

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به ادرس سایت رسمی موسسه به نشانی sahamir-ac.com مراجعه نمایید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : علیرضا

روزهای آغازین 1400 برای فروشگاه اینترنتی گوشی سنتر خوش یمن بود.

بیایید با گوشی سنتر آشنا شویم؛ فروشگاهی با ۱۲ سال سابقه فروش موفق در غرب ایران و ارائه بهترین خدمات و مشاوره به مشتریان خود،اینک با توسعه حوزه کاری و با هدف آسایش و راحتی مشتریان فروش آنلاین گوشی،تبلت،ساعت هوشمند و لوازم جانبی با بهترین قیمت برای ایرانیان ،مکانی امن رو درحوزه تکنولوژی ایجاد کرده است.

باعث خوشحالی ماست که حتی در روزهای تعطیلی سال نو با وجود نوسانات ارزی بهترین قیمت ها را به کاربران خود ارائه دادیم و باز هم جای خوشحالی ماست که کادو و هدیه خودتون رو از گوشی سنتر انتخاب کردین و به دوستانتون هدیه دادین.
این فروشگاه گوشی‌های جدید و متنوع با برند‌های مختلفی از جمله اپل،سامسونگ،شیائومی و .... را عرضه می‌کند. خرید از فروشگاه گوشی سنتر بسیار آسان است و شما با عضویت در این سایت به‌راحتی می‌توانید محصولات خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و در نهایت هزینه محصولات خریداری شده را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنید و سپس محصولات خود را در کم‌ ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.لازم به ذکر است در فروشگاه گوشی سنتر می توانید از خرید اقساطی گوشی بهره ببرید،از خرید آیفون 12 پرو مکس گرفته تا اقتصادی ترین گوشی های موجود در بازار.
راه های ارتباطی با فروشگاه گوشی سنتر به صورت زیر است:
تلفن :02128423418
ایمیل:info[@]gooshicenter.com
اینستاگرام:gooshicenter@

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : علیرضا

طراحی و ابزار مدرن حمام از شرکت آریان فراز پرسام

شرکت آریان فراز پرسام ایده های جدیدی را برای طراحی حمام ارگانیک در قرن جدید به شما هم وطنان گرامی تقدیم می نماید. هدف اصلی ما در بازرگانی آریان فراز پرسام رضایت کامل شما از سرعت خرید، کیفیت اجناس و پیگیری لحظه ای مراحل خرید می باشد.لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا با کمک شما به بهترین کیفیت برسیم!

در کنار هم بهترین ها را تجربه خواهیم کرد!!!

در مرحله اول برای طراحی حمام ارگانیک خود می توانید با خیالی راحت نفس راحتی بکشید، چون ما به شما نشان می دهیم که چگونه نگاه کنید!

به راحتی می توان گفت، که سالی که گذشت برای همه ما غیرقابل پیش بینی بود، پس از تجربه تلاطم زیاد، تعجب آور نخواهد بود اگر شما به راحتی استفاده از مایع ریز اتوماتیک بخواهید از تمام استرس و اضطرابی که ویروس همه گیر کرونا ایجاد کرده است، فرار کنید.

مطمئناً، بسیاری از ما در ماه های اخیر، به عنوان مکانیزم کنار آمدن، به ذهن آگاهی و مراقبه، روی آورده ایم.

اگر نمی دانید ذهن آگاهی چیست، باید عرض کنم که عمل ساکت ماندن و سکوت، توجه به احساسات، صدای تنفس یا ضربان قلب یا حتی افکار شماست.

با این کار می توانید ذهن خود را متمرکز کنید، آرامش و راحتی را هم زمان با هم تجربه کنید!

برای شروع سال جدید، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه در خانه خود یک مکان آرامش بخش با طراحی جدید و الهام بخش ایجاد کنید!

با استفاده از یک حمام ارگانیک، ما به شما کمک می کنیم فضای گرم و آرامش بخش مورد نیاز خانه خود را به راحتی استفاده از دست خشک کن اتوماتیک پیدا کنید، مکانی که می توانید واقعاً از دست اضطراب و پریشانی فرار کنید.

ما امیدواریم که این امر به شما کمک کند تا ایده های طراحی جدید، نظر شما را جلب کرده و در بازسازی حمام بعدی به شما کمک شایانی کند.

  1. " ارگانیک" در مورد چیست؟

حمام ها، اغلب از آن دست از بخش های زندگی ما هستند که از آن غافل می شویم با این حال، آنها تنها مکان هایی در خانه ما هستند که می توانیم مدتی را در آن تنها بگذرانیم پس حتما در انتخاب شیرآلات بهداشتی و ساختمانی خود نهایت دقت را به عمل آورید.

این نگاه همه چیز در مورد هماهنگی بین ذهن، بدن و حمام است برای ایجاد این ظاهر، به حمامی نیاز دارید که طبیعی، ارگانیک و در نهایت آرام باشد، ما در ماه های اخیر شاهد روند رو به رشد فضاهای آگاهانه بوده ایم و چون زمان بیشتری را در خانه های خود گذرانده ایم، دریافته ایم که فضاهای داخلی ما واقعاً بسیار گرانبها هستند.

برای بسیاری از ما، خانه های ما مکان فرار شخصی ما از جهان است، مهم است که اطمینان حاصل کنید که طراحی خانه شما تا حد ممکن آرامش بخش است و اکنون بیش از هر زمان دیگری به این آرامش نیاز دارید!!

  1. رنگ، بافت و مواد

برای ایجاد یک طراحی حمام مدرن، به ترکیبی سالم از رنگ، بافت و مواد نیاز خواهید داشت"ارگانیک" همه چیز در مورد ایجاد تعادل مورد نیاز در حمام شما است، تن صدا های پاستلی خاموش، مانند صورتی های نرم و رنگ های ارگانیک غنی، باعث می شود که این طرح حمام گرم و دلپذیر باشد و این یک ضرورت در هر فضای آرامش بخشی است.

تلاش آگاهانه ای برای ایجاد هماهنگی در کل فضا با استفاده از ترکیبی از اتمام سطح نیز وجود دارد یک کف سنگی روستایی، روکش چوب طبیعی و یک کاشی دیواری صیقلی را در نظر بگیرید، کاشی ها را می توان در قالب خط عمودی برای پایان مدرن تر حمام قرار داد این به شما کمک می کند تا تعادل بصری در این طرح ارگانیک حمام ایجاد شود و به شما یاری می رساند تا راحتی و آرامش را درآغوش بگیرید.

  1. ویژگی های طراحی، محصولاتی که دارای خطوط منحنی هستند

خطوط منحنی ساده به افزایش آرامش در حمام بسیار کمک می کند، همچنین اجتناب از لبه های تیز و زاویه های خشن در ایجاد این ظاهر ضروری است!

هنگام انتخاب حوضچه، سینک روشویی لبه گرد را، به جای یک مربع در نظر بگیرید، همچنین می توانید یک سینک پایه دار را انتخاب کنید، فقط مطمئن شوید که طرح خیلی زاویه دار نباشد.

حمام شما باید دارای شکل ارگانیک باشد، حمام های مستقل زیادی برای انتخاب وجود دارد، با این حال، ما حمام مستقل را انتخاب کرده ایم که شکل ارگونومی یک ویژگی طراحی منحصر به فرد در آن است که راحتی و سبکی بیشتری را فراهم می کند، در غیر اینصورت، اگر حمام شما شرایط یک حمام مستقل را ندارد یا به جای آن به دنبال حمام غیر مستقل هستید، حمامی با فضای داخلی گرد را با شیرآلات ساختمانی و بهداشتی توکار در نظر بگیرید.

 

  1. قدرت

دیوارها و کف ویژگی اصلی در طراحی داخلی است، ما می دانیم که مهم است که 4 سطح کلیدی را در یک طرح گروه بندی کنیم این باعث می شود که حمام شما صاف به نظر نرسد و باعث می شود طراحی به هم پیوستگی بیشتری داشته باشد.

از چپ به راست:

  1. اولاً، برای طراحی، ما چوب را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی طراحی انتخاب کرده ایم، این را می توان با استفاده از یک اثر روکش روی دیوارها در طراحی گنجانید، ما همچنین برای ایجاد احساس حمام ارگانیک، یک میز پیشخوان چوبی نیز، در آن گنجانده ایم.
  2. دومین بافتی که ما اضافه کردیم کف جلوه سنگ است ایجاد این کار از طیف وسیعی از 3 لایه مختلف کاشی ایجاد شده است که به راحتی می توانید آنها را بشکنید و آنها را در یک الگوی موزاییک ساده قرار دهید.
  3. در مرحله بعدی، کاشی های کلاسیک متروی بسیار محبوب را داریم، این یک لمس مدرن و در عین حال کاربردی را همراه با کمی روشنایی برای سبک سازی فضا ایجاد می کند.
  4. در آخر، دیوار گچ بری طرح دار تمام می شود شما می توانید با استفاده از یک جلوه ساده بتنی از این ایده تقلید کنید، اما اطمینان حاصل کنید که خاکستری ها را به جای رنگ های طبیعی عوض می کنید نحوه دستیابی به این بافت بتن را می توانید در تصویر مشاهده کنید.

نکته: روکش های چوبی برای سال 2021 یک روش محبوب است و ایجاد آن بسیار آسان است.

 

  1. تمام ایده های طراحی حمام را در یک صفحه قرار دهید

شما می توانید اینترنت را جستجو کنید تا به دنبال عکس، ایده های طراحی، بازسازی حمام و تصاویر تزئینی زیادی باشید، با این حال، حتی اگر یک حرفه ای خانگی باشید، تمام این اطلاعات می تواند کاملاً خسته کننده باشد به همین دلیل ما برای ایجاد ایده های طراحی و الهام از تزئینات، این صفحه تزیین دستشویی مناسب حمام را ایجاد کرده ایم.

نکته: ما برخی از ایده های تزئینی اضافی را در ظاهر گنجانده ایم: گلدان های ارگانیک شکل در طیف وسیعی از طرح ها همراه با حوله های لمسی نرم و ظروف خرده ریز به خوبی کار می کنند، همچنین فراموش نکنید که با گیاهان گه گاه، طبیعت مادرانه را به اتاق اضافه کنید. اگرچه شما نمی خواهید این کار را بیش از حد انجام دهید، بنابراین با استفاده کم از این موارد اطمینان حاصل کنید که یک طرح مناسب و منسجم در حمام ایجاد می کنید!

 

  1. پیشنهاد ما به شما برای خرید شیرآلات، مایع ریز، دست خشک کن و...

پیشنهاد ما به شما برای خرید شیرآلات بهداشتی، مایع ریز، دست خشک کن و... شرکت آریان فراز پرسام است!!!

شرکت آریان فراز پرسام (بازرگانی فداقی) با مدیریت جناب آقای وحید فداقی درتاریخ 09/08/1394 به شماره ثبت 481480، فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش، واردات و صادرات انواع کالاهای مجاز بازرگانی آغاز کرد.

شرکت آریان فراز پرسام (بازرگانی فداقی) با ضمانت محصولات خود شرایط ویژه ای را برای خریداران محصولات شیرآلات ساختمانی و بهداشتی به ارمغان آورده است!

شرایط ضمانت محصولات آریان فراز پرسام به شرح زیر می باشد :

۱ – ضمانت نامه محصولات الکترونیک:

خریدار عزیز: این ضمانتنامه فقط در کشور جمهوری اسلامی ایران و به مدت ۱۸ ماه از تاریخ قید شده در برگ ضمانت نامه اعتبار دارد.

تعهدات ما: اگر در طول مدت ضمانت نامه ثابت شود که دستگاه مشول ضمانت در تحت شرایط عادی کار و سرویس دهی از حیث مواد، طرح و کاربرد دارای اشکال است، خدمات مجاز بازرگانی آریان فراز پرسام با اختیارات خود تحت شرایط ذیل اقدام به تعمیر یا تعویض این محصولات خواهد نمود.

شرایط ضمانتنامه :

  • ضمانت نامه در صورتی معتبر است که در آن شماره و تاریخ شروع ضمانت ثبت و بوسیله فروشنده مهر شده باشد. نکته: در صورت دستکاری و مخدوش شدن اطلاعات مندرج در برگ ضمانت، برای ما این حق محفوظ می باشد که از ارائه خدمات تضمین شده خودداری نمائیم.

۲ – گارانتی محصولات علم دوش: کالای خریداری شده به مدت یک سال از تاریخ مندرج در پایین کـارت ضمانت نامه دارای ضمانت می باشد.

شرایط مشمول ضمانت :

الف) شکستگی: اگر کالای شما در زمان خرید به هر دلیلی شکستگی یا خرابی داشته باشد آن بخش از کالا یا تمامی آن تعویض می گردد.

نکته: قبـل از هـر چیـز هنگام خرید کالا دقت نمایید تمام قسمتهای کالای شما سالم باشد!

ب) آبـکاری: هیـچ نـوع آبکاری در مقابل مواد اسیدی پاک کننده از قبیل وایتکس و غیره مقاوم نمی باشد، بنابراین سعی نموده برای نظافت کالا از مواد پاک کننده غیر اسیدی استـفاده نـمایید. در صورتیکه از مواد اسیدی استفاده نمایید، گارانتی شامل قطعه شما نمی شود و تشخیص این امر بر عهده فروشنده یا شرکت می باشد. در غیر اینصورت قطعه ای که آبکاری آن معیوب باشد تعویض خواهد شد.

ج) گوشی دستـی: شکستگی در این قطعه شامل گـارانتی نبوده و آبکاری مطابق بند (‌ب )‌ رفتـار خواهد شد، ‌در صورتیکه که کالای فوق اشکال دیگری پیدا کند مشمول ضمانت خواهد بود.

د) ‌جای مایع مخزن دار: در صورتیکه پمپ مایع دچار مشکل شود قطعه خراب تعویض خواهد شد.

در خاتمه ذکر ۲ نکته بسیار ضروریست :

۱- در صورتیکه از علم دوش خریداری شده استفاده صحیح به عمل آید مدت بسیار مدیدی کار خواهد کرد!

۲- مرجـع تـشخیص خـرابی آبـکاری اول فروشنده بـوده و بعد از آن بازرگانی فداقی عهده دار تـشخیص می بـاشد!

بیشتر بدانید :

  • خرید آسان و سریع بصورت آنلاین
  • تحویل سریع و آسان محصولات
  • ۲ سال ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش
  • پشتیبانی خرید های شما

 

با تشکر از صبر و شکیبایی شما، با آرزوی سلامتی برای شما مشتریان گرامی و گرانقدر.

شرکت آریان فراز پرسام (بازرگانی فداقی)

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : علیرضا

راهنمای خرید مبلمان باغی

با نزدیک شدن به فصل تابستان، با صرف غذا و استراحت در فضای باز، می‏توانید از هوای مناسب نهایت استفاده ببرید. در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را در مورد خرید مبلمان باغی یادآور شویم. بنابراین شما می‏توانید بهترین مبلمان را خریداری کنید. علاوه بر این می‏توانید فضای بیرونی مناسبی را در باغ خود ایجاد کنید. قبل از شروع خرید، مواردی است که باید از خود بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که مبلمان باغی مناسب خود را خریداری می‌کنید.

مبلمان باغی

 

  • چقدر فضا دارید؟

 یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که باید در نظر گرفت این است که شما با چه فضایی کار می‏کنید؟ باغ است یا بالکن؟ یک دید کلی از فضای بیرونی خود داشته باشید؛ یعنی در این مرحله، به‌جای اندازه گیری دقیق، درک کلی فضا مهم است.

 

 

 

  • چگونه از مبلمان باغی استفاده می‌شود؟

 

 شما باید در نظر بگیرید که مبلمان باغ برای چه منظور استفاده می‌شود. آیا می‌خواهید از خوردن چلو کباب لذت ببرید؟ بنابراین باید به دنبال یک مجموعه ناهار خوری باشید. آیا می‌خواهید در باغ خود استراحت کنید؟ بنابراین یک مبل راحتی یا صندلی راحتی لازم دارید. با پیش بینی در مورد چگونگی برنامه‌ریزی برای استفاده از مبلمان باغی خود، ایده بهتری از انواع مبلمان مورد نیاز خود، اعم از راحتی یا ناهار خوری به ذهن شما خطور خواهد کرد.

 

  • آیا جایی برای ذخیره وسایل دارید؟

 

 مهم است که در مورد مکانی که قصد استفاده از مبلمان خود را ندارید، فکر کنید. آیا با تغییر هوا قصد دارید آن را به داخل خانه بیاورید یا فضای کافی برای نگهداری از آن در تمام طول سال دارید؟ لازم به ذکر است که در طول زمستان، بالشتک‌ها باید در یک محیط خشک و با تهویه مناسب نگهداری شوند.

 

  • مبلمان باغی به چه میزان نگهداری نیاز دارد؟

 

 قبل از خرید هر چیزی، باید از خود بپرسید که چقدر می‌خواهید برای مراقبت از مبلمان باغ خود تلاش کنید، زیرا بعضی از مواد به مراقبت بیشتری نسبت به بقیه نیاز دارند. آیا دوست دارید هر سال به مبلمان خود رنگ بزنید؟ این یک نکته مهم است، زیرا شما می‌خواهید سال‌های سال از مبلمان خود استفاده کنید.

 

 

 

 مبلمان باغی

 

انواع مواد برای انتخاب مبلمان باغی

 

 مبلمان باغی در انواع مختلفی از مواد، از جمله چوب، فلز و خیزران موجود است.

 

  • مبلمان باغی چوب خیزران (حصیری)

 

مبلمان حصیری در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می‏شوند. مبلمان حصیری با چوب خیزران مصنوعی، سازگار با محیط زیست و با دوام است، بنابراین می‌توانید در تمام طول سال در فضای باز بگذارید. در حالی که از نظر بصری، تشخیص بافت مصنوعی و طبیعی از یکدیگر تقریباً غیرممکن است. این نوع مبلمان باغی با بافت رزین ساخته شده است که بسیار مستحکم است و در عین حال سبک است. نه تنها در برابر کپک مقاوم است بلکه در برابر اشعه ماورا بنفش نیز مقاوم است، بنابراین رنگ آن محو نمی‌شود.

 

  • مبلمان باغی چوبی:

 

 اگر می‌خواهید فضای بیرون شما ظاهری طبیعی داشته باشد، مبلمان چوبی باغی ایده آل است. این نوع مبلمان با 3 نوع مختلف چوب ساخته می‏شوند: ساج، اقاقیا و اکالیپتوس.

 

 اقاقیا - چوب اقاقیا به طور طبیعی با گذشت زمان از بین می‌رود، بنابراین توصیه می‌شود که حداقل یک بار در سال از روش‏های محافظتی استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن به نظر برسد. این نوع چوب در برابر عناصر طبیعی بسیار مقاوم است، بنابراین می‌توان مبلمان را در تمام طول سال در خارج از خانه رها کرد.

 

 اکالیپتوس - اکالیپتوس در مبلمان باغی دارای چوب سخت و محکم با روغن زیاد است، بنابراین به طور طبیعی در برابر پوسیدگی و فرسودگی مقاوم است. برای به حداکثر رساندن طول عمر آن، چوب‌ها را با یک درزگیر اکریلیک با کیفیت بالا و پایه آب کاری کنید.

 

 ساج - ساج چوبی با چگالی بالا و دارای روغن زیاد است. ساج نسبت به چوب‌های دیگر مقاومت بیشتری در برابر آب دارد، بنابراین حتی در مرطوب‌ترین شرایط نیز پوسیده نمی‌شود. برای حفظ رنگ زیبای آن، می‌توانید سالی یک بار آن را سنباده بزنید و از چوب استفاده کنید. اگر ترجیح دهید آن را سنباده نکشید، چوب به رنگ خاکستری نقره‌ای در خواهد آمد.

مبلمان باغی

 

 

  • مبلمان باغی فلزی:

 

 اگر می‌خواهید مبلمان باغی محکمی خریداری کنید و مراقبت از آن آسان باشد، مبلمان فلزی گزینه مناسبی است. مبلمان فلزی در دو مدل مبلمان آلومینیومی و میز و صندلی فرفورژه در بازار موجود است .مبلمان فلزی باغی غیر از اینکه از دوام بالایی برخوردار است، نیاز کمی به تعمیر و نگهداری دارد و فقط نیاز به شستشوی گاه به گاه با آب صابون دارد. اگر از غذا خوردن در فضای باز لذت می‌برید، مجموعه غذاخوری‎‏های کاربردی و شیک گزینه مناسبی خواهد بود. مجموعه‌های بزرگ ناهار خوری هم می‌تواند ظرفیت 6 تا 10 نفر را داشته باشد هم مجموعه‌های جمع و جور، ایده آل برای 2 نفر هستند. فضا تأثیر زیادی در مجموعه مبلمان شما خواهد داشت. از فضای خود هوشمندانه استفاده کنید و اگر فضای محدودی دارید، یک میز و صندلی شیک، جمع و جور و با نگهداری آسان انتخاب خوبی است.

 

 مورد بعدی شکل است. میزهای گرد، مربع، مستطیل و حتی بیضی شکل در دسترس هستند. بعضی میزهای غذا خوری قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که برای هر شرایطی مناسب هستند. اگر فقط می‌خواهید استراحت کنید می‌توانید میز را تا حد میز قهوه پایین بیاورید یا ارتفاع آن را برای صرف غذا بلندتر کنید.

 مبلمان باغی

 

شما باید در نظر بگیرید که مبلمان را در چه مکان‌هایی نگهداری می‌کنید، چه زمانی از آن‌ها استفاده نمی‌کنید. اگرچه برخی از مبلمان را می‌توان در تمام طول سال در خارج از خانه رها کرد، اما اگر دور از عناصر طبیعی نگهداری شوند، بیشتر دوام می‌آورند. بعضی روکش‌های محافظ ساخته شده‌اند تا برای محافظت مبلمان در فضای باز استفاده کنید. توصیه می‌شود که در طول زمستان کوسن‌ها را به داخل خانه بیاورید یا آن‌ها را در یک جعبه کوسن خشک و با تهویه مناسب نگهداری کنید.

 اگر بعد از مدتی مبلمان شما کمی کثیف به نظر می‌رسد، معمولاً یکپارچه مرطوب، ساینده و آب صابون برای تمیز کردن بیشتر مواد، مانند چوب خیزران و فلز کافی است. مبلمان باغ چوبی نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتری دارند. ما توصیه می‌کنیم، ابتدا از یک مایع تمیز کننده چوب قوی استفاده کنید، سپس با استفاده از محافظ چوب یا روغن، از آن محافظت کنید. این کار باعث می‌شود که مبلمان شما برای تابستان پیش رو بهترین جلوه را داشته باشد.

در پایان امیدواریم با مطالعه مقاله بهترین مبلمان باغی را خریداری کنید و از فضای باز خود بیشتر لذت ببرید.

برای خرید مبلمان باغی با کیفیت و قیمت مناسب پیشنهاد میکنم به وب سایت باغ کالا مراجعه کنید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : علیرضا

همه چیز درباره کولر گازی گری

مردان و زنان معمولا در فصل تابستان و زمستان به دنبال خرید یک کولر گازی یا اسپلیت مناسب و به صرفه هستند تا فضای محل کار و خانه خود را خنک و گرم کنند؛ در این مقاله ما به شما یکی از معتبر ترین و بهترین برند های تولید کننده کولر یعنی شرکت گری و کولر گازی گری را به شما معرفی خواهیم کرد.

کولر گازی گری

شرکت گری و کولر گازی گری با تولید و فروش 30 میلیون دستگاه تهویه خانگی و 2 میلیون دستگاه تهویه تجاری و همچنین با استفاده از فناوری ها و تخصص های روز دنیا به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین شرکت های تولید کننده و شناخته شده کولر گازی در سطح جهان تبدیل شده است.

انواع مدل کولر گازی گری

به طور کلی میتوان گفت که کولر گازی گری در مدل ها و طرح های متنوع و مختلفی ساخته شده است که میتوان به مدل هایی مثل S4 Matic، Q2 Matic، T2 Matic، R4 Matic، Z Matic، I cool، G4 Matic و G Matic نیز میتوان اشاره کرد.

شرکت و نمایندگی کولر گری انواع مدل های پنجره ای، اسپلیت دیواری، ایستاده، پرتابل، مولتی پنل ساده و پیشرفته و داکت گری را نیز تولید می کند؛ این دستگاه ها در بی نظیر ترین و معروف ترین مراکز علمی و پژوهشی مورد تست و بررسی قرار گرفته اند و همین نکته باعث میشود که در بد ترین شرایط آب و هوایی بی نظیر ترین عملکرد و بازدهی را در اختیار مشتریان همیشگی خود قرار دهد.

قیمت کولر گازی گری
در رابطه با قیمت کولر گازی گری (GREE) میتوان گفت که قیمت این محصول بر اساس امکانات و ظرفیت کولر نیز تعیین می شود و معمولا هر چه قدر ظرفیت و امکانات یک کولر گازی بیشتر باشد طبیعتا مبلغ و قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد؛ در یک سال گذشته به دلیل افزایش قیمت دلار نرخ قیمت کولر گازی شرکت گری نیز افزایش پیدا کرده است و همچنین به دلیل تحریم ها واردات کولر گازی خارجی و چینی به کشور کم شده است

کولر گازی و داکت گری

مشخصات کولر گازی گری

در این بخش به معرفی ویژگی ها و مشخصات کولر گازی گری میپردازیم؛ این شرکت چینی در تولید اسپلیت و کولر گازی های خود از کمپرسور های کیت اینورتر، پیستونی و روتاری استفاده می کند.

به این نکته توجه داشته باشید که کولر های گازی که درون آنها کمپرسور کیت اینورتر نصب شده است مصرف برق کمتری دارند و در اصطلاح به این مدل کولرها کم مصرف نیز گفته می شود؛ اگر این دستگاه را در حالت صرفه جویی خودکار قرار دهید تا 15 درصد در میزان انرژی صرفه جویی می کند و همچنین اگر این کولر گازی را در حالت صرفه جویی اختیاری قرار دهید تا 20 درصد در میزان و مقدار انرژی نیز صرفه جویی می کند.

نوع گاز مبرّدی که در کولر گازی گری نوع اینورتردار و بدون اینورتر استفاده می شود از نوع R410a و R22 است؛ این مدل گاز در میان گاز های مبرد مختلف جزء بهترین گازها محسوب می شود و برای هوای کره زمین هیچ گونه آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند.

تقریبا تمامی کولرهای گازی شرکت گری هم قابلیت سرمایش را دارا هستند و هم این قابلیت و ویژگی را دارند که هوای گرم از خود پخش کنند و به عبارتی میتوان گفت که این محصولات در چهار فصل سال مورد استفاده مشتریان قرار می گیرند.

کولر گازی گری مجهز به فیلتر تصفیه هوای بسیار قوی می باشد و همین عامل باعث می شود که گرد و غبار کمتری پخش شود و رطوبت نیز کاهش پیدا می کند؛ این محصول دارای ریموت کنترل است و کمترین دمایی که تولید می کند 7- درجه سانتی گراد است و همچنین بیشترین دمایی که تولید می کند نیز 54 درجه سانتی گراد است.

داکت اسپلیت گری

داکت اسپلیت گری

داکت گری نسل جدیدی از کولر گازی گری می باشد که هواداران و طرفداران زیادی دارد؛ داکت اسپلیت ها علاوه بر خنک نگه داشتن فضا خدماتی مثل حفظ و نگهداری رطوبت هوا، تصفیه کامل هوا و از بین بردن باکتری های محیط خانه را در اختیار مشتریان و خریداران خود قرار می دهد.

این دستگاه از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است به گونه ای که یونیت داخلی در داخل سقف کاذب خانه نصب می شود و یونیت خارجی این دستگاه در فضای باز نصب می شود. از مزایای بزرگ دستگاه داکت گری میتوان به سیستم استفاده از هوای برگشت اشاره کرد که این عامل باعث می شود راندمان کاری دستگاه بالاتر برود، مصرف سوخت کاهش پیدا کند و هوایی تازه همراه با اکسیژن کافی و مناسب نیز ایجاد شود.

از مزایای استفاده از داکت گری میتوان به این نکته اشاره کرد که این دستگاه در مقایسه با کولر گازی گری 50 درصد برق کمتری مصرف می کند و همچنین این سیستم در فصل زمستان نیز تا 30 درصد در مصرف گاز نیز صرفه جویی می کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوانیم به این مورد اشاره کنیم که این سیستم در فصل زمستان موقع خواب دمای محیط را به صورت تدریجی افزایش می دهد تا اشخاصی که در خانه هستند دچار بیماری سرماخوردگی نشوند.

از مزایا ویژه و خاص این دستگاه این است که کانال کشی عمودی حذف می شود و دستگاه داکت گری قابلیت نصب در فضاهای کوچک و بزرگ را نیز دارد؛ همچنین زمانی که داکت گری در خانه شما نصب شده است شما دیگر نیازی به سیستم رادیاتور ندارید و همین عامل باعث می شود هزینه های شما کاهش پیدا کند.

عملکرد دستگاه داکت گری در حالت سرمایش دقیقا مشابه کولر گازی گری است؛ طریقه عملکرد این دو دستگاه در حالت سرما به گونه ای است که گاز مبرد را از کندانسور، کمپرسور و شیر انبساط عبور می دهد و گاز مبرد

داکت گری و گاز R410a

تغییر فاز میدهد و همچنین به وسیله کویل نیز سرد می شود و این گاز سرد از طریق تهویه شونده به بیرون پخش می شود تا فضای خانه یا محل کار را خنک کند.

در نهایت با توجه به مطالب مفید و جامعی که درباره معرفی کولر گازی گری و داکت گری بیان کردیم؛ شما می توانید از طریق مراجعه به نمایندگی کولر گری در سراسر ایران این محصول با کیفیت و به صرفه را تهیه و خریداری کنید و در فصل های زمستان و تابستان از این دستگاه به خوبی استفاده کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.