فروش ویژه مجموعه آموزشی صفر تا صد فتوشاپ CC - ویرایش جدید

شنبه 27 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه مجموعه آموزشی صفر تا صد فتوشاپ CC - ویرایش جدید

فروش ویژه مجموعه آموزشی صفر تا صد فتوشاپ CC - ویرایش جدید 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، فروش ویژه مجموعه آموزشی صفر تا صد فتوشاپ CC - ویرایش جدید  را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این فروش ویژه را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



مجموعه آموزشی صفر تا صد فتوشاپ CC. شامل 1000 دقیقه آموزش جامع فارسی فتوشاپ CC از مقدماتی تا حرفه ای. از همین امروز یادگیری فتوشاپ جدید را آغاز کنید ...
هدف از تهیه مجموعه بزرگ آموزشی صفر تا صد فتوشاپ، پاسخگویی به همه نیازهای علاقمندان به یادگیری طراحی گرافیکی با فتوشاپ است. چرا که نه تنها در پایان این دوره آموزشی شما یک فتوشاپ کار ماهر میشوید، بلکه یک طراح توانمند و خوش سلیقه نیز خواهید بود!در این مجموعه برای اولین بار، از صفر تا صد و از مقدماتی مقدماتی، تا سطح بالاتر از پیشرفته در یک مجموعه گردآوری شده اند که کارآموز طی یک دوره کوتاه یک ماهه تمام فوت و فن فتوشاپ را می آموزد و در کار با فتوشاپ استاد می شود.
این مجموعه هم مناسب افراد تازه کار است و هم عالی برای علاقمندان و گرافیست های سطح متوسط که تمایل دارند حرفه ای شوند!
دروس آموزشی این مجموعه از معرفی تمام ابزارها و ارکان فتوشاپ شروع می کند و مهم تر اینکه درآخر دوره آموزشی نیز با آموزش خلق پروژه های های عظیم گرافیکی، شما را به یک استاد فتوشاپ تبدیل می نماید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزشی صفر تا صد فتوشاپ CC - ویرایش جدید , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه , فروش ویژه مجموعه آموزشی , فروش ویژه مجموعه آموزشی صفر تا صد , فروش ویژه مجموعه آموزشی صفر تا صد فتوشاپ , مجموعه آموزشی صفر تا صد فتوشاپ CC , مجموعه آموزشی , مجموعه آموزشی صفر تا صد , صفر تا صد فتوشاپ CC , فتوشاپ CC ,


شنبه 26 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید

فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید  را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این فروش ویژه را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید به زبان فارسی برای اولین بار در ایران "سطح مقدماتی تا پیشرفته". از همین امروز برنامه نویس بازی و نرم افزار اندروید شوید!
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید , فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد , فروش ویژه مجموعه , فروش ویژه مجموعه آموزش , مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید , مجموعه آموزش , مجموعه آموزش صفر تا صد , مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی , صفر تا صد برنامه نویسی اندروید , صفر تا صد برنامه نویسی , برنامه نویسی اندروید , آموزش برنامه نویسی اندروید ,


جمعه 26 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود تحقیق سیستم های پایگاه داده بلادرنگ

تحقیق سیستم های پایگاه داده بلادرنگ


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،تحقیق سیستم های پایگاه داده بلادرنگ را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این تحقیق را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

تحقیق-سیستم-های-پایگاه-داده-بلادرنگبخشی از متن: سیستم های بلادرنگ (Real-Time Data Base Management System) سیستم های سریع با سرعت پاسخگوئی بالا هستند که زمان انجام کليه عمليات نقش مهمی در آنها دارد. سيستم بلادرنگ در تعامل با دنيای واقعی پاسخ قابل پيش بينی را در قاب زمان می دهد. ورودی، پردازش و پاسخ ها همگی از قبل تعريف شده هستند و ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق سیستم های پایگاه داده بلادرنگ , دانلود تحقیق , دانلود تحقیق سیستم های , دانلود تحقیق سیستم های پایگاه داده , دانلود تحقیق سیستم های پایگاه , تحقیق سیستم های پایگاه داده بلادرنگ , تحقیق سیستم های پایگاه , تحقیق سیستم های پایگاه داده , سیستم های پایگاه داده بلادرنگ , سیستم های پایگاه , سیستم های پایگاه داده , پایگاه داده بلادرنگ , پایگاه داده ,


سه شنبه 23 تير 1394
ن : علیرضا

مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی

نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مطلب را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات درتوسعه ی منابع انسانی

تعداد صفحات: 100
فرمت : ورد (قابل ویرایش)


بیان مسئله تحقیق
   فناوری اطلاعات قبل از اينکه يک سيستم سخت‌افزاري و مجموعه‌اي از الگوها باشد يک نظام فکري و فرهنگي است و مي‌توان آنرا فرهنگ توليد اطلاعات ناميد. بدون ايجاد فرهنگ توليد اطلاعات، نظام فناوری اطلاعات نمي تواند دوام داشته باشد. بنابراين، آنچه در فناوری اطلاعات مهم است تفکر اطلاعات گرا است. فناوری اطلاعات از اتصال و ترکيب مجموعه‌اي از فکرهاي مفيد توليد شده شکل مي‌گيرد و کامپيوتر و ابر کامپيوترها و سيم و کابل و ابزارهايي از اين قبيل نيست. در فناوری اطلاعات، فکر انسانهاي خردمند است که توليد اطلاعات مي‌کند.
به‌طور کلي در مفهوم فناوری اطلاعات مولفه‌هاي زير وجود دارد: فرهنگ توليد اطلاعات، اطلاعات گرايي، جمع‌آوري اطلاعات، خلاصه سازي اطلاعات، تحليل‌گري، حساسيت اطلاعاتي، پردازش‌گري، تفکر شبکه‌اي، بهينه‌سازي، يکپارچه‌سازي، پژوهش‌نگري، روش‌سازي، ذخيره‌سازي، انتقال اطلاعات.


دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی , مقاله نقش فناوری , مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع , مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه , مقاله نقش فناوری اطلاعات , نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی , نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع , نقش فناوری اطلاعات , نقش فناوری اطلاعات در توسعه , فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی , فناوری اطلاعات , فناوری اطلاعات درمنابع انسانی ,


یک شنبه 21 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود فیلم آموزش SEO حرفه ای وب سایت

فیلم آموزش SEO حرفه ای وب سایت


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، فیلم آموزش SEO حرفه ای وب سایت را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این فیلم آموزشی را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



قیمت:500000ریال

موضوع :

فیلم آموزش SEO حرفه ای وب سایت

آموزش کامل و جامع سئو وب سایت تمامی آنچه که باید یک مدیر سایت و وب مستر بداند.

این آموزش جز بهترین آموزش های سئو می باشد که در اختیار کاربران وب سایت تورنگ قرار گرفته است.

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های جستجو با روش‌های غیر اخلاقی نیست. آن‌ها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجاد شده‌اند.

سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد.

سئو فرآیند ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینه‌ای و صبر است. موتور‌های جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است.

اهداف سئو چیست ؟

هدف سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

باعث ایجاد برند می شود.

باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.

باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سرفصلهای آموزشی سئو :

سئو چیست و چه تأثیری بر روی سایت دارد :

۱- معنی و مفهوم سئو با مثال عمل

۲- سئو چیست؟

۳- سئو چه اهمیت و جایگاهی دارد.

۴- بکارگیری درست و اصولی از سئو چه تأثیری بر روی وب سایت دارد.

۵- چه کسانی به سئو نیاز دارند.

۶- تشریح نوع ساختار و شکل گیری سئو

۷- مثال عملی از اینکه چه وب سایتهایی به سئو نیاز ندارند و دارند؛ با ذکر دلیل

۸- مثال عملی و عینی از عملکرد صحیح و پیاده سازی سئو بر روی وب سایت در گوگل

۹- تشریح تأثیر اختلاف قرارگیری وب سایت ها در رتبه ۱ تا ۵ صفحه اول گوگل، جهت دریافت ورودی از گوگل در راستای رسیدن به موفقیت در بازار هدف

دامین سایت و سئو :

۱۰- تأثیر دامنه بر روی سئو سایت

۱۱- نقش کلیدواژه های اصلی و هدف کاری وب سایت بر سئو سایت

۱۲- نقش کمک رسانی انتخاب دامین مناسب به موفقیت در سئو سایت جهت قرارگیری سایت در صفحه اول گوگل

۱۳- مثال عملی از انتخاب صحیح نام دامین برای وب سایت با توجه به کلمه کلیدی اصلی سایت

۱۴- تعیین کلمه کلیدی هدف کاری سایت

۱۵- آموزش ترفندی سازنده در بکارگیری کلمات کلیدی در دامنه سایت

۱۶- بررسی معنایی کلمات بکارگرفته شده در دامنه سایت از نظر گوگل و تأثیر آن بر سئو سایت

گوگل وب مسترتولز و سئو :

— آموزش ثبت سایت در گوگل

۱۷- آموزش ثبت سایت در گوگل و verify کردن آن طبق متدی جدید

۱۸- رونمایی از start کار اولیه اکثر سئوکاران حرفه ای به هنگام انجام پروژه های سئو

۱۹- نکته ای طلایی در نحوه چگونگی ثبت سایت های قدیمی و جدید در گوگل

۲۰- آموزش تأئیدیه مالکیت دامین سایت با ۲ روش معمول  (Recommended Method, Alternate Method)

— آموزش ساخت نقشه سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو

۲۱-  آموزش ساخت نقشه سایت برای موتورهای جستجو

۲۲- توضیح مختصر اجمالی بر Crawl Errors, Search queries, Sitemaps 

۲۳- پاکسازی داده های قدیمی در Sitemap سایت جهت ساخت نقشه سایت جدید و اصولی

۲۴- مثال عملی از آموزش ساخت نقشه سایت ویژه سیستم های مدیریت محتوا جوملا، وردپرس و نیز وب سایتهایی با سیستم مدیریت محتوای متفاوت با ۴ شیوه مختلف، دقیق و اصولی (آنلاین،نرم افزار،دستی،افزونه و کامپوننت)

۲۵- آموزش طریقه ساخت نقشه سایت منطبق با قانون گفته شده در آموزش ثبت سایت در گوگل

۲۶- تشریح و آموزش کامل الگوریتم ها و دستورات حاکم بر ساخت نقشه سایت XML گوگل

۲۷- بکارگیری نقشه سایت ساخته شده برای وب سایت پروژه

۲۸- آموزش نحوه ثبت نقشه سایت ساخته شده با توجه به نوع سیستم مدیریتی سایت در گوگل

۲۹- آموزش کامل و قدم به قدم ابزارهای ساخت نقشه سایت جهت درک بهتر و توانایی در نهایتِ بکارگیری از این ابزارها

— آموزش ثبت نقشه سایت در گوگل

۳۰- آموزش کامل بخش Sitemaps گوگل وب مسترتولز

— آموزش کامل ابزار Webmaster Tools Preferences گوگل

۳۱- آموزش کامل استفاده از ابزارهای ترجیهی گوگل وب مسترتولز (Webmaster Tools Preferences)

۳۲- تعیین زبان پیغام ها و هشدارهای گوگل

۳۳- فعال کردن اطلاع رسانی های گوگل (پیغام ها و هشدارها) از طریق ارسال به ایمیل مدیر سایت

۳۴- تعیین نوع اطلاع رسانی های (پیغام ها و هشدارها) گوگل جهت ارسال به ایمیل مدیر سایت

۳۵- تعیین ارسال ایمیل های گوگل برای اطلاع رسانی های سایت به ایمیل دلخواه

— آموزش کامل ابزار Site Settings گوگل

۳۶- آموزش کامل بخش تنظیمات سایت (Site Settings) از ابزارهای گوگل وب مسترتولز

۳۷- تعیین موقعیت هدف برای وب سایت

۳۸- رفع مشکل عدم توانایی در تعیین موقعیت هدف وب سایت برای دامین های غیر ایرانی (.ir)

۳۹- تعیین دامین مرجع برای سایت

۴۰- تعیین و کنترل سرعت و شدت دفعات مراجعه ربات های گوگل به وب سایت

— آموزش کامل ابزار Change of Address گوگل

۴۱- آموزش کامل بخش تغییر آدرس دامین سایت (Change of Address) بهمراه پروژه عملی

۴۲- آموزش کامل انتقال داده های دامین اول به دامین دوم بدون افت سئو منطبق با روند اجرائی پروسه گوگل

۴۳- تشریح مزایا و معایب و استفاده یا عدم استفاده از این ابزار بهنگام تغییر آدرس سایت

۴۴- مجازات های گوگل بعد از تغییر آدرس دامین سایت بصورت خودسرانه و بدون رعایت قوانین حاکم بر آن

۴۵- آموزش استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ (Redirect 301) در تغییر مسیر آدرس سایت

۴۶- محاسن استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ به هنگام تغییر آدرس سایت

۴۷- مثال عملی در قالب پروژه تغییر انتقال دامین وب سایت

۴۸- ساخت دیتابیس و کاربری در هاستینگ سایت و ست کردن آنها با هم

۴۹- انتقال اطلاعات و داده ها از دامین اول به دامین دوم بدون هیچ گونه طنش و تغییری در ساختار سایت

۵۰- پیدا کردن نام کاربری و دیتابیس دامین اول جهت انتقال

۵۱- دانلود کامل دیتابیس

۵۲- ست و تنظیم کردن دامین اول با دامین دوم

۵۳- نمایش و مشاهده عینی تمام محتویات دامین اول در دامین دوم

۵۴- بکارگیری Redirect 301 به منظور حفظ ارزش سئو و انتقال بازدیدکنندگان و ورودی های گوگل دامین اول به دامین دوم منطبق با دستورالعمل های گوگل

۵۵- تشریح برخی از دستورات رایج برای اعمال فرامین مختلف با ریدایرکت ۳۰۱ جهت تغییر مسیر

۵۶- نکته ای طلایی در وارد کردن اطلاعات مربوط به ریدایرکت ۳۰۱

۵۷- اعلامیت به گوگل جهت بررسی و اعمال تغییرات واصله در انتقال تغییر مسیر دامین

۵۸- ریز نکته ای طلایی جهت بررسی و اعمال تغییرات واصله در فرآیند تغییر آدرس سایت و رسیدن سریع به نتایج دلخواه از سمت گوگل

در هر قسمت به بررسی نکات و دستور عمل های بسیار کاربردی می پردازیم.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود فیلم آموزش SEO حرفه ای وب سایت , دانلود فیلم , دانلود فیلم آموزش SEO حرفه ای وب , دانلود فیلم آموزش SEO حرفه ای , دانلود فیلم آموزش , دانلود فیلم آموزش SEO , فیلم آموزش SEO حرفه ای وب سایت , فیلم آموزش , فیلم آموزش SEO , فیلم آموزش SEO حرفه ای , آموزش SEO حرفه ای وب سایت , SEO حرفه ای وب سایت , SEO حرفه ای ,


یک شنبه 21 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله بررسی تخصصی شبکه های وایمکس

بررسی تخصصی شبکه های وایمکس


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، بررسی تخصصی شبکه های وایمکس را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



قیمت:300000ریال

 

موضوع :

بررسی تخصصی شبکه های وایمکس

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

چكيده

            براي انتقال اطلاعات،احتياج به رسانه انتقال وسيستم انتقال مي باشد.رسانه‌هاي انتقال اجزا فيزيكي مي‌باشند كه انتقال اطلاعات در آنها صورت مي‌گيرد. وجود منابع طبيعي، هزينه‌هاي بالاي كابل كشي در بعضي مناطق، سختي كابل‌كشي وگاه ناممكن بودن كابل‌كشي در منطق دور افتاده،زمان‌بري برپایی يك شبكه كابلي، نياز به پهناي باند بالا و دسترسي آسان و هزينه‌هاي پایین نصب و بهره‌وري در شبكه بي‌سيم، امروزه كاربران را بسوي استفاده از اين شبكه‌ها سوق داده‌است.

   محيط‌هاي بي‌سيم داراي خصوصيات و ويژگي‌هاي منحصر به فردي مي‌باشند كه در مقايسه با شبكه‌هاي محلي سيمي جايگاه خاصي را به اين گونه شبكه‌ها مي‌بخشند. عموم مردم به Wi-F به عنوان يك ايستگاه مركزي كاري كه مي‌تواند ارتباط بين چندين كاربر به طور يكسان به اشتراك بگذارد علاقمندند



  • فهرست مطالب
  • عنوان                                                                                                                       
  • مقدمه                                                                                                                               
  • فصل اول- تشريحی بر شبکه های بی سیم                                                                                           
  •  1- 1- عوامل مقایسه شبکه های بی سیم و کابلی                                                
  • فصل دوم- شبکه های بی سیم                                                                                                          
  • 2-1- ارتباطات رادیویی                                                                                                                  
  • 2-2- مزیت اصلی شبکه های بی سیم                                                                        
  • 2-3- مشکلات استفاده از شبکه های بی سیم                                                              
  • 2-4- مشکلات مربوط به امواج رادیویی                                                                      
  • 2-5- ابزار های جانبی در شبکه های بی سیم                                                               
  • 2-6-  انواع شبکه های بی سیم از نظر ایجاد                                                               
  • فصل سوم-
  • 3-1- راه‌هاي دسترسي به اینترنت                                                                                                          
  • 3-2- مزاياي
  • 3-3- ویژگی و مزایای فنی
  • 3-4- عوامل موثر کیفیت WiMax      
  • 3- 5- نحوه ی ارایه خدمات WiMax  
  • 3- 6- وایمکس به عنوان تجهیزات دسترسی در مترو      
  • 3- 7- گسترش تاخیر چیست ؟  
  • 3- 8- حمایت از آنتن های با هوش                                                                                                        
  •  فصل چهارم کیفیت سرویس دهی (QOS)      
  • 4- 1- فاکتورهای مهم End-to-End         
  • 4- 2- چالش های QOS در شبکه های End-to-End                                                        
  • 4- 2- 1- Latency       
  • 4- 2- 2- مفهوم Packet Loss                                                                                   
  • 4- 2- 3- لرزش (                                                                                           
  • 4- 3- چالش های QOS در شبکه های وایمکس            
  • 4- 3- 1- چالش های QOS در شبکه های بی سیم                                                             
  • 4- 3- 2- چالش های یکپارچه سازی وایمکس و شبکه های مبتنی بر IP در مسئله QOS             
  • 4- 4- نظریه های خاص QOS در وایمکس                                                                                                                                        
  • 4- 4- 1- توافق نامه سطح سرویس (SLA)                                                                                                                          
  • 4- 4- 2- پایگاه مشتری وایمکس                                                                                                           
  • 4- 4- 3- معماری شبکه                                                                                                                                                                
  • 4- 4- 4- رمزگذاری و رمزگشایی (CODEC)                                                            
  • 4- 4- 5- مشترکین                                                                      
  • 4- 4- 6- تاخیر حاصل از رای گیری                                                              
  • 4- 4- 7- نرخ بسته                                                                                            
  • 4- 4- 8- بافر لرزش                                                                                             
  • 4- 4- 9- فشرده سازی سرآیند                                                                                                               
  • 4- 4- 10- دسته بندی QOS                                                                                                               
  • 4- 4- 11- زمانبندی، مدیریت منابع رادیویی و پروتکل های اجرایی توصیه شده در وایمکس                                    
  • فصل پنجم بازنگری فن آوری وایمکس                                                                                             
  • 5- 1- بازنگری فن آوری وایمکس                                                                                                                
  • 5- 2- کمترین نرخ اطلاعات (CIR) و بیشترین نرخ اطلاعات (MIR)                                                                        
  • 5- 3- ساختار QOS                                                                                                                               
  • 5- 4- برنامه ریزی QOS در شبکه های وایمکس                                                                                               
  • 5- 5- اندازه گیری های عملکردی و بکارگیری آزمایش Test-bed                                                                          
  • 5- 6- Packet-E-Model                                                                                                                            
  • 5- 7- پیکر بندی Test-bed                                                                                                                         
  • 5- 8- اندازه گیری های عملکردی                                                                                                                 
  • فصل ششم - انجمن WiMax                                                                                                        
  • 6- 1- انجمن WiMax                                                                                                                     
  • 6-2- شركت‌هاي عضو انجمن WiMax                                                                                               
  •  نتیجه گیری                                                                                                                          
  • نتیجه گیری                                                                                                                           
  • مراجع                                                                                                                                           



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بررسی تخصصی شبکه های وایمکس , دانلود مقاله , دانلود مقاله بررسی , دانلود مقاله بررسی تخصصی شبکه های , دانلود مقاله بررسی تخصصی , مقاله بررسی تخصصی شبکه های وایمکس , مقاله بررسی , مقاله بررسی تخصصی , مقاله بررسی تخصصی شبکه , بررسی تخصصی شبکه های وایمکس , بررسی تخصصی , شبکه های وایمکس , وایمکس ,


یک شنبه 21 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود مقاله ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات در ترافیک شهری

ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات در ترافیک شهری


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات در ترافیک شهری را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مطلب مارا بر این داشت تا ما این مقاله را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



قیمت:300000ریال

 

موضوع :

ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات در ترافیک شهری

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

چکیده

فناوری اطلاعات به عنوان عمده ترین محور تحول و توسعه در جهان امروزی مطرح شده و دستاوردهای ناشی از آن به گونه های مختلف در زندگی مردم تاثیر گذاربوده است. این تحولات واژه هایی مانند: ، شهر الکترونیکی وتجارت الکترونیک وحتی دولت الکترونیکی را به همراه داشته است

مقوله سیستم ارزیابی و پیش بینی ترافیک به بهبود شرایط ترافیک، کاهش تاخیر سفر از طریق ایجاد تسهیلات لازم برای بهره برداری بهتر و در دسترس قرار دادن ظرفیت های بیش تر اتلاق می شود. این سیستم با بهره برداری از تلفیق کامپیوتر، ابزار ارتباطی و فناوری های نظارتی، قدرت نظارت، مدیریت و کنترل سیستم حمل ونقل را بالا می برد

هوشمند کردن جاده ها و اتومبیل ها به استفاده از تکنولوژی اطلاق می شود که بر روی جاده .وسیله نقلیه دیگر قسمت های حمل ونقل با هدف افزایش ظریفیت جاده ها افزایش ایمنی و درکل افزایش کارآیی سیستم حمل ونق اعمال می شوداین سیستم ها در حال حاضر در سطح گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گیرد سیستم های معدودی در کشور های مختلف پیاده شده است فناوری اطلاعات در راحت کردن زندگی شهری نقش اساسی داشته که در برخی کشورها ا استفاده از این فناوری ها راهکار ها نوینی برای کنترل و بهبود وضعیت ترافیک ارائه شود.در این مقاله ضمن بررسی

  • معرفی فناوری اطلاعات و کاربرد آن
  • فناوری اطلاعات ودولت الکترونیک
  • خدمات الکترونیکی مبتنی بر فناوری اطلاعات
  • ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات در مدیریت ترافیک شهری

را مورد بررسی قرار می دهیم.

واژهای کلیدی:   دولت الکترونیک ،  خدمات الکترونیکی، ترافیک شهری ،تحلیل مقایسه ای،      

فهرست مطالب

چکیده. ‌ح

فصل اول- فناوری اطلاعات

مقدمه : 18

تاريخچه فن آورى اطلاعات.. 1

زمینه های فناوری اطلاعات.. 3

سیستم اطلاعات و فناوری اطلاعات.. 3

فناوری اطلاعات و علوم رایانه. 4

سطح آموزشی……….. 4

تعيين پيامدهاي مديريتي، اجتماعي، فرهنگي و حقوقي فناوري اطلاعات    5

تأثیر فناوری اطلاعات.. 6

کاربرد‌های فناوری اطلاعات.. 9

حوزه هاي كاربرد فن آوري اطلاعات در كشورهاي پيشرفته: 10

دولت الكترونيك:……. 10

دولت الكترونيك: (E.State) 11

دولت دیجیتالی……... 11

زمينه‌هاي عمده كاربرد دولت دیجیتالی.. 12

تجارت الكترونيك…….... 13

خودكار سازي نظامهاي اجرائي.. 13

مدارس هوشمند با هدف تربيت نيروي انساني براي جامعه اطلاعاتي آينده  13

دور درماني با هدف دستيابي وسيع و آسان به خدمات درماني   14

پول الكترونيك……..... 14

نظام هاي اطلاع رساني.. 14

شهر الکترونیک……..... 16

شهر الکترونیک و ویژگی‌های آن.. 16

راهكارهاي چگونگي ايجاد شهر دیجیتالی.. 18

11-مدل شهر دیجیتالی.. 19

12-خدمات شهرهاي دیجیتالی جهان.. 19

مزاياي شهر الكترونيك عبارتند از: 20

مهمترين مزاياي شهر الكترونيك: 21

مهمترين موانع و مشكلات بالقوه رودروي شهر الكترونيك عبارتند از: 21

شهرالكترونيك در ايران.. 22

شهر الکترونیک در جهان.. 22

موانع موجود براي دستيابي به شهر الكترونيك در كشور  24

تحليل مقايسه اي……... 26

فصل دوم پیشینه تحقیق

پیشرفت روزافزون فناوری اطّلاعات.. 31

ابعاد بكار گيري فناوري اطلاعات.. 31

دو رويكرد متضاد در قبال گسترش فناوري اطلاعات.. 33

فناوری اطلاعات امروز و فردا 34

تعریف جامع از دولت الکترونیکی.. 37

مفهوم حكومت‌داري خوب : 39

ساختار دولت الکترونیک... 40

روند ایجاد دولت الکترونیک : 41

اهميت ايجاد دولت الكترونيك : 42

مهمترين عوامل ایجاد دولت الکترونیک : 43

مزايای دولت الکترونیک : 44

موفقيتهاي دولت ژاپن : 46

دولت الکترونیک و روند آن در ایران  : 48

پيشنهاد طرح پنج مرحله اي : 50

فصل سوم : مروری برکار های مرتبط

خدمات الکترونیکی مبتنی بر فناوری اطلاعات.. 53

انواع خدمات الكترونيكي.. 53

ارکان خدمات الکترونیک شهری و تعامل آن‌ها 54

بلدیه الکترونیک (تعریف الکترونیک): 57

آموزش الکترونیک:……. .58

حضور در محل کار الکترونیکی.. 59

دفتر روابط دولت با ملت.. 60

تأمین سرمایه دفتر (الکترونیک) 61

نقش بانک الکترونیکی در شهر الکترونیک... 62

ويژگيهاي پول الكترونيك... 64

اجزای بانکداری الکترونیک... 65

موانع ارائه خدمات الکترونیکی.. 65

نکات قابل توجه در ارائه خدمات الکترونیک... 65

نتایج و دستاوردهای حاصل از ارائه خدمات الکترونیکی   66

فصل سوم : مروری بر کارها

تعاریفی از مدیریت شهری.. 69

وظایف مدیریت شهری.. 69

نقش سیستم مدیریت شهری به مثابه یک برنامه ریزی   69

نقش اداری – اجرایی سیستم مدیریت شهری.. 71

وظایف شهرداری ها..... 71

تعیین اهداف و راهبردهای مدیریت شهری.. 72

راهبرد ها در مدیریت شهری.. 72

ضرورت GIS درمدیریت پایدار شهری.. 72

مدیریت بحران و سوانح : 73

مسیر یابی بهینه در مناطق درون شهری.. 73

مفهوم ارزيابي آمادگي الكترونيكي شهرداري.. 73

مؤلفه های آمادگی الکترونيکی شهرداري.. 75

فرايند توسعه آمادگی الکترونيکی شهرداري.. 75

فنآوری اطلاعات و مدیریت تقاضای سفرهای درونشهری   76

تأثير فناوري اطلاعات بر نحوة مديريت شهرها 77

تاریخچه حمل و نقل و ترافیک: 79

مفهوم خدمات الکترونيکي حمل و نقل: 79

سیستم ارزیابی و پیش بینی ترافیک: 81

مهار ترافیک در شهر هوشمند. 83

سیستم حمل ونقل هوشمند. 84

فناوری های حمل ونقل هوشمند. 85

تاثیرات سیستم های هوشمند حمل و نقل.. 85

وسايل نوين كنترل ترافيك در بهره برداري بهتر ازسیستم بزرگراه های شهری   86

1- سیستم بزرگراه های شهری.. 86

2-................... شبکه راه های شهری.. 86

جایگاه بزرگراه ها در مسیرهای شهری.. 88

3- روش های کنترل و نظارت بزرگراه ها 88

4- ارائه یک مدل……….. 89

بخش مدیریت و تصمیم گیری.. 90

بخش جمع آوری اطلاعات.. 90

بخش سیستم کنترل. 90

بخش اطلاع رسانی به راننده. 91

بخش نظارت، برنامه ریزی و اجرا 91

5- ارزیابی سیستم…….. 91

تحلیل سیستم……... 93

منافع مدل………….. 93

مهمترین الزامات اجرای سیستم نظارت تصویری و کنترل ترافیک شهری   94

مکانیزم عملکرد دفاتر پیشخوان در کاهش ترافیک: 95

فناوري اطلاعات به عنوان راهكار بسيار موثري جهت بهبود كارايي سامانه ها 96

مدیریت سیستم های حمل و نقل هوشمند ترافیک(ITS)  96

تعريف کلي سامانه……. 97

سامانه مدیریت ترافیک... 99

سامانه های مورد نیاز برای سامانه هوشمند. 99

فصل پنجم : بحث کلی

gisچيست؟…………. 100

سيستم اطلاعات جغرافيايي و  کاربرد آن در مديريت حمل و نقل و ترافيک : 101

سیستم مكان یابی جهانی :(GPS ) 103

تلفیق GIS , GPS در کنترل حمل و نقل هوشمند(ITS) 104

RFiD ابزاری برای حل مشکلات مدیریت حمل و نقل شهری   105

کنترل هوشمند چراغ های راهنمایی.. 105

نحوه کار دوربین های هوشمند چراغ های راهنمایی.. 106

موقعیت یابی خودکار در شبکه هوشمند ترافیکی.. 107

سيستم مکان یاب خودکار وسیله نقلیه (AVL) 107

سیستم اطلاع رسانی به مسافرين در ايستگاه‌ها (RTPIS)  108

مرکز کنترل…………. 108

نگاهی به سیستم های هوشمند حمل ونقل دراهواز. 110

معرفی سیستم های هوشمند حمل و نقل(ITS) 111

مرکز کنترل ترافیک شهرداری اهواز. 112

چگونگی ثبت تخلف توسط دوربین ها 113

اهداف مرکز کنترل ترافیک... 116

1 ) سامانه زیرساخت مخابراتی.. 116

2 ) سامانه هوشمند کنترل ترافیک (SCATS) 117

سیستم اولویت دهی به خودروهای اورژانس (EVP : Emergency VehiclePriority) : 118

3 ) سامانه نظارت و جمع آوری اطلاعات.. 118

مأموریتهای سامانه نظارت تصويري: 118

سامانه حمل و نقل هوشمند ITS (Intelligent Transportation Systems)  120

سامانه‌هاي پيشرفته مديريت ترافيك ATMS (Advanced Traffic. 122

Management Systems) 122

كنترل ترافيك شهري UTC (Urban Traffic Control)  123

كريدور آزادراهي و مديريت بزرگراه. 124

VMS گرافيكي انتخاب مسير (آمستردام) 124

اعمال قانون.. 125

سامانه‌هاي پيشرفته اطلاعات مسافر ATIS (Advanced Traffic Management Systems)  126

ATIS درون خودرويي.. 127

سامانه‌هاي پيشرفته كنترل وسيله نقليه AVCS (Advanced Vehicle Control Systems)  128

سيستم ديد در شب.. 129

سامانه هاي عملكرد وسايل نقليه تجاري CVO (Commercial Vehicle Operations)  129

سرويس رديابي خودرو. 130

اطلاع رساني داخل واگن براي مسافرين.. 130

تقدم حمل و نقل عمومي.. 130

مديريت و لجستيك ناوگان حمل و نقل عمومي.. 131

حمل و نقل اشتراكي با انعطاف بالا. 131

سامانه هاي پرداخت الكترونيكي EPS (Electronic Payment Systems)  132

سامانه‌هاي ETC/EFC. 132

سيستم دريافت عوارض در اروپا 133

تكنولوژي دريافت عوارض در ژاپن.. 134

سامانه‌هاي امنيتي و اصطراري SSS (Safety and Security Sytem)  134

معرفی سامانه AVI مبتنی بر شناسایی راننده. 136

اهداف طرح کاربرد RFID در خودرو. 136

سامانه اطلاعات مسافرتي(ATIS) 137

سامانه شناسايي و كشف تصادفات.. 138

سامانه اعلام زمان سفر بوسیله پلاک خوانی هوشمند. 138

فصل شیشم : نتیجه گیری

فناوري CVT چيست و چگونه كار مي كند؟. 141

سيستم دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز. 143

اهمیت و ضرورت طرح.. 144

مدیریت پارکینگ بوسیله پلاک خوانی هوشمند. 145

•  سنگاپور. 149

محدوده طرح ترافیک در شهر سنگاپور. 150

لندن.. 151

محدوده طرح ترافیک در لندن  : 151

استکهلم. 152

محدوده طرح ترافیک در استکهلم. 153

میزان تاثیر محدودیت های ترافیکی در کاهش حجم خودرو ها در کل شبکه حمل و نقل استکهلم   154



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات در ترافیک شهری , دانلود مقاله ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات در ترافیک , دانلود مقاله , دانلود مقاله ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات , دانلود مقاله ارزیابی , دانلود مقاله ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری , دانلود مقاله ارزیابی تاثیر کاربرد , مقاله ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات در ترافیک شهری , مقاله ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات در ترافیک , مقاله ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری , مقاله ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات , ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات در ترافیک شهری , ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری , ارزیابی تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات , کاربرد فناوری اطلاعات در ترافیک شهری , کاربرد فناوری اطلاعات , فناوری اطلاعات در ترافیک شهری ,


شنبه 21 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود پورتال مسبي، ورژن 8

پورتال مسبي، ورژن 8

 

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پورتال مسبی - ورژن8 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این وبسایت مارا بر این داشت تا ما این پورتال فوق حرفه ای را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 2000000 تومان

امروزه با توسعه اينترنت در کشورمان، خريد و فروش اينترنتي رواج زيادي يافته است. هم اکنون فروشندگان و بازارياب هاي بسياري در فضاي مجازي مشغول کسب درآمد هستند و روز به روز بر تعدادشان افزوده مي شود. پس الان فرصت بسيار خوبي براي راه اندازي يک کسب و کار اينترنتي است.

پورتال مسبی را مي توان سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش ناميد، زيرا در آن بازارياب ها به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات مي پردازند. روش کلي کسب درآمد در سايتي که براي شما راه اندازي مي کنيم به اين صورت است که شما تعدادي فروشنده و بازارياب به سايتتان جذب مي کنيد.
فروشندگان محصولاتشان را در سايت شما ثبت مي کنند و براي هرمحصول، پورسانت مشخصي در نظر مي گيرند. بازارياب ها نيز به بازاريابي و تبليغ محصولات مي پردازند. زماني که سفارشي از طريق بازارياب ثبت شد، توسط فروشنده بررسي مي شود و پس از تاييد شدن سفارش، درصدي از پورسانت محصول که فروشنده تعيين کرده است به بازارياب، و درصدي نيز به شما تعلق مي گيرد. درصد پورسانت مدير از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مديريت سايت تعيين مي شود. مثلا مي توانيد تعيين کنيد که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازارياب و 10 درصد به شما برسد.

فروشنگان و بازارياب ها داراي پنلهاي مجزا و با امکانات استثنايي هستند که حرفه اي بودن در عين سادگي و کاربرپسند بودن آن را ميتوان مهم ترين ويژگي پنل فروشندگان و بازارياب ها دانست. کليه تراکنش هاي مالي و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتيک انجام مي شود. شما فقط مدير سيستم هستيد و تنها کاري که بايد انجام دهيد مديريت فروشندگان و بازارياب ها مي باشد. هر رويداد و تراکنشي که در سايت صورت بگيريد توسط ايميل به اطلاع مدير سايت مي رسد که همين امر مديريت سايت را بسيار آسان کرده است.

امکاناتي که در اين ورژن، اضافه بر امکانات ورژن هاي قديمي تر ايجاد شده است عبارتند از:

1) سيستم پارک دامين براي بازاريابها: در زماني که دامين بازارياب توسط بازديدکنندگان باز مي شود صفحه بازار مجازي باز خواهد شد اما به گونه اي که در نوار آدرس مرورگر، فقط آدرس دامين بازارياب مشاهده مي شود. و هر سفارشي که ثبت شود در عملکرد بازاريابي بازارياب مربوطه ثبت مي شود. تحت هر شرايطي که دامين بازارياب باز شود سفارشات در عملکرد بازاريابي همان بازارياب صاحب دامين ثبت مي شود و هرگز به نام بازارياب ديگري ثبت نخواهد شد و آن دامين در انحصار خود بازارياب صاحب دامين است. هر بازارياب در صورت تمايل و با خيال راحت دامين خود را تبليغ مي کند. ديگر نيازي نيست به انتهاي آدرس آن دامين، نام کاربري خود را اضافه کند.

2) سيستم تحويل سايت رايگان به بازاريابها: با راه اندازي چنين سيستمي، هر بازارياب مي تواند فايلهاي آماده شده اي را کاملا رايگان دانلود کرده و روي هاست خود نصب کند و در هر زمان با يک کليک سايت خود را آپديت کند.
در سايت رايگاني که به بازاريابها تحويل داده مي شود ساير محصولات فعال در آن قرار داده شده است. سايتهاي بازاريابها کاملا مستقل از سايت شما باز مي شود پس سرعت لود آنها بسيار بالا خواهد بود. با استفاده مناسب از اين سيستم، سفارشات شما چند برابر خواهد شد زيرا به صورت غير مستقيم شما مدير صدها سايت مستقل خواهيد شد. سايتهايي مستقل بر روي سرورهايي مستقل در سراسر دنيا، که همه آنها خودشان مدير دارند. بازاريابهاي سايت شما مديران آن سايتها هستند. اما سفارشات آن سايتها در ديتابيس سايت شما ثبت مي شود.

جهت کسب اطلاعات دقيق در مورد ساير ورژنهاي مسبي اينجا را کليک کنيد.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پورتال مسبي - ورژن 8 , دانلود پورتال , دانلود پورتال مسبي , دانلود پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي , دانلود پورتال سایت مسبی , پورتال سایت مسبی , پورتال سایت اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی مسبی ,


شنبه 20 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود پورتال مسبي - ورژن 7

پورتال مسبي - ورژن 7

 

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پورتال مسبی - ورژن7 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این وبسایت مارا بر این داشت تا ما این پورتال فوق حرفه ای را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 1600000 تومان

امکانات جدید ورژن 7:

در پنل بازاریاب: بخش سفارشات خود شما (خود بازاریاب نیز می تواند محصول سفارش دهد و لیست سفارشات خود را مشاهده کند)

ایجاد کنترل پنل اختصاصی برای مشتری در لحظه ثبت سفارش (کنترل پنل مشتری دارای تمامی امکانات و قابلیتهای بازاریابی نیز می باشد.)

در پنل بازاریاب: بخش قرعه کشی
سیستم هوشمند راه اندازی مسابقه و قرعه کشی هوشمند مسابقات و افزودن مبلغ جوایز به صورت اتوماتیک به حساب برندگان (فقط با کلیک بر یک دکمه) توسط مدیریت سایت

در پنل بازاریاب: بخش آمار ورودی ها

امکان ایجاد و ویرایش مسابقه بین مشتریان و مسابقه بین بازاریابها توسط خود فروشندگان

در پنل بازاریاب: امکان جستجوی لینکهای بازاریابی با استفاده از نام محصول

یادداشت گذاری برای سفارشات توسط بازاریابها: هر بازاریابی اگر نسبت به یاداشتهای فروشنده یک سفارش انتقاد دارد و یا متوجه شده است اشتباهی برای تایید یا رد یک سفارش رخ داده و یا اینکه نظری در مورد یک سفارش دارد می تواند به وسیله این بخش یادداشت گذاری کند تا هم مدیر سایت و هم فروشنده مربوطه یادداشت وی را ببینند و نیز خود وی در روزها یا ساعات بعد بداند که این سفارش در چه مرحله است و چه پیگیریهایی برای آن انجام داده است.

فرم سفارش جادویی: امکانی جدید و فوق العاده مناسب برای قرار دادن فرم سفارش در وبلاگ و یا سایت. بازاریابها می توانند بوسیله این قابلیت جدید، برای هر محصولی فرم سفارش ایجاد کنند و براحتی آن کد را کپی کرده و در سایت یا وبلاگ خود قرار دهند. مزیت فرم جادویی این است که از هیچ اسکریپتی استفاده نمی کند و از کدهای ساده اچتمل تولید شده است و در وبلاگ یا سایت بازاریاب کاملا مستقل از مسبی و با سرعتی بالا لود می شود. حتی بازاریاب می تواند آن فرم را همراه متن ایمیل برای دیگران ارسال کند. تا دریافت کننده ایمیل از درون ایمیل خود سفارش خود را ثبت کند. و خیلی استفاده های مطلوب دیگر...

جهت کسب اطلاعات دقيق در مورد ساير ورژنهاي مسبي اينجا را کليک کنيد.

خرید        سوال از فروشنده

 



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پورتال مسبي - ورژن7 , دانلود پورتال , دانلود پورتال مسبي , دانلود پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي , دانلود پورتال سایت مسبی , پورتال سایت مسبی , پورتال سایت اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی مسبی ,


شنبه 20 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود پورتال مسبي - ورژن 6

پورتال مسبي - ورژن 6

 

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پورتال مسبی - ورژن6 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این وبسایت مارا بر این داشت تا ما این پورتال فوق حرفه ای را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 1200000 تومان

امروزه با توسعه اينترنت در کشورمان، خريد و فروش اينترنتي رواج زيادي يافته است. هم اکنون فروشندگان و بازارياب هاي بسياري در فضاي مجازي مشغول کسب درآمد هستند و روز به روز بر تعدادشان افزوده مي شود. پس الان فرصت بسيار خوبي براي راه اندازي يک کسب و کار اينترنتي است. ما با تجربه 6 ساله در امر راه اندازي سايت هاي بازاريابي و کسب و کار اينترنتي ، مي توانيم سايتي با قابليت هاي فوق العاده براي شما راه اندازي کنيم. به دليل اينکه مدت زيادي از طراحي اوليه اين سيستم گذشته است، توانسته ايم ضعف هاي اين سيستم را به حداقل برسانيم و امکانات آن را مطابق نيازهاي جديد و پيشرفت هاي حاصل شده، ارتقا دهيم.
اين سيستم را مي توان سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش ناميد، زيرا در آن بازارياب ها به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات مي پردازند.
روش کلي کسب درآمد در سايتي که براي شما راه اندازي مي کنيم به اين صورت است که شما تعدادي فروشنده و بازارياب به سايتتان جذب مي کنيد. فروشندگان محصولاتشان را در سايت شما ثبت مي کنند و براي هرمحصول، پورسانت مشخصي در نظر مي گيرند. بازارياب ها نيز به بازاريابي و تبليغ محصولات مي پردازند. زماني که سفارشي از طريق بازارياب ثبت شد، توسط فروشنده بررسي مي شود و پس از تاييد شدن سفارش، درصدي از پورسانت محصول که فروشنده تعيين کرده است به بازارياب، و درصدي نيز به شما تعلق مي گيرد. درصد پورسانت مدير از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مديريت سايت تعيين مي شود. مثلا مي توانيد تعيين کنيد که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازارياب و 10 درصد به شما برسد. فروشنگان و بازارياب ها داراي پنلهاي مجزا و با امکانات استثنايي هستند که حرفه اي بودن در عين سادگي و کاربرپسند بودن آن را ميتوان مهم ترين ويژگي پنل فروشندگان و بازارياب ها دانست.
کليه تراکنش هاي مالي و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتيک انجام مي شود. شما فقط مدير سيستم هستيد و تنها کاري که بايد انجام دهيد مديريت فروشندگان و بازارياب ها مي باشد. هر رويداد و تراکنشي که در سايت صورت بگيريد توسط ايميل به اطلاع مدير سايت مي رسد که همين امر مديريت سايت را بسيار آسان کرده است.
در آينده اي نزديك با افزايش روزافزون بازديدكنندگان و اعضاي سايتتان شاهد يك درآمد سالم و ثابت اينترنتي خواهيد بود و از كار در اينترنت نهايت لذت را مي بريد.
همچنين تمرکز شما فقط روي مديريت سيستم خواهد بود و بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور - براي خودتان، فروشنده و بازارياب - صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما صرفاً معرفي کننده کالا يا خدمات فروشندگان خواهند بود و کليه مراحل رسيدگي به سفارشات توسط فروشندگان شما انجام مي شود.
اگر خودتان فروشنده هستيد بايد بدانيد اين سيستم براي فروشندگان نيز بسيار مناسب است، مي توانيد محصولات فروشگاه اينترنتي خودتان را در آن ثبت کنيد تا بازارياب هاي سايتتان براي شما تبليغ کنند. پس اصلي ترين روش کسب درآمد در اين سيستم بازاريابي، اين است که از هر فروشي که توسط لينک بازارياب هاي شما صورت بگيرد درصدي را دريافت مي کنيد که با وجود کمتر بودن از سود فروشندگان و بازارياب ها، باز هم درآمدي قابل توجه در پي خواهد داشت.
جهت کسب اطلاعات دقيق در مورد ساير ورژنهاي مسبي اينجا را کليک کنيد.
 
حداكثر ظرف 24 ساعت بعد از سفارش، وب سايت آماده شده خود را از ما تحويل مي گيريد.
تحويل سايت و تضمين صحت اجرا به عهده خود ما است.
خود مدير سايت مسبي شخصا مسوول فروش اين محصول به شما مي باشد.
بعد از دريافت پورتال ما در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوي شما هستيم.
اين پورتال را فقط از خود ما خريداري كنيد تا بتوانبم پاسخگوي شما باشيم.
امكان افزودن بخشهاي سفارشي جديد شما به سايتتان در هر زمان
استفاده از پنل هاي مديريتي پيشرفته و در عين حال ساده
برطرف كردن مشكلات احتمالي سايت شما در هر زمان و به صورت رايگان
وجود رابط كاربري آسان و منحصر به فرد در ساير بخشهاي سايت
ارسال ايميلهاي اتوماتيك و هوشمند براي كاربران و اعضا در بخشهاي مختلف سايت

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پورتال مسبي - ورژن6 , دانلود پورتال , دانلود پورتال مسبي , دانلود پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي , دانلود پورتال سایت مسبی , پورتال سایت مسبی , پورتال سایت اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی مسبی ,


شنبه 20 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود پورتال مسبي - ورژن 5

پورتال مسبي - ورژن 5

 

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پورتال مسبی - ورژن5 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این وبسایت مارا بر این داشت تا ما این پورتال فوق حرفه ای را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 1100000 تومان

آيا شما نيز دوست داريد سايتي مشابه سايت مسبي را با تمامي امكانات در اختيار داشته و مديريت كنيد و كسب درآمد و کاري پر سود را براي خود شروع كنيد؟ ما چنين امكاني را براي شما فراهم كرده ايم. پس از سالها تجربه در زمينه طراحي و مديريت سايت مسبي، اكنون مفتخريم تا يك وب سايت با ساير امکانات و قابليتهاي سايت مسبي را براي شما راه اندازي كنيم.
در آينده اي نزديك با افزايش روزافزون بازديدكنندگان و اعضاي سايتتان شاهد يك درآمد سالم و ثابت اينترنتي خواهيد بود و از كار در اينترنت نهايت لذت را مي بريد.
اين سيستم را مي توان سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش ناميد، زيرا در آن بازارياب ها به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات مي پردازند.
روش کلي کسب درآمد در سايتي که براي شما راه اندازي مي کنيم به اين صورت است که شما تعدادي فروشنده و بازارياب به سايتتان جذب مي کنيد. فروشندگان محصولاتشان را در سايت شما ثبت مي کنند و براي هرمحصول، پورسانت مشخصي در نظر مي گيرند. بازارياب ها نيز به بازاريابي و تبليغ محصولات مي پردازند. زماني که سفارشي از طريق بازارياب ثبت شد، توسط فروشنده بررسي مي شود و پس از تاييد شدن سفارش، درصدي از پورسانت محصول که فروشنده تعيين کرده است به بازارياب، و درصدي نيز به شما تعلق مي گيرد. درصد پورسانت مدير از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مديريت سايت تعيين مي شود. مثلا مي توانيد تعيين کنيد که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازارياب و 10 درصد به شما برسد. فروشنگان و بازارياب ها داراي پنلهاي مجزا و با امکانات استثنايي هستند که حرفه اي بودن در عين سادگي و کاربرپسند بودن آن را ميتوان مهم ترين ويژگي پنل فروشندگان و بازارياب ها دانست.
کليه تراکنش هاي مالي و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتيک انجام مي شود. شما فقط مدير سيستم هستيد و تنها کاري که بايد انجام دهيد مديريت فروشندگان و بازارياب ها مي باشد. هر رويداد و تراکنشي که در سايت صورت بگيريد توسط ايميل به اطلاع مدير سايت مي رسد که همين امر مديريت سايت را بسيار آسان کرده است.
اين سيستم بازاريابي و همکاري در فروش که ما براي شما راه اندازي مي کنيم، سيستمي متفاوت و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا نياز به هيچگونه محصول يا خدمات براي فروش نداريد، چون محصولات توسط فروشندگان ثبت مي شود.
همچنين تمرکز شما فقط روي مديريت سيستم خواهد بود و بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور - براي خودتان، فروشنده و بازارياب - صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما صرفاً معرفي کننده کالا يا خدمات فروشندگان خواهند بود و کليه مراحل رسيدگي به سفارشات توسط فروشندگان شما انجام مي شود.
اگر خودتان فروشنده هستيد بايد بدانيد اين سيستم براي فروشندگان نيز بسيار مناسب است، مي توانيد محصولات فروشگاه اينترنتي خودتان را در آن ثبت کنيد تا بازارياب هاي سايتتان براي شما تبليغ کنند. پس اصلي ترين روش کسب درآمد در اين سيستم بازاريابي، اين است که از هر فروشي که توسط لينک بازارياب هاي شما صورت بگيرد درصدي را دريافت مي کنيد که با وجود کمتر بودن از سود فروشندگان و بازارياب ها، باز هم درآمدي قابل توجه در پي خواهد داشت.
جهت کسب اطلاعات دقيق در مورد ساير ورژنهاي مسبي اينجا را کليک کنيد.
 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پورتال مسبي - ورژن 5 , دانلود پورتال , دانلود پورتال مسبي , دانلود پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي , دانلود پورتال سایت مسبی , پورتال سایت مسبی , پورتال سایت اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی مسبی ,


شنبه 20 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود پورتال مسبي - ورژن 4

پورتال مسبي - ورژن 4

 

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پورتال مسبی - ورژن4 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این وبسایت مارا بر این داشت تا ما این پورتال فوق حرفه ای را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 1000000 تومان

آيا شما نيز دوست داريد سايتي مشابه سايت مسبي را با تمامي امكانات در اختيار داشته و مديريت كنيد و كسب درآمد و کاري پر سود را براي خود شروع كنيد؟ ما چنين امكاني را براي شما فراهم كرده ايم. پس از سالها تجربه در زمينه طراحي و مديريت سايت مسبي، اكنون مفتخريم تا يك وب سايت با ساير امکانات و قابليتهاي سايت مسبي را براي شما راه اندازي كنيم.
پورتال مسبي را مي توان سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش ناميد، زيرا در آن بازارياب ها به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات مي پردازند.
روش کلي کسب درآمد در سايتي که براي شما راه اندازي مي کنيم به اين صورت است که شما تعدادي فروشنده و بازارياب به سايتتان جذب مي کنيد. فروشندگان محصولاتشان را در سايت شما ثبت مي کنند و براي هرمحصول، پورسانت مشخصي در نظر مي گيرند. بازارياب ها نيز به بازاريابي و تبليغ محصولات مي پردازند. زماني که سفارشي از طريق بازارياب ثبت شد، توسط فروشنده بررسي مي شود و پس از تاييد شدن سفارش، درصدي از پورسانت محصول که فروشنده تعيين کرده است به بازارياب، و درصدي نيز به شما تعلق مي گيرد. درصد پورسانت مدير از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مديريت سايت تعيين مي شود. مثلا مي توانيد تعيين کنيد که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازارياب و 10 درصد به شما برسد. فروشنگان و بازارياب ها داراي پنلهاي مجزا و با امکانات استثنايي هستند که حرفه اي بودن در عين سادگي و کاربرپسند بودن آن را ميتوان مهم ترين ويژگي پنل فروشندگان و بازارياب ها دانست.
کليه تراکنش هاي مالي و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتيک انجام مي شود. شما فقط مدير سيستم هستيد و تنها کاري که بايد انجام دهيد مديريت فروشندگان و بازارياب ها مي باشد. هر رويداد و تراکنشي که در سايت صورت بگيريد توسط ايميل به اطلاع مدير سايت مي رسد که همين امر مديريت سايت را بسيار آسان کرده است.
اين سيستم بازاريابي و همکاري در فروش که ما براي شما راه اندازي مي کنيم، سيستمي متفاوت و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا نياز به هيچگونه محصول يا خدمات براي فروش نداريد، چون محصولات توسط فروشندگان ثبت مي شود.
همچنين تمرکز شما فقط روي مديريت سيستم خواهد بود و بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور - براي خودتان، فروشنده و بازارياب - صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما صرفاً معرفي کننده کالا يا خدمات فروشندگان خواهند بود و کليه مراحل رسيدگي به سفارشات توسط فروشندگان شما انجام مي شود.
اگر خودتان فروشنده هستيد بايد بدانيد اين سيستم براي فروشندگان نيز بسيار مناسب است، مي توانيد محصولات فروشگاه اينترنتي خودتان را در آن ثبت کنيد تا بازارياب هاي سايتتان براي شما تبليغ کنند. پس اصلي ترين روش کسب درآمد در اين سيستم بازاريابي، اين است که از هر فروشي که توسط لينک بازارياب هاي شما صورت بگيرد درصدي را دريافت مي کنيد که با وجود کمتر بودن از سود فروشندگان و بازارياب ها، باز هم درآمدي قابل توجه در پي خواهد داشت.
جهت کسب اطلاعات دقيق در مورد ساير ورژنهاي مسبي اينجا را کليک کنيد.
 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پورتال مسبي - ورژن 4 , دانلود پورتال , دانلود پورتال مسبي , دانلود پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي , دانلود پورتال سایت مسبی , پورتال سایت مسبی , پورتال سایت اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی مسبی ,


شنبه 19 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود پورتال مسبي - ورژن 3

پورتال مسبي - ورژن 3

 


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پورتال مسبی - ورژن3 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این وبسایت مارا بر این داشت تا ما این پورتال فوق حرفه ای را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 900000 تومان

آيا شما نيز دوست داريد سايتي مشابه سايت مسبي را با تمامي امكانات در اختيار داشته و مديريت كنيد و كسب درآمد و کاري پر سود را براي خود شروع كنيد؟ ما چنين امكاني را براي شما فراهم كرده ايم. پس از سالها تجربه در زمينه طراحي و مديريت سايت مسبي، اكنون مفتخريم تا يك وب سايت با ساير امکانات و قابليتهاي سايت مسبي را براي شما راه اندازي كنيم.
در آينده اي نزديك با افزايش روزافزون بازديدكنندگان و اعضاي سايتتان شاهد يك درآمد سالم و ثابت اينترنتي خواهيد بود و از كار در اينترنت نهايت لذت را مي بريد.
اين سيستم را مي توان سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش ناميد، زيرا در آن بازارياب ها به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات مي پردازند.
روش کلي کسب درآمد در سايتي که براي شما راه اندازي مي کنيم به اين صورت است که شما تعدادي فروشنده و بازارياب به سايتتان جذب مي کنيد. فروشندگان محصولاتشان را در سايت شما ثبت مي کنند و براي هرمحصول، پورسانت مشخصي در نظر مي گيرند. بازارياب ها نيز به بازاريابي و تبليغ محصولات مي پردازند. زماني که سفارشي از طريق بازارياب ثبت شد، توسط فروشنده بررسي مي شود و پس از تاييد شدن سفارش، درصدي از پورسانت محصول که فروشنده تعيين کرده است به بازارياب، و درصدي نيز به شما تعلق مي گيرد. درصد پورسانت مدير از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مديريت سايت تعيين مي شود. مثلا مي توانيد تعيين کنيد که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازارياب و 10 درصد به شما برسد. فروشنگان و بازارياب ها داراي پنلهاي مجزا و با امکانات استثنايي هستند که حرفه اي بودن در عين سادگي و کاربرپسند بودن آن را ميتوان مهم ترين ويژگي پنل فروشندگان و بازارياب ها دانست.
کليه تراکنش هاي مالي و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتيک انجام مي شود. شما فقط مدير سيستم هستيد و تنها کاري که بايد انجام دهيد مديريت فروشندگان و بازارياب ها مي باشد. هر رويداد و تراکنشي که در سايت صورت بگيريد توسط ايميل به اطلاع مدير سايت مي رسد که همين امر مديريت سايت را بسيار آسان کرده است.
اين سيستم بازاريابي و همکاري در فروش که ما براي شما راه اندازي مي کنيم، سيستمي متفاوت و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا نياز به هيچگونه محصول يا خدمات براي فروش نداريد، چون محصولات توسط فروشندگان ثبت مي شود.
همچنين تمرکز شما فقط روي مديريت سيستم خواهد بود و بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور - براي خودتان، فروشنده و بازارياب - صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما صرفاً معرفي کننده کالا يا خدمات فروشندگان خواهند بود و کليه مراحل رسيدگي به سفارشات توسط فروشندگان شما انجام مي شود.
اگر خودتان فروشنده هستيد بايد بدانيد اين سيستم براي فروشندگان نيز بسيار مناسب است، مي توانيد محصولات فروشگاه اينترنتي خودتان را در آن ثبت کنيد تا بازارياب هاي سايتتان براي شما تبليغ کنند. پس اصلي ترين روش کسب درآمد در اين سيستم بازاريابي، اين است که از هر فروشي که توسط لينک بازارياب هاي شما صورت بگيرد درصدي را دريافت مي کنيد که با وجود کمتر بودن از سود فروشندگان و بازارياب ها، باز هم درآمدي قابل توجه در پي خواهد داشت.
جهت کسب اطلاعات دقيق در مورد ساير ورژنهاي مسبي اينجا را کليک کنيد.
 
حداكثر ظرف 24 ساعت بعد از سفارش، وب سايت آماده شده خود را از ما تحويل مي گيريد.
تحويل سايت و تضمين صحت اجرا به عهده خود ما است.
خود مدير سايت مسبي شخصا مسوول فروش اين محصول به شما مي باشد.
بعد از دريافت پورتال ما در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوي شما هستيم.
اين پورتال را فقط از خود ما خريداري كنيد تا بتوانبم پاسخگوي شما باشيم.
امكان افزودن بخشهاي سفارشي جديد شما به سايتتان در هر زمان
استفاده از پنل هاي مديريتي پيشرفته و در عين حال ساده
برطرف كردن مشكلات احتمالي سايت شما در هر زمان و به صورت رايگان
وجود رابط كاربري آسان و منحصر به فرد در ساير بخشهاي سايت
ارسال ايميلهاي اتوماتيك و هوشمند براي كاربران و اعضا در بخشهاي مختلف سايت

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پورتال مسبي - ورژن 3 , دانلود پورتال , دانلود پورتال مسبي , دانلود پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي , دانلود پورتال سایت مسبی , پورتال سایت مسبی , پورتال سایت اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی مسبی ,


شنبه 19 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود پورتال مسبي - ورژن 2

پورتال مسبي - ورژن 2

 


با سلام

 

 

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پورتال مسبی - ورژن2 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این وبسایت مارا بر این داشت تا ما این پورتال فوق حرفه ای را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

 

قیمت: 800000 تومان

آيا شما نيز دوست داريد سايتي مشابه سايت مسبي را با تمامي امكانات در اختيار داشته و مديريت كنيد و كسب درآمد و کاري پر سود را براي خود شروع كنيد؟ ما چنين امكاني را براي شما فراهم كرده ايم. پس از سالها تجربه در زمينه طراحي و مديريت سايت مسبي، اكنون مفتخريم تا يك وب سايت با ساير امکانات و قابليتهاي سايت مسبي را براي شما راه اندازي كنيم.
امروزه با توسعه اينترنت در کشورمان، خريد و فروش اينترنتي رواج زيادي يافته است. هم اکنون فروشندگان و بازارياب هاي بسياري در فضاي مجازي مشغول کسب درآمد هستند و روز به روز بر تعدادشان افزوده مي شود. پس الان فرصت بسيار خوبي براي راه اندازي يک کسب و کار اينترنتي است. ما با تجربه 6 ساله در امر راه اندازي سايت هاي بازاريابي و کسب و کار اينترنتي ، مي توانيم سايتي با قابليت هاي فوق العاده براي شما راه اندازي کنيم. به دليل اينکه مدت زيادي از طراحي اوليه اين سيستم گذشته است، توانسته ايم ضعف هاي اين سيستم را به حداقل برسانيم و امکانات آن را مطابق نيازهاي جديد و پيشرفت هاي حاصل شده، ارتقا دهيم.
اين سيستم را مي توان سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش ناميد، زيرا در آن بازارياب ها به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات مي پردازند.
روش کلي کسب درآمد در سايتي که براي شما راه اندازي مي کنيم به اين صورت است که شما تعدادي فروشنده و بازارياب به سايتتان جذب مي کنيد. فروشندگان محصولاتشان را در سايت شما ثبت مي کنند و براي هرمحصول، پورسانت مشخصي در نظر مي گيرند. بازارياب ها نيز به بازاريابي و تبليغ محصولات مي پردازند. زماني که سفارشي از طريق بازارياب ثبت شد، توسط فروشنده بررسي مي شود و پس از تاييد شدن سفارش، درصدي از پورسانت محصول که فروشنده تعيين کرده است به بازارياب، و درصدي نيز به شما تعلق مي گيرد. درصد پورسانت مدير از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مديريت سايت تعيين مي شود. مثلا مي توانيد تعيين کنيد که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازارياب و 10 درصد به شما برسد. فروشنگان و بازارياب ها داراي پنلهاي مجزا و با امکانات استثنايي هستند که حرفه اي بودن در عين سادگي و کاربرپسند بودن آن را ميتوان مهم ترين ويژگي پنل فروشندگان و بازارياب ها دانست.
کليه تراکنش هاي مالي و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتيک انجام مي شود. شما فقط مدير سيستم هستيد و تنها کاري که بايد انجام دهيد مديريت فروشندگان و بازارياب ها مي باشد. هر رويداد و تراکنشي که در سايت صورت بگيريد توسط ايميل به اطلاع مدير سايت مي رسد که همين امر مديريت سايت را بسيار آسان کرده است.
اين سيستم بازاريابي و همکاري در فروش که ما براي شما راه اندازي مي کنيم، سيستمي متفاوت و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا نياز به هيچگونه محصول يا خدمات براي فروش نداريد، چون محصولات توسط فروشندگان ثبت مي شود.
همچنين تمرکز شما فقط روي مديريت سيستم خواهد بود و بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور - براي خودتان، فروشنده و بازارياب - صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما صرفاً معرفي کننده کالا يا خدمات فروشندگان خواهند بود و کليه مراحل رسيدگي به سفارشات توسط فروشندگان شما انجام مي شود.
اگر خودتان فروشنده هستيد بايد بدانيد اين سيستم براي فروشندگان نيز بسيار مناسب است، مي توانيد محصولات فروشگاه اينترنتي خودتان را در آن ثبت کنيد تا بازارياب هاي سايتتان براي شما تبليغ کنند. پس اصلي ترين روش کسب درآمد در اين سيستم بازاريابي، اين است که از هر فروشي که توسط لينک بازارياب هاي شما صورت بگيرد درصدي را دريافت مي کنيد که با وجود کمتر بودن از سود فروشندگان و بازارياب ها، باز هم درآمدي قابل توجه در پي خواهد داشت.
جهت کسب اطلاعات دقيق در مورد ساير ورژنهاي مسبي اينجا را کليک کنيد.
 
حداكثر ظرف 24 ساعت بعد از سفارش، وب سايت آماده شده خود را از ما تحويل مي گيريد.
تحويل سايت و تضمين صحت اجرا به عهده خود ما است.
خود مدير سايت مسبي شخصا مسوول فروش اين محصول به شما مي باشد.
بعد از دريافت پورتال ما در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوي شما هستيم.
اين پورتال را فقط از خود ما خريداري كنيد تا بتوانبم پاسخگوي شما باشيم.
امكان افزودن بخشهاي سفارشي جديد شما به سايتتان در هر زمان
استفاده از پنل هاي مديريتي پيشرفته و در عين حال ساده
برطرف كردن مشكلات احتمالي سايت شما در هر زمان و به صورت رايگان
وجود رابط كاربري آسان و منحصر به فرد در ساير بخشهاي سايت
ارسال ايميلهاي اتوماتيك و هوشمند براي كاربران و اعضا در بخشهاي مختلف سايت

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پورتال مسبي - ورژن 2 , دانلود پورتال , دانلود پورتال مسبي , دانلود پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي , دانلود پورتال سایت مسبی , پورتال سایت مسبی , پورتال سایت اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی مسبی ,


شنبه 19 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود پورتال مسبي - ورژن 1

پورتال مسبي - ورژن 1


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پورتال مسبی - ورژن1  را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این وبسایت مارا بر این داشت تا ما این پورتال فوق حرفه ای را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

 

قیمت: 700000 تومان

آيا شما نيز دوست داريد سايتي مشابه سايت مسبي را با تمامي امكانات در اختيار داشته و مديريت كنيد و كسب درآمد و کاري پر سود را براي خود شروع كنيد؟ ما چنين امكاني را براي شما فراهم كرده ايم.
امروزه با توسعه اينترنت در کشورمان، خريد و فروش اينترنتي رواج زيادي يافته است. هم اکنون فروشندگان و بازارياب هاي بسياري در فضاي مجازي مشغول کسب درآمد هستند و روز به روز بر تعدادشان افزوده مي شود. پس الان فرصت بسيار خوبي براي راه اندازي يک کسب و کار اينترنتي است. ما با تجربه 6 ساله در امر راه اندازي سايت هاي بازاريابي و کسب و کار اينترنتي ، مي توانيم سايتي با قابليت هاي فوق العاده براي شما راه اندازي کنيم. به دليل اينکه مدت زيادي از طراحي اوليه اين سيستم گذشته است، توانسته ايم ضعف هاي اين سيستم را به حداقل برسانيم و امکانات آن را مطابق نيازهاي جديد و پيشرفت هاي حاصل شده، ارتقا دهيم.
پورتال مسبي را مي توان سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش ناميد، زيرا در آن بازارياب ها به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات مي پردازند.
روش کلي کسب درآمد در سايتي که براي شما راه اندازي مي کنيم به اين صورت است که شما تعدادي فروشنده و بازارياب به سايتتان جذب مي کنيد. فروشندگان محصولاتشان را در سايت شما ثبت مي کنند و براي هرمحصول، پورسانت مشخصي در نظر مي گيرند. بازارياب ها نيز به بازاريابي و تبليغ محصولات مي پردازند. زماني که سفارشي از طريق بازارياب ثبت شد، توسط فروشنده بررسي مي شود و پس از تاييد شدن سفارش، درصدي از پورسانت محصول که فروشنده تعيين کرده است به بازارياب، و درصدي نيز به شما تعلق مي گيرد. درصد پورسانت مدير از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مديريت سايت تعيين مي شود. مثلا مي توانيد تعيين کنيد که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازارياب و 10 درصد به شما برسد. فروشنگان و بازارياب ها داراي پنلهاي مجزا و با امکانات استثنايي هستند که حرفه اي بودن در عين سادگي و کاربرپسند بودن آن را ميتوان مهم ترين ويژگي پنل فروشندگان و بازارياب ها دانست.
کليه تراکنش هاي مالي و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتيک انجام مي شود. شما فقط مدير سيستم هستيد و تنها کاري که بايد انجام دهيد مديريت فروشندگان و بازارياب ها مي باشد. هر رويداد و تراکنشي که در سايت صورت بگيريد توسط ايميل به اطلاع مدير سايت مي رسد که همين امر مديريت سايت را بسيار آسان کرده است.
اين سيستم بازاريابي و همکاري در فروش که ما براي شما راه اندازي مي کنيم، سيستمي متفاوت و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا نياز به هيچگونه محصول يا خدمات براي فروش نداريد، چون محصولات توسط فروشندگان ثبت مي شود.
همچنين تمرکز شما فقط روي مديريت سيستم خواهد بود و بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور - براي خودتان، فروشنده و بازارياب - صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما صرفاً معرفي کننده کالا يا خدمات فروشندگان خواهند بود و کليه مراحل رسيدگي به سفارشات توسط فروشندگان شما انجام مي شود.
اگر خودتان فروشنده هستيد بايد بدانيد اين سيستم براي فروشندگان نيز بسيار مناسب است، مي توانيد محصولات فروشگاه اينترنتي خودتان را در آن ثبت کنيد تا بازارياب هاي سايتتان براي شما تبليغ کنند. پس اصلي ترين روش کسب درآمد در اين سيستم بازاريابي، اين است که از هر فروشي که توسط لينک بازارياب هاي شما صورت بگيرد درصدي را دريافت مي کنيد که با وجود کمتر بودن از سود فروشندگان و بازارياب ها، باز هم درآمدي قابل توجه در پي خواهد داشت.
جهت کسب اطلاعات دقيق در مورد ساير ورژنهاي مسبي اينجا را کليک کنيد.
 
حداكثر ظرف 24 ساعت بعد از سفارش، وب سايت آماده شده خود را از ما تحويل مي گيريد.
تحويل سايت و تضمين صحت اجرا به عهده خود ما است.
خود مدير سايت مسبي شخصا مسوول فروش اين محصول به شما مي باشد.
بعد از دريافت پورتال ما در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوي شما هستيم.
اين پورتال را فقط از خود ما خريداري كنيد تا بتوانبم پاسخگوي شما باشيم.
امكان افزودن بخشهاي سفارشي جديد شما به سايتتان در هر زمان
استفاده از پنل هاي مديريتي پيشرفته و در عين حال ساده
برطرف كردن مشكلات احتمالي سايت شما در هر زمان و به صورت رايگان
وجود رابط كاربري آسان و منحصر به فرد در ساير بخشهاي سايت
ارسال ايميلهاي اتوماتيك و هوشمند براي كاربران و اعضا در بخشهاي مختلف سايت

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پورتال مسبي - ورژن 1 , دانلود پورتال , دانلود پورتال مسبي , دانلود پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي , دانلود پورتال سایت مسبی , پورتال سایت مسبی , پورتال سایت اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی مسبی ,


شنبه 19 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود بروزترین لیست ایمیل در سال 94

بروزترین لیست ایمیل در سال 94

 


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، بروزترین لیست ایمیل در سال 94 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این ایمیلها مارا بر این داشت تا ما این لیست بروز را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 5000 تومان

این لیست شامل ایمیلهایی است که توسط خودم بوسیله ی بهترین نرم افزار جمع آوری ایمیل از وبلاگهای بروزشده ی سرویس های وبلاگ دهی و سایت دهی مختلف در سال 94 جمع آوری شده و ایمیلهای تکراری و خراب آب حذف شده و یک لیست 80000 تایی تر و تمیز و آماده ی استفاده تهیه شده که تقدیم می گردد. فقط یکبار توسط خودم استفاده شده است لذا هر چه زودتر خرید کنید بازدهی بیشتری خواهد داشت.
محتویات فایل: یک فایل نوت پد شامل 80 هزار ایمیل بدون طبقه بندی ایمیلها

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بروزترین لیست ایمیل در سال 94 , دانلود بروزترین , دانلود بروزترین لیست ایمیل در سال , دانلود بروزترین لیست , دانلود بروزترین لیست ایمیل , بروزترین لیست ایمیل در سال 94 , بروزترین لیست , بروزترین لیست ایمیل , بروزترین لیست ایمیل در سال , لیست ایمیل در سال 94 , لیست ایمیل , ایمیل در سال 94 , لیست پست الکترونیک در سال 94 , بروزترین لیست پست الکترونیک در سال 94 ,


شنبه 18 تير 1394
ن : علیرضا

ارزیابی همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار با استفاده از متدولوژی لوفتمن

ارزیابی همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار با استفاده از متدولوژی لوفتمن


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،ارزیابی همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار با استفاده از متدولوژی لوفتمن را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله با ارزش را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

چکیده ، مقدمه، منابع،پرسشنامه، تمام فصل ها،پیوست
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 2238 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 178
ارزیابی همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار با استفاده از متدولوژی لوفتمن

فروشنده فایل

کد کاربری 301
کاربر
 
 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: ارزیابی همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار با استفاده از متدولوژی لوفتمن , ارزیابی همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار با استفاده از متدولوژی , ارزیابی همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کارارزیابی همسویی استراتژی فناوری اطلاعات , ارزیابی همسویی استراتژی , ارزیابی همسویی , همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار با استفاده از متدولوژی لوفتمن , همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار , همسویی استراتژی فناوری اطلاعات , همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار با استفاده از متدولوژی , استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار با استفاده از متدولوژی لوفتمن , استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار , متدولوژی لوفتمن , استراتژی فناوری اطلاعات , ,


چهار شنبه 13 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود قالب وردپرس سامانه پیامک

قالب وردپرس سامانه پیامک


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، قالب وردپرس سامانه پیامک را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت سامانه پیامکی مارا بر این داشت تا ما این قالب وردپرس را آماده و در اختیار شما قرارا دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قالب-وردپرس-سامانه-پیامکاین قالب مناسب شرکت ها و سامانه های پیامکی است، ویژگی های این قالب وردپرس به صورت مختصر به شرح زیر می باشد: قالب برای مدیریت محتوای وردپرس، حجم کم قالب و سرعت لود بالا، پشتیبانی از ابزارک، پشتیبانی از دیدگاه های تو در تو، بهینه با تمام مرورگر ها، پشتیبانی از تصویر شاخص، درج مطالب مرتبط همراه تصویر..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود قالب وردپرس سامانه پیامک , دانلود قالب , دانلود قالب وردپرس , دانلود قالب وردپرس سامانه , قالب وردپرس سامانه پیامک , قالب وردپرس , قالب وردپرس سامانه , وردپرس سامانه پیامک , وردپرس سامانه , سامانه پیامک , قالب سامانه پیامک ,


سه شنبه 12 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل

قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، قالب وردپرسی راه اندازی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل و محصولات دیجیتال را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این قالب مارا بر این داشت تا ما این محصول فوق العاده را آماده و در اختیار شما قرارا دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قالب-وردپرسی-سیستم-خرید-و-فروش-آنلاین-فایلدانلود قالب وردپرسی راه اندازی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل و محصولات دیجیتال قابل دانلود، در اینگونه فروشگاه های آنلاین، کالا بصورت مجازی و غیرفیزیکی بوده و مشتری پس از پرداخت آنلاین وجه، کالای مجازی را که معمولا به صورت یک فایل فشرده شده می باشد، دریافت می کند. این دریافت از طریق ارسال لینک ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل , دانلود قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین , دانلود قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش , دانلود قالب وردپرسی سیستم خرید , دانلود قالب , دانلود قالب وردپرسی سیستم , دانلود قالب وردپرسی , دانلود قالب وردپرس , قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل , قالب وردپرسی , قالب وردپرس سیستم خرید و فروش آنلاین فایل , قالب وردپرس سیستم خرید و فروش , قالب وردپرس سیستم خرید و فروش آنلاین , سیستم خرید و فروش آنلاین , سیستم خرید و فروش آنلاین فایل ,


دو شنبه 10 تير 1394
ن : علیرضا

قالب فروشگاه اولتیماتوم

قالب فروشگاه اولتیماتوم

 با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز قالب فروشگاه اولتیماتوم را آماده فروش نموده ایم . این قالی فروشگاه بهترین قالب است که شامل 12 طرح دلخواه است و قیمت فوق العاده بالایی دارد . لذا ما بر آن شدیم تا این قالب را با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم. هدف گروه ما همیشه پایین آوردن هزینه های شما هموطنان عزیزاست . توضیحات بیشتر را در ادامه خواهید خواند . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

قالب-فروشگاه-اولتیماتومبهترین قالب فروشگاه با 12 طرح دلخواه، این قالب یکی پرفروش ترین قالب های فروشگاه ها است که قیمتش بسیار زیاده اما ما این قالب را با کمترین قیمت در اختیار شما می گذاریم لازم به ذکر است که نصب این قالب بسیار اسان است ... به همراه فایل آموزشی است.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: قالب فروشگاه اولتیماتوم , قالب فروشگاه , قالب اولتیماتوم , فروشگاه اولتیماتوم , فروش قالب , فروش قالب اولتیماتوم , فروش قالب فروشگاه اولتیماتوم , اولتیماتوم ,


چهار شنبه 5 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه مجموعه آموزشی صفر تا صد برنامه نویسی وب با PHP و MYSQL

فروش ویژه مجموعه آموزشی صفر تا صد برنامه نویسی وب با PHP و MYSQL

 با سلام

ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز آموزش صفر تا صد برنامه نویسی وب با PHP و MYSQL  را آماده نموده ایم . این پک مرجعی کامل و مجموعه ای ضروری برای تمامی علاقه مندان به برنامه نویسی وب میباشد . این پک شامل 13 ساعت آموزش فارسی از صفر تا صد به همراه چندین ساعت آموزش به زبان اصلی و بسیار شکیل و عالی میباشد . ما این پک را به واسطه درخواستهای زیاد شما دوستان آماده نموده ایم . امید است تا این پکیج مورد توجه شما واقع شود :

 


آموزش صفر تا صد برنامه نویسی وب با PHP و MYSQL از مقدماتی تا پیشرفته. مرجعی کامل و مجموعه ای ضروری برای تمامی علاقمندان به برنامه نویسی وب.
13 ساعت آموزش فارسی صفر تا صد برنامه نویسی وب با PHP و MySQL از مقدماتی تا پیشرفته. به همراه آرشیو ارزشمند بیش از 120 ساعت بهترین مرجع ها و مهمترین عناوین آموزشی مقدماتی PHP دنیا به زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی. به همراه تمام نرم افزارهای موردنیاز برنامه نویسی وب و PHP. منتشر شده در 2 پکیج اورجینال و شکیل.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49600 تومان



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی وب با PHP و MYSQL , فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی وب , فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی , فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه , فروش ویژه مجموعه آموزش , مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی وب با PHP و MYSQL , مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی , برنامه نویسی وب با PHP و MYSQL ,


چهار شنبه 29 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پاورپوینت رایانش ابری (Cloud Computing)

پاورپوینت رایانش ابری (Cloud Computing)

با سلام

رایانش ابری (به انگلیسی: Cloud Computing) مدل رایانشی بر پایهٔ شبکه‌های رایانه‌ای مانند اینترنت است که الگویی تازه برای عرضه، مصرف و تحویل خدمات رایانشی (شامل زیرساخت، نرم‌افزار، بستر، و سایر منابع رایانشی) با به کارگیری شبکه ارائه می‌کند «رایانش ابری» از ترکیب دو کلمه رایانش و ابر ایجاد شده است. ابر در اینجا استعاره از شبکه یا شبکه‌ای از شبکه‌های وسیع مانند اینترنت است که کاربر معمولی از پشت صحنه و آنچه در پی آن اتفاق می‌افتد اطلاع دقیقی ندارد (مانند داخل ابر) در نمودارهای شبکه‌های رایانه‌ای نیز از شکل ابر برای نشان دادن شبکهٔ اینترنت استفاده می‌شود. دلیل تشبیه اینترنت به ابر در این است که اینترنت همچون ابر جزئیات فنی‌اش را از دید کاربران پنهان می‌سازد و لایه‌ای از انتزاع را بین این جزئیات فنی و کاربران به وجود می‌آورد. به عنوان مثال آنچه یک ارائه‌دهندهٔ خدمت نرم‌افزاری رایانش ابری ارائه می‌کند، برنامه‌های کاربردی تجاری برخط است که از طریق مرورگر وب یا نرم‌افزارهای دیگر به کاربران ارائه می‌شود. اهمیت این موضوع در سالهای اخیر مارا بر این داشت تا این پاورپوینت راآماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم . کامل بودن این پاورپوینت در حدی است که ما به شما اطمینان میدهیم هزینه ای که میکنید ، چند برارش برداشت خواهید نمود :

پاورپوینت-رایانش-ابری-(cloud-computing)پاورپوینت کنفرانس رشته IT (فناوری اطلاعات) با موضوع رایانش ابری در قالب 16 اسلاید. این پاورپویت با استفاده از فلت دیزاین طراحی شده است که یکی از بروز ترین طراحی های دنیا می باشد. بخشی از متن: دلیل تشبیه اینترنت به ابر در این است که اینترنت همچون ابری جزئیات فنی اش را از دید کاربران پنهان میسازد و ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت رایانش ابری (Cloud Computing) , دانلود پاورپوینت , دانلود پاورپوینت رایانش , دانلود پاورپوینت رایانش ابری , Cloud Computing , پاورپوینت رایانش ابری (Cloud Computing) , پاورپوینت رایانش ابری , رایانش ابری ,


سه شنبه 28 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10

پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10

 با سلام خدمت شما هموطنان عزیز

ما امروز برای شما دوست عزیز ، پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10 را آماده نموده ایم . میکروکنترلر یک مدار مجتمع یا چیپ الکترونیکی است که دارای CPU,حافظه رم ، رام و تعدادی ورودی خروجی قابل برنامه ریزی دارد. میکروکنترلر ها در واقع یک میکروکامپیوتر هستند که برای مصارف خاصی برنامه ریزی می شوند. میکرو کنترلر ها در انواع مختلف و برای مصارف مختلفی تولید می شوند. میکروکنترلر ها توسط کاربر قابل برنامه ریزی هستند که طبق برنامه کاربر می تواند تعریف کند اگر شرایط خاصی در ورودی اتفاق افتاد ، در خروجی اتفاق خاصی بیفتد.  .  اين پروژه یک میکروکنترلر AVR بوسيله زبان هاي توصيف سخت افزار نظير VHDL شبيه سازي شده است. توضیحات بیشتر را در ادامه بخوانید . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

پروژه-طراحی-مکیروکنترلر-avr-مدل-atiny10چکیده: در اين پروژه یک میکروکنترلر AVR بوسيله زبان هاي توصيف سخت افزار نظير VHDL شبيه سازي شده است. ساختار اين میکروکنترلر توسط ثبات هاي داخلي، زمان بندي و ساختار كنترل، و مجموعه دستوراتي كه به كارمي برد، تعريف مي گردد كه در ادامه اين نوشتار به بررسي و تحليل بيشترآن خواهيم پرداخت. همچنين در ادامه ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10 , دانلود پروژه , دانلود پروژه طراحی , دانلود پروژه طراحی مکیروکنترلر , دانلود پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR , پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10 , پروژه طراحی مکیروکنترلر AVR , طراحی مکیروکنترلر AVR , مکیروکنترلر AVR مدل ATINY10 , AVR ,


چهار شنبه 25 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه طراحی سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp

پروژه طراحی سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp

با سلام

ما امروز اینپروژه طراحی سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp  را برای شما هموطن عزیز انتخاب کرده ایم . امید است تا حاصل زحمات گروه ما برای شما دوست عزیز مفید واقع شود :

پروژه-طراحی-سایت-فروش-پروژه-با-php-و-css-به-همراه-پایگاه-داده-در-wampقابلیت پروژه: امکان ثبت نام کاربر جدید ودر صورت لاگین امکان خرید از سایت را دارد و برای دانلود رایگان فایل نیازی به ورود کاربر نمی باشد امکان جستجوتوسط کاربر امکان ورود مدیر سایت و ثبت کالای جدید و حذف و ویرایش و مشاهده سفارشات مشتری استفاده از session برای تعیین سطح دسترسی تا موقعی که کاربر ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp , دانلود پروژه , دانلود پروژه طراحی سایت فروش پروژه با php , دانلود پروژه طراحی سایت , پروژه طراحی سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp , سایت فروش پروژه با php و css , سایت فروش پروژه با php و css به همراه پایگاه داده در wamp ,


چهار شنبه 25 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین

پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین

با سلام

ما امروز این پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین را برای شما هموطن عزیز انتخاب کرده ایم . امید است تا حاصل زحمات گروه ما برای شما دوست عزیز مفید واقع شود :

پروژه-طراحی-اسکریپت-فروشگاه-کتاب-و-کتابخانه-آنلایناسکریپت کامل سیستم فروشگاه کتاب به همراه متن پروژه، بخشی از متن: PHP يك زبان اسكريپتي تحت سرويس دهنده و مفسري است كه بر روي تعداد بسياري از سكوها شامل برخي از نسخه‌هاي Apache، Micorosft Internet Information Server (IIS) قابل استفاده است. نسخة اصلي برنامه، ابزارهاي شخصي صفحة خانگي يا ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین , پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین , فروشگاه کتاب و کتابخانه آنلاین , دانلود پروژه , دانلود پروژه طراحی اسکریپت فروشگاه کتاب , دانلود پروژه طراحی اسکریپت , ,


چهار شنبه 25 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود آموزش کامل php و Mysql و Ajax از صفر تا شی گرایی

آموزش کامل php و Mysql و Ajax از صفر تا شی گرایی

با سلام

پروژه آموزشی آموزش کامل php و Mysql و Ajax از صفر تا شی گرایی : ما این پروژه را برای شما آماده کرده ایم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

آموزش-کامل-php-و-mysql-و-ajax-از-صفر-تا-شی-گراییآموزش روان و ساده زبان php به همراه بان اطلاعاتی mysql و تکنولوژی ajax به زبان فارسی همراه با فایل های آموزشی در چهارده فصل به صورت کاملا کاربردی از دروس مقدماتی همانند نصب ومپ تا شی گرایی و کلاس نویسیدانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش کامل php و Mysql و Ajax از صفر تا شی گرایی , دانلود آموزش کامل php , php و Mysql و Ajax از صفر تا شی گرایی , دانلود آموزش کامل php و Mysql و Ajax , ,


یک شنبه 22 خرداد 1394
ن : علیرضا

فروش سورس آماده سایت شخصی ،شرکتی ،تجاری ارزان

فروش سورس آماده سایت شخصی ،شرکتی ،تجاری ارزان

با سلام

ما امروز یک سورس آماده برای ساخت سایت شخصی ، شرکتی ، تجاری ارزان آماده ساخته ایم. این سورس باورنکردنی قیمتی بالغ بر 4.5 میلیون تومان دارد که ما با 500 هزار تومان یعنی قیمت باورنکردنی در اختیار شما قرار داده ایم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

قیمت: 500000 تومان

فروش سورس سایت شخصی شرکتی تجاری پزشکان و کلا مناسب برای افراد خود اشتغال

 

 با سلام

 

فروش سورس و اسکریپت به همراه فایل اس کیو ال ساخت جداول وب سایت حرفه ای بسیار ارزان مورد استفاده برای شرکتها ٬ سایت پزشکان و افراد خود اشتغال ٬ شخصی و تجاری با کانفیگ باز قابل نصب بر روی هاستهای دایرکت ادمین بدون هیچگونه مشکل در آپلود به صورت سایت ساز حرفه ای مناسب برای کسب درامد عالی برای بازاریابان و فروشندگان وب سایت ها ٬ طراحان سایت و افرادی که می خواهند یک وب سایت کاملا اختصاصی با مدیریت ۱۰۰٪برای ایراد تغییرات دلخواه خود داشته باشند .

 

 

 

ارزش واقعی این سورس سایت ساز بالغ بر ۴/۵میلیون تومان می باشد که بنده چون تغییر شغل داده و دیگر کدنویسی نمیکنم بر آن شدم تا پروژه خود را با قیمت بسیار ناچیز بفروشم تا فروشندگان و طراحان وب با خرید این محصول سایت ساز ارزشمند از آن کسب درامد کنند و با درج کپی رایت و اختصاص سازی نرم افزار به اسم شرکت خود کسب درامد خوبی داشته باشند .. همچنین همانطور که عنوان شد افراد بازاریاب اینترنتی یا جویای کار با خرید این پروژه می توانند بدون محدودیت در تعداد فروش سایت سازی کرده و کاملا قانونی کسب درامد نمایند .

 

 

 

همانطور که می دانید هیچ شرکت و یا طراح سایتی پروژه یا سورس اصلی سایت ساز خود را نه تنها به این قیمت ناچیز نمی فروشد بلکه به هیچ عنوان اطلاعات ورود هاستی که وب سایتشان بر روی آن پیاده شده به مشتری تحویل نمی دهند و جدا از این دو بحث ٬کپی رایت یا همان امضای سایت خود را به نام مشتری تغییر یا حذف نخواهد کرد و در غیر اینصورت هزینه حذف کپی رایت برنامه را اعمال خواهد کرد .

 

 

 

بنده تاکنون با سایت آماده ای حتی با پرداخت وجه برخورد نکرده ام که حداقل امکانات مورد نیاز و کلیدی یک وبسایت را داشته باشد چه برسد به زیبایی یا امکانات حرفه ای و کامل !

 

 

 

توجه داشته باشید این سایت ساز جوملا یا وردپرس نیست ! بلکه یک برنامه تحت وب است که از بیس یا صفر برنامه نویسی شده و با متن باز به متقاضی تحویل داده می شود .

 

 

 

تکنولوژی سایت ساز رویا هست : HTML - CSS- JAVA - PHP- MY SQL

 

 

 

همچنین راهنمای نصب سیستم به صورت کاملا شفاف و گام به گام در یک فایل ورد همزمان برای شما ارسال خواهد شد تا در صورتی که طراح سایت نیستید توانایی آپلود و راه اندازی وب سایت را داشته باشید .

 

 

 

سایت بصورت کاملا داینامیک ( بدون محدودیت در افزودن تعداد صفحات ) و به صورت CMS طراحی شده است . cms به این معنا که شما هر چند وقت یکبار می توانید براحتی هدر یا قالب سایت را تغییر دهید و با این روش همیشه سایتی متنوع داشته باشید .

 

دوام سایت بسیار بالا می باشد و در صورتی که از طریق هاست کدها دستکاری نشوند هیچ زمانی سایت با مشکلاتی شبیه باک یا خطا رو به رو نخواهد شد و به خوبی برای همیشه در دسترس شماست پس از نظر دوام سایت خیالتان راحت باشد که این سایت ٬ سایتی نیست که هر روز یک گوشه ی آن با مشکل یا خطا رپ به رو شود !

 

 

 

سایت ساز رویا و سئو :

 

این سایت ساز بصورت فوق حرفه ای یعنی ۱۰۰٪برای موتور جستجوی گوگل بهینه سازی شده است ..این بدین معناست که نه تنها سئو سازی اولیه اعمال گشته بلکه ابزارآلات بسیار مفید و کاربردی مانند انتخاب آدرس صفحات به لاتین یا فارسی به همراه کلمات و توضیحات کلیدی چه برای صفحه اصلی و چه برای تک تک صفحات اعمال شده است .. همچنین از آخرین ترفندها و مناسب بودن امکانات سایت با استاندارد گوگل و تجارب پیشین ما در امر سئو سازی و در جاهای مناسب تعبیه و طراحی شده اند . همچنین برای افزایش کیفیت سئوی سایت شما در این باره نیز راهنمایی کلیدی و لازم علی الخصوص هنگام پیاده سازی و ابتدای کار با سایت که مهمترین زمان تخمین وب سایت شما از جانب گپگل می باشد توضیحاتی داده شده تا در امر سئو بیشتر موفق شوید .

 

 

 

برخی امکانات سایت :

 

 

 

» طراحی سایت بصورت cms

 

» طراحی سایت بصورت کاملا داینامیک

 

» تغییر هدر سایت در زمان و با طرحهای دلخواه و متنوع با یک کلیک

 

» ده قالب زیبا و متفاوت

 

» توانایی تغییر حالت دو ستونه به سه ستونه

 

» دارای گالری حرفه ای تصاویر

 

» دارای اسلایدشوی حرفه ای در سه حالت مختلف حرکت عکسها

 

» ایجاد پست عنوان و مطلب به تعداد دلخواه در صفحه اصلی

 

» امکان درج ادامه مطلب برای کاهش ارتفاع صفحه اصلی همچنین افزایش محتوای بیشتر در صفحه اصلی

 

» امکان درج عکس با اندازه های دلخواه بین پستها

 

» ویرایشگر پیشرفته برای درج مطلب

 

» امکان نظر سنجی به همراه مشاهده تعداد رای

 

» آمار بازدید حرفه ای سایت درون پنل مدیریت با جزئیات

 

» دارای منو در بالا

 

» دارای منوی کناری برای افزایش تعداد عناوین و سهولت در کار

 

» دارای زیر منو در منوی بالا

 

» قابلیت آپلود فایل و عکس در ادمین پنل

 

» سیستم بک آپ گیری

 

» منوهای کاملا فارسی

 

» دارای مترجم متون سایت

 

» ادمین پنل کاملا فارسی و آسان

 

» قابلیت درج کلمات کلیدی در هر پست

 

» سیستم دریافت نظرات

 

» صفحه تماس با ما

 

» قابلیت ثبت نام کاربران در سایت

 

» خوراک خوان سایت

 

» قابلیت اتصال به سیستم پیامکی خودکار

 

» تغییر مکان اجزای سایت از چپ به راست و پایین به بالا و بلعکس

 

» انتخاب ترتیب نمایش پستها در صفحه اصلی

 

» امکان انتخاب تعداد پستها در صفحه اصلی

 

» سیستم نمایش وضعیت آب و هوا ساعت و اوقات شرعی

 

» امکان نامگذاری منوها برای افزایش سئو

 

» ایجاد نام صفحه به فارسی یا لاتین برای افزایش سئو

 

» افزودن متادیتاها در صفحه اصلی بدپن نیاز به ورود به هاست

 

» قابلیت تعریف بی نهایت مدیر

 

» نمایش صفحات جانبی در صفحه اصلی برای افزایش سئو

 

» تنظیمات صفحه اصلی

 

» تنظیمات کلی سایت

 

» ایجاد بنر تبلیغاتی در صفحه اصلی

 

» ایجاد کد HTML برای نمایش پرداخت آنلاین یا کدهای مورد دلخواه خود

 

» ایجاد کدهای مخفی و تگها برای افزایش سئو

 

» ایجاد تغییر در فوتر سایت بدون نیاز به هاستینگ

 

» افزودن توضیح مختصر و چندین عنوان برای هر مطلب ( افزایش سئو )

 

» متن باز بودن برای اعمال تغییرلت و افزودن برنامه به سایت

 

» ایجاد سخن روز بصورت متحرک

 

» ایندکس بسیار قوی عناوین و محتوای سایت در گوگل

 

» تغییر کپی رایت از رویا به نام مورد نظر شرکت ٬ سازمان ٬ دفتر ٬ کلینیک ٬ نام و غیره خود

 

» ایجاد مرتب سازی از روی سلیقه و کنترل کامل بر جا به جایی عناوین در منوی اصلی

 

» دریافت پیام فوری بدون ثبت نام توسط کاربران

 

» نصب و پیاده سازی به تعداد نامحدود نرم افزار

 

» حداقل گیرایی فضا برای کاهش پر شدن هارد هاستینگ

 

» و بسیار امکان دیگر مانند نقشه سایت و غیره

 

 

 


در اصل این سایت ساز حتی الامکان برای گوگل بهینه سازی شده است که در صورت بکارگیری صحیح موارد مختصر و مفید فایل آموزشی با عبارت کلیدی مورد نظر خود پس از گذشت حدود شش ماه در صدر گوگل قرار خواهید گرفت که برای وب سایت چیزی مهمتر از دیده شدن و معرفی توسط گوگل نیست ! و ما حداکثر امکانات لازم برای افزایش سئو را در این سایت ساز سازماندهی کرده ایم .

اگر تاکنون سایت ساز سفارش داده باشید و با این مقوله و سایتهای ارزان آشنایی داشته باشید متوجه هستید که این دسته از سایتها که حتی هاست و دامین نیز به همراه آن ارائه نمی شود اکثرا حتی از کلیدی ترین امکانات نیز برخوردار نیستند و آنهایی هم که می توان یه جورهایی به کار گرفت یا جوملا هستند و یا با کپی رایت و بدون ارائه اطلاعات هاست و این یعنی شما مالک وب سایت خود نیستید .. البته اگر بتوان اسم آنها را وب سایت گذاشت ! لازم به ذکر است وب سایت ما حداقل نکات بسیار کلیدی را در بر داشته و از همه مهمتر اینکه تمرکز اصلی این پروژه بر روی سئو یا بهینه سازی شده فوق حرفه ای برای گوگل تنها سایتی که کاربران جهان برای جستجوی مطالب مورد نظر خود به آن مراجعه می کنند انجام گرفته است .. حال سایت هر چقدر می خواهد زیبا باشد .. اگر در گوگل بالا نیامده و دیده نشود .. هیچ .. البته ما بر روی زیبایی ، سهولت در کار و در اصل انتخاب قالب و رنگ را به دست خود مشتری سپرده ایم تا همان طور که دوست دارد سایت خود را رنگ آمیزی کند .

 

توجه :

 

لطفا قبل از پیاده سازی سایت برای خود یا مشتری فایل آموزشی سئو را مطالعه نمایید تا برای مشتریان خود نیز وب سایت را با توجه به عبارت کلیدی و نوع محصول یا خدمات آنها بهینه سازی کنید .

این سایت می تواند یک پروژه خوب برای اهداف دانشجویان رشته برنامه نویسی باشد .

 

 

 

توجه داشته باشید این به جهت از بین نرفتن ارزش مادی ٬ نرم افزار تنها به تعداد انگشت شمار مشتری فروخته می شود !

 

تضمین نرم افزار : توجه داشته باشید فقط در صورتی که نرم افزار بر روی هاست دایرکت ادمین شرکت مذکور بنا به دلیل وجود مشکل در برنامه نصب و راه اندازی نشد وجه پرداختی شما در اسرع وقت عودت داده خواهد شد .
موفق باشید

 

فروشنده و مسوول فروش فایل : علیرضا عشقی زاده
تلفن : در فایل دانلودی موجود می باشد.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: فروش سورس آماده سایت شخصی ،شرکتی ،تجاری ارزان , فروش سورس , فروش سورس آماده سایت شخصی , فروش سورس آماده سایت شرکتی , فروش سورس آماده سایت تجاری , فروش سورس آماده سایت , ,


پنج شنبه 19 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی

پایان نامه نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی

با سلام

رایانش ابری مدل رایانشی بر پایهٔ شبکه‌های رایانه‌ای مانند اینترنت است که الگویی تازه برای عرضه، مصرف و تحویل خدمات رایانشی (شامل زیرساخت، نرم‌افزار، بستر، و سایر منابع رایانشی) با به کارگیری شبکه ارائه می‌کند «رایانش ابری» از ترکیب دو کلمه رایانش و ابر ایجاد شده است. ابر در اینجا استعاره از شبکه یا شبکه‌ای از شبکه‌های وسیع مانند اینترنت است که کاربر معمولی از پشت صحنه و آنچه در پی آن اتفاق می‌افتد اطلاع دقیقی ندارد (مانند داخل ابر) در نمودارهای شبکه‌های رایانه‌ای نیز از شکل ابر برای نشان دادن شبکهٔ اینترنت استفاده می‌شود. ما اکنون پایان نامه فوق العاده ای با نام پایان نامه نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی ، برای شما آماده کرده ایم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

پایان-نامه-نقش-محاسبات-ابری-در-راه-اندازی-مراکز-داده-پزشکیپايان نامه اي بسيار جامع و كامل در حوزه محاسبات ابري مطابق با شیوه نامه پایان نامه های دانشگاهی به همراه فایل پاورپوینت، چكيده: هدف معماری با عملکرد بالا در محاسبات، پشتیبانی نیازهای فزاینده ی برنامه های علمی و صنعتی است. از میان معماری ها، از آنجاییکه محاسبات ابری توسط شرکت های بزرگی مانند گوگل، ..دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی , دانلود پایان نامه , دانلود پایان نامه نقش محاسبات ابری , دانلود رایگان پایان نامه , پایان نامه نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی , پایان نامه نقش محاسبات ابری , پایان نامه نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز , نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی , نقش محاسبات ابری , راه اندازی مراکز داده پزشکی , محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی ,


پنج شنبه 19 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه سورس كد و برنامه اجرايي پروژه به زبان اسمبلي (جایگزینی و ادغام)

سورس كد و برنامه اجرايي پروژه به زبان اسمبلي (جایگزینی و ادغام)

با سلام

امروز ما برای شما پروژه برنامه نویسی به زبان اسمبلی شامل سورس کد و برنامه اجرایی ، با نام سورس كد و برنامه اجرايي پروژه به زبان اسمبلي (جایگزینی و ادغام) ، برای شما آماده نموده ایم. برای دوستانی که در این رشته کار میکنند ، این پروژه اهمیت خاصی دارد. لذا ما بر این شدیم تا این پروژه را تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهیم. امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

سورس-كد-و-برنامه-اجرايي-پروژه-به-زبان-اسمبلي-(جایگزینی-و-ادغام)پروژه برنامه نویسی به زبان اسمبلی شامل سورس کد و برنامه اجرایی، قابليت­ هاي این برنامه عبارت است از: 1- جايگزيني کاراکتر­ها در يک جمله 2- پيدا کردن تعداد تکرار يک کاراکتر در يک جمله 3- ادغام دو جمله با يکديگردانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه سورس كد و برنامه اجرايي پروژه به زبان اسمبلي (جایگزینی و ادغام) , دانلود پروژه , دانلود پروژه سورس , دانلود پروژه سورس كد , برنامه اجرايي پروژه به زبان اسمبلي (جایگزینی و ادغام) , برنامه اجرايي پروژه , برنامه اجرايي پروژه به زبان اسمبلي , جایگزینی و ادغام , پروژه به زبان اسمبلي ,


دو شنبه 16 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود تحقیق منطق فازي و كاربردهاي آن (fuzzy logic )

تحقیق منطق فازي و كاربردهاي آن

قیمت:84000ریال

 

موضوع :

تحقیق منطق فازي و كاربردهاي آن

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

با سلام

 

منطق فازی (به انگلیسی: fuzzy logic) اولین بار در پی تنظیم نظریهٔ مجموعه‌های فازی به وسیلهٔ پروفسور لطفی زاده (۱۹۶۵ م) در صحنهٔ محاسبات نو ظاهر شد.
واژه ی fuzzy به معنای غیر دقیق، ناواضح و مبهم (شناور) است.

 

کاربرد این مبحث در علوم نرم‌افزاری را می‌توان به طور ساده این‌گونه تعریف کرد: منطق فازی از منطق ارزش‌های "صفر و یک" نرم‌افزارهای کلاسیک فراتر رفته و درگاهی جدید برای دنیای علوم نرم‌افزاری و رایانه‌ها می‌گشاید، زیرا فضای شناور و نامحدود بین اعداد صفر و یک را نیز در منطق و استدلال‌های خود به کار می‌گیرد.در اين تحقيق سعي شده است كه تا حد امكان با نظريه فازي و تاريخچه آن آشنا شويم و همچنين گستره ي كاربردهاي اين منطق در زندگي روزمره را معرفي نماييم.  امید است تا حاصل زحمات گروه ما برای شما مفید واقع شود :

 

منطق فازي، يک جهان بيني جديد است که به رغم ريشه داشتن در فرهنگ مشرق زمين با نيازهاي دنياي پيچيده امروز بسيار سازگارتر از منطق ارسطويي است. منطق فازي جهان را آن طور که هست به تصوير مي کشد. گرچه در دهه ۱۹۷۰ و اوايل دهه ۱۹۸۰ مخالفان جدي براي نظريه فازي وجود داشت، اما امروزه هيچ کس نمي تواند ارزش هاي منطق فازي و کنترل هاي فازي را منکر شود. زمينه هاي پژوهش و تحقيق در نظريه فازي بسيار گسترده مي باشد.

 

  • فهرست مطالب
  •  
  • مقدمه .....6
  •  
  • فصل اول : سيستم هاي فازي
  •  
  • 1- 1 زمينه هاي تحقيق تئوري فازي ....8
  •  
  • 1-2 سيستم هاي فازي و انواع آن ......9
  •  
  •           1-2-1 سيستم هاي فازي خالص ....9
  •  
  •           1-2-2 سيستم هاي فازي TSK ........10
  •  
  •           1-2-3 سيستم هاي با فازي ساز و غير فازي ساز .....10
  •  
  • 1-3 چگونگي به كارگيري سيستم هاي فازي ...11
  •  
  • فصل دوم : كنترل كننده هاي فازي
  •  
  • 2-1 اساس كار كنترل كننده ها .........13
  •  
  • 2-2 ساختار كنترل كننده هاي فازي .....14
  •  
  •           2-2-1 فازي سازها ....15
  •  
  •           2-2-2 پايگاه قواعد و پايگاه داده ها .........15
  •  
  •           2-2-3 واحد استنتاج .........17
  •  
  •           2-2-4 نافازي سازها ......18
  •  
  • 2-3 ليستي كوچك از كاربرد كنترل كننده هاي فازي .........18
  •  
  •           2-3-1 كنترل دما .........20
  •  
  •           2-3-2 ماشين لباسشويي .......22
  •  
  •           2-3-3 ترمز ضد قفل ( ABS ) .......25
  •  
  • فصل سوم : پردازش تصوير
  •  
  •  3-1 پردازش تصوير رقمي .......29
  •  
  • 3-2 عناصر سامانه هاي پردازش تصوير ........31
  •  
  • 3-3 كاربردهاي پردازش تصوير ..........32
  •  
  •           3-3-1 پزشكي ..........33
  •  
  •           3-3-2 علوم نظامي و امنيتي ........33
  •  
  •           3-3-3 شهرسازي .....34
  •  
  •           3-3-4 نجوم و فضانوردي ........35
  •  
  • 3-4 آشكارسازي لبه تصاوير......36
  •  
  • پيوست
  •  
  • v    هوش مصنوعي و منطق فازي ...........39
  •  
  • فهرست منابع .........40

 

راهنمای استفاده:

 

بهتر است كه Office ورژن 2007 و يا 2010 بر روي سيستم شما نصب باشد.

امتيازات اين تحقيق:

1- داراي فهرست مطالب

2- استفاده از نمودار ها و تصاوير براي درك بهتر مطالب

3- داراي رفرنس دهي داخل متني

4- داراي پانويس

5- داراي فهرست منابع

ضمناً مطالب فايل پاورپوينت برگرفته شده از مطالب فايل Word مي باشد.

 

فايل دانلودي داراي موارد زير مي باشد:

1- فايل Word قابل ويرايش - تعداد صفحات=40

2- - پاورپوینت - تعداد اسلايدها=21

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق منطق فازي و كاربردهاي آن (fuzzy logic ) , دانلود تحقیق , دانلود تحقیق منطق فازي , تحقیق منطق فازي و كاربردهاي آن , تحقیق منطق فازي , منطق فازي ,


دو شنبه 16 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری

با سلام
 
عنوان انگلیسی مقاله: An intrusion detection and prevention system in cloud computing
عنوان فارسی مقاله: سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری
دسته: کامپیوتر - شبکه - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 42
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
 
رایانش ابری (به انگلیسی: Cloud Computing) مدل رایانشی بر پایهٔ شبکه‌های رایانه‌ای مانند اینترنت است که الگویی تازه برای عرضه، مصرف و تحویل خدمات رایانشی (شامل زیرساخت، نرم‌افزار، بستر، و سایر منابع رایانشی) با به کارگیری شبکه ارائه می‌کند «رایانش ابری» از ترکیب دو کلمه رایانش و ابر ایجاد شده است. ابر در اینجا استعاره از شبکه یا شبکه‌ای از شبکه‌های وسیع مانند اینترنت است که کاربر معمولی از پشت صحنه و آنچه در پی آن اتفاق می‌افتد اطلاع دقیقی ندارد (مانند داخل ابر) در نمودارهای شبکه‌های رایانه‌ای نیز از شکل ابر برای نشان دادن شبکهٔ اینترنت استفاده می‌شود. به دلیل اهمیت این موضوع در سالهای اخیر و پیشرفت اینترنت ، ما بر این شدیم تا راجع به رایانش ابری مقاله ای پیدا کرده و آنرا ترجمه کنیم و سپس در اختیار شما قرار دهیم. امید است تا حاصل تلاش ما و گروه ترجمه ما برای شما مفید واقع شود :
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 ساختار باز و توزیع‌شده‌ی سرویس‌ها و رایانش ابری را می‌توان یکی از اهداف مدنظر مهاجمین حملات سایبری احتمالی دانست. به دلیل ماهیت باز و خاصی که در سیستم‌های تشخیص و اجتناب از تهاجم مرسوم و سنتی (IDPS)  وجود دارد، نمی‌توان از این سیستم‌ها برای توسعه در محیط‌های رایانش ابری استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم آخرین فن‌های مدیریت هشدار و IPDS که توسعه‌یافته است را موردبررسی قرارداده و آگاهی‌هایی را در اختیار پژوهشگران قرار دهیم که برای این کار، یک بررسی جامعی را بر روی راه‌حل‌های ممکنی که در این زمینه ارائه‌شده است انجام داده تا بتوانیم در محیط‌های رایانش ابری، چنین حملاتی را تشخیص داده و از آن‌ها اجتناب کنیم. با در نظر گرفتن مشخصه‌های IDPS ها و سیستم‌های رایانش ابری، یک لیستی از نیازمندی‌هایی را که برای مدیریت رایانش خودکار و مفاهیم مربوطه‌ی آن نیاز است ارائه داده‌ایم همچنین از یک نظریه‌ی فازی به‌منظور پاسخ به این نیازمندی‌ها استفاده نموده‌ایم.
واژگان کلیدی:
تشخیص و اجتناب از تهاجم، رایانش ابری، هستی‌شناسی، تصحیح هشدار، نیازمندی‌های سیستم
 
فهرست مطالب
چکیده...............................................................................1
1.مقدمه............................................................................2
1.1هدف پژوهشی.............................................................3
1.2محدودیت‌ها و کرانه‌ی پژوهشی........................................4
2. هستی‌شناسی سیستم‌های تشخیص و اجتناب از تهاجم......5
2.1لایه‌ی عملیات.................................................................6
2.2لایه‌ی ساختاری.............................................................12
3.  IDPS مدرن فعلی...........................................................15
3.1سیستم اجتناب و تشخیص از تهاجم..................................15
3.2مدیریت آلارم..................................................................22
4. سیستم‌های تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری.........23
4.1مشخصه‌های سیستم‌های رایانش ابری..............................25
4.2چالش‌های توسعه‌ی IDPS در محیط‌های رایانش ابری.............27
4.3IDPS مبتنی بر ابری جدید.............................................28
4.4نیازمندی‌های .................................................................34
5.مباحث............................................................................38
6.نتیجه گیری......................................................................42

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ترجمه مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود ترجمه مقاله سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری , ترجمه مقاله سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری , سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری , رایانش ابری اجتناب از تهاجم در رایانش ابری , دانلود ترجمه مقاله سیستم تشخیص , دانلود ترجمه , دانلود ترجمه مقاله , ,


جمعه 13 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه محاسبات توری (Grid computing)

پایان نامه محاسبات توری (Grid computing)

با سلام خدمت شما هموطن عزیز:

نام محصول : پایان نامه محاسبات توری رشته کامپیوتر . این پایان نامه کامل در 162 صفحه تنظیم و ویرایش شده است جهت مشاهده قسمتی از مقدمه، قسمت توضیحات مراجعه نمایید. Grid برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد، اما اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از آن داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم Grid computing در واقع به ‌شما اجازه می‌دهد با استفاده از منابع سیستم‌های متصل به‌ شبکه  و  ایجاد یک منبع بزرگ از سرویس‌ها و امکانات این سیستم‌ها، مرکزی بزرگ و قدرتمند به‌ وجود آوریم که توانایی انجام‌ دادن عملیات بسیار پیچیده‌ای را داشته باشد که یک سیستم به ‌تنهایی نمی‌تواند انجام دهد. به ‌طوری که از دید استفاده ‌کنندگان این سیستم‌های بزرگ، این عملیات تنها از طریق یک سیستم انجام می‌شود.  اهمیت این موضوع در دنیای اخیر ما را بر این داشت تا این پایان نامه را برای شما هموطن عزیز آماده کنیم . امید است تا حاصل زحمات گروه کامپیوتر ما برای شما مفید واقع شود :

دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 5217 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 162
پایان نامه محاسبات توری (Grid computing)

فروشنده فایل

کد کاربری 448
کاربر
 
 

1-1 مقدمه‌ای بر محاسبات توری (Grid computing)

ایده توزیع كار به منظور دستیابی به سرعت و به عبارت دیگر یك صرفه جویی در زمان قرن هاست كه مدنظر بوده است. تاریخ پر است از این مثال‌‌ها - تفكر در ساخت هرم ها، چیدن كتان در كشتزار و یا یورش گردان‌های نظامی در جنگ كه می‌توانند به شما ایده بدهند. این ایده به طور طبیعی حتی پیش تر نیز وجود داشته كه كندوی عسل یك مثال بارز از آن است. بسیاری از تكنیك‌های مدرن علمی از قبیل میكرو آرایه‌‌ها و 98-well plate نیز كارها را برای دستیابی به سرعت، توزیع می‌كنند. در اوایل قرن بیستم، كامپیوتر مثل شخصی بود كه كارهای محاسباتی را كه به صورت توزیع شده نیز قابل انجام بودند، به تنهایی انجام می‌داد (كارهایی از قبیل جدول بندی داده‌های سرشماری).

به طور خلاصه یك گرید عبارتست از: محاسبه توزیع شده قابل توسعه در مقابل Platform‌های ناهمگن چندگانه، سازمان‌‌ها و مكان ها. اصطلاح قابل توسعه یا همان Scalable، به نیاز عملیاتی و مدیریتی منابع توزیع شده به صورت امن، برمی گردد.

همانگونه كه در شكل زیر نشان داده شده است، كنترل یك گرید توسط نرم افزار Middleware، مدیریت می‌شود كه یك مجموعه استاندارد سازگار از سرویس‌های گرید را برای Application‌‌ها فراهم می‌كند تا با منابع شبكه ای، محاسبه ای، اطلاعات 

....

...

...

1-2 مسأله گرید:

محاسبات توری بدین وسیله جدا كردن خود از محاسبات توزیعی از طریق تمركز روی اشتراك گذاری منابع، هماهنگی، قابلیت مدیریت و كارایی بالا، به یك عنصر مهم در صنعت كامپیوتر تبدیل شده است.

تمركز روی «اشتراك گذاری منابع»، مسأله گرید نامیده می‌شود كه می‌تواند به عنوان مجموعه از مسایل مرتبط به هم با اشتراك گذاری منابع بین مجموعه‌ای از گروهها تعریف شود.

2-2 گرید و مفاهیم دیگر از محاسبات توزیعی:

یكی از مشخصه‌های اساسی گرید، توانایی آن در مجازی سازی application ها، اطلاعات و منابع دیگر IT مانند شبكه ها، سرویس دهنده‌‌ها و غیره می‌باشد.

مجازی سازی عبارتست از یك نمایش منطقی از منابعی كه از مكان فیزیكی خود جدا شده اند. در حقیقت مجازی سازی، application‌‌ها و منابعا طلاعاتی مرتبط به زیربنای IT را مجازی سازی می‌كند. توجه به این نكته مهم است كه بسیاری از گریدهای امروزی، اغلب از منابع IT غیرمجازی ساخته شده اند.

همچنین گرید، از یك نوع معماری مشهور به نام معماری سرویس گرا (Service-Oriented Architecture) یا SOA برای ساختن و مدیریت application‌‌ها حمایت و بهره برداری می‌كند.

معماری سرویس گرا (SOA)، یك روش برای معماری نرم افزار جهت حمایت از كارها و سرویس‌های تكراری می‌باشد.

...

...

...

...

...

 



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه محاسبات توری (Grid computing) , دانلود پایان نامه , پایان نامه محاسبات توری , محاسبات توری , دانلود پایان نامه Grid computing , پایان نامه Grid computing , پایان نامه کامپیوتر , دانلود پایان نامه کامپیوتر,


یک شنبه 9 خرداد 1394
ن : علیرضا

بانک شماره موبایل استان تهران (دائمی و اعتباری) همراه اول

بانک شماره موبایل استان تهران (دائمی و اعتباری) همراه اول

با سلام 

امروز ما برای شما بانک موبایل شماره موبایل استان تهران را آماده کرده ایم . این بانک شماره های موبایل شامل شماره های دایمی و اعتباری همراه اول میباشد . بیش از 8 میلیون شماره حاصل زحمات ماست که بانک بسیار بزرگی میباشد . امید است حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود: 

قیمت: 10000 تومان

فروش ویژه بانک شماره موبایل  استان تهران



بیش از 8 میلیون شماره به تفکیک شهر های استان

50 شهر  دائمی و اعتباری

مخصوص ارسال پیامک تبلیغاتی

این بانک اخرین بانک شماره موبایل موجود در کشور می باشد
که تست شده و مورد تایید  میباشد
شماره های به صورت جداگانه به صورت دائمی و اعتباری به تفکیک شهر های  هر استان
 قرار گرفته و به راحتی میتوانید برای تبلیغات خود مورد استفاده قرار دهید
 (توجه تمامی شماره ها بدون نام و مشخصات می باشد)

هدیه ویژه به خریداران یک  پنل حرفه ای

و هزینه ارسال 67 ریال

مسئولیت استفاده  غیر قانونی از این شماره ها به عهده خریدار میباشد

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: بانک شماره موبایل استان تهران (دائمی و اعتباری) همراه اول , بانک شماره موبایل , بانک شماره موبایل استان تهران , بانک شماره موبایل استان تهران , بانک شماره موبایل استان تهران (دائمی و اعتباری) , بانک شماره تلفن همراه,


یک شنبه 9 خرداد 1394
ن : علیرضا

بانک شماره موبایل استان اصفهان (دائمی و اعتباری) همراه اول

بانک شماره موبایل استان اصفهان (دائمی و اعتباری) همراه اول

امروز ما برای شما بانک موبایل شماره موبایل استان اصفهان را آماده کرده ایم . این بانک شماره های موبایل شامل شماره های دایمی و اعتباری همراه اول میباشد . بیش از 3 میلیون شماره حاصل زحمات ماست که بانک بسیار بزرگی میباشد . امید است حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود 

قیمت: 9000 تومان


فروش ویژه بانک شماره موبایل  استان اصفهان


بیش از 3 میلیون شماره به تفکیک شهر های استان 100 شهر  دائمی و اعتباری
مخصوص ارسال پیامک تبلیغاتی و تماس برای بازاریابان
این بانک اخرین بانک شماره موبایل موجود در کشور می باشد که تست شده و مورد تایید  میباشد شماره های به صورت جداگانه به صورت دائمی و اعتباری به تفکیک شهر های  هر استان  قرار گرفته و به راحتی میتوانید برای تبلیغات خود مورد استفاده قرار دهید
 (توجه تمامی شماره ها بدون نام و مشخصات می باشد)
هدیه ویژه به خریداران یک  پنل حرفه ای با خط اختصاصی رایگان
 
هزینه ارسال 66 ریال با 

مسئولیت استفاده  غیر قانونی از این شماره ها به عهده خریدار میباشد

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: بانک شماره موبایل استان اصفهان (دائمی و اعتباری) همراه اول , بانک شماره موبایل استان اصفهان , بانک شماره موبایل , بانک شماره موبایل استان اصفهان (دائمی و اعتباری) , بانک شماره موبایل های استان اصفهان , بانک شماره تلفن همراه اصفهان , بانک شماره تلفنهای همراه استان اصفهان ,


یک شنبه 9 خرداد 1394
ن : علیرضا

بانک شماره موبایل استان آذربایجان شرقی (دائمی و اعتباری) همراه اول

بانک شماره موبایل استان آذربایجان شرقی (دائمی و اعتباری) همراه اول

با سلام

امروز ما برای شما بانک موبایل شماره موبایل استان آذربایجان شرقی را آماده کرده ایم . این بانک شماره های موبایل شامل شماره های دایمی و اعتباری همراه اول میباشد . 712260 شماره حاصل زحمات ماست که بانک بسیار بزرگی میباشد . امید است حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

قیمت: 9900 تومان

بانک شماره موبایل استان آذربایجان شرقی

 

بانک کشوری - ریز اس ام اس

 

کل بانک شماره موبایل همراه اول استان آذر بایجان شرقی

 

هدیه ویژه

 

 لیست کانون تبلیغاتی استان آذر بایجان شرقی

 

شماره موبایل + تلفن ثابت +آدرس

 

فایل پی دی اف 23 صفحه

 

 

 

کل بانک شماره موبایل همراه اول استان آذر بایجان شرقی 1637937 شماره

 

بانک شماره موبایل های دائمی همراه اول استان آذربایجان شرقی 712260 شماره
بانک شماره موبایل آذر شهر :    9257 شماره
بانک شماره موبایل آذرشهر،ممقان،گوگان :    2195 شماره
بانک شماره موبایل ابش احمد :    278 شماره
بانک شماره موبایل ارسباران،ورزقان،خاردانا :    34 شماره
بانک شماره موبایل اسكو :    4403 شماره
بانک شماره موبایل اسكو،ايلخچي،سهند :    1424 شماره
بانک شماره موبایل اقكند :    262 شماره
بانک شماره موبایل اهر :    16442 شماره
بانک شماره موبایل اهر،هوراند :    2518 شماره
بانک شماره موبایل ايلخچي :    2536 شماره
بانک شماره موبایل باسمنج :    1236 شماره
بانک شماره موبایل بخشايش :    91 شماره
بانک شماره موبایل بستان آباد :    6343 شماره
بانک شماره موبایل بستان آباد،تيکمه داش :    1791 شماره
بانک شماره موبایل بناب :    19616 شماره
بانک شماره موبایل بناب جديد: مرند شماره :    147 شماره
بانک شماره موبایل تبريز : 341669 شماره

 

  
بانک شماره موبایل تبريز_باسمنج_سردرود_خسروشهر :    108019 شماره
بانک شماره موبایل ترك :    508 شماره
بانک شماره موبایل تركمانچاي :    1837 شماره
بانک شماره موبایل تسوج :    1510 شماره
بانک شماره موبایل تيكمه داش :    942 شماره
بانک شماره موبایل جلفا :    2482 شماره
بانک شماره موبایل جلفا_سيه رود :    587 شماره
بانک شماره موبایل خاروانا :    39 شماره
بانک شماره موبایل خامنه :    895 شماره
بانک شماره موبایل خراجو :    115 شماره
بانک شماره موبایل خسرو شهر :    2891 شماره
بانک شماره موبایل خمارلو :    531 شماره
بانک شماره موبایل خواجه :    31 شماره
بانک شماره موبایل دوزدوزان :    208 شماره
بانک شماره موبایل زرنق :    481 شماره
بانک شماره موبایل زنوز :    223 شماره
بانک شماره موبایل سراب :    11724 شماره
بانک شماره موبایل سراب،مهربان،شربيان،دوزدوزان :    1835 شماره
بانک شماره موبایل سردرود :    2944 شماره
بانک شماره موبایل سهند :    427 شماره
بانک شماره موبایل سيس :    454 شماره
بانک شماره موبایل سيه رود :    187 شماره
بانک شماره موبایل شبستر :    7094 شماره
بانک شماره موبایل شبستر،خامنه،سيس،شرفخانه،شندآبا :    1913 شماره
بانک شماره موبایل شربيان :    374 شماره
بانک شماره موبایل شرفخانه :    776 شماره
بانک شماره موبایل شندآباد :    1478 شماره
بانک شماره موبایل صوفيان :    2148 شماره
بانک شماره موبایل عجب شير :    7547 شماره
بانک شماره موبایل قره آغاج :    1524 شماره
بانک شماره موبایل قره آغاج_چاراويماق :    78 شماره
بانک شماره موبایل كشكسراي :    1236 شماره
بانک شماره موبایل كلبير،خمارلو :    324 شماره
بانک شماره موبایل كلوانق :    199 شماره
بانک شماره موبایل كليبر :    3649 شماره
بانک شماره موبایل گاوگان :    300 شماره
بانک شماره موبایل گوگان :    3113 شماره
بانک شماره موبایل ليلان :    498 شماره
بانک شماره موبایل مراغه :    30811 شماره
بانک شماره موبایل مراغه،خراجلو :    5454 شماره
بانک شماره موبایل مرند :    28862 شماره
بانک شماره موبایل مرند،زنوز،کشکراي_يامچي :    6350 شماره
بانک شماره موبایل ملكان :    8435 شماره
بانک شماره موبایل ملكان_ليلان :    1602 شماره
بانک شماره موبایل ممقان :    2795 شماره
بانک شماره موبایل مهربان :    1405 شماره
بانک شماره موبایل ميانه :    22708 شماره
بانک شماره موبایل ميانه_تركمانچاي_آقکند_ترك :    2541 شماره
بانک شماره موبایل نامشخص :    1250 شماره
بانک شماره موبایل نظرکهريزي :    63 شماره
بانک شماره موبایل هاديشهر :    5825 شماره
بانک شماره موبایل هاديشهر: علمدار شماره :    1020 شماره
بانک شماره موبایل هريس :    2098 شماره
بانک شماره موبایل هريس،بخشايش،زرنق،کلوانق،خواجه :    109 شماره
بانک شماره موبایل هشترود :    6659 شماره
بانک شماره موبایل هوراند :    529 شماره
بانک شماره موبایل وايقان :    422 شماره
بانک شماره موبایل ورزقان :    1480 شماره
بانک شماره موبایل يامچي :    213 شماره
بانک شماره موبایل کوزه کنان :    266 شماره

بانک شماره موبایل های اعتباری همراه اول استان آذربایجان شرقی 925677 شماره

بانک شماره موبایل آذر شهر :    6439  شماره
بانک شماره موبایل ابش احمد :    509  شماره
بانک شماره موبایل اسكو :    4235  شماره
بانک شماره موبایل اقكند :    11  شماره
بانک شماره موبایل اهر :    27722  شماره
بانک شماره موبایل ايلخچي :    5145  شماره
بانک شماره موبایل باسمنج :    490  شماره
بانک شماره موبایل بخشايش :    435  شماره
بانک شماره موبایل بستان آباد :    9442  شماره
بانک شماره موبایل بناب :    23460  شماره
بانک شماره موبایل بناب جديد: مرند  شماره :    20  شماره
بانک شماره موبایل تبريز :    661375  شماره
بانک شماره موبایل ترك :    177  شماره
بانک شماره موبایل تركمانچاي :    532  شماره
بانک شماره موبایل تسوج :    470  شماره
بانک شماره موبایل تيكمه داش :    1178  شماره
بانک شماره موبایل جلفا :    2061  شماره
بانک شماره موبایل خاروانا :    6  شماره
بانک شماره موبایل خامنه :    106  شماره
بانک شماره موبایل خسرو شهر :    2815  شماره
بانک شماره موبایل خمارلو :    2  شماره
بانک شماره موبایل خواجه :    363  شماره
بانک شماره موبایل دوزدوزان :    37  شماره
بانک شماره موبایل زرنق :    1173  شماره
بانک شماره موبایل زنوز :    193  شماره
بانک شماره موبایل سراب :    14340  شماره
بانک شماره موبایل سردرود :    2945  شماره
بانک شماره موبایل سهند :    286  شماره
بانک شماره موبایل سيس :    58  شماره
بانک شماره موبایل سيه رود :    146  شماره
بانک شماره موبایل شبستر :    12269  شماره
بانک شماره موبایل شربيان :    259  شماره
بانک شماره موبایل شرفخانه :    95  شماره
بانک شماره موبایل شندآباد :    638  شماره
بانک شماره موبایل صوفيان :    1105  شماره
بانک شماره موبایل عجب شير :    5810  شماره
بانک شماره موبایل قره آغاج :    369  شماره
بانک شماره موبایل كشكسراي :    1842  شماره
بانک شماره موبایل كلوانق :    171  شماره
بانک شماره موبایل كليبر :    2267  شماره
بانک شماره موبایل گوگان :    6195  شماره
بانک شماره موبایل ليلان :    119  شماره
بانک شماره موبایل مراغه :    33104  شماره
بانک شماره موبایل مرند :    38952  شماره
بانک شماره موبایل ملكان :    5348  شماره
بانک شماره موبایل ممقان :    1864  شماره
بانک شماره موبایل مهربان :    783  شماره
بانک شماره موبایل ميانه :    33181  شماره
بانک شماره موبایل هاديشهر :    5961  شماره
بانک شماره موبایل هريس :    2569  شماره
بانک شماره موبایل هشترود :    3413  شماره
بانک شماره موبایل هوراند :    475  شماره
بانک شماره موبایل وايقان :    70  شماره
بانک شماره موبایل ورزقان :    2267  شماره
بانک شماره موبایل يامچي :    357  شماره
بانک شماره موبایل کوزه کنان :    23  شماره

 

این بانک اخرین بانک شماره موبایل موجود در کشور می باشد
که تست شده و مورد تایید  میباشد
شماره های به صورت جداگانه به صورت دائمی و اعتباری به تفکیک شهر های  هر استان
 قرار گرفته و به راحتی میتوانید برای تبلیغات خود مورد استفاده قرار دهید
 (توجه تمامی شماره ها بدون نام و مشخصات می باشد)

 

بانک  کشوری -هدیه ویژه

هدیه ویژه به خریداران یک  پنل حرفه ای

 

خط 14 رقمی رایگان

و هزینه ارسال 69 ریال

مسئولیت استفاده  غیر قانونی از این شماره ها به عهده خریدار میباشد

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: بانک شماره موبایل استان آذربایجان شرقی (دائمی و اعتباری) همراه اول , بانک شماره موبایل , بانک شماره موبایل استان آذربایجان , بانک شماره موبایل استان آذربایجان شرقی , بانک شماره موبایل استان آذربایجان شرقی (دائمی و اعتباری) , بانک شماره موبایل آذربایجان شرقی , بانک شماره های موبایل , بانک موبایل,


یک شنبه 9 خرداد 1394
ن : علیرضا

نمایندگی سامانه پیام کوتاه شرکت پارس گرین

نمایندگی سامانه کوتاه شرکت پارس گرین

با سلام

سرويس مديريت پيام يا سامانه پيام کوتاه شرکت پارس گرین

سرويس مديريت پيام يا سامانه پيام کوتاه یک سرویس جدید است که با استفاده از آن شما میتوانید به گروه ارسال انبوهی از شماره هاي فعال سراسر کشور ، پیام بفرستید.

قیمت: 22000 تومان

نمایندگی سامانه کوتاه شرکت پارس گرین
مناسب برای کلیه مدیران وب سایت ها
افزودن بخش جدیدی به خدمات وب سایت خود
ایجاد درامد دایمی برای وب مستر ها و بازاریاب ها
امکان تعریف کاربر و کارمند زیر مجموعه
امکان ایجاد وب سویس پیامک
شما هم به فکر درامد بیشتر از وب سایت خود باشید .
قیمت 34.000 تومان با تخفیف ویژه 22.000 تومان
سرويس مديريت پيام يا سامانه پيام کوتاه ، بستر نرم افزاري است که شما مي توانيد همانند بانکداري مجازي با وارد کردن نام کاربري
و رمز عبور خود وارد محيط کاربري آن شويد .
با ورود به سيستم مي توانيد از طريق سرور هاي شرکت ارتباطات سيار پيام هاي خود را مديريت و ارسال کنيد .
عملا نيازي به سيم کارت و يا ساير تجهيزات جانبي سخت افزاري نيست .
نرم افزاري کارامد و قدرتمند، توليد شده در شرکت پارس گرين
با شماره اختصاصي پيامک و امکان انتخاب ارقام رند و گلچين
ارسال تکي و گروهي
ارسال انبوه به شماره هاي فعال سراسر کشور
به همراه بانک شماره هاي فعال سراسر کشور با تفکيک دايمي و اعتباري
ياد اوري تاريخ مناسبت خاص
ارسال پيامک فلش - هوشمند
شماره اختصاصي و رند با قابليت انتخاب ارقام
کد خوان
پاسخگو خودکار
سيستم پاسخگوي پيشرفته خودکار ( هوشمند )
سيستم فيلترينگ پيام هوشمند
انتقال پيامک به موبايل / انتقال پيام به ايميل
نظر سنجي ، قرعه کشي ، رسم نمودار امار به صورت گرافيکي ( ستوني ، دايره اي )
وب سرويس و اتصال به ساير برنامه ها
ثبت تراکنش هاي مالي و امکان شارژ با دو در گاه انلاين بانکي

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: نمایندگی سامانه پیام کوتاه شرکت پارس گرین , نمایندگی سامانه , نمایندگی سامانه پیام کوتاه , نمایندگی سامانه پیام کوتاه شرکت , سامانه پیام کوتاه شرکت پارس گرین , سامانه پیام کوتاه شرکت پارس , سامانه اس ام اس شرکت پارس گرین , سامانه اس ام اس , سامانه پیامکی , سامانه پیامکی شرکت پارس گرین ,


شنبه 8 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود کاملترین بانک شماره موبایل استان تهران + نیازمندیهای تهران

دانلود کاملترین بانک شماره موبایل استان تهران + نیازمندیهای تهران

با سلام

تبلیغات این روزها یکی از مهمترین عوامل در فروش محصولات به شمار میرود. یکی از روشهای کارآمد برای تبلیغات ، ارسال پیام کوتاه به جمع بسیار بزرگی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه میباشد. به دلیل اهمیت این موضوع ما یک بانک موبایل فوق العاده از مشترکین تهرانی برای شما دوستان در نظر گرفته ایم. امید است حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

قیمت: 40000 تومان

یکی از بهترین راه های تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات ارسال اس ام اس تبلیغاتی است

اس ام اس یکی از راه های تبیغاتی بسیار موثر است که در بیش از 90 درصد موارد دیده و خوانده می شود ، برای همین از اهمیت بسیار زیادی در دنیای کسب و کار و تبلیغات برخوردار است

ارسال اس ام اس بازخورد بسیار بهتری از انواع دیگر تبلیغات نوشتاری و مکتوب ! مانند روزنامه و تراکت های تبلیغاتی برخوردار است
شما برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی می توانید از پنل های رایگان و پولی موجود در اینترنت استفاده کنید

اما مشکلی که وجود دارد داشتن یک بانک موبایل مطمئن است، ارسال اس ام اس به صورت شماره های موجود در پنل ها که به صورت کلی است به هیچ وجه مناسب نمی باشد

به همین جهت ما کاملترین بانک شماره موبایل استان تهران را برای شما آماده کرده ایم

این بانک موبایل شامل 8700000 شماره همراه دائمی و ایرانسل استان تهران می باشد

همچنین هدیه ویژه ی ما شماره موبایل مشاغل و نیازمندی های استان تهران می باشد که توسط این گروه تبلیغاتی از سایت های نیازمندی ها ، روزنامه ها و نیازمندی های استان تهران ، آگهی های استخدامی و تراکتها و مجلات تبلیغاتی جمع آوری شده است
تنها مجموعه شماره های همراه مشاغل استان تهران با قیمت هایی بسیار بالا در اینترنت ارائه می شود

                                                       توجه                               توجه

          آپدیت محصول تا اردیبهشت 1394


ما مدام در حال آپدیت بانک موبایل مشاغل استان تهران هستیم و تا 3 بار آپدیت شماره های جدید جمع آوری شده برای خریداران ارسال می شود بنابراین هنگام دانلود حتما شماره تلفن و ایمیل خود را صحیح در فرم وارد کنید

                                                                        لیست شماره های دائمی

http://www.deriksaz.com/images/products/moghan_7058_2.png

لیست شماره اعتباری
http://www.deriksaz.com/images/products/moghan_7058_3.png

لیست شماره موبایل مشاغل -این لیست در طول زمان آپدیت می شود ( ارسال سه آپدیت رایگان)
1-شماره موبایل مشاغل مرتبط با ابزار و لوازم صنعتی
2- شماره موبایل مشاغل مرتبط با استخر-سونا و جکوزی
3- شماره موبایل مشاغل مرتبط با امور فرهنگی و هنری
4- شماره موبایل مشاغل مرتبط با آموزش معماری و دکوراسیون داخلی
5- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات صنعتی-آهن آلات
6- شماره موبایل مشاغل مرتبط با بیمه اتومبیل و خدمات بیمه
7- شماره موبایل مشاغل مرتبط با تاسیسات فنی ساختمان
8- شماره موبایل مشاغل مرتبط با اموز تبلیغات
9- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات اینترنت و کامپیوتر
10- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات بازرگانی
11- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات تاسیساتی-بالابر
12- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات تاسیساتی-برق و الکترونیک
13- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات تاسیساتی -کانال سازی
14- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات تاسیساتی برق و الکترونیک
15-شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات تاسیساتی-کانال سازی
16- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات ساختمانی-آسانسور
17- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات ساختمانی -اعلام و اطفاء حریق
18- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات مسافتی-تور داخلی-تور خارجی و ویزا
19- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات نظافتی
20- شماره موبایل مشاغل مرتبط با خدمات و لوازم تزئینات اتومبیل
21- شماره موبایل خریداران و فروشندگان اتومبیل در تهران
22- شماره موبایل خدمات مرتبط با زیبایی و سلامت
23- شماره موبایل خدمات مرتبط با سرمایه گذاری-مشارکت-سهام
24-شماره موبایل مشاغل مرتبط با سیستمهای حفاظتی
25-شماره موبایل مشاغل مرتبط با ضایعات صنعتی و خرید ضایعات
26- شماره موبایل مشاغل مرتبط با کانکس-کانتینر و کاروان
27- شماره موبایل مشاغل مرتبط با وسائل گرمایشی و سرمایشی
28- شماره موبایل مشاغل مرتبط با لوازم و اثاثیه منزل+ تعمیر و نگهداری
29- شماره موبایل مشاغل مرتبط با لوله کشی گاز
30- شماره موبایل مشاغل مرتبط با ماشین آلات صنعتی

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کاملترین بانک شماره موبایل استان تهران + نیازمندیهای تهران , بانک شماره موبایل استان تهران + نیازمندیهای تهران , نیازمندیهای تهران , دانلود کاملترین بانک , دانلود کاملترین بانک شماره موبایل استان تهران , دانلود کاملترین بانک شماره موبایل , دانلود کاملترین بانک موبایل , بانک موبایل , بانک شماره موبایل , بانک شماره تلفن همراه ,


چهار شنبه 5 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه ماشین حساب مهندسی با جاوا

پروژه ماشین حساب مهندسی با جاوا

با سلام

قابل توجه دانشجویان برنامه نویسی:

پروژه برنامه نویسی جاوا: پروژه برنامه نویسی ماشین حساب مهندسی با java در محیط NetBeans 

ما این پروژه را برای شما آماده کرده ایم. امید است تا برای شما مفید واقع شود:

پروژه-ماشین-حساب-مهندسی-با-جاوادانلود پروژه برنامه نویسی ماشین حساب مهندسی با java در محیط NetBeans، این پروژه در محیط NetBeans به زبان جاوا کار شده است. قابل ارائه به عنوان پروژه برنامه نویسی جاوا می باشد.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه ماشین حساب مهندسی با جاوا , دانلود پروژه ماشین حساب , دانلود پروژه ماشین حساب مهندسی , پروژه ماشین حساب مهندسی با جاوا , پروژه ماشین حساب مهندسی , پروژه ماشین حساب جاوا , مهندسی با جاوا , ,


چهار شنبه 5 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود آموزش زبان HTML

آموزش زبان HTML

با سلام

اچ تی ام ال (HTML) یا hypertext markup language، زبانی است که تقریبا تمام کسانی که دستی در دنیای وب دارند با آن آشنا هستند یا لااقل اسم آن را بارها شنیده اند، زبانی که به جرات می توان گفت یکی از آسان ترین و کاربردی ترین ها در جهان است که  از سال 1980 میلادی تا امروز همواره روندی رو به رشد داشته،  در اهمیت آن همین بس که حاصل کدنویسی برنامه نویسان وب،  نهایتا به صورت خروجی HTML  و در مرورگر کاربران نشان داده خواهد شد؛ لذا نقطه آغاز یادگیری برنامه نویسی  وب، آموزش این زبان است. به دلیل اهمیت این زبان و گسترش روز افزون آن ، ما بر آن شدیم تا این بسته اموزشی را آماده کنیم و در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

آموزش-زبان-htmlآموزش زبان HTML به روش ساده و عملی، این فایل آموزشی شما را با مفاهیم پایه HTML که مورد نیاز مدیریت وب سایت ها و وبلاگ ها می باشد آشنا میکند.مقدمه: آموزش زبان HTML ﺗﻤﺎم ﺻﻔﺤﺎت وب ﺑﺎ ﻧﻮﻋﻲ از HTML ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ. ﻟﺬا ﺑﺮاي اﻳﺠﺎد وب ﺳﺎﻳﺖ ﻫﺎي ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﻳﺎدﮔﻴﺮي HTML ﺿﺮوري ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. در اﻳﻦ ﻛﺘﺎب آﻣﻮزﺷﻲ ﺳﻌﻲ ﺷﺪ ...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش زبان HTML , دانلود آموزش زبان , دانلود بسته آموزش زبان , دانلود بسته آموزش زبان HTML , بسته آموزش زبان HTML , آموزش زبان HTML , زبان HTML ,


یک شنبه 2 خرداد 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه آموزشی حسابداری فروشگاه با اکسس

پروژه آموزشی حسابداری فروشگاه با اکسس

 

با سلام

 

حسابداری در دوره امروز یکی از مهمترین علمها میباشد .علم حسابداری علمی است که در همه اصناف جا داشته و نیاز به آن هر روز بیشتر احساس میشود. این پروژه آموزشی با نرم افزار اکسس آماده شده و در توضیحات ، اجزای آن شرح داده شده است . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

قیمت: 12000 تومان

v       قابل استفاده به عنوان یک نرم افزار ساده فروشگاهی و اهداف آموزشی

 

v       فرمت فایل: اکسس 2007، قابل اجرا در نسخه های بعد

 

v       ترکیب ماکرو، کد VBA و پرس‌وجوها (Query) جهت انجام خودکار کارهای ضروری.

 

v       باز بودن سورس برنامه و امکان ایجاد تغییرات


v       دارای فرم اصلی که با دکمه‌های فرمان دسترسی به سایر فرم‌ها  و گزارشات فراهم می‌شود.


جهت مشاهده تصاویری از محیط پروژه روی لینک های زیر کلیک کنید

 

 

 

 

اجزاء و مشخصات:

 


    • جداول:

 

ü        جدول گروه حساب ها، جهت ذخیره نام گروه های حساب مانند: هزینه ها، درآمدها، فروشندگان، مشتریان، صندوقها، حسابهای بانکی و اشخاص مختلف.

 

ü        جدول حسابها و اشخاص ،جهت ذخیره اطلاعات حسابها و اشخاص مختلف

 

ü        جدول کالاها: جهت ذخیره کد و شرح کالاها

 

ü        جداول فاکتورهای خرید و فروش، هر کدام شامل دو جدول: یکی برای ذخیره خلاصه اطلاعات فاکتور و دیگری جزئیات آن شامل کالا، تعداد، فی.

 

ü        جداول اسناد حسابداری (دریافت و پرداخت و ...) شامل دو جدول که یکی خلاصه سند و دیگری اطلاعات بدهکار/بستانکار انواع مختلف حسابها را ذخیره می‌کند.

 

ü        جدول دفاتر که اطلاعات سند حسابداری و نیز خرید و فروش را پس از ثبت کردن سند در فرمهای مربوطه در خودش ذخیره می‌کند. اطلاعات این جدول جهت ایجاد قالب یکسانی از داده‌های همه سندها و گرفتن گزارشاتی مانند روزنامه، گردش حساب‌ها، مانده حساب آنها و غیره کاربرد دارد.

 

ü        برقرار بودن روابط (Relationships)

 

فرم‌ها:

 

شامل فرم‌های معرفی و ذخیره اطلاعات حساب‌ها و اشخاص، درآمدها، هزینه‌ها، صندوق، فاکتورهای خرید و فروش، سند حسابداری (دریافت و پرداخت) و فرم اصلی که دسترسی به سایر قسمت‌ها را از طریق کلیک دکمه‌های فرمان روی آن امکان‌پذیر می‌سازد.

 


    • پرس و جوها (Query):

 

ü        حذف سند مربوط به فاکتور فروش در موقع مقتضی از جدول دفاتر

 

ü        حذف سند مربوط به فاکتور خرید مانند مورد قبل

 

ü        حذف سند حسابداری مانند موارد قبل

 

ü        تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش انبار و موجودی کالاها

 

ü        تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش فروش

 

ü        تهیه رکورست مورد نیاز گزارش خرید

 

ü        تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش گردش حساب‌ها

 

ü        تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش مانده حساب‌ها

 

ü        تهیه رکوردست مورد سایر فرم‌های ورود داده مانند اشخاص، صندوق و حساب بانکی

 

 

 


    • گزارشات (Report) قابل چاپ:

 

ü        گزارش ساده انبار که نام کالاها، تعداد خرید، تعداد فروش و موجودی فعلی آن را نمایش می‌دهد.

 

ü        گزارش ساده خرید

 

ü        گزارش ساده فروش

 

ü        گزارش گردش حساب‌ها به ترتیب تاریخ


گزارش مانده حساب‌ها و اشخاص

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه آموزشی حسابداری فروشگاه با اکسس , دانلود پروژه آموزشی , دانلود پروژه آموزشی اکسس , پروژه آموزشی حسابداری فروشگاه با اکسس , پروژه آموزشی حسابداری , حسابداری فروشگاه با اکسس , حسابداری با اکسس ,